Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:30:01
Volgens Sander de Vries wil Balk alleen maar naar het buitenland.Dus die blijft dit seizoen


Prima toch..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 20:30:01
Volgens Sander de Vries wil Balk alleen maar naar het buitenland.Dus die blijft dit seizoen

Waarom die "Dus"?
Of zijn er geen buitenlandse clubs ge?nteresseerd op dit moment?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:17:33
Waarom die "Dus"?
Of zijn er geen buitenlandse clubs ge?nteresseerd op dit moment?
mijn gevoel zegt dat ie weg is deze week

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 22:20:18
mijn gevoel zegt dat ie weg is deze week

Voor een paar ton juich ik dat zeker toe. Tijd voor vers bloed op de rechtsbuiten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Leek vanmiddag wel of hij er met zijn hoofd niet bij was
Erg Erg matig.

Trainert!

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:30:12
Voor een paar ton juich ik dat zeker toe. Tijd voor vers bloed op de rechtsbuiten.

snel afscheid nemen, voor beide partijen het beste

DayDreamer

Citaat van: Specuveter op juli 19, 2025, 22:34:50
Leek vanmiddag wel of hij er met zijn hoofd niet bij was
Erg Erg matig.

Blijft een matige speler toch, gewoon een gelukkig seizoen gehad.
Gaat nooit weer zoveel goals in 1 seizoen maken, hier hadden ze allang afscheid van moeten nemen, zit hier al veel te lang.

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op juli 20, 2025, 11:26:53
Blijft een matige speler toch, gewoon een gelukkig seizoen gehad.
Gaat nooit weer zoveel goals in 1 seizoen maken, hier hadden ze allang afscheid van moeten nemen, zit hier al veel te lang.
In zo'n matige selectie zou zelfs Messi geen potten kunnen breken.
De enige speler die zich iedere wedstrijd voor 100 % geeft en het meeverdedigen niet schuwt, iets wat ik bij Pauwels nog nooit heb kunnen bespeuren. Als Balk op de vleugel in zijn sterkte wordt aangespeeld is het gewoon een meer dan prima speler. Je kunt het ook de Ts verwijten dat hij nooit in zijn sterkte komt te spelen. Maar Henkie en zijn companen zijn heilg dus geen discussie over mogelijk.

Bankzitter

Henk heeft dan ook een CV waar geen enkele andere KKD trainer aan kan tippen.
Hebben we ooit beter voetbal gezien hier dan in de 2 1/2 jaar voor zijn ziekte?

R058

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 12:02:08
In zo'n matige selectie zou zelfs Messi geen potten kunnen breken.
De enige speler die zich iedere wedstrijd voor 100 % geeft en het meeverdedigen niet schuwt, iets wat ik bij Pauwels nog nooit heb kunnen bespeuren. Als Balk op de vleugel in zijn sterkte wordt aangespeeld is het gewoon een meer dan prima speler. Je kunt het ook de Ts verwijten dat hij nooit in zijn sterkte komt te spelen. Maar Henkie en zijn companen zijn heilg dus geen discussie over mogelijk.
Geeft wel 100%, maar zet druk als een kip zonder kop waardoor teams vaak makkelijk door ons heen konden voetballen. Daarnaast heeft hij als buitenspeler geen individuele actie om zn man voorbij te komen. Vind t veel meer een tweede spits in een twee-spitsensysteem. Als buitenspeler zorgt hij ervoor dat het hele team minder goed loopt.
Ik hoop dat hij een mooie club kan vinden waar hij beter past en wij een buitenspeler vinden die beter past.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2025, 12:10:02
Henk heeft dan ook een CV waar geen enkele andere KKD trainer aan kan tippen.
Hebben we ooit beter voetbal gezien hier dan in de 2 1/2 jaar voor zijn ziekte?

Nee, daarvoor was het veel slechter. Met soms weinig inzet ook. Sinds Henk kwam is er veel meer beleving gekomen in het stadion, in de teams die hij heeft gehad.

Vlampiep

Citaat van: mark1989 op juli 20, 2025, 12:39:22
Nee, daarvoor was het veel slechter. Met soms weinig inzet ook. Sinds Henk kwam is er veel meer beleving gekomen in het stadion, in de teams die hij heeft gehad.
Inderdaad, maar je vergeet te vermelden dat alle successen met top assistenten zijn behaald.

Bankzitter

Dus als we promoveren is De Graaff een topper?
De constante was Henk. Zijn idee over voetbal, zijn keuzes, zijn manier van omgaan met spelers en druk en gedoe van buitenaf.

denistel

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 12:02:08
In zo'n matige selectie zou zelfs Messi geen potten kunnen breken.
De enige speler die zich iedere wedstrijd voor 100 % geeft en het meeverdedigen niet schuwt, iets wat ik bij Pauwels nog nooit heb kunnen bespeuren. Als Balk op de vleugel in zijn sterkte wordt aangespeeld is het gewoon een meer dan prima speler. Je kunt het ook de Ts verwijten dat hij nooit in zijn sterkte komt te spelen. Maar Henkie en zijn companen zijn heilg dus geen discussie over mogelijk.

balk op de buiten is juist niks vind ik zwervende rol in de spits was ie het gevaarlijkst afgelopen
seizoen.

Bankzitter

Misschien een gek idee , maar zou Balk op de plek van Nartey kunnen? Vlak achter die Binder dan.
Lopen kan 'ie wel maar of hij de slimheid heeft op het juiste moment te gaan ... .