Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.

Holy $h!t.... Kunnen beter gelijk maar stoppen dan  :zucht
Erg vermoeiend zulke glazen bollen altijd
Nooit een kans geven, altijd het onderbuik gevoel laten spreken en dat is dan ook gelijk zo.
Moeilijk publiek ons Liwwadders

Gebeurt bij wel meerdere leden, dit is geen aanval op Trainert

Scc4-ever

#31
Citaat van: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.
wacht nu eerst maar even met de beoordelingen nu al over spelers die hier net zijn. Deze jongen is er pas bij. Pas dan kan je er wat over zeggen. Vind t nu nog echt te vroeg daarvoor. Balk o.a zal ook nog moeten wennen.

J.v.G.

Citaat van: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:41:00
wacht nu eerst maar even met de beoordelingen nu al over spelers die hier net zijn. Deze jongen is er pas bij.
Laat die korfbaltrainert nou, die is hier alleen om te provoceren en verder niets.

Scc4-ever

Citaat van: J.v.G. op juli 07, 2022, 11:43:01
Laat die korfbaltrainert nou, die is hier alleen om te provoceren en verder niets.
ik ben wel wat gewend hoor. Ik ga er gewoon serieus op in  :)

J.v.G.

Citaat van: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:44:30
ik ben wel wat gewend hoor. Ik ga er gewoon serieus op in  :)
:thumbsup

poelie-lwd

Balk zal echt wel zijn waarde hebben komend seizoen. Alleen niet als basisspeler  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.
Je hebt azijnzeikers  ouwehoeren, lul de behangers, zwetsers, omkoalen, dombo's, klojo's, nononono's,  maar waar ik de trainert onder wil plaatsen moet nog een categorie voor worden uitgevonden.
Niet te geloven :_spank :R

Agy

Wat dacht je van allemaal..  :_schater

EdsjeSCC

Gewoon niet meer op reageren. Dan raakt de lol er voor hem wel vanaf

De Gast

Ging verslagen van het veld. Maar deed ook weinig goed en leidde de 0-1 mede in. Vanaf de bank voorlopig maar weer iets proberen te betekenen.

Trainert!

Citaat van: Vlampiep op juli 07, 2022, 13:13:25
Je hebt azijnzeikers  ouwehoeren, lul de behangers, zwetsers, omkoalen, dombo's, klojo's, nononono's,  maar waar ik de trainert onder wil plaatsen moet nog een categorie voor worden uitgevonden.
Niet te geloven :_spank :R


Trainertje haalt nog steeds zijn gelijk. En nee ik hoef mijn gelijk niet te halen. Maar dit ventje gaat ons niet naar grote hoogten stuwen

Huizen

Waarom werd hij eraf gehaald eigenlijk? Ik had echt gedacht / verwacht dat Smit eraf zou gaan. Begreep deze keuze eerlijk gezegd niet zo goed

Specuveter

Citaat van: Bussum op augustus 21, 2022, 00:23:51
Waarom werd hij eraf gehaald eigenlijk? Ik had echt gedacht / verwacht dat Smit eraf zou gaan. Begreep deze keuze eerlijk gezegd niet zo goed
liet ondanks goede afspraken zijn man lopen bij de 1-0.
Daarom met name gewisseld wat ik begreep.

denistel

Citaat van: Specuveter op augustus 21, 2022, 09:25:07
liet ondanks goede afspraken zijn man lopen bij de 1-0.
Daarom met name gewisseld wat ik begreep.

er waren 4 die seuntjes lieten lopen toch, hij was de meest actieve
tot dat moment en smit onzicht baar

YellowBlue

Hij hield zich niet aan diverse afspraken, kreeg ook een paar keer op zijn kop van Uldrikus en Paulissen. Maar zoals Henk al zei, je kon wel 5 man wisselen op dat moment