Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Mooie goal wederom!
publiekslieveling.
Zo doorgaan, dan komt er belangstelling

PePe

Onvoorstelbare energie en goals, mooi te zien.

Specuveter

14 doelpunten voor een buitenspeler!!
Daar zal in de zomer vast intresse voor komen.

Bankzitter

Er zal ook wel een verbeterde aanbieding komen.
Balk heeft een huis in Leeuwarden, zie hem net als Kallon wel langer blijven.

sunderland

Citaat van: Specuveter op maart 11, 2025, 16:17:48
14 doelpunten voor een buitenspeler!!
Daar zal in de zomer vast intresse voor komen.
lijkt mij wel een speler voor de 2 e Bundesliga. Keihard werken en zijn statistieken zijn fantastisch. Clubs als N?rnberg en Kaiserslautern hebben zat poen.

richard

Citaat van: sunderland op maart 11, 2025, 16:48:09
lijkt mij wel een speler voor de 2 e Bundesliga. Keihard werken en zijn statistieken zijn fantastisch. Clubs als N?rnberg en Kaiserslautern hebben zat poen.

Dat niveau kan hij nooit aan.

Specuveter

Citaat van: richard op maart 11, 2025, 16:49:53
Dat niveau kan hij nooit aan.
Dachten we ook van niveau bij ons...
Contract verlengd dus bij een mooi bod weg
En Burgering staat al te trappelen

Vlampiep

Citaat van: richard op maart 11, 2025, 16:49:53
Dat niveau kan hij nooit aan.
Nou omschrijf dan op welke punten Balkie dat niveau niet aan zou kunnen.
Deze jongen heeft de Duitse mentaliteit en kan nog steeds groeien.

Noordcambuur

Balk blijft onze Duracell   w:)

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op maart 11, 2025, 19:23:19
Balk blijft onze Duracell   w:)
Geweldig om zo'n speler in de selectie te hebben. Galvez staat nog aan de lading maar heeft ook zo'n batterij.
Onze 3 parels, Balk, Souren en Galvez zijn de spelers waarvoor je naar het stadion gaat.

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 11, 2025, 19:05:31
Nou omschrijf dan op welke punten Balkie dat niveau niet aan zou kunnen.
Deze jongen heeft de Duitse mentaliteit en kan nog steeds groeien.

wat dacht je van fysiek? 2e bundeliga man das een sterke competitie hoor.

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 12, 2025, 13:21:47
wat dacht je van fysiek? 2e bundeliga man das een sterke competitie hoor.
Dat is inderdaad wel een punt, maar is ook slim genoeg het fysieke duel te mijden.

richard

Citaat van: denistel op maart 12, 2025, 13:21:47
wat dacht je van fysiek? 2e bundeliga man das een sterke competitie hoor.

En hij heeft geen techniek en geen passeer actie.

Specuveter

Citaat van: richard op maart 12, 2025, 14:05:26
En hij heeft geen techniek en geen passeer actie.
Dat jij geen fan van Remco bent lijkt me nu wel duidelijk

Vlampiep

Citaat van: richard op maart 12, 2025, 14:05:26
En hij heeft geen techniek en geen passeer actie.
Ok? je bent fan van een speler of niet, dat kan ik bevatten.
Maar jouw argumenten slaat als een drol tegen de sluisdeuren.
Man zet eens een andere bril op, of koop eens een flesje goede wijn in plaats van azijn.