Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

denistel


D.H.Skolten

Citaat van: denistel op juni 03, 2022, 14:46:32
ik noem heel groningen een huil club
Wat zullen ze huilen als hij het hier goed gaat doen. Ik heb er wel vertrouwen in.

sunderland

In de eerste weds die ik heb gezien van hem viel hij mij tegen, wat mij vooral opviel is dat hij totaal niet meekon met ons andere jongens. Hij heeft wel wat en werkte hard.

R058

Citaat van: sunderland op juli 07, 2022, 07:43:53
In de eerste weds die ik heb gezien van hem viel hij mij tegen, wat mij vooral opviel is dat hij totaal niet meekon met ons andere jongens. Hij heeft wel wat en werkte hard.
Op wat voor manier kon hij niet mee? Technisch? Of door dingen dat hij niet gewend is aan ons spel? Heb zelf de wedstrijd niet kunnen zien helaas.

Specuveter

Je gaat die jongen toch niet op ??n oefenwedstrijd beoordelen?

Eewal

Citaat van: Specuveter op juli 07, 2022, 10:26:51
Je gaat die jongen toch niet op ??n oefenwedstrijd beoordelen?
tuurlijk wel,dat gebeurt hier al jaren  8)

EdsjeSCC

Huurcontract maar verscheuren, next!  :devil

Bankzitter

Het lijkt me toch wel lastig voor nieuwe spelers hier... de vaste kern is al zo lang samen. En sommigen kennen elkaar nog veel langer uit de AZ jeugd of Sambissa en Maulun. Daarom wel goed dat er ook een paar spelers weg zijn en we doorselecteren.

sunderland

Citaat van: R058 op juli 07, 2022, 10:07:04
Op wat voor manier kon hij niet mee? Technisch? Of door dingen dat hij niet gewend is aan ons spel? Heb zelf de wedstrijd niet kunnen zien helaas.
hij is niet gewend aan ons spel maar dat kan ook niet. Bangura ging wel 6/7 x over hem heen en kon ie ook steeds aanspelen met een gemakkelijke bal. 1 x raken deed ie ook niet. En idd ik kan hem niet beoordelen op een eerste oefenwedstrijd. Dit waren de dingen die mij opvielen vandaar mijn opmerking.

Lars Kramer

#24
Denk persoonlijk ook niet dat balk in de basis komt. Cambuur moet gewoon nog 1 goede linksbuiten halen en dan is onze voorhoede compleet.

Scc4-ever

T is wel erg vroeg om Balk nu al te beoordelen op of hij goed genoeg is of niet. Dat kan je pas zeggen als hij hier alweer even speelt.  T is logisch dat t bij de eerste wedstrijd nog niet optimaal gaat. Dat viel mij tegen Meppen sowieso bij meer spelers op. Er ging nog veel fout.

R058

Niemand schrijft Balk meteen al af. Klinkt bij mij dat het gewoon komt door nog niet gewend te zijn aan het systeem. Dat is er wel in te hameren, net als bij Kallon die ook niet het meeste voetbalinzicht heeft. Bij techniek en fysiek is het wel vaak al snel te zien of iemand het niveau aankan of niet.

J.v.G.

Citaat van: R058 op juli 07, 2022, 11:16:18
Niemand schrijft Balk meteen al af. Klinkt bij mij dat het gewoon komt door nog niet gewend te zijn aan het systeem. Dat is er wel in te hameren, net als bij Kallon die ook niet het meeste voetbalinzicht heeft. Bij techniek en fysiek is het wel vaak al snel te zien of iemand het niveau aankan of niet.
Een gebrek aan wedstrijd ritme hij had bij Utrecht al een tijd niet gespeeld plus een andere voetbal omgeving, zo'n jonge gast moet even wennen.

Trainert!

Citaat van: Scc4-ever op juli 07, 2022, 11:10:55
T is wel erg vroeg om Balk nu al te beoordelen op of hij goed genoeg is of niet. Dat kan je pas zeggen als hij hier alweer even speelt.  T is logisch dat t bij de eerste wedstrijd nog niet optimaal gaat. Dat viel mij tegen Meppen sowieso bij meer spelers op. Er ging nog veel fout.

Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.

R058

Citaat van: Trainert! op juli 07, 2022, 11:32:08
Balk teert nog steeds op zijn doelpuntje tegen Ajax, en heeft daarna niks meer gepresteerd. Gaat het hier ook niet maken.
Leeuwin nooit wat gepresteerd bij ADO en alleen maar geblesseerd, wordt nooit wat. Bangura weggestuurd bij de jeugd van Feyenoord en terug naar de amateurs, wordt nooit wat. Hoedemakers niet eens minuten gemaakt bij het eerste van AZ, wordt nooit wat.