Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Hij speelt en leert hier meer dan bij Utrecht. Dit is ff balen maar wordt ie wel een volwassen speler van.

papier

Eigen spelers hebben imo meer krediet.

Bankzitter

Uiteraard, maar ik bekeek het even vanuit het perspectief van Balk? bij Utrecht had die nu nul minuten gehad. Henk maakt er wel een goede extra aanvaller van voor dit seizoen.

Lore

Citaat van: Bankzitter op augustus 21, 2022, 16:23:11
Uiteraard, maar ik bekeek het even vanuit het perspectief van Balk? bij Utrecht had die nu nul minuten gehad. Henk maakt er wel een goede extra aanvaller van voor dit seizoen.

En dat vind ik dan weer zonde. Als hij goed presteert dan heeft hij dan aan Cambuur te danken en gaat hij daarna weer weg. In mijn ogen kan je alleen maar huren als die speler zoveel beter is dan de rest en wij hem normaal niet kunnen halen. Dat lijkt mij niet voor Balk op te gaan

De Gast

Lijkt een ongelooflijke kutbal op Uldrikis te geven waardoor je de wedstrijd niet naar je toe trekt. Iemand die het anders ziet?

Collingwood

Net de herhaling gezien, en inderdaad dit lag meer aan Balk dan Uldrikis. In plaats van dat hij hem geeft zodat Uldrikis simpel binnen kan tikken geeft hij hem erachter zodat Uldrikis hem wel aan moet nemen half met de rug naar de goal gekeerd.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Spul pakken en op de trein naar Utrecht.
Vreselijk irritant ventje.
Voelt zich voor schut gezet door Henk man man wat een dweil.

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op september 11, 2022, 19:08:44
Spul pakken en op de trein naar Utrecht.
Vreselijk irritant ventje.
Voelt zich voor schut gezet door Henk man man wat een dweil.
Zegt hij dat? Nogal gedurfd, volledig terechte wissel. Misschien dat die gele kaart overdreven was maar als je dan niet doorhebt dat je je moet inhouden heb je weinig zelfkennis.


michello

Citaat van: AL op september 11, 2022, 19:08:44
Spul pakken en op de trein naar Utrecht.
Vreselijk irritant ventje.
Voelt zich voor schut gezet door Henk man man wat een dweil.

Heeft nog 0,0 toegevoegde waarde gehad en dan zo?n grote waffel. Maar goed, 
spelers en in de spiegel kijken?? :zucht

Vlampiep

Balk is een speler die overstroomt van gif. Niets mis mee in deze wat softe selectie.
Henk had echter niet met Balk moeten beginnen, omdat hij te gretig is en tegen zijn oude ploeg een te hoge bewijsdruk. Tactisch niet sterk hem  op te stellen tegen Groningen.

Trainert!

Waarom is deze speler gehaald. Koop alsjeblieft een spiegel in plaats dat capsones gedrag. Nooit weer opstellen deze speler. Cambuur onwaardig

sunderland

Citaat van: AL op september 11, 2022, 19:08:44
Spul pakken en op de trein naar Utrecht.
Vreselijk irritant ventje.
Voelt zich voor schut gezet door Henk man man wat een dweil.
nou als Henk niet had ingegrepen hadden we met 10 man doorgemoeten dat is 100% zeker. Dus wat denkt ie wel niet. En hij schopte geen deuk in een pakje boter tot dusver in deze wedstrijd

Trainert!

Citaat van: sunderland op september 11, 2022, 19:21:32
nou als Henk niet had ingegrepen hadden we met 10 man doorgemoeten dat is 100% zeker. Dus wat denkt ie wel niet. En hij schopte geen deuk in een pakje boter tot dusver in deze wedstrijd

Het hele seizoen al niet Sunderland

Vlampiep

En ja hoor alle gefrustreerde kijkers hebben wederom een slachtoffer gevonden, vorig seizoen Joosten en nu  Balk.
Als je een realist bent dan is er maar 1 die je het kwalijk af kunt nemen en dat is de gene die hun opstelt.
En  houd toch eens op om de frustratie van verlies steeds af te reageren op een speler die in onze geel blauwe kleuren speelt en stel dan de besluiten van onze TS  ter discussie.

Noordcambuur

Nou kijk eerst allemaal de eerste 2 pagina?s na wat er allemaal op staat.
8P