Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: De Gast op juni 09, 2025, 20:26:03
Henk ziet in hem meer iemand voor een twee spitsen systeem. Zou me niks verbazen als ze zijn vertrek een beetje zullen aanmoedigen.

Heeft dit seizoen gepiekt. Jaren ervoor hier naartoe gegroeid. Het moment om te verkopen. En een mooie kans voor Balk zelf, ook hij moet hogerop om door te groeien.

JSE

Iemand enig idee wat de status van Balk en een transfer momenteel is?

Specuveter

Citaat van: JSE op juni 19, 2025, 08:35:49
Iemand enig idee wat de status van Balk en een transfer momenteel is?
het is stil op de lijn.
Dus zal niet zo veel spelen

Beul B

het is ook zomerstop, dus zoveel speelt Balk niet.

denistel

Citaat van: papier op juni 09, 2025, 21:25:02
Heeft dit seizoen gepiekt. Jaren ervoor hier naartoe gegroeid. Het moment om te verkopen. En een mooie kans voor Balk zelf, ook hij moet hogerop om door te groeien.

er kenne idd nog wel wat kilo,s en centimeters bij  :_schatereen hoger niveau betwijfel ik
hoor ere divisie clubs zitten niet op hem te wachten denk ik maar je weet het nooit

papier

Citaat van: denistel op juni 19, 2025, 14:05:12
er kenne idd nog wel wat kilo,s en centimeters bij  :_schatereen hoger niveau betwijfel ik
hoor ere divisie clubs zitten niet op hem te wachten denk ik maar je weet het nooit

Dit is hoe dan ook het moment. Ik zie hem het ook wel aardig doen bij een clubje in de eredivisie die 4-4-2 speelt in de omschakeling. Drive en snelheid heeft hij wel. Scoren kan hij klaarblijkelijk ook dus wat dat betreft het proberen waard.

Oud Cambuur

Wat denistel zegt dat er geen Eredivisie club op hem zit te wachten ben ik het mee eens. Als die weg gaat is naar het buitenland

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juni 19, 2025, 14:46:19
Wat denistel zegt dat er geen Eredivisie club op hem zit te wachten ben ik het mee eens. Als die weg gaat is naar het buitenland
er zijn ook in Nederland clubs die alles met statistieken halen. Excelcior is daar 1 van maar verwacht ook buitenland

Huizen

Hopelijk komt er een 2e Bundesliga club die hem voor een mooi bedrag overneemt. Dit is het jaar van de verkoop!!!  |:)

Bankzitter

Het is ook geen ramp als hij blijft hoor.
Altijd 100% inzet.

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 19, 2025, 16:53:07
Het is ook geen ramp als hij blijft hoor.
Altijd 100% inzet.
zekers wel meer dan dat maar moet voetballend worden

JSE

Citaat van: Bussum op juni 19, 2025, 15:30:13
Hopelijk komt er een 2e Bundesliga club die hem voor een mooi bedrag overneemt. Dit is het jaar van de verkoop!!!  |:)

Denk dat hij dat zelf ook wel wil.

Bens

Zou Balk ook nog vertrekken?

mark1989

Ik denk niet dat Balk vertrekt. Omdat Cambuur en minimaal een paar ton voor wil hebben. En de clubs die hem zouden willen dat waarschijnlijk niet kunnen/willen betalen.
Voor zeg maar 300k of minder zou ik hem niet laten gaan. Dus dan kun je hem beter houden en hij is altijd van waarde.

Oud Cambuur

Volgens Sander de Vries wil Balk alleen maar naar het buitenland.Dus die blijft dit seizoen