Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

michello

Voetballend in de KKD een prima speler. Maar zo dom als een drumstick in het veld. Helaas zal dit ook niet veranderen en daarom gaat hij ook niet hoger kunnen dan dit.

denistel

voetballend ook niet prima vind ik gister ging alles weer verkeerd

Noordcambuur

We voetballen al bijna 3 jaar zonder goede buitenspelers.

Bankzitter

#168
Bij buitenspelers is vooral belangrijk dat je er genoeg van hebt en met verschillende kwaliteiten. En dat die ook op de goede manier gebruikt worden.
Kallon was een hele goede buiten maar de andere waren toen ook geen toppers (Korte, Antonia, Oratmangoen) maar hadden elk hun kwaliteiten: doelgerichtheid, snelheid, creativiteit. Dan kun je varieren en ook een wedstrijd een nieuwe impuls geven.

Nu hebben we alleen Balk... met zo'n selectie kan Henk niet spelen zoals hij graag zou willen.

Je hoeft geen 4 toppers op de vleugel te hebben maar wel genoeg keuzemogelijkheden. En die hebben we niet.

De Gast

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2024, 09:14:03
We voetballen al bijna 3 jaar zonder goede buitenspelers.

En elke keer wordt er weer een nieuw blik buitenspelers op hoop van zegen opengetrokken. Hopeloos.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op februari 24, 2024, 11:10:01
En elke keer wordt er weer een nieuw blik buitenspelers op hoop van zegen opengetrokken. Hopeloos.
klopt ga je 4 - 3 - 3 spelen moet je wel de buitenspelers hebben voor aanvoer.
En dat hebben we al een hele tijd niet meer.
En wat ik mis op het middenveld een stofzuiger b.v. Montero b.v.

wiekie1969

Citaat van: michello op februari 24, 2024, 09:03:41. Maar zo dom als een drumstick in het veld.

Niet alleen in het veld..............

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2024, 09:03:26
Niet alleen in het veld..............
jij kent hem persoonlijk?

Vlampiep

Remco is in het veld zo gedreven( waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen) dat hij meer wil dan dat hij kan. Dan komt de frustratie kijken en pakt hij weer geel , maar vergeet niet dat zijn tegenstanders hem ook vaak een gelekaart aan proberen te naaien.
Is geen wonder kind  maar momenteel  goed genoeg voor ons.

Harry L.

Trieste voetballer, kan amper een bal aannemen. Zo snel mogelijk lozen, ongeleid projectiel die door zijn vele kaarten ook nog eens zijn eigen team in de steek laat :R

Bankzitter

Balk is ook de speler die het vaakst een overtreding tegen krijgt in de KKD. De tegenstander zoekt hem ook wel op nu natuurlijk.
Kaart tegen Emmen was oliedom. Neem aan dat ze daar ook een boete oid voor hebben gegeven.

De Gast

Als je hem vergelijkt met Giovanni Korte dan is hij toch wel een niveautje lager. Kan snel rennen, heeft een voorzet maar voor de rest..

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op februari 25, 2024, 10:17:26
Als je hem vergelijkt met Giovanni Korte dan is hij toch wel een niveautje lager. Kan snel rennen, heeft een voorzet maar voor de rest..
Gast elke speler is anders je kunt Balk ook niet vergelijken met Kallon?

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2024, 09:53:58
Remco is in het veld zo gedreven( waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen) dat hij meer wil dan dat hij kan. Dan komt de frustratie kijken en pakt hij weer geel , maar vergeet niet dat zijn tegenstanders hem ook vaak een gelekaart aan proberen te naaien.
Is geen wonder kind  maar momenteel  goed genoeg voor ons.

Over gedrevenheid gesproken. Wie hebben we nog meer (behalve Breij misschien) die zo bloed fanatiek is. Helaas teveel ideale schoonzonen ben ik bang. Zelfs in de staf naast Henk. Een type Bosbaard.

Noordcambuur

Breij laat ook al een tijdje niks meer zien.