Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 13:02:48
Daar stond Smit :P

Verdomd ja, dat kan ik me nog vaag herinneren  :_schater
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 13:14:08
Verdomd ja, dat kan ik me nog vaag herinneren  :_schater

Tel je zegeningen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 13:00:23
Willen beide naar binnen. Logisch gezien hun voorkeursbeen. Denk omdat van de water in theorie een goed schot heeft. En daarom op rechts komt te staan (denk ook dat
Men hem in de etalage wil hebben). In principe is Balk rechts en Benji links het meest logische en dan gewoon voorzetten.
Het is toch te idioot voor woorden dat je spelers op een positie zet waarin ze te weinig renderen.  :rodekaart

PePe

Balk weer naar rechts, Smit weer naar links, dan vd Water maar in het centrum proberen?
Misschien scoren we dan weer?

Bankzitter

De Leeuw naar de spits. Een van de redenen dat we niet scoren is dat we Smit niet bereiken. Hij wint zijn duels niet en we kunnen niet doorcombineren. Maar hij moest wel spelen om er wat aan te kunnen verdienen.

Nu een spits halen die bij ons spel en vleugels past.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2024, 07:04:29
De Leeuw naar de spits. Een van de redenen dat we niet scoren is dat we Smit niet bereiken. Hij wint zijn duels niet en we kunnen niet doorcombineren. Maar hij moest wel spelen om er wat aan te kunnen verdienen.

Nu een spits halen die bij ons spel en vleugels past.
Aan Die spits Word hard gewerkt.

Lore

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 07:39:04
Aan Die spits Word hard gewerkt.

Het zou natuurlijk pas echt nieuws zijn als je zou zeggen dat er helemaal niet hard aan een nieuwe spits wordt gewerkt!

:devil

Specuveter

Citaat van: Lore op augustus 25, 2024, 10:46:39
Het zou natuurlijk pas echt nieuws zijn als je zou zeggen dat er helemaal niet hard aan een nieuwe spits wordt gewerkt!

:devil
gerucht blijft toch rond gaan dat hij uit Engeland komt.

Voorstopper

Even een positieve noot. Al 3 wedstrijden zonder kaart  :clint

Noordcambuur

Citaat van: Voorstopper op augustus 27, 2024, 15:09:06
Even een positieve noot. Al 3 wedstrijden zonder kaart  :clint
dat gaat ten koste van zijn doelpunten?.

denistel

speelde vorige week als een pupil vond ik deed alles verkeerd
mut veel rustiger worden in zijn acties en mag elke dag wel
500 ballen op goal schieten want dat waren allemaal rollertjes.

AL

Dit gaat hem niet meer worden.
Komt gewoon ernstig tekort.

anderszchristian

Citaat van: Voorstopper op augustus 27, 2024, 15:09:06
Even een positieve noot. Al 3 wedstrijden zonder kaart  :clint
Haha dat was wel een wonder deze wedstrijd, want hij was weer bloed irritant naar zijn tegenstanders

zeewolde

Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 08:33:49
Haha dat was wel een wonder deze wedstrijd, want hij was weer bloed irritant naar zijn tegenstanders
tegenstander ook naar hem. Die 11 had geel moeten hebben na zijn toneelspel. Is gewoon spelbederf.