Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Remco is bij veel doelpunten van SCC betrokken en zorgt voor de noodzakelijke dreiging in de aanval. Wat een gezeik over die gele kaarten.

papier

Citaat van: V-man op februari 10, 2024, 22:30:41
Remco is bij veel doelpunten van SCC betrokken en zorgt voor de noodzakelijke dreiging in de aanval. Wat een gezeik over die gele kaarten.

Ik vind het juist een hele goede transfer voor 3 jaar. Twee dingen zijn duidelijk, voetballend heeft hij kwaliteiten die van meerwaarde zijn voor ons dat is 1. Ten tweede gedraagt hij zich nog vaak als een idioot op het veld, dat is 2. Als je in 2 jaar dat weet om te zetten, zoals we dat eigenlijk bij Kallon ook hebben gezien, dan heb je een speler die ons A gaat helpen aan punten en B mogelijk wat gaat opleveren.

Het huren van dit type spelers ben ik dan weer niet zo'n voorstander van, want dan heb je er eigenlijk niet direct iets aan.

Bankzitter

Sommige kaarten waren terecht, maar bij die 10 zitten ook wel een paar belachelijke kaarten voor lichte overtredingen. Als er eenmaal op je gelet wordt dan is dat gewoon lastig. Hij is al een heel stuk slimmer geworden.

Overigens heb ik hem nog nooit een schandalig harde tackle zien maken, hij is vooral erg irritant.

Ollie

Het is ook nooit goed, heb je een paar ?ideale schoonzonen? zijn het softies. Van mij mag je wel meer ?irritante? spelers in je team hebben. Het hoeft niet altijd zo lief te zijn man

papier

Citaat van: Ollie op februari 11, 2024, 12:03:14
Het is ook nooit goed, heb je een paar ?ideale schoonzonen? zijn het softies. Van mij mag je wel meer ?irritante? spelers in je team hebben. Het hoeft niet altijd zo lief te zijn man

Zo is het, mag best een vervelend mannetje zijn. Maar je moet wel wat slimmer zijn, van die 10 kaarten zitten er denk ik wel 5 bij die vrij dom en onnodig zijn. ALs hij dat weet te doseren dan gaat hij een mooie stap maken.

sunderland

Citaat van: papier op februari 11, 2024, 12:36:43
Zo is het, mag best een vervelend mannetje zijn. Maar je moet wel wat slimmer zijn, van die 10 kaarten zitten er denk ik wel 5 bij die vrij dom en onnodig zijn. ALs hij dat weet te doseren dan gaat hij een mooie stap maken.
stap maken? Waarheen dan. Dit is zijn plafond

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 11, 2024, 20:47:12
stap maken? Waarheen dan. Dit is zijn plafond
nee Sunderland hij is nog jong en kan nog veel leren bij Cambuur onder Henk de jong.

Galdiano

Citaat van: sunderland op februari 11, 2024, 20:47:12
stap maken? Waarheen dan. Dit is zijn plafond

Je schrijft hem veel te snel af.
Kallon kon er ook niks van en eerder Lukoki ook niet.

Lukoki maakte echt goede stappen op het laatste. Kallon ook.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Remco is een grillige speler met heeeeeel veel drive en beleving en een kort lontje in het veld. ( normaal een heel aardig manneke dat leeft voor het voetbal)
Als hij beter zou zijn geweest speelde hij niet ons.

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op februari 11, 2024, 22:48:45
Je schrijft hem veel te snel af.
Kallon kon er ook niks van en eerder Lukoki ook niet.

Lukoki maakte echt goede stappen op het laatste. Kallon ook.
Lukoki en Kallon hadden wel iets uitzonderlijks met hun snelheid. Ik zie bij Balk nog niet echt een uitzonderlijke kwaliteit op het moment.

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op februari 12, 2024, 11:01:16
Lukoki en Kallon hadden wel iets uitzonderlijks met hun snelheid. Ik zie bij Balk nog niet echt een uitzonderlijke kwaliteit op het moment.
Tijd voor een brilletje? :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve


Bernardo

Vraag me echt af of hij zijn gedrag kan aanpassen, is vorig seizoen al een probleem geweest en ook bij zijn eerdere clubs.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Gasgeve op februari 12, 2024, 11:03:55
Vertel?
Hij kan net als lukoki en kallon enorm gasgeve
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Ik blijf erbij een heerlijke voetballer met veel passie ik geniet hier wel van.