Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Remco Balk

Gestart door Huizen, juni 02, 2022, 13:08:00

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op maart 01, 2025, 09:30:29
Tja, sommige spelers hebben wat meer tijd nodig om volwassen te worden in en naast het veld... dat gaat bij Balk wel op.
Zo'n Galvez (en in het verleden Rusnak) staan er meteen
Balkie heeft lang geduurd maar is nu toch echt wel doorgebroken.
Balk heeft een tomeloze energie en staat de hele wedstrijd aan. Geeft alles in de wedstrijd en beloont dit soms met mooie acties en doel punten.
Een echte winnaar die volgens mij kan uitzien naar mooie carri?re.
Kan ik echt van genieten.

michello

Vecht altijd, zal nooit verzaken. Technisch een prima basis, alleen wat minder janken af en toe. Zou mooi zijn als we hem in de zomer voor 500K kunnen verkopen. Verwacht namelijk niet dat hij w??r gaat bijtekenen en dan loopt ie gratis de deur uit.

Vlampiep

Citaat van: michello op maart 01, 2025, 10:22:06
Vecht altijd, zal nooit verzaken. Technisch een prima basis, alleen wat minder janken af en toe. Zou mooi zijn als we hem in de zomer voor 500K kunnen verkopen. Verwacht namelijk niet dat hij w??r gaat bijtekenen en dan loopt ie gratis de deur uit.
Vleugelspelers die zo vaak scoren en assists geven zouden ook wel eens meer kunnen opbrengen.

sunderland

Citaat van: michello op maart 01, 2025, 10:22:06
Vecht altijd, zal nooit verzaken. Technisch een prima basis, alleen wat minder janken af en toe. Zou mooi zijn als we hem in de zomer voor 500K kunnen verkopen. Verwacht namelijk niet dat hij w??r gaat bijtekenen en dan loopt ie gratis de deur uit.
heeft hier net een huis gekocht en heeft het erg naar de zin.

Noordcambuur

Vorig seizoen kaarten pakker :gelekaart
En dit seizoen doelpunten maker  :thumbsup

PePe

Niet alles verkopen, wat goed is. (Tenzij er een hoofdprijs wordt geboden)

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2025, 12:54:47
Vleugelspelers die zo vaak scoren en assists geven zouden ook wel eens meer kunnen opbrengen.

Dit is er eentje die net als Kallon wel eens wat langer kan blijven en meegroeien met de club.
Optie is gelicht en dan in de zomer maar eens praten over er een contractsverlenging.

mark1989

Hij ontwikkeld zich goed. Had ik niet verwacht. Belangrijk vind ik ook dat hij eigenlijk nooit geblesseerd is. En altijd fit. Kan de hele wedstrijd vol gas, dus goede conditie. Handig voor het druk zetten.En dus belangrijk voor Cambuur nu. Zeker nu hij ook gaat scoren.

Vlampiep

Citaat van: mark1989 op maart 01, 2025, 16:57:02
Hij ontwikkeld zich goed. Had ik niet verwacht. Belangrijk vind ik ook dat hij eigenlijk nooit geblesseerd is. En altijd fit. Kan de hele wedstrijd vol gas, dus goede conditie. Handig voor het druk zetten.En dus belangrijk voor Cambuur nu. Zeker nu hij ook gaat scoren.
Zou mooi zijn  dat hij nog een paar jaartjes bij de club blijft.
Ik vind het best wel een smaakmaker die zowel op KKD als eredivisie niveau mee kan.

PePe

Bij Cambuur, mooi in de buurt van z'n familie.

Noordcambuur

En dat is nummer 13 graag er nog snel 1 bij ben je van die hatelijke 13 af :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 20:42:02
En dat is nummer 13 graag er nog snel 1 bij ben je van die hatelijke 13 af :y
Evenveel als de gele kaarten vorig jaar :_schater
Henk, held, bedankt

Andy King

Dat wordt een transfer.

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 20:48:23
Evenveel als de gele kaarten vorig jaar :_schater
hoe snel kan alles veranderen hij gaat ons ook nog veel geld opleveren zo :thumbsup

Unknown

 Wat een verschil met vorig seizoen. Hopelijk houdt hij deze vorm vast.
Van lachertje met al zijn kaarten  naar 1 van de beste aanvallers van de competitie momenteel. Keep it up kerel  |:)