Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Arno A op augustus 13, 2025, 07:31:24
Balk kan altijd een goal maken. Dat vergoedt zijn gedrag. Maar liever niet meer als rechtsbuiten. Zijn Kooistra en Henstra (nog) niet fit ? Of kan Yoram alleen op links uit de voeten?

Waar zou je hem dan het liefste opstellen?

De Gast

Hier willen ze vanaf natuurlijk. Heeft Henk ook al indirect aangegeven door te zeggen dat hij beter past in een 2 spitsen systeem (heeft wel 3 jaar geduurd om er achter te komen maar ach.. )

Maar deze jongen heeft geen fysiek en er is met hem altijd gedoe op het veld.
Contract met een jaar velengd om er wat centen aan te verdienen maar ik denk gewoon gevalletje achterdeur einde seizoen.

Lore

Citaat van: De Gast op augustus 13, 2025, 11:14:48
Hier willen ze vanaf natuurlijk. Heeft Henk ook al indirect aangegeven door te zeggen dat hij beter past in een 2 spitsen systeem (heeft wel 3 jaar geduurd om er achter te komen maar ach.. )

Maar deze jongen heeft geen fysiek en er is met hem altijd gedoe op het veld.
Contract met een jaar velengd om er wat centen aan te verdienen maar ik denk gewoon gevalletje achterdeur einde seizoen.

Maar ook een jongen die voorop gaat in de strijd en altijd zijn doelpunten meepakt. Daarnaast heeft hij bewust zijn contract met een jaar verlengt zodat Cambuur nog wat kan verdienen.

Ik vind ook dat hij beter in 2 spitsen-systeem past. Maar toch ook wel vreemd dat er blijkbaar nog geen interesse is

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op augustus 13, 2025, 11:40:37
Maar ook een jongen die voorop gaat in de strijd en altijd zijn doelpunten meepakt. Daarnaast heeft hij bewust zijn contract met een jaar verlengt zodat Cambuur nog wat kan verdienen.

Ik vind ook dat hij beter in 2 spitsen-systeem past. Maar toch ook wel vreemd dat er blijkbaar nog geen interesse is
Ik vind het niet vreemd door zijn temperament haken veel clubs af en het is een zeer beperkte voetballer die gelukkig voor hem en ons verleden jaar een topjaar heeft gehad en ik hoop voor hem en ons dat hij voor 2 september een transfer kan maken

Bankzitter

Het jaar ervoor ook prima rendement?. Maakt er gewoon 10+ als hij wel blijft

mark1989

Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2025, 13:59:15
Het jaar ervoor ook prima rendement?. Maakt er gewoon 10+ als hij wel blijft

Als je wil kijken naar het rendement moet je alle kansen en mogelijkheden tot kansen bekijken. Ik heb de statistieken er niet bij gepakt. maar ik denk dat het rendement dan wel meevalt. Er zijn ook heel wat kansen om zeep geholpen. Wel knap dat hij 10+ doelpunten vorig jaar heeft gemaakt. maar dat is geen zekerheid. Ik denk dat dat dit seizoen moeilijk wordt

Bankzitter

2 seizoenen op rij ?
Eens dat het vorige week slecht was maar wie niet?

mark1989

Er is ook niks op Balk aan te merken. voetbalt naar zijn mogelijkheden en doet altijd zijn uiterste best. En heeft veel loopvermogen.
Toch denk ik dat als je als team verder wil groeien heb je een ander type nodig op de vleugel. Zeker in het spel dat cambuur wil spelen.

denistel

uiterste best doen moet je toch altijd maar gister ook weer niet 1 goeie voor zet
dat heb je of dat heb je niet volgens mij.

Oud Cambuur

Citaat van: denistel op augustus 16, 2025, 13:24:56
uiterste best doen moet je toch altijd maar gister ook weer niet 1 goeie voor zet
dat heb je of dat heb je niet volgens mij.
Klopt en als er al een redelijke voorzet komt kwam die van Mulders

Holwerd voor Cambuur

Eigenlijk had ik vandaag zelfs een beetje medelijden met Balk. Zijn hele lichaamstaal is anders dan vorig seizoen. Minder branie; minder enthousiasme. Zou hij het jammer vinden dat hij hier nog zit? Dat hij zijn goals van vorig seizoen niet lijkt te verzilveren met een transfer? Of was dit zijn laatste wedstrijd en zit hij al met zijn hoofd ergens anders?

Waar vorig jaar alles goed viel; mislukt nu alles. Overal een teentje tekort; klutsballen die nu niet voor zijn voeten vallen. Sneu...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

lekker jonge belangrijke goaltjes

Noordcambuur


Specuveter

Duracel batterijen waren weer goed opgeladen.
Prima doelpunten a la Jacobs destijds
Staat op de goede plek.

Eewal

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 21:53:06
Eigenlijk had ik vandaag zelfs een beetje medelijden met Balk. Zijn hele lichaamstaal is anders dan vorig seizoen. Minder branie; minder enthousiasme. Zou hij het jammer vinden dat hij hier nog zit? Dat hij zijn goals van vorig seizoen niet lijkt te verzilveren met een transfer? Of was dit zijn laatste wedstrijd en zit hij al met zijn hoofd ergens anders?

Waar vorig jaar alles goed viel; mislukt nu alles. Overal een teentje tekort; klutsballen die nu niet voor zijn voeten vallen. Sneu...
gelukkig zag je gister weer een hoop plezier terug!