Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

1 wedstrijd geschorst..

Oud Cambuur

Volgens de LC staat Balk open voor een langer verblijf bij Cambuur maar heeft Plat daar het eindwoord over

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 14:12:56
Volgens de LC staat Balk open voor een langer verblijf bij Cambuur maar heeft Plat daar het eindwoord over

Lekker naar het buitenland gaan joh! Veel leuker!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Niet doen komt tekort op ED niveau.

Trainert!

Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 14:12:56
Volgens de LC staat Balk open voor een langer verblijf bij Cambuur maar heeft Plat daar het eindwoord over


Laat me raden, het ontbreekt aan interesse.

Derkx R.H.

Als je vol gas voetbal wil gaan spelen, dan is hij bruikbaar...

Scc0511

Niet goed genoeg voor op de vleugels en in de eredivisie ook niet op 10 helaas. Wellicht vanaf de bank..

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op april 06, 2026, 09:33:31
Als je vol gas voetbal wil gaan spelen, dan is hij bruikbaar...
dat denk ik ook. Maar als je dan de bal verovert moet er wel wat goeds gebeuren en dat moet de nieuwe trainer maar inzien

Oebieman

Citaat van: Trainert! op april 05, 2026, 21:45:58

Laat me raden, het ontbreekt aan interesse.

Daar lijkt het ook sterk op. Hij geeft zelf al aan dat er nog niets is gekomen.

Bankzitter

Het is nog geen 1 september.

Vlampiep

Remco duracel is wat mij betreft een speler die er altijd voor gaat,,zowel aanvallend en meer dan gemiddeld en verzuimd ook nooit zijn verdedigende taak. Hij is door de TS op diverse plaatsen gezet en deed dat met 120 % inzet.
Zou hem in iedergeval nog een seizoen laten blijven, want hij weet met zijn inzet veel te compenseren en is voor de tegenpartij altijd stront vervelend.

Destroyer

 Houden, vind maar beter. Kent de club, altijd 100% strijd
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Robinho

er is totaa geen interesse in ehm dan maar bijven. Struikelt over iedere bal en alleen maar zeuren. Zeker voor eredivisie komt hij veel te kort

DMS78

Gewoon doorselecteren....

Hij zal in de eredivisie ook veel meer kaarten pakkenddnk ik omdat hij t niveau niet aan kan

oost

Hij verzaakt nooit en werkt hard.
Echter als je kritisch naar zijn kwaliteiten kijkt blijft er weinig over.
Dus nee als 15e 16e man prima maar is in de eredivisie absoluut geen basisi matriaal.
Ik mag hopen dat de scouts al beterr spelers op het oog hebben voor het middenveld