Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Ik zie Sylla er niet zo snel uitgaan hoor

Mike SCC

Citaat van: De Gast op september 09, 2023, 22:24:53
Ik zie Sylla er niet zo snel uitgaan hoor

Ik weet het niet, verdedigend staat ie zijn mannetje maar aanvallend brengt Sylla nog niet zo veel. Maar we zullen zien, het moest een concurrentiestrijd worden dus daar zal gauw genoeg duidelijkheid over komen.

Noordcambuur

Lekkerrrrrrr Balk dit had je ff nodig kerel en doorgaan  |:)

drg

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 20:57:46
Lekkerrrrrrr Balk dit had je ff nodig kerel en doorgaan  |:)

Was ie nou niet geschorst?

Bernardo

Citaat van: drg op oktober 29, 2023, 22:42:52
Was ie nou niet geschorst?

Jep, 5e gele kaart alweer. Meer kaarten als goals. :X

Bankzitter

Heeft aardig wat penalties mee gekregen. Rendement is niet het probleem. Hoj kan het niet helpen dat hij geen concurentie in de selectie heeft.

sunderland

Vind het eigenlijk maar een waardeloos figuur in het veld. Wat een naarling. Weet zeker dat ik rood zou krijgen tegen hem

michello

Citaat van: sunderland op oktober 30, 2023, 08:27:03
Vind het eigenlijk maar een waardeloos figuur in het veld. Wat een naarling. Weet zeker dat ik rood zou krijgen tegen hem

Moet zich gewoon meer met zichzelf bezighouden. Hij verspeelt veel te veel energie aan randzaken.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 30, 2023, 08:27:03
Vind het eigenlijk maar een waardeloos figuur in het veld. Wat een naarling. Weet zeker dat ik rood zou krijgen tegen hem
dan zijn we weer de ideale schoonzoons en dan is het weer een waardeloos figuur of een naarling.
Het is ook nooit goed  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 30, 2023, 08:27:03
Vind het eigenlijk maar een waardeloos figuur in het veld. Wat een naarling. Weet zeker dat ik rood zou krijgen tegen hem
Alleen maar mooi dat zijn directe tegenstander rood krijgt ;)
IN HENK WE TRUST!!!

SCC

Vind het ook een naar ventje in het veld. Terwijl ik wel denk dat hij in privesfeer, dus zonder de emoties van het voetbal, een heel bescheiden kereltje is.
Hij geeft ook, meende ik, men Milan de Koe nog gewoon jeugdtraining in hun geboortedorp. Dat geeft ook wel wat aan: nuchter en sociaal betrokken.

CambuurArnhem

Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2023, 08:54:49
dan zijn we weer de ideale schoonzoons en dan is het weer een waardeloos figuur of een naarling.
Het is ook nooit goed  :_schater

:_schater

CambuurArnhem

Vond hem in het begin ook een irritant figuur, met z'n hele en halve schwalbes. Ik vind 'm intussen wel wat vooruit gegaan in z'n gedrag. En hij is lekker fanatiek.

Specuveter

Ben blij dat we hem erbij hebben.
Lange ballen op Uldrikis en Balk er achteraan.

sunderland

Citaat van: SCC op oktober 30, 2023, 09:00:51
Vind het ook een naar ventje in het veld. Terwijl ik wel denk dat hij in privesfeer, dus zonder de emoties van het voetbal, een heel bescheiden kereltje is.
Hij geeft ook, meende ik, men Milan de Koe nog gewoon jeugdtraining in hun geboortedorp. Dat geeft ook wel wat aan: nuchter en sociaal betrokken.
henk zegt ook dat ie buiten het veld een hele lieve jongen is. Tis ook niet zo dat ik hem NIET zou opstellen  :devil