Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

cambuurmania

Ik moet zeggen heb hem ook wel eens vervloekt,maar elke keer als hij inviel gebeurde er wel wat.
Ging zo'n zoutzak als Jacobs eruit en kwam hij.
Heb er wel vertrouwen in.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op juni 28, 2023, 13:01:13
Bij lange na niet. Eerder 7 kaarten
jeeetje kerel wat ben jij negatief.
Noem jij eens een buitenspeler die betaalbaar is van Cambuur.

Harry L.

Leuk voor de breedte maar als eerste keuze moet je bij de top amateurs toch een betere kunnen vinden, kaarten pakker.

Galdiano

Citaat van: Trainert! op juni 28, 2023, 13:01:13
Bij lange na niet. Eerder 7 kaarten

Hou toch op te janken...
De laatste wedstrijden liet hij zich veel minder provoceren, en ging minder aanstellen.
Je zag echt een positieve ontwikkeling. Steun die jongen toch gewoon.
Blij dat hij verlengd heeft. Kan alleen maar beter worden.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Zie in Balk zeker in de KKD een absolute basisspeler.
Een goeie nummer 6, Koopmeiners?
Een rechtsback en uitgaand alleen Bangura en je hebt gewoon een ijzersterk team al staan.

Vd Osch

RB  Tol (Smand) Bergsma  sylla
Nieuwe 6  van Kaam de Jong
Vd Water Uldrikis Balk


En dan hebben we Breij ook nog  sterke eerste 14 met Minnesma zelfs 14

Mochten van Kaam en Uldrikis vertrekken alle vertrouwen dat daar wat goeds voor terugkomt.

Nu nog Ultee weg...

Stanley

#95
Het kinderlijk Ultee bashen wordt een beetje zielig en onvolwassen Zeewolde e.a. Deden ze bij Nac ook indertijd met de huidige trainer van Ajax. Sparta was ontzettend blij met Steijn. Geef de man een kans, daarna regelt het zichzelf wel met Ultee.

poelie-lwd

Hij heeft zijn kans gehad. Niet 1 speler is beter geworden. Onnavolgbare beslissingen en uitspraken. Tactisch geen onderscheid kunnen maken en een koning in het uiten van kleuter retoriek. Wat mij betreft liever gister dan vandaag opzouten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2023, 19:47:33
Hij heeft zijn kans gehad. Niet 1 speler is beter geworden. Onnavolgbare beslissingen en uitspraken. Tactisch geen onderscheid kunnen maken en een koning in het uiten van kleuter retoriek. Wat mij betreft liever gister dan vandaag opzouten.
Vertel eens wat nieuws :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2023, 19:52:34
Vertel eens wat nieuws :zweep

Kan het niet vaak genoeg benadrukken  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2023, 19:47:33
Hij heeft zijn kans gehad. Niet 1 speler is beter geworden. Onnavolgbare beslissingen en uitspraken. Tactisch geen onderscheid kunnen maken en een koning in het uiten van kleuter retoriek. Wat mij betreft liever gister dan vandaag opzouten.
vertel eens wat nieuws  :devil

sunderland

Sterker nog, iedere speler is slechter geworden

V-man

Ben wel blij met Balk. Gifkikker en Noorderling. Heb ik liever dan een centenpakkende branieboy (tenzij deze natuurlijk de pannen van het dak speelt voor SCC. Dat dan weer wel natuurlijk) :proost

Noordcambuur

Lekker Balk ga zo door alweer 3 doelpunten  :thumbsup

Bankzitter

#103
MoM. Doet het gewoon prima tot nu toe. Kan een type Kallon worden dat altijd 2 man bindt en vaak een penalty of overtreding meekrijgt.

Vorige week kritisch op Ultee vanwege gebrek aan gebrek aan vaste spelpatronen.
Hij heeft Balk wel aan het voetballen gekregen, wat nog weinig trainers gelukt is. Hij lijkt wel goed met jonge spelers te kunnen werken.

Mike SCC

Helemaal mee eens. Komt toch altijd veel gevaar van zijn kant. Hopelijk kan dat met Poll op termijn nog meer uitgebuit worden.