Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Goudvinger op januari 17, 2013, 16:02:52

Titel: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op januari 17, 2013, 16:02:52
Zullen we snel te weten krijgen wie ons in het vijfde seizoen Eredivisie leidt?  ::)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: TM op januari 17, 2013, 16:17:39
Ze zeggen dat daar meer duidelijkheid over komt op de forumavond van 29 januari....
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Trebor op januari 17, 2013, 16:59:20
Gezien de gewenste optie, Henk de Jong veldwerk en Bruin/vd Heide assistenten is Lodeweges van de geopperde kandidaten de enige geschikte. De rest, Ulderink, Keizer, Grim enz. willen zelf het trainerswerk doen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op januari 17, 2013, 18:20:56
Citaat van: Trebor op januari 17, 2013, 16:59:20
Gezien de gewenste optie, Henk de Jong veldwerk en Bruin/vd Heide assistenten is Lodeweges van de geopperde kandidaten de enige geschikte. De rest, Ulderink, Keizer, Grim enz. willen zelf het trainerswerk doen.

Sinds wanneer is dat een eis van Cambuur? Heb ik iets gemist?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Trebor op januari 17, 2013, 19:25:53
Waar staat eis Goudvinger? Het is gewenste situatie zoals ik hem zie.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 18, 2013, 00:12:56
Grim is de enige en juiste man die ons naar Eredivisie kan leiden, in mijn ogen!! |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 11:20:27
Citaat van: Trebor op januari 17, 2013, 19:25:53
Waar staat eis Goudvinger? Het is gewenste situatie zoals ik hem zie.

Zoals het er staat interpreteer ik het als een algemene wens ;) Maar goed, het is nu duidelijk dat het om jouw persoonlijke wens gaat  :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op januari 18, 2013, 11:23:33
gewenste eis is er niet maar er is wel gezegd dat de nieuwe trainer
ook een stuk werk van vd belt op het technische gebied over moet
nemen dus dat neem je in je gesprekken wel mee. de nieuwe trainer
blijft wel verantwoordelijk en zal ook veel op het veld zijn.henk jan
en sandor zullen daar wel trainingen geven maar dat doen henk en
jan nu ook al.

richard ik vind grim ook top maar die zit bij ajax en niet voor niks
neem ik aan en ik denk niet dat cambuur hem nog maar de helft
kan bieden van zijn huidige salaris of zie je dat anders.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:52:24
Nr 1. Ron Jans
Nr 2. Jan de Jonge
Nr 3. Ulderink
Nr 4. Lodeweges

Met nummer 1 en 2 kan SC Cambuur veel bereiken in de toekomst.. Dus zou het slim zijn om 1 van deze twee aan te stellen.
Over dat ze bij Heerenveen gewerkt hebben en dat ze niet bij de club passen lijkt mij dikke onzin.. Het gaat om SC Cambuur.!! met lodeweges die iedereen noemt zie ik het nou ook niet echt gebeuren.. :scc
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op januari 18, 2013, 11:55:06
ron jans heeft zich afgemeld he.

lodeweges heeft bij meerdere clubs het technisch beleid
gedaan toch en liet zijn ploegen altijd leuk en aanvallend spelen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 12:27:11
Even voor het gemak de dkv achtergrond buiten beschouwing latend.
Jan de Jonge heeft nauwelijks meer ervaring als Arts -als hoofdtrainer-. Verder mocht hij bij de Graafschap samenwerken met Han Berger, dus wat dat betreft een goede back-up.

In de gewenste situatie -door velen en ik ben er ook voorstander van- lijkt hij me een trainer die zelf de touwtjes in handen wil nemen en dus niet een meer technische functie gaat vervullen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op januari 18, 2013, 12:39:59
En dhr. Van Dijk ex trainer van VVV Venlo.?!
en wat betreft ulderink is geen slechte trainer.. past ook goed bij de club.!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:05:03
Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Raaf op januari 19, 2013, 06:02:52
Citaat van: richard op januari 18, 2013, 00:12:56
Grim is de enige en juiste man die ons naar Eredivisie kan leiden, in mijn ogen!! |:) |:) |:) |:) |:)

Helemaal mee eens  |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Raaf op januari 19, 2013, 06:05:26
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:05:03
Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.

Su fien as poppestrond wudden.
Is zichzelf niet meer, mutte een persoonlijkheid hewwe: maar 1 geschikte kandidaat
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 19, 2013, 07:54:04
Maar sulang die perfecte kandidaat nog een deurlopend contract het, blieft ut een droom  l0l
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op januari 19, 2013, 10:55:23
Citaat van: De Raaf op januari 19, 2013, 06:05:26
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:05:03
Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.

Su fien as poppestrond wudden.
Is zichzelf niet meer, mutte een persoonlijkheid hewwe: maar 1 geschikte kandidaat

Gerald Vanenburg?  :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op januari 20, 2013, 13:56:40
Laat de clubhelden cambuur weer op de kaart zetten.!! met Henk de Jong een spontane vent helemaal geen arogantie een uitstraling van hier tot en met als trainer.!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Thieske op januari 21, 2013, 16:18:42
Hopelijk Art Langeler!


|:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 22, 2013, 00:05:38
Citaat van: Thieske op januari 21, 2013, 16:18:42
Hopelijk Art Langeler!


|:)

Mag van mij komen. Ik weet niet hoe het nu is, maar vond Jan van Dijk goede indruk maken bij vvv in seizoen 2008/9. Tja, als je dan promoveert en bijna geen extra aanwas krijgt staje weer snel op de wip zonder punten. Maar goed, weet niet hoe en wat hij nu doet...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: mario op januari 22, 2013, 12:48:03
Met het risico voor gek te worden verklaard....
In de functieomschrijving welke door v/d Belt wordt gegeven vindt ik Dick de Boer heel erg passen. In de tijd dat Dick hier trainer was hebben we het 'mooiste' voetbal gezien alleen leverde het geen punten op. Dick was wel in staat mooi verzorgt en technisch voetbal te spelen. Nu zal de nieuwe trainer voornamelijk als technisch manager moeten fungeren en de dagelijkse training meer aan de huidige technische staf (minus Arts) over moeten laten.
Dus... Dick het verzorgde voetbal en Henk/Jan de goals??

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 12:51:20
Dat vind ik niet eens zo'n slecht idee, heb hier zelf ook al aan gedacht. Past echt in het plaatje. Heeft ervaring, speelt aanvallend voetbal en hoeft niet altijd op het veld te staan. Als ik Cambuur was zou ik met hem om tafel gaan zitten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: harrylwd op januari 22, 2013, 13:54:47
heb naam gehoord: Jan de Jonge.   :clint
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op januari 22, 2013, 14:12:02
Citaat van: mario op januari 22, 2013, 12:48:03
Dick de Boer

Ik heb die man bij Almere zoveel wartaal uit horen slaan dat ik hem niet meer geloofwaardig vind.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DLSVC op januari 22, 2013, 15:02:50
Citaat van: harrylwd op januari 22, 2013, 13:54:47
heb naam gehoord: Jan de Jonge.   :clint

Heb wel meer namen gehoord!!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: PePe op januari 22, 2013, 15:24:47
Citaat van: mario op januari 22, 2013, 12:48:03
Met het risico voor gek te worden verklaard....
In de functieomschrijving welke door v/d Belt wordt gegeven vindt ik Dick de Boer heel erg passen. In de tijd dat Dick hier trainer was hebben we het 'mooiste' voetbal gezien alleen leverde het geen punten op. Dick was wel in staat mooi verzorgt en technisch voetbal te spelen. Nu zal de nieuwe trainer voornamelijk als technisch manager moeten fungeren en de dagelijkse training meer aan de huidige technische staf (minus Arts) over moeten laten.
Dus... Dick het verzorgde voetbal en Henk/Jan de goals??

Helemaal mee eens Dick is tevens een super scout, laat maar komen
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 15:27:34
Vind het overigens een zeer goede zet van Cambuur om een paar clubhelden in de technische staf plaats te laten nemen. Net zoals bij Ajax, Feyenoord enz.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 22, 2013, 17:27:36
Marcel keizer is niet benaderd, zijn 2 kandidaten over die gaan voor tweede gesprek volgens omroep abe....lodeweges ook niet benaderd!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: AL op januari 22, 2013, 18:39:52
Vermoed dat het nog gaat tussen Jan de Jonge en Andries Ulderink.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 19:26:29
Goed nieuws dat het Keizer iig niet wordt, meende ergens gehoord te hebben dat ze sowieso met Ron Jans om de tafel hebben gezeten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: The king1 op januari 22, 2013, 22:48:54
Dick de Boer mag je niet menen :?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op januari 23, 2013, 09:09:51
Ron Jans is werkloos sinds zijn ontslag bij Standard Luik en keert in het nieuwe seizoen mogelijk terug op de Nederlandse velden. De coach is in beeld bij PEC Zwolle om Art Langeler op te volgen en sluit een overgang naar Overijssel niet uit: "Als je met mensen gaat praten, ben je in elk geval nieuwsgierig. Maar ik wacht nog even af en wil eerst alles rustig op een rijtje zetten."

Jans speelde in de jeugdopleiding van PEC en haalde het eerste elftal. Inmiddels heeft hij een kennismakingsgesprek gehad bij zijn oude club: "Maar we hebben verder niets concreets afgesproken", benadrukt de voormalig trainer van FC Groningen en sc Heerenveen in het Algemeen Dagblad. "Ik neem op zijn vroegst pas in maart een beslissing over mijn toekomst. En misschien nog wel later."
Jans heeft al een aanbieding afgewezen: "Cambuur heeft me gepolst. Ik heb daar een week over nagedacht en heb ze toen vriendelijk afgezegd. Het is een club die hogerop wil en leeft qua publiek, maar ze zitten wel in de eerste divisie. Ze wilden bovendien iemand voor een dubbelfunctie. Aan die stap was ik nog niet toe. Ik wil als trainer nog dagelijks op het veld staan."

Aldus Voetbalzone
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: kgscc op januari 23, 2013, 09:21:06
Jans wordt het dus niet.

Jans heeft al een aanbieding afgewezen: "Cambuur heeft me gepolst. Ik heb daar een week over nagedacht en heb ze toen vriendelijk afgezegd. Het is een club die hogerop wil en leeft qua publiek, maar ze zitten wel in de eerste divisie. Ze wilden bovendien iemand voor een dubbelfunctie. Aan die stap was ik nog niet toe. Ik wil als trainer nog dagelijks op het veld staan."
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180686
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 09:26:43
Tsja blijft niet veel over dan -

Lodeweges en Ulderink?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 23, 2013, 09:30:08
Jan de Jonge of langler denk
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DLSVC op januari 23, 2013, 09:39:57
Citaat van: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 09:26:43
Tsja blijft niet veel over dan -

Lodeweges en Ulderink?

Lodeweges heeft ook aangegeven niet te zijn benaderd door Cambuur.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 23, 2013, 09:41:01
Citaat van: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 09:26:43
Tsja blijft niet veel over dan -

Lodeweges en Ulderink?
Volgens richard is Lodeweges ook niet benaderd.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: El FLaco op januari 23, 2013, 09:46:59
Onbevestigde bronnen;

Keizer
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 09:59:24
Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.

Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 23, 2013, 10:02:32
Met een drama selectie
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 10:03:12
Citaat van: El FLaco op januari 23, 2013, 09:46:59
Onbevestigde bronnen;

Keizer

http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd (http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 10:04:09
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 09:59:24
Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.

Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.

Toffe gozer misschien wel en lijkt me ook een keurige man, maar past totaal niet bij de club Cambuur.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 23, 2013, 10:11:47
Jans heeft bedankt, maar vertelde wel dat Cambuur opzoek is naar een trainer voor een dubbel functie en dan vallen veel "jonge" trainers af lijkt me.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op januari 23, 2013, 10:27:12
Citaat van: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 10:03:12
Citaat van: El FLaco op januari 23, 2013, 09:46:59
Onbevestigde bronnen;

Keizer

http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd (http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd)

Bijzonder... een aantal weken geleden wilde hij er nog niks over zeggen....
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 23, 2013, 13:10:55
Jammer dat Ron Jans niet komt. Blijven niet veel namen meer over, want Keizer is ook niet mee gesproken.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op januari 23, 2013, 13:14:29
Ik blijf nog steeds hopen op Langeler!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op januari 23, 2013, 13:22:55
Jans schijnt zwaar in beeld te zijn bij Zwolle.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 23, 2013, 13:34:05
Begrijp niet dat de BVO via de Social Media aankondigt dat ze wel een gesprek zouden hebben met Keizer.. -nee niet forumganger Keizer :devil -
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 23, 2013, 13:41:39
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 13:34:05
Begrijp niet dat de BVO via de Social Media aankondigt dat ze wel een gesprek zouden hebben met Keizer.. -nee niet forumganger Keizer :devil -
Misschien moeten ze nog praten en dan klopt het wat hij zei tegen OF.. ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 23, 2013, 14:03:49
Er stond iets van "vandaag gesprek met Marcel Keizer ergens in Noord Holland." Was op een zaterdag.. Zal de hele post er wel eens bijzoeken.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op januari 23, 2013, 15:03:16
foeke booy
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: justremco op januari 23, 2013, 15:21:49
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 14:03:49
Er stond iets van "vandaag gesprek met Marcel Keizer ergens in Noord Holland." Was op een zaterdag.. Zal de hele post er wel eens bijzoeken.

Dat was volgens mij het account van Ultras Leovardia Dokkie!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:34:29
Citaat van: sunderland op januari 23, 2013, 15:03:16
foeke booy

Dat zou mooi wezen maar niet haalbaar.... Jan de Jonge let maar op
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op januari 23, 2013, 15:43:46
lodeweges hou ik het op
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Vanuit Helmond op januari 23, 2013, 15:56:49
Keizer is niet benadert zegt hij tegen OF
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 23, 2013, 16:00:20
Citaat van: denistel op januari 23, 2013, 15:43:46
lodeweges hou ik het op

Lodeweges schijnt ook niet benaderd te zijn.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op januari 23, 2013, 16:01:28
Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 16:00:20
Citaat van: denistel op januari 23, 2013, 15:43:46
lodeweges hou ik het op

Lodeweges schijnt ook niet benaderd te zijn.

Jans, Faber en Groenendijk doen het ook niet
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op januari 23, 2013, 16:55:37
Kan best wel zijn dat Keizer en Lodeweges kandidaten zijn en dat er mee gesproken is. je hebt ook iets van zwijgt plicht..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 23, 2013, 17:04:40
Citaat van: sytsa op januari 23, 2013, 16:55:37
Kan best wel zijn dat Keizer en Lodeweges kandidaten zijn en dat er mee gesproken is. je hebt ook iets van zwijgt plicht..

Als ze benaderd zouden zijn gaan ze er meestal niet eens op in. Dus verwacht dat het Ulderink gaat worden.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op januari 23, 2013, 18:32:50
Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op januari 23, 2013, 18:34:34
Ik denk dat we de trainer nog niet genoemd hebben!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 23, 2013, 18:38:40
Citaat van: Sonnema op januari 23, 2013, 18:32:50
Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.
Een goed netwerk? Technisch goed inzicht? Ik denk aan een man die hier als trainer faalde.

Jurrie Koolhof. Prima man, uitstekende voetbalvisie en een groot netwerk. Alleen geen veldtrainer omdat hij te aardig was.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 23, 2013, 19:03:31
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 18:38:40
Citaat van: Sonnema op januari 23, 2013, 18:32:50
Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.
Een goed netwerk? Technisch goed inzicht? Ik denk aan een man die hier als trainer faalde.

Jurrie Koolhof. Prima man, uitstekende voetbalvisie en een groot netwerk. Alleen geen veldtrainer omdat hij te aardig was.

Dan mogen we hopen dat er destijds fatsoenlijk afscheid is genomen
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 23, 2013, 19:49:23
Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
Niks tegen Langeler, maar ik heb het idee dat hij waarschijnlijk wel hogerop kan.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 23, 2013, 20:00:58
Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
En ambieert een bureau/dubbel functie,het zou mij niet verrassen..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 23, 2013, 20:03:16
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 19:49:23
Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
Niks tegen Langeler, maar ik heb het idee dat hij waarschijnlijk wel hogerop kan.

Helaas niet alleen kan, maar ook wil! Maar mag deze kerel graag.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op januari 23, 2013, 20:06:20
Het zou de ideale man zijn voor Cambuur Art langeler een die er bovenop staat en dat heeft Cambuur nodig en hij wil een functie als technisch manager dan is dit toch een juiste optie lijkt mij |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: PePe op januari 23, 2013, 22:55:44
De dag voordat Langeler officieel bekend maakte, dat hij bij 038 zou stoppen, stond op websites rond 038 al, dat hij voor 3 jaar bij Cambuur zou gaan tekenen. 1 en 1 =2 van de Belt en Langeler kennen elkaar.
Maar ook Henk de Jong heeft een bekende welke is genoemd, Jan de Jonge.

Dick de Boer past volgens mij het beste bij het door Cambuur genoemde profiel.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 23, 2013, 23:28:58
Art Langeler mag wat mij betreft gerust naar Cambuur komen. Past denk ik goed bij de club en ziet een dubbelrol ook wel zitten. En natuurlijk de connectie met vd Belt lijkt mij een pluspunt.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: mario op januari 23, 2013, 23:46:04
Alsjeblieft niet Ulderink... geen toegevoegde waarde.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Thieske op januari 24, 2013, 09:51:20
Heb goede hoop op Art Langeler!

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 24, 2013, 11:02:58
Nogmaals, ik hoop zeker op langeler. Maar zou hij niet een stapje hoger willen? Ik neem aan nu je in de eredivisie bent niet graag terug wil naar jupiler league!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 24, 2013, 11:32:55
Ik denk dat het Jan de Jonge wordt
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 24, 2013, 12:49:53
Uit het rijtje vage geruchten.......ulderink gezien in stadion!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 24, 2013, 13:10:28
Ik mag het toch niet hopen Richard.
Zo dom zullen ze bij Cambuur toch niet zijn?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
Ulderink.. goede trainer
De jonge.. prima duo met henk de Jong..
Langeler.. heb ik het liefst..

Maar bovengenoemde trainers zijn wel de trainers wat SC Cambuur op de kaart kan zetten het liefst heb ik De jonge of Langeler als trainer en als technisch adviseur.. maar ulderink is echt geen slechte man voor cambuur zoals iedereen zegt.. go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 24, 2013, 13:19:03
Ulderink had ik van te voren al verwacht. Zit zonder club na het failliet gaan van Agovv en lijkt mij wel een type voor een technische rol. We wachten af!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DMS78 op januari 24, 2013, 13:24:49
Ik las op het oude forum de naam van Adri Koster...  :?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 24, 2013, 13:51:23
Citaat van: DMS78 op januari 24, 2013, 13:24:49
Ik las op het oude forum de naam van Adri Koster...  :?

Niet verkeerd, maar lijkt mij absoluut niet haalbaar.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op januari 24, 2013, 13:58:20
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..

Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: AL op januari 24, 2013, 19:52:50
Citaat van: Andre-Lwd op januari 24, 2013, 13:58:20
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..

Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.

Ten Hag is pas sinds dit seizoen werkzaam bij de Eagles!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op januari 24, 2013, 20:31:46
Citaat van: AL op januari 24, 2013, 19:52:50
Citaat van: Andre-Lwd op januari 24, 2013, 13:58:20
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..

Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.

Ten Hag is pas sinds dit seizoen werkzaam bij de Eagles!
Boerebach en Bosvelt waren zijn assistenten. Ook zeker niet verkeerd
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: SCCdrachten op januari 25, 2013, 07:09:04
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19

De jonge.. prima duo met henk de Jong..


Hoe kom je daar bij ?????
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op januari 25, 2013, 07:29:14
Citaat van: SCCdrachten op januari 25, 2013, 07:09:04
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19

De jonge.. prima duo met henk de Jong..


Hoe kom je daar bij ?????
Ik denk dat hij de namen bedoeld  :? anders zou ik het ook niet weten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 25, 2013, 07:58:58
Die twee hebben nog nooit samengewerkt volgens mij..,
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op januari 25, 2013, 08:43:29
Wat moeten wij met die achterlijke DKV-er hier van een de Jonge haal je toch alleen maar kwaad bloed bij je supporters. Langeler zou ik niet raar van opkijken, vanavond iedereen maar ff mailen naar VI ,Genee aan de tand voelen :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 25, 2013, 09:19:06
Citaat van: Sonnema op januari 25, 2013, 08:43:29
Wat moeten wij met die achterlijke DKV-er hier van een de Jonge haal je toch alleen maar kwaad bloed bij je supporters. Langeler zou ik niet raar van opkijken, vanavond iedereen maar ff mailen naar VI ,Genee aan de tand voelen :proost

Goed idee, hoe meer mailen hoe groter de kans is dat de vraag in de uitzending komt.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 25, 2013, 10:09:17
Wat is het email adres
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Clint op januari 25, 2013, 10:12:20
Zo'n Genee weet toch niet meer als ons.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DMS78 op januari 25, 2013, 10:47:06
Misschien de snor wel...  :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 25, 2013, 11:23:13
Citaat van: dit is mien club op januari 25, 2013, 10:09:17
Wat is het email adres

Staat wel op vi.nl
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: punkman op januari 25, 2013, 18:10:04
Langeler: ambities liggen in het voetbal
ZWOLLE -

Trainer Art Langeler van PEC Zwolle wil wel degelijk actief blijven in de voetbalsport. Nadat hij in een eerder stadium had aangegeven zijn aflopende contract bij PEC Zwolle niet te gaan verlengen, merkte hij op dat hij graag iets anders wilde, mogelijk zelfs buiten het voetbal.
Volgens Langeler is die uitspraak een eigen leven gaan leiden. ,,Nu is het blijkbaar zo dat ik een beleidsfunctie in het onderwijs ambieer. Ik sluit niet uit dat ik dit ooit ga doen, maar mijn directe toekomst ligt wel degelijk in de voetbalsport. Mijn ambities liggen in het trainersvak", zei hij vrijdag.

Ook zijn assistent Jaap Stam verlaat PEC na dit seizoen. Hij gaat verder bij Ajax. Waar Langeler volgend seizoen aan de slag gaat, is nog niet bekend.

Bron: Telegraaf.

Meende dat Langeler een dubbel functie ambieerde ?
Maar hij mag hier wat mij betreft komen.
Zwolle heeft de stap die wij al jaren graag willen maken gedaan, en voetbalt vrij redelijk op het hoogste niveau.
Als Cambuur wat wil zou ik zeker proberen om Langeler hier te krijgen.
Kan niet anders zeggen dat hullie daar de zaken aardig op orde hebben, zowel financieel (zover als ik weet) als technisch.
Ik zie een tandem tussen van der Belt en Langeler als beleidsbepalers zeker zitten.
En dan met Henk en consorten die de veld training gaan doen en Langeler die toezicht houdt zie ik best een mooie toekomst voor ons clubje tegemoet.
Weet alleen niet of het financieel haalbaar is en of Langeler wil (wat dom zou zijn want dit is de mooiste club van Nederland) !
|:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op januari 25, 2013, 21:04:02
Art Langeler de ideale man voor Cambuur.Kom op Vd Belt dit is de man die jullie zoeken voor een dubbelfunctie |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2013, 21:50:14
het zou me zelfs onlogisch lijken als Cambuur niet met langeler zout bezig zijn. De link is inderdaad snel gelegd :D
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op januari 26, 2013, 09:03:22
 :0= Langeler !!

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op januari 26, 2013, 10:29:52
Lodeweges :0=
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 26, 2013, 21:01:18
 :0= nog een Langeweges  :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op januari 26, 2013, 21:59:23
Langeler..!!!!!! :scc
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..

Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 28, 2013, 19:09:23
Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..

Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....

Lijkt me zeer sterk als ze Langeler graag wouden hebben hadden ze eerder met hem gesproken. En trouwens waarom zou je nog met Langeler praten als je rond bent met Keizer. Dan laat je Keizer ook mooi zitten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2013, 20:06:15
Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
gerucht
Keizer past niet in het plaatje,volgens Ron Jans zoekt Cambuur een oudere trainer voor een dubbel functie..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: SCC-J op januari 28, 2013, 20:15:08
ze hebben anders wel al gesproken met Keizer ...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op januari 28, 2013, 20:17:51
vind het allemaal een vage bedoeling
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 28, 2013, 20:18:01
Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..

Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....

Bron?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2013, 20:20:18
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:17:51
vind het allemaal een vage bedoeling
Ja inderdaad,er moet maar snel duidelijkheid komen..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2013, 20:30:29
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DeChef op januari 28, 2013, 21:07:14
Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:30:29
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.

Die word het echt niet, kan niet door 1deur met vd Belt.
Zitten wat bitterballen in de weg...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op januari 28, 2013, 21:10:50
Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:30:29
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.

Als je oranje hotel aangeeft geloof ik er al geen snars van! Vd Belt en Smid zitten altijd in een andere horeca gelegenheid met personen om tafel! ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 28, 2013, 21:46:16
Kimberley Club? :devil

Er mag wat mij betreft op korte termijn wel definitief uitsluitsel komen over de nieuwe trainer. Dan kan er ook alvast verder gekeken worden naar de selectie van volgend seizoen. Twee lijstjes, Eredivisie en JL en praten maar...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op januari 28, 2013, 21:58:09
Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2013, 21:46:16
Kimberley Club? :devil


Bestaat dat nog?  :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op januari 28, 2013, 22:01:47
 :0=nou word het nog wat
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op januari 28, 2013, 22:04:34
Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2013, 07:19:08
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:04:34
Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
Heb toch echt ergens gelezen dat uiterlijk begin februari de nieuwe trainer bekend gemaakt zou worden.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op januari 29, 2013, 09:48:15
Citaat van: grijskijker op januari 29, 2013, 07:19:08
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:04:34
Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
Heb toch echt ergens gelezen dat uiterlijk begin februari de nieuwe trainer bekend gemaakt zou worden.

Dat is het streven! Maar of dat gaat lukken is ten tweede. Maar zoals je zelf ook wel weet. In de voetballerij kan het snel gaan.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 29, 2013, 23:25:50
 :0= langeler!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 29, 2013, 23:50:31
Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......

Omdat?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 30, 2013, 08:43:41
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......

Omdat?

Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 08:47:25
Citaat van: richard op januari 30, 2013, 08:43:41
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......

Omdat?

Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......
Zijn ambities zijn/is een dubbel/kantoor functie en hij zei bij tv oost dat het zelfs in de topklasse zou kunnen..en waarom dan niet bij Cambuur? En hoezo dan te duur,hij is bij Zwolle ook geen dikke bedragen gewent en zal dat in de topklasse ook niet krijgen..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 30, 2013, 09:14:18
Dat zeg jij.....ieder zijn mening, we wachten rustig af, 2 weekjes nog ongeveer!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 09:27:33
Citaat van: richard op januari 30, 2013, 09:14:18
Dat zeg jij.....ieder zijn mening, we wachten rustig af, 2 weekjes nog ongeveer!!
Dat zegt Langeler zelf,tv oost ,misschien staat het nog ergens online..

Maar inderdaad we moeten maar rustig afwachten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op januari 30, 2013, 09:31:50
Citaat van: richard op januari 30, 2013, 08:43:41
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......

Omdat?

Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......

Hadden ze dan wel de illusie dat ze Ron Jans voor een habbekrats konden krijgen?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 30, 2013, 10:38:35
Weet ik niet maar die hebben ze wel benaderd om te zien of ie belangstelling had en cambuur hem een geschikt persoon vond om de functie als technisch verantwoordelijke te gaan vervullen!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 11:22:05
Citaat van: richard op januari 30, 2013, 10:38:35
Weet ik niet maar die hebben ze wel benaderd om te zien of ie belangstelling had en cambuur hem een geschikt persoon vond om de functie als technisch verantwoordelijke te gaan vervullen!!
Hij verdiende bij Groningen niet slecht bij DKV ook niet en Standard Luik is een top club in Belgie en daar betalen ze ook niet slecht.
Zal als hij in Nederland aan het werk gaat vast niet veel minder willen verdienen als bij bv Groningen, dus is in dat geval niet te betalen voor Cambuur.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op januari 30, 2013, 11:55:24
langeler wacht rustig af of er bij dkv of grunn koppen gaan vallen
die man ken volgens mij bij veel clubs terecht.
ik hev nog wel twijfels bij hem omdat ie oek nog maar 4 jaar hoodtrainer
is en bij zwolle perfecte assistenten had zeker met stam om zich heen.
en het hem veel al voor de wind is gegaan.maar ja leeuwarden is
leeuwarden en cambuur is cambuur en daar moet je we mee om
kunnen gaan zeker als er eens een mindere tijd is.

keizer 50%   ulderink 40%    lodeweges 10%

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:34:46
Een koe in de kont kijken. Wij weten helemaal niet hoe goed of slecht Stam is. Langeler heeft als hoofdverantwoordelijke uitstekende prestaties neergezet met herkenbaar en aanvallend voetbal, wat moet hij dan nog meer bewijzen?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 12:40:33
Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:34:46
Een koe in de kont kijken. Wij weten helemaal niet hoe goed of slecht Stam is. Langeler heeft als hoofdverantwoordelijke uitstekende prestaties neergezet met herkenbaar en aanvallend voetbal, wat moet hij dan nog meer bewijzen?
En heeft bij Zwolle ook genoeg meegemaakt, 2 jaar terug toen ze het Kampioenschap weggaven aan RKC en vorig seizoen veel over hem heen gekregen toen het wat minder ging daar.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 12:43:17
Citaat van: denistel op januari 30, 2013, 11:55:24
langeler wacht rustig af of er bij dkv of grunn koppen gaan vallen
die man ken volgens mij bij veel clubs terecht.
ik hev nog wel twijfels bij hem omdat ie oek nog maar 4 jaar hoodtrainer
is en bij zwolle perfecte assistenten had zeker met stam om zich heen.
en het hem veel al voor de wind is gegaan.maar ja leeuwarden is
leeuwarden en cambuur is cambuur en daar moet je we mee om
kunnen gaan zeker als er eens een mindere tijd is.

keizer 50%   ulderink 40%    lodeweges 10%
Bij Cambuur krijgt hij ook perfecte assistenten. Hoelang is Keizer hoofdtrainer? Die is net een half jaar in het betaalde voetbal.
En wat ik hier boven zei, bij Zwolle heeft hij genoeg voor de kiezen gehad.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op januari 30, 2013, 12:49:24
voor mij hoeft ie niks meer te bewijzen al olle of cambuur maakt wel verschil
qua club dat weten jullie zelf ook wel.

poelie stam heeft uitstraling enz daar gaan jonge spelers bijv niet
mee sollen want dan worden ze keihard aangepakt.
die man heeft alles mee gemaakt in de voetbal wereld.

keizer heeft zeker in het betaald voetbal nog niet veel ervaring
als trainer maar wel als speler en zeker bij cambuur.ook in
het financieele plaatje zal hij beter passen neem ik aan.

maar we zullen zien wie het gaat worden.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 30, 2013, 14:34:08
http://www.destentor.nl/sport/ulderink-wordt-scout-bij-ajax-1.3637491
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 14:45:38
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181249 (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181249)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op januari 30, 2013, 14:53:08
Mooi!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op januari 30, 2013, 15:02:43
Voor slechts een half jaar..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op januari 30, 2013, 15:24:41

CiteerVoetbalzone: De ex-coach van De Graafschap had ook 'een interessante aanbieding' van een Nederlandse profclub op zak.

Cambuur?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Jager op januari 30, 2013, 15:27:54
Ulderink naar Ajax als jeugdscout
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:37:38
Gelukkig komt die niet naar scc
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op januari 30, 2013, 15:55:25
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.

Dat is helemaal op niets gebaseerd!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op januari 30, 2013, 16:07:09
Lijkt mij ook. We hebben de 4e begroting van de eerste divisie.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op januari 30, 2013, 16:08:19
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.

Met het aanstellen van een nieuwe trainer moet Cambuur alle rust nemen.IK vind het verstandig dat ze eerst goeie gesprekken aangaan.Wij als supporters zijn vaak ongeldudig en dat is logisch.Maar het belangrijkste is dat er een goede trainer komt die ons verder brengt.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op januari 30, 2013, 16:10:19
Ik denk 60% Keizer en 40%Langeler
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op januari 30, 2013, 16:12:56
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 15:55:25
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.

Dat is helemaal op niets gebaseerd!

Klopt ik zeg ook "kan ook zijn".

Ik ga er voorals nog niet van uit, ik hoop op Langler
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 30, 2013, 16:32:30
Er mag van mij wel duidelijkheid komen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 16:50:09
Ulderink heeft maar voor een half jaar getekend he, kan nog steeds een kandidaat zijn.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op januari 30, 2013, 17:04:59
Ja dat viel mij ook al op... maar als ie steeds in België is...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: punkman op januari 30, 2013, 17:05:34
Volgens mij is Langeler de enige trainer die een dubbel functie ambieert.
En volgens mij is er maar 1 club zo ver ik weet die zo'n functie aanbied op het moment.
Kan me niet voorstellen dat een Keizer of Grim nu al daar aan toe is.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Thieske op januari 30, 2013, 17:07:39
Art Langeler!!  |:)

Heb goede hoop.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:

Frans Adelaar
Adri Koster 
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)

Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten. 
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 17:37:54
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50



Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)


Zit tot de zomer in Mexico.

Koster zou ook niet verkeerd zijn..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op januari 30, 2013, 18:36:53
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:

Frans Adelaar
Adri Koster 
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)

Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.

Na gister vd belt gehoord te hebben denk ik dat het geen langeler gaat worden.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op januari 30, 2013, 19:55:11
Citaat van: Galdiano op januari 30, 2013, 18:36:53
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:

Frans Adelaar
Adri Koster 
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)

Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.

Na gister vd belt gehoord te hebben denk ik dat het geen langeler gaat worden.


Vd belt zal  het ook niet merken laten aan de supporters
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op januari 30, 2013, 21:32:18
Jawel Vd Belt laat dit duidelijk merken.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op januari 30, 2013, 21:33:56
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:

Frans Adelaar
Adri Koster 
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)

Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.
nou ja westerhof zou een reden kunnen zijn waarom het allemaal zo lang duurt .
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: PePe op januari 30, 2013, 21:40:16
Waarom heeft Cambuur gesprekken met diverse trainers, terwijl Langeler vanaf het begin als mogelijke nieuwe traner werd genoemd? Volgens mij wil Langeler alleen, als ie anders niks kan krijgen? (en zoekt Cambuur verder naar een alternatief voor het geval dat Langeler echt niet komt.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: MP4L op januari 30, 2013, 21:53:03
Ulderink als scout Ajax aan de slag

Andries Ulderink gaat als scout van Ajax aan de slag. De 43-jarige oefenmeester was even werkloos na het faillissement van AGOVV Apeldoorn.

Ulderink gaat zich vooral concentreren op Belgische talenten. Hij zal ook regelmatig wedstrijden in Frankrijk bezoeken.

Ulderink is een goede bekende van Marc Overmars, de huidige directeur voetbalzaken van Ajax. Ze werkten samen bij Go Ahead Eagles, waar Ulderink hoofdtrainer was en Overmars technisch directeur.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op januari 30, 2013, 21:58:55
Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op januari 30, 2013, 22:03:48
een oudere trainer wordt het in ieder geval niet volgens vd belt.

ulderink valt dus ook al af volgens mij worden de papieren voor keizer
steeds beter.
of een talentvolle trainer uit de topklasse?? blijft gissen met zijn allen hier.

langeler kan denk ik kiezen uit diverse clubs en heeft zijn blik wel
op de ere divisie mag ik aannemen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op januari 30, 2013, 22:07:35
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 21:58:55
Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!

Tsja, 1 plus 1 is 2 hè?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op januari 30, 2013, 22:12:25
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 22:07:35
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 21:58:55
Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!

Tsja, 1 plus 1 is 2 hè?

als het financieel zou lukken dan wel maar dat denk ik niet.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op januari 30, 2013, 23:04:34
Keizer hoeft van mij niet te komen. Telstar speelt afbraakvoetbal van de bovenste plank. En resultaten zijn niet denderend.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2013, 06:23:20
Afbraakvoetbal, oké dat zien we allemaal. Niet denderende resultaten? Tja, als je een spelersbudget hebt van een doos Snickers kun je ook niet teveel verwachten..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 08:19:28
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 06:23:20
Afbraakvoetbal, oké dat zien we allemaal. Niet denderende resultaten? Tja, als je een spelersbudget hebt van een doos Snickers kun je ook niet teveel verwachten..
En je vergeet het halve doosje sportlife 8)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op januari 31, 2013, 14:45:20
Nieuwe naam die mij vanochtend ten gehore kwam........Jan Poortvliet!! Geruchtencircuit...... :scc
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 15:41:54
Citaat van: richard op januari 31, 2013, 14:45:20
Jan Poortvliet
Het zelfde als Ulderink..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2013, 15:43:32
Volgens Laat sien ast foor Cambuur bist op facebook is het bijna zeker dat het toch Langeler wordt??
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 15:44:33
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2013, 15:43:32
Volgens Laat sien ast foor Cambuur bist op facebook is het bijna zeker dat het toch Langeler wordt??
Dat zou mooi zijn..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: SCCdrachten op januari 31, 2013, 15:57:07
Volgens mijn bron waren er vorige week nog 2 trainers over Langeler en Ulderink waarbij ik de indruk kreeg dat de voorkeur uitging naar Langeler! Dus het verhaal wat over facebook gaat zou best eens waar kunnen zijn :P

Mijn bron is trouwens iemand die dicht bij het vuur woont AUKE  8P :ams
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Roofvogel op januari 31, 2013, 17:00:57
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 09:59:24
Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.

Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.

Ik weet niet hoor maar onder de Boer hebben we vond ik wel leuk voetbal gezien. hij was betrokken bij de club maar had een selectie waar niet veel uit gehaald kon worden.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op januari 31, 2013, 17:06:12
Ik blijf erbij geen Ulderink!
Heeft de uitstraling van een putjesschepper en ben echt niet overtuigd van hem.

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op januari 31, 2013, 18:21:50
Sponsor vertelde mij ook dat Langeler of Ulderink het gaat worden. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Langeler. Maar we moeten maar rustig afwachten |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 18:37:01
Citaat van: Sonnema op januari 31, 2013, 18:21:50
Sponsor vertelde mij ook dat Langeler of Ulderink het gaat worden. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Langeler. Maar we moeten maar rustig afwachten |:)

Mijn geduld begint op te raken  :)  :O :D
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op januari 31, 2013, 20:37:19
Dan zul je nog een week moeten wachten ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op januari 31, 2013, 20:39:20

Geef mij maar Aad de Mos! :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op januari 31, 2013, 20:39:53
Art Langeler |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2013, 21:35:51
Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 20:39:20

Geef mij maar Aad de Mos! :thumbsup
Ga dan maar vast de Staatsloterij winnen voor zijn afkoopsom  :_schater
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 01, 2013, 00:15:00
Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 20:39:20

Geef mij maar Aad de Mos! :thumbsup
toen ik nog bij psv zat heb ik toch Romario en Ronaldo gehaald .......We speelden het zelfde voetbal als ajax .Ennnnnnn ik ben bij 7 clubs ontslagen
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op februari 01, 2013, 14:19:33
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.

Ben ik het volledig mee eens en natuurlijk promoveren naar de Eredivisie.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op februari 01, 2013, 15:28:32
Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 14:19:33
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.

Ben ik het volledig mee eens en natuurlijk promoveren naar de Eredivisie.

Zal misschien een goed stelletje kunnen zijn. Maar vraag me af wat van Trainer het echt zal zijn.
Ik vind dat Langerer een kille uitstraling heeft, maar misschien heb ik het helemaal mis..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bugs op februari 02, 2013, 04:16:11
Ik hoorde vanavond dat Langeler een homo is....


Maar dat komt waarschijnlijk omdat ie trainer is van Olle.....  8P 8P 8P 8P 8P
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 10:08:42
Citaat van: Bugs op februari 02, 2013, 04:16:11
Ik hoorde vanavond dat Langeler een homo is....



In welke gay club was je toen? :_schater
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 02, 2013, 12:23:38
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
ik vind dat iedereen erg negatief doet over Ulderink .Deze man is een voetbaldier met veel verstand van voetbal en wil altijd vooruit voetballen .Als Ulderink een beetje op de achtergrond blijft [niet bij het voetballende gedeeldte]en Henk draagt de club naar buitenuit dan zou dat toch een prima combinatie zijn denk ik .
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 13:17:22
Citaat van: sunderland op februari 02, 2013, 12:23:38
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
ik vind dat iedereen erg negatief doet over Ulderink .Deze man is een voetbaldier met veel verstand van voetbal en wil altijd vooruit voetballen .Als Ulderink een beetje op de achtergrond blijft [niet bij het voetballende gedeeldte]en Henk draagt de club naar buitenuit dan zou dat toch een prima combinatie zijn denk ik .
Ja inderdaad,heb nooit rare dingen over Ulderink gehoord of gelezen.. Nooit betrapt ook vreemde uitspraken erg stabiele man als je het mij vraagt.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op februari 02, 2013, 13:36:42
Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op februari 02, 2013, 14:00:24
Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 14:54:11
Citaat van: Len Cantello op februari 02, 2013, 14:00:24
Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Categorie gerucht? Of is er een bron die je kan vermelden?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 02, 2013, 15:24:56
Citaat van: Len Cantello op februari 02, 2013, 14:00:24
Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Zodra Pastoor als assistent van hem wil komen :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Vanuit Helmond op februari 03, 2013, 07:34:38
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:36:42
Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.
Ulderink wordt scout bij Ajakkes met als hoofdtaak het eerste elftal, heeft een contract getekend voor een half jaar.
Bron: Omroep Gelderland teletekst.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2013, 08:29:58
Citaat van: Vanuit Helmond op februari 03, 2013, 07:34:38
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:36:42
Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.
Ulderink wordt scout bij Ajakkes met als hoofdtaak het eerste elftal, heeft een contract getekend voor een half jaar.
Bron: Omroep Gelderland teletekst.
Wat ik gelezen heb is dat eerst voor een half jaartje..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 12:52:44
denk daarom niet dat het uldernk gaat worden
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op februari 03, 2013, 12:57:53
Het zal mij niets verbazen als het uiteindelijk iemand wordt wiens naam nog niet op dit forum verschenen is. Ik vind het in ieder geval een goede zaak dat ze er de tijd voor nemen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 03, 2013, 16:48:21
Trainer gezocht die een elftal met winnaars kan samenstellen! Zoals Sparta... zoals Zwolle.. zoals Helmond.. zoals MVV.. zoals RKC.. zoals praktisch elke club wel eens in de zoveel jaar heeft behalve wij hier in Leeuwarden
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:51:17
Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:48:21
Trainer gezocht die een elftal met winnaars kan samenstellen! Zoals Sparta... zoals Zwolle.. zoals Helmond.. zoals MVV.. zoals RKC.. zoals praktisch elke club wel eens in de zoveel jaar heeft behalve wij hier in Leeuwarden

alles lost op met Art Langeler !!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 03, 2013, 17:22:14
Fred Grim schrijft net op twitter "saaie wedstrijd #spacam, wel genoten van #cambuursupporters"

Gelijk maar halen. Of zou het contract al getekend zijn ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2013, 17:54:26
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2013, 17:22:14
Of zou het contract al getekend zijn ;)
Ja bij Almere..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 04, 2013, 06:57:54
Is Grim serieus geen optie meer? Daar zou je nog eens wat aan hebben met zn connecties bij ajax ipv dat we alles bij zwolle moeten weghalen..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 08:33:29
Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:57:54
Is Grim serieus geen optie meer? Daar zou je nog eens wat aan hebben met zn connecties bij ajax ipv dat we alles bij zwolle moeten weghalen..
Volg je het voetbal nieuws wel? Hij heeft een contract bij Ajax (3 jaar) en blijft na dit seizoen in ieder geval nog 1 jaar bij Almere.
Alles bij Zwolle weghalen? 1 speler op huur basis is alles????
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 10:05:59
Ik verwacht deze week wel wat,de transfer drukte is geweest nu alle tijd om de nieuwe trainer binnen te halen..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 04, 2013, 14:06:16
ken niet lang meer duren.... |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 04, 2013, 15:08:03
nee de 2 namen zullen wel snel doorkomen .Dus Denistel oren open
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 18:25:23
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 04, 2013, 18:31:52
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 14:06:16
ken niet lang meer duren.... |:)

Ik gok op donderdag pers conferentie ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:39:16
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 18:25:23
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2

Dat van papieren is inderdaad minder... maar dacht juist omdat hij technisch manager bij Willem 2 was dat het een kandidaat kon zijn.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 04, 2013, 18:53:07
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2013, 18:31:52
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 14:06:16
ken niet lang meer duren.... |:)

Ik gok op donderdag pers conferentie ;)

En wie word het?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 04, 2013, 19:27:42
Citaat van: Bernardo op februari 04, 2013, 18:53:07
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2013, 18:31:52
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 14:06:16
ken niet lang meer duren.... |:)

Ik gok op donderdag pers conferentie ;)

En wie word het?

1 van de 2, met wie ze deze week nog een een gesprek gaan hebben! :)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 05, 2013, 15:10:08
arjen de boer ‏@arjendeboer12
Andries Ulderink: "Of ik benaderd ben door Cambuur? Ik vind het niet chic daar op te antwoorden."

arjen de boer ‏@arjendeboer12
Foeke Booy: "Of ik trainer word bij Cambuur. Deze vraag verrast mij. Nee, ik heb niet met cambuur gesproken. Ik ga daar niet over liegen."
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 05, 2013, 15:24:25
Citaat van: Bernardo op februari 05, 2013, 15:10:08
arjen de boer ‏@arjendeboer12
Andries Ulderink: "Of ik benaderd ben door Cambuur? Ik vind het niet chic daar op te antwoorden."

arjen de boer ‏@arjendeboer12
Foeke Booy: "Of ik trainer word bij Cambuur. Deze vraag verrast mij. Nee, ik heb niet met cambuur gesproken. Ik ga daar niet over liegen."
Denk dat geen van beide zal worden..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 05, 2013, 15:31:00
Is dat die arjen de boer van omroep abe? die vuile dkv-er kan zich beter met die kut club bezig houden. l0l
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 05, 2013, 17:54:12
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:39:16
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 18:25:23
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2

Dat van papieren is inderdaad minder... maar dacht juist omdat hij technisch manager bij Willem 2 was dat het een kandidaat kon zijn.

we zoeken toch een trainer geen technisch manager
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op februari 05, 2013, 18:27:45
Het word een combinatie van, duidelijk verteld op de forumavond.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: PePe op februari 05, 2013, 21:22:49
Alle trainers ontkennen dat ze de nieuwe trainer worden, het lijken wel wielrenners!!

30-1 Technisch manager Dick de Boer is vertrokken bij Almere City FC?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 08:39:58
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/vitesse-werkt-mee-aan-vertrek-assistent-menzo

Ik hoop toch echt niet dat deze zakkenvuller hier komt..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 09:38:57
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....
Zou net als Langeler zeer geschikt zijn.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Clint op februari 06, 2013, 10:04:46
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
en bijna net su oud as Clint.

:rodekaart

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..

Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze.  8)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 10:35:12
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..

Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze.  8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....

Bloempotje?

Nah, zal toch niet.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 11:26:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....

Bloempotje?

Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren  , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 06, 2013, 12:51:01
die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: piene hassus op februari 06, 2013, 12:51:26
Mag toch niet uutmake hoettie syn haar draagt? tGaat omme kwaliteiten die hy het. En hoe hij staat tov de Jong, Bruin, ensf.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Taurus op februari 06, 2013, 13:25:59
Annemieke Kiesel-Griffioen die hed een peerdesteert.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 13:31:36
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 13:25:59
Annemieke Kiesel-Griffioen die hed een peerdesteert.
En de Taurus het een Taurussteert :zweep
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 06, 2013, 13:40:22
Citaat van: denistel op februari 06, 2013, 12:51:01
die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd

Koster laat zijn ploegen altijd leuk voetballen en denkt aanvallend.
Ik zeg laat maar komen! Heeft ook nog behoorlijke connecties als ik het goed heb dus dan is daar ook nog voordeel mee te doen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Taurus op februari 06, 2013, 13:48:35
Ooolee olee olee oleeeeee
de dominee, de dominee
Ooolee olee olee oleeeeee
de Dominee van Zierikzeeeee

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Clint op februari 06, 2013, 13:51:09
 :monk
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 13:51:29
Citaat van: veroen op februari 06, 2013, 13:40:22
Citaat van: denistel op februari 06, 2013, 12:51:01
die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd

Koster laat zijn ploegen altijd leuk voetballen en denkt aanvallend.
Ik zeg laat maar komen! Heeft ook nog behoorlijke connecties als ik het goed heb dus dan is daar ook nog voordeel mee te doen.
Inderdaad.. En voor de mensen die problemen hebben met zijn kapsel, er zijn vast wel een paar kappers in lwd die hem onderhanden willen nemen, neem hem er mee naar toe zou ik zeggen..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 14:05:19
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
Wordt het hard minder Richard,toch niet door de Cambuur "stress"?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op februari 06, 2013, 14:25:18
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 11:26:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....

Bloempotje?

Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren  , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..

Ik doelde alleen op de financiële kant van het verhaal  ;) Het lijkt mij op die gronden niet haalbaar.

En ja, zijn haar zit op stront. Dan nog liever die dooie cavia die Diemers op zijn hoofd draagt.  :camigo
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 06, 2013, 15:18:47
Misschien ken diemers hem dan even meenemen naar zien kapper. Maar lijkt mij geen verkeerde keuze samen met Langeler wel de grootste namen in het geruchten circuit.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op februari 06, 2013, 15:21:05
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep

Ach, je kunt altijd nog je wenkbrauwen achterover kammen  :)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 06, 2013, 15:48:25
denk dat cambuur met koster zeker een stap vooruit kan maken .Denkt aanvallend en past ook moeiteloos jeugdspelers in.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 06, 2013, 15:49:23
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
dat haar van koster su dei niet misstaan :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 15:54:57
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 14:25:18
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 11:26:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....

Bloempotje?

Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren  , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..

Ik doelde alleen op de financiële kant van het verhaal  ;) Het lijkt mij op die gronden niet haalbaar.


Als je naar zijn vorige clubs kijkt hoeft dat niet een heel groot probleem zijn, hij zal niet zoveel verdienen als bij Ajax of Club Brugge, maar bij de rest zal hij vast geen wereld salaris hebben gehad.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 06, 2013, 17:14:26
Benieuwd wanneer ze nou eindelijk bekend gaan maken wie het word,  :y
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2013, 17:21:57
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 10:35:12
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..

Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze.  8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater

Tis gebeurd... De meester van het dom lullen is aanwezig. Daar mag ik heel bescheiden meneer tegen zeggen en torenhoog tegenop kijken. Nee het is niet DLSVC :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DLSVC op februari 07, 2013, 08:30:57
Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2013, 17:21:57
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 10:35:12
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..

Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze.  8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater

Tis gebeurd... De meester van het dom lullen is aanwezig. Daar mag ik heel bescheiden meneer tegen zeggen en torenhoog tegenop kijken. Nee het is niet DLSVC :devil

IS dat even een vieze tegenvaller Dokkumer!!! l8l
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:24:12
Jongen, jij staat op een eervolle tweede plaats  :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum.  :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:42:58
Ik ga er maar vanuit dat het geen trainer wordt met een doorlopend contract. Dus strepen maar :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 07, 2013, 12:25:38
Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum.  :thumbsup

dan moeten we toch al gaan denken in de categorie Mourinho, guardiola, wenger, ferguson enz  :_schater
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DLSVC op februari 07, 2013, 12:25:54
Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:24:12
Jongen, jij staat op een eervolle tweede plaats  :thumbsup

Dan is het goed seun!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 12:38:18
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:25:38
Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum.  :thumbsup

dan moeten we toch al gaan denken in de categorie Mourinho, guardiola, wenger, ferguson enz  :_schater

Die prutsers? Ik ga toch minimaal voor het niveau Popovic, Kistemaker en Theo "de Neo" de Jong :D
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: zeewolde op februari 07, 2013, 14:16:06
Waar blijft die persconferentie :(
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op februari 07, 2013, 14:21:21
Citaat van: zeewolde op februari 07, 2013, 14:16:06
Waar blijft die persconferentie :(

Ze zouden deze week met beide kandidaten spreken, aangezien donderdag nog niet voorbij is, bestaat de kans dat ze überhaupt beide trainers nog niet gesproken hebben. Je hoeft niet eerder dan volgende week nieuws te verwachten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 07, 2013, 14:35:17
Enkele journalisten hadden de hoop op vandaag, ik had zelf ook de hoop op vandaag. Maar ga er maar vanuit dat er voor het weekend nog niets naar buiten gaat komen!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 07, 2013, 15:18:18
Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum.  :thumbsup

nou dat dacht ik dus niet he,,komt goed jongens
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 07, 2013, 15:19:08
Wie gaat het worden? Duurt lang allemaal.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: justremco op februari 07, 2013, 16:39:40
PEC Zwolle trainer Art Langeler bevestigt dat hij oriënterend gesprek heeft gehad met directie van SC Cambuur om hoofdtrainer te worden.

Bron: Arjen de Boer en JV v Zuiden op twitter!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op februari 07, 2013, 16:50:52
Zou imo een geweldige zet zijn om Langeler binnen te hengelen!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op februari 07, 2013, 16:54:08
Is Langeler nu een goede trainer, of voetbalt Zwolle "best leuk" vanwege de hand van Stam?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: mario op februari 07, 2013, 16:57:14
Langeler yn byld by Cambuur

Art Langeler is benadere troch SC Cambuur om haadtrainer te wurden. De trainer fan PEC Zwolle hat in oriëntearjend petear hân mei de Ljouwerters, mar hat dêryn oanjûn dat er no noch net oer syn takomst beslisse wol. Wol seit Langeler dat it foar him gjin probleem is om yn de Jupiler League te wurkjen. Art Langeler: "De dubbelfunctie trainer/technisch directeur is voor mij interessant." Langeler is sûnt 1 jannewaris 2010 trainer yn Zwolle. Yn jannewaris waard bekend dat er syn ôfrinnende kontrakt by PEC Zwolle net ferlinge sil.

Omrop Fryslan
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op februari 07, 2013, 16:58:28
 :0= Forza Art!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 07, 2013, 17:03:14
Daar was al enigsinds de bevestiging!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 07, 2013, 17:13:03
Alleen geeft hij aan nog geen besluit te willen nemen over zijn toekkomst..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 07, 2013, 17:23:39
dat klopt dus de andere optie blijft oek nog open...... |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 07, 2013, 17:24:07
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 17:23:39
dat klopt dus de andere optie blijft oek nog open...... |:)

En die is?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: SCCornjum op februari 07, 2013, 17:25:40
Art Langeler is in beeld om komende zomer als hoofdtrainer van SC Cambuur aan de slag te gaan. De Liwwadder club sprak reeds oriënterend met de trainer van PEC Zwolle.

De coach van de Eredivisie-club maakte onlangs bekend komende zomer op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging, deze vindt hij mogelijk in Leeuwarden. SC Cambuur biedt hem die kans. "De dubbelfunctie trainer/technisch directeur is voor mij interessant", zegt Langeler in gesprek met Omroep Friesland.

Langeler heeft in het gesprek met Cambuur aangegeven nog niet te willen beslissen over zijn toekomst. De coach is sinds 2010 werkzaam bij PEC Zwolle. Met die club promoveerde hij afgelopen seizoen naar de Eredivisie. Tevens staat hij met de club in de halve finales van de KNVB Beker.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 07, 2013, 17:29:18
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 17:23:39
dat klopt dus de andere optie blijft oek nog open...... |:)

Dick de Boer
Adrie Koster
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 07, 2013, 17:30:08
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:24:07
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 17:23:39
dat klopt dus de andere optie blijft oek nog open...... |:)

En die is?

geduld is een schone zaak maar onze club is goed bezig let maar op _O_
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 07, 2013, 17:46:06
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep

Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 07, 2013, 17:47:47
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:46:06
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep

Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.

Zal vast wel een termijn aan gesteld worden, daarnaast is de club zelf ook nog in gesprek met een ander dus is er nog geen witte rook te verwachten lijkt me ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 07, 2013, 17:58:39
Langeler is gewoon de eerste keuze voor Cambuur. En zit je maar niet zo druk te maken om Ulderink ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 07, 2013, 18:01:37
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep

die loopt in de arena rond toch,,,,,
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op februari 07, 2013, 18:29:45
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:47:47
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:46:06
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep

Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.

Zal vast wel een termijn aan gesteld worden, daarnaast is de club zelf ook nog in gesprek met een ander dus is er nog geen witte rook te verwachten lijkt me ;)

Wanneer iemand binnen de voetballerij zegt dat hij wil wachten met het besluit, dat een paar dagen later een akkoord is bereikt.

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: punkman op februari 07, 2013, 18:51:16
Kan me het haast niet voorstellen dat het niet Langeler word.
Cambuur zegt te zoeken naar een trainer met een dubbelfunctie en een week later zegt Langeler op te houden bij Zwolle om een dubbelfunctie te willen.
Volgens mij nog een kwestie van puntjes op de i.

Maar van mij mag die komen !  |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 07, 2013, 19:10:25
als hij de kans bij een ere div club krijgt en voor meer geld dan
zal ie dat doen neem ik aan en daar wacht hij nu ook op.

maar het gaat zo wie zo goed komen met langeler of een ander
en verder klasse dat cambuur de boel goed gesloten houdt ipv
dat alles op straat ligt
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op februari 07, 2013, 19:33:52
Toch wordt het langeler  :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 07, 2013, 19:38:30
Laten we het hopen.  :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 07, 2013, 20:27:46
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Cambuur heeft hem inderdaad bedenktijd gegeven!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 07, 2013, 20:35:14
Citaat van: Galdiano op februari 07, 2013, 20:27:46
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Cambuur heeft hem inderdaad bedenktijd gegeven!
is ook niks mis mee trouwens .Vind dat cambuur zeer zorgvuldig te werk gaat.Hoor geen koolhof namen voorbij komen
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 20:42:42
En toch zou Koolhof best geschikt zijn voor de papieren, vind ik. Hij de supervisie, Henk, Jan en Sandor het veldwerk. Puur voor de groep is hij in mijn ogen minder geschikt, te lief....

En hoe liekt ut met Menzo :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 07, 2013, 23:05:47
ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op februari 08, 2013, 06:16:47
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 23:05:47
ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.

Dus in de toekomst hebben we die mogelijkheden wel?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Clint op februari 08, 2013, 07:35:22
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Adri Koster mag van mij ook wel komen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Cambo op februari 08, 2013, 08:12:23
Eindelijk dan over geswitched naar het nieuwe forum. _O_ Het zou mooi wezen voor de club als Langeler hier naar toekomt. En wat maakt die 2 weken bedenktijd nu uit. Als Cambuur zijnde mag je gewoon blij zijn dat je hem misschien kunt binnen hengelen. Dit zou een geweldige boost kunnen worden op het sportieve vlak. |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 09:31:43
Citaat van: poelie-lwd op februari 08, 2013, 06:16:47
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 23:05:47
ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.

Dus in de toekomst hebben we die mogelijkheden wel?

ja want we willen nu een trainer die ook meer het technische gedeelte invult
en daardoor krijgt vd belt ook weer meer ruimte om zijn dingen te doen.
verder denk ik ook belangrijk dat sandor er komend jaar bij komt op het
veld vooral richting de jongere spelers ook.kortom alle vertrouwen hier
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 08, 2013, 09:40:01
Volgende week maakt Langeler een keuze, de gesprekken zijn vorige week al geweest. Eerste keuze is Langeler ook vanwege het financiele plaatje.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 09:45:35
zou het ok vinden en als het hem niet wordt dan komt het oek wel goed sonnema.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: richard op februari 08, 2013, 09:49:04
Citaat van: clint op februari 08, 2013, 07:35:22
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Adri Koster mag van mij ook wel komen.

komt niet!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 08, 2013, 16:54:10
inanciën vormen struikelblok tussen Langeler en Cambuur

Leeuwarden | Van de komst van Art Langeler als nieuwe trainer van SC Cambuur is op dit moment nog geen sprake. Het bereiken van een financieel akkoord vormt namelijk een voornaam struikelblok. Dat melden bronnen binnen de club naar aanleiding van de berichtgeving dat Cambuur en de coach van PEC Zwolle met elkaar hebben gesproken over een mogelijk dienstverband. Het verschil tussen vraag en aanbod zou groot zijn.

Gisteren werd duidelijk dat de 42-jarige Langeler een, zoals hij het verwoordde, ,,oriënterend gesprek" heeft gehad met Cambuur. Welke waarde daar aan moet worden gehecht, is echter onduidelijk. Nadat bekend werd dat Cambuurtrainer Alfons Arts de club na dit seizoen gaat verlaten, spraken Langeler en de Leeuwarders namelijk al eens met elkaar.

Friesch Dagblad
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op februari 08, 2013, 17:15:46
In dat geval vraag ik mij af of Langeren wel één van de twee overgebleven kandidaten is.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 17:24:27
waarom dan hij wacht of er betere aanbiedingen komen en als die niet
komen dan tekent ie hier maar ik verwacht een nog betere optie.en
daar heb ik al 2 maanden vertrouwen in. :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 08, 2013, 17:25:09
Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 17:24:27
waarom dan hij wacht of er betere aanbiedingen komen en als die niet
komen dan tekent ie hier maar ik verwacht een nog betere optie.en
daar heb ik al 2 maanden vertrouwen in. :proost

En dat is?;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 17:28:48
lees het topic maar even goed door haha :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 08, 2013, 18:41:46
Lodeweges :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: punkman op februari 08, 2013, 19:09:22
Citaat van: Bernardo op februari 08, 2013, 16:54:10
inanciën vormen struikelblok tussen Langeler en Cambuur

Leeuwarden | Van de komst van Art Langeler als nieuwe trainer van SC Cambuur is op dit moment nog geen sprake. Het bereiken van een financieel akkoord vormt namelijk een voornaam struikelblok. Dat melden bronnen binnen de club naar aanleiding van de berichtgeving dat Cambuur en de coach van PEC Zwolle met elkaar hebben gesproken over een mogelijk dienstverband. Het verschil tussen vraag en aanbod zou groot zijn.

Gisteren werd duidelijk dat de 42-jarige Langeler een, zoals hij het verwoordde, ,,oriënterend gesprek" heeft gehad met Cambuur. Welke waarde daar aan moet worden gehecht, is echter onduidelijk. Nadat bekend werd dat Cambuurtrainer Alfons Arts de club na dit seizoen gaat verlaten, spraken Langeler en de Leeuwarders namelijk al eens met elkaar.

Friesch Dagblad

Zoethoudertje, zo blijft Cambuur vaag doen over de nieuwe trainer tot ze er uit zijn.
Puntjes op de i nog. :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 09, 2013, 08:12:40
staat nu in lc dat het langeler niet wordt
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op februari 09, 2013, 08:54:39
jammer, maar er moet inderdaad wel snel een beslissing komen met betrekking tot nieuw seizoen. Blijf toch erg benieuwd...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 09, 2013, 10:11:03
komt goed destroyer :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Cambo op februari 09, 2013, 11:03:50
Citaat van: denistel op februari 09, 2013, 08:12:40
staat nu in lc dat het langeler niet wordt
Helaas. Op naar de volgende kandidaat.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op februari 09, 2013, 12:02:19
Art Langeler heeft bevestigd in beeld te zijn bij SC Cambuur, dat op zoek is naar een nieuwe hoofdtrainer die ook verantwoordelijk wordt voor de technische zaken. De kans dat de oefenmeester van PEC Zwolle daadwerkelijk in Leeuwarden aan de slag gaat is echter klein.

Langeler staat niet te springen om een dienstverband in Friesland. Na het oriënterende gesprek heeft hij de club laten weten geen haast te willen maken. "Ik wil me nog niet vastleggen", zegt hij in het Algemeen Dagblad.

Gerald van den Belt laat daarop weten een streep te zetten door de naam van Langeler. "We willen namelijk op korte termijn een trainer vastleggen. Eentje die voor de volle honderd procent voor de club gaat", aldus de directeur, die eerder afmeldingen kreeg van Ernest Faber, Ron Jans en Alfons Groenendijk.

Langeler maakt zich geen zorgen. "Het is niet zo dat ik Cambuur niet zie zitten, maar ik heb aangegeven dat ik wilde wachten. Als dat betekent dat ze een andere trainer contracteren, is dat prima. Ik zit in de luxe situatie dat ik wat te kiezen heb. Vorig jaar was er ook belangstelling, maar toen lag ik contractueel nog vast", aldus de coach, die PEC komende zomer achter zich laat.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 10, 2013, 09:22:06
als het langeler niet word dan gaan we zolangzamerhand naar de B-keuze trainers .Zou Rob Alflen niet wat zijn
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op februari 10, 2013, 12:46:13
Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op februari 10, 2013, 12:50:45
Citaat van: sytsa op februari 10, 2013, 12:46:13
Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde

Wat is je bron? Van de belt? Ik wordt moe van die aannames. Feiten graag...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sytsa op februari 10, 2013, 13:01:08
Citaat van: Destroyer op februari 10, 2013, 12:50:45
Citaat van: sytsa op februari 10, 2013, 12:46:13
Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde

Wat is je bron? Van de belt? Ik wordt moe van die aannames. Feiten graag...
[/quote

Hij is vrijdag in het stadion gezien met zijn zaakwaarnemer,en deze bron klopt zeker
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op februari 10, 2013, 13:14:37
Ik geef het op nu zeggen ze dat Ron Jans weer in beeld is  8P 8P
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 10, 2013, 13:16:42
Lodeweges, zou ik onbegrijpelijk vinden. Opgestapt bij Groningen en NEC. En verder bijna alleen maar als assistent gewerkt en nergens een echte prestatie neer gezet.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 10, 2013, 13:20:48
Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 13:14:37
Ik geef het op nu zeggen ze dat Rons weer in beeld is  8P 8P

Wie zegt dat?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: zeewolde op februari 10, 2013, 13:21:45
Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 13:14:37
Ik geef het op nu zeggen ze dat Rons weer in beeld is  8P 8P
en wie is dat? een vierde klas amateur trainer?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: zeewolde op februari 10, 2013, 13:24:13
mocht je jans bedoelen, lijkt me sterk als ze langeler niet kunnen betalen. ik ben bang dat cambuur te hoog wil grijpen en straks weer met een b trainer aankomt. was ook zo in fe tijd dat we met doolhof opgescheept werden.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op februari 10, 2013, 14:10:42
Bedoel Ron Jans idd haha stond zonet weer op twitter
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 10, 2013, 14:11:23
Citaat van: Bernardo op februari 10, 2013, 13:16:42
Lodeweges, zou ik onbegrijpelijk vinden. Opgestapt bij Groningen en NEC. En verder bijna alleen maar als assistent gewerkt en nergens een echte prestatie neer gezet.

zijn ploegen spelen wel altijd goed en vezorgd voetbal zelfs bij vvog

en heeft ervaring op td gebied he. zou voor mij juist wel aan het beeld
voldoen wat we van de nieuwe man verwachten maar we zullen zien.

is trainer of ass trainer geweest bij psv-zwolle-groningen-g.eagles-dkv-e.oilers-g.eigth-nec
en al jazeira en jef united dus ervaring genoeg.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op februari 10, 2013, 19:38:18
Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 14:10:42
Bedoel Ron Jans idd haha stond zonet weer op twitter

Twitter net nog door gespit  maar niets te vinden. Bron? Fantast?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op februari 11, 2013, 09:37:17
Ben benieuwd of er vandaag nieuws komt.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 11, 2013, 09:54:55
Nieuws uit de hoge hoed van v/d Belt.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 11, 2013, 10:11:44
ik verwacht dat het straks ergens in de loop van maart word en dat het dan iemand van de B lijst is zeg maar...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: speculeter op februari 11, 2013, 10:30:21
Nee joh.......deze week krijgen we te horen dat het Langeler word.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 11, 2013, 11:34:23
Citaat van: peter op februari 11, 2013, 10:30:21
Nee joh.......deze week krijgen we te horen dat het Langeler word.

ga daar maar niet van uit, die heeft zelf al aangegeven dat hij nu nog niet wil tekenen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: okkele op februari 11, 2013, 11:49:35
stanley laat deze week van zich horen.

|:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: reisbureau op februari 11, 2013, 11:59:02
En als het dan toch niet een eerste keus kan worden.

Is dan David Sousa Nascimento geen optie. Project in Mexico zit er op. Lijkt de juiste opleidingen in portfolio te hebben, behoorlijk netwerk en als speler (en aanvoerder) toch een behoorlijke staat van dienst.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DLSVC op februari 11, 2013, 12:39:27
Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.

bron: twitter JV van Zuiden
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op februari 11, 2013, 12:55:37
Citaat van: DLSVC op februari 11, 2013, 12:39:27
Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.

bron: twitter JV van Zuiden

en dan mag die meteen gaan beslissen wat hij met de 16 aflopende spelerscontracten gaat doen...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 11, 2013, 14:59:26
Citaat van: Lwdscc op februari 11, 2013, 12:55:37
Citaat van: DLSVC op februari 11, 2013, 12:39:27
Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.

bron: twitter JV van Zuiden

en dan mag die meteen gaan beslissen wat hij met de 16 aflopende spelerscontracten gaat doen...

Niet beslissen maar heeft hier wel inspraak in, niet meer dan logisch lijkt me?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 11, 2013, 15:29:47
Ze binne bezig om een lijstje te maken voor de 2e keuze aan trainers. Wederom weer een hoop bla bla en weinig daadkracht. Finacieel hebben ze gewoon niet veel te bieden dus hadden ze bepaalde namen gelijk wel op hun buik kunnen schrijven.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Ronald op februari 11, 2013, 15:45:56
Een eventuele optie zou ook john van 't schip zijn. Is ontslagen als trainer in Mexico. Heeft volgens mij nog aardig wat connecties
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 11, 2013, 16:25:36
Citaat van: Ronald op februari 11, 2013, 15:45:56
Een eventuele optie zou ook john van 't schip zijn. Is ontslagen als trainer in Mexico. Heeft volgens mij nog aardig wat connecties

dan haal je dus ook puur iemand op basis van zijn naam.
Wat heeft die nou concreet gepresteerd behalve goed kunnen klaverjassen met zijn vriend Marco ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 11, 2013, 22:13:38
rustig afwachten komt allemaal wel goed..eerst maar eens zorgen dat we de komende 3
wedstrijden 7 punten binnen hengelen of nog liever 9.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2013, 02:57:06
Hans de Koning lijkt me wel wat,laat zijn ploegen leuk voetballen, heeft ervaring en heeft nog een contract bij Volendam..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 12, 2013, 09:33:10
Citaat van: denistel op februari 11, 2013, 22:13:38
rustig afwachten komt allemaal wel goed..

Dat kunnen we wel blijven zeggen Denistel maar er zijn een hoop mensen die wachten op v/d Belt en Co. Van die 30 namen zit toch wel 1 bij die financieel en op technisch gebied bij cambuur past. Zoals ik al eerder heb gezegd bepaalde mensen wisten ze gewoon van dat het financieel niet haalbaar is/was. Er moet duidelijkheid komen voor spelers,sponsoren,supporters en vooral bij de sponsoren leeft het heel erg wat er gaat komen. Een hoop naar buiten brengen maar ondertussen weten andere mensen al hoe het zit, dus ze leren er weer weinig van.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op februari 12, 2013, 09:38:40
Citaat van: Sonnema op februari 12, 2013, 09:33:10
Citaat van: denistel op februari 11, 2013, 22:13:38
rustig afwachten komt allemaal wel goed..

Dat kunnen we wel blijven zeggen Denistel maar er zijn een hoop mensen die wachten op v/d Belt en Co. Van die 30 namen zit toch wel 1 bij die financieel en op technisch gebied bij cambuur past. Zoals ik al eerder heb gezegd bepaalde mensen wisten ze gewoon van dat het financieel niet haalbaar is/was.

Dat is flauwekul, want iedere trainer waarmee ze in gesprek zijn geweest heeft van tevoren een lijstje gekregen met wat ze o.a. op technisch en financieel gebied konden verwachten. Als die trainer per definitie niet haalbaar zouden geweest, waren ze n.a.v. het lijstje niet eens in gesprek gegaan met Cambuur. Ik vind het een goede zaak dat ze eerst getracht hebben trainers van de A-categorie te contracteren, als ze dat niet gedaan zouden hebben was hier het hek ook allang van de dam geweest. En wie zegt dat ze niet alsnog met één van die A-kandidaten op de proppen komen?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op februari 12, 2013, 09:53:29
Een broedende kip moet je niet storen. Een weekje meer of minder maakt niet zo heel veel uit. Van der Belt zegt toch dat ze nog in gesprek zijn met 2 serieuze kandidaten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 12, 2013, 09:54:42
op dit gebied heeft vd belt toch al bewezen dat hij het gewoon goed doet.
niet alles ligt op straat en ze zullen er vast druk mee bezig zijn maar het moet
wel goed gebeuren.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 12, 2013, 10:49:41
Citaat van: denistel op februari 12, 2013, 09:54:42
op dit gebied heeft vd belt toch al bewezen dat hij het gewoon goed doet.
niet alles ligt op straat en ze zullen er vast druk mee bezig zijn maar het moet
wel goed gebeuren.

Helemaal mee eens! Voor 1 april moet je formeel de spelers met aflopend contract een ontslag brief overhandigen! Stel de nieuwe trainer zou pas eerste week van maart bekend worden, dan heb je nog 3 weken de tijd! Geduld mensen! Beter dat het iets te lang duurt dan een trainer ala koolhof of de boer vastleggen!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 12, 2013, 11:29:15
Of Wesseling of MacDonald of Menzo of Arts  :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Supersub op februari 12, 2013, 11:37:38
Naast het financiele en technische plaatje, heeft iemand enig idee voor hoelang ze een trainer vast willen leggen. In mijn optiek moet dit wel 3 jaar zijn. Want als hij/ zij  :_schater een dubbelfunctie krijgt, dan ga je ervanuit dat er een lange termijn visie in moet zitten. Een trainer kan niet spelers halen als technisch directeur en dan een jaar daarna weer op straat staan. Dan heb je spelers waar je niks aan hebt bijvoorbeeld.
Hoe werkt zoiets dan?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: keije op februari 12, 2013, 13:47:58
Ik vermoed dat Jan de Jonge momenteel zwaar kandidaat is.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op februari 12, 2013, 13:48:57
Citaat van: keije op februari 12, 2013, 13:47:58
Ik vermoed dat Jan de Jonge momenteel zwaar kandidaat is.

Want?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 12, 2013, 13:51:38
Die wil niet naar cambuur heeft hij al aangegeven
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 12, 2013, 14:53:44
Citaat van: Sonnema op februari 12, 2013, 13:51:38
Die wil niet naar cambuur heeft hij al aangegeven
En velen van ons willen hem ook niet :D Dus best genoeg zo :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: WouterZz op februari 12, 2013, 16:04:49
Zoektocht Cambuur duurt niet lang meer

Nog twee kandidaten over voor trainersvacature

LEEUWARDEN – Wanneer presenteert Cambuur zijn nieuwe trainer? Witte rook, ho maar. ,,Het duurt langer dan ik gedacht had'', bekent directeur Gerald van den Belt.

Het traject van presentatie heeft vertraging opgelopen. Van den Belt dacht aanvankelijk dat in de derde week van januari de nieuwe man en opvolger van Alfons Arts gepresenteerd kon worden. Dat tijdstip is inmiddels ruimschoots gepasseerd. Kan Cambuur dan maar geen beslissing maken?
Dat lijkt mee te vallen. Er zijn gesprekken gevoerd met vier kandidaten, waarvan Van den Belt zegt dat hij het met ,,alle vier wel had aangedurfd.'' Nu zijn er nog twee kandidaten, met wie een laatste gesprek wordt gevoerd. Namen?Van den Belt houdt ze zorgvuldig geheim.
Met Ype Smid en Ard de Graaf vormt hij het trio dat de nieuwe trainer aanstelt. ,,We gaan nu met twee kandidaten de tweede ronde in en moeten dan een keuze maken. De financiële kant, de inschatting van de selectie, je loopt tegen allerlei zaken aan.'' Bovendien was Smid, voorzitter van de raad van commissarissen, een weekje op wintersport.
Er zijn ook nog andere clubs die hengelen naar de kandidaten op wie Cambuur het oog op heeft laten vallen. En als Cambuur voor de ene man kiest en de ander afbelt, dan moeten ze er wel zeker van zijn dat de betreffende trainer ook naar Leeuwarden komt. Art Langeler was een serieuze kandidaat, maar speelt met PEC Zwolle in de eredivisie en wil voorlopig zijn kruit nog droog houden.
Van den Belt laat doorschemeren dat een van de twee kandidaten een doorlopend contract heeft en daarom moet onderhandelen over ontbinding.
Marcel Keizer heeft na dit seizoen nog een jaar bij Telstar. Het zou zomaar kunnen dat hij een van de twee is. Fred Grim lijkt het niet te worden. De oud-keeper van ondermeer Cambuur en Ajax zegt weliswaar indirect benaderd te zijn, maar heeft nooit met de leidinggevenden van Cambuur gesproken.
Het wordt een fulltime-trainer met uitbreiding van het takenpakket, maar wel iemand die gewoon nagenoeg de hele week op het veld staat. Van den Belt: ,,Misschien dat hij er met facultatieve trainingen niet bij hoeft te zijn. Als Jan Bruin met de spitsen gaat trainen of dat bij voorbeeld Henk de Jong een specifieke training met verdedigers doet. Het is meer coördinerend dan verzwarend.''
Tussen nu en tien dagen moet het wel ongeveer beklonken zijn. Van den Belt blijft niettemin voorzichtig. ,,Ik hoop het van harte.''

LC
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Ronald op februari 12, 2013, 16:16:32
Het is goed om te zien dat ze uiterst voorzichtig zijn met het aanstellen van een nieuwe trainer dat is in het verleden wel eens anders geweest. Hopelijk past de nieuwe trainer goed bij de club en ligt hij goed bij de supporters. Het is dus nog steeds afwachten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 12, 2013, 18:03:07
Citaat van: keije op februari 12, 2013, 13:47:58
Ik vermoed dat Jan de Jonge momenteel zwaar kandidaat is.


dou must toch wel beter weten keye
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: michello op februari 12, 2013, 18:36:14
Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O

Dat zou ook Jan de Jonge kunnen zijn.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2013, 18:39:52
Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O
Hans de Koning denk ik, hij heeft nog een contract tot 2014 bij Volendam..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op februari 12, 2013, 19:00:32
Foeke Booy? Of ligt die nog ergens aan de ketting  :zweep
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
 :_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2013, 20:07:45
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
Dat mag best wel wat harder bestraft worden... :D
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op februari 12, 2013, 22:31:45
Ik gok op Marco van Basten.  :clint
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)

Daarom zeg ik Hans de Koning..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: DLSVC op februari 13, 2013, 09:58:44
Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)

Daarom zeg ik Hans de Koning..

Ruud Gullit  :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op februari 13, 2013, 13:07:43
Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)

Daarom zeg ik Hans de Koning..

Prima trainer!

Al blijft Langeler mijn eerste keus.....
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op februari 13, 2013, 13:16:22
Hans de Koning is een ex keeper. Na Menzo trek ik dat niet weer.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Peetts op februari 13, 2013, 13:38:36
Ik d8 zelf aan Paul Gascoigne, na de wedstrijd ff doorzakken in 't hertsje, en daarna masaal naar de kloten in het centrum........voorstanders? 8)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op februari 13, 2013, 14:09:41
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X

Hij werd maandag weg gestuurd door de scheids, het boefje :X
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 13, 2013, 15:03:00
Citaat van: poelie-lwd op februari 13, 2013, 13:07:43
Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)

Daarom zeg ik Hans de Koning..

Prima trainer!

Al blijft Langeler mijn eerste keus.....
fienk oek
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 13, 2013, 15:03:43
Citaat van: michello op februari 12, 2013, 18:36:14
Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O

Dat zou ook Jan de Jonge kunnen zijn.
bah  :_spank
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: michello op februari 13, 2013, 15:30:32
Zeg dat wel.. Geef ook alleen maar aan wat die optie zou kunnen zijn.  Word zelf ook niet blij van die naam ;).
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: PePe op februari 13, 2013, 20:34:38
Het wordt straks vast een trainer, die zei heeft dat ie niet met Cambuur heeft gesproken.
Let op mijn woorden!! (hoe lang duurt deze kwelling nog?)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: speculeter op februari 13, 2013, 23:06:22
Andre paus?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 13, 2013, 23:09:41
28 februari krijgen we een andre paus ja :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op februari 14, 2013, 06:04:45
Ik zeg:  :0= Paus  :clint
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Clint op februari 14, 2013, 07:20:50
 _O_

Pro Ecclesia et Pontifice et Cambuur.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op februari 14, 2013, 07:39:33
Citaat van: clint op februari 14, 2013, 07:20:50
_O_

Pro Ecclesia et Pontifice et Cambuur.

:rodekaart  l8l
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: zeewolde op februari 15, 2013, 07:52:20
koster is in beeld bij psv als hoofd opleidingen .
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: YellowBlue op februari 15, 2013, 11:26:05
Citaat van: John Hiatt op februari 13, 2013, 13:16:22
Hans de Koning is een ex keeper. Na Menzo trek ik dat niet weer.

Dus Fred Grim valt voor jou ook af?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: zeewolde op februari 15, 2013, 11:58:51
Keepers zijn geen trainers, te weinig verstand van voetbal :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op februari 15, 2013, 12:16:28
Citaat van: YellowBlue op februari 15, 2013, 11:26:05
Citaat van: John Hiatt op februari 13, 2013, 13:16:22
Hans de Koning is een ex keeper. Na Menzo trek ik dat niet weer.

Dus Fred Grim valt voor jou ook af?

Ja, die valt voor mij ook af.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 15, 2013, 12:20:45
Zoals v/d Gijp vaak roept kun je niet voetballen dan wordt je keeper, kun je dat niet wordt je 4e man. :proost
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: marrumer op februari 15, 2013, 12:23:27
Citaat van: Sonnema op februari 15, 2013, 12:20:45
Zoals v/d Gijp vaak roept kun je niet voetballen dan wordt je keeper, kun je dat niet wordt je 4e man. :proost
en kun je dat ook niet dan word je rene van der gijp.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: 666 op februari 15, 2013, 14:50:26
Johan Abma als trainer, samen met SANDOR
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 15, 2013, 20:54:30
Volgens sierd de vos is het wel erg opvallend dat Dwight lodeweges op de Tribune zit bij MVV_Cambuur
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dennisw8 op februari 15, 2013, 22:00:27
Citaat van: Sonnema op februari 15, 2013, 20:54:30
Volgens sierd de vos is het wel erg opvallend dat Dwight lodeweges op de Tribune zit bij MVV_Cambuur

Is dat toeval ??
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 15, 2013, 22:11:48
Die zullen ze toch niet uit de goot opvissen...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: scclwd op februari 15, 2013, 22:19:20
Vorige week ook al gesignaleerd bij cambuur. Hij wordt het!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Sander Scc op februari 15, 2013, 22:41:09
Dwight  :devil

http://www.youtube.com/watch?v=W-AEp338IwU

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op februari 15, 2013, 22:46:17
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:19:20
Vorige week ook al gesignaleerd bij cambuur. Hij wordt het!

Denk het nu ook.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 15, 2013, 23:11:46
#jupilerleague Volgende week nieuws over wie de nieuwe trainer wordt. Bron: Gerald vd Belt, algemeen directeur #Cambuur.

Lodeweges op tribune. 1+1=2?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 15, 2013, 23:43:16
kijkend naar de profiels schets zo wie zo al 1 van de belangrijkste
kandidaten toch.

Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: keije op februari 16, 2013, 00:21:55
Ja   denk ook dat hij de trainer wordt,  is niet meer toevallig dat hij vorige week en in Maastricht op de tribune zat .   Goeie keus ,  speelt graag aanvallend voetbal met zijn teams en hij is een ervaren trainer , zoals in de profielschets staat vermeld.  |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 16, 2013, 09:49:35
Ook successen ergens geboekt?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: koosZevenaar op februari 16, 2013, 12:30:47
Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 09:49:35
Ook successen ergens geboekt?
moet dat dan? Noem eens een paar trainers die successen hebben geboekt en ook nog betaalbaar zijn.
waarom steeds dat negatieve? eerst afwachten en dan pas kritiek
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: marrumer op februari 16, 2013, 12:38:32
gezien zijn ervaring bij het trainen van eredivisie clubs lijkt het mij een beste trainer  :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Jager op februari 16, 2013, 12:54:43
Citaat van: koosZevenaar op februari 16, 2013, 12:30:47
Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 09:49:35
Ook successen ergens geboekt?
moet dat dan? Noem eens een paar trainers die successen hebben geboekt en ook nog betaalbaar zijn.
waarom steeds dat negatieve? eerst afwachten en dan pas kritiek

Waar is hij negatief of geeft hij kritiek dan?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op februari 16, 2013, 13:59:13
Is assistent geweest bij dkv. Niet geschikt, dus.

Waarom geen Keizer of Grim? Of een ander met een geelblauw verleden?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 16, 2013, 15:15:14
omdat die geen ervaring hebben op td vlak cantello en grim het nog een contract bij ajax.

de jong vd heide en bruin is genoeg cambuur in de trainers staf en lodeweges
ken mooi oek het technisch gedeeelte invullen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 16, 2013, 15:19:00
Misschien wordt ie dan alleen voor het papiertje gehaald zodat de jong heide bruin de trainingen kunnen doen?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op februari 16, 2013, 15:40:43
Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 15:19:00
Misschien wordt ie dan alleen voor het papiertje gehaald zodat de jong heide bruin de trainingen kunnen doen?

V/d Belt heeft duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling is.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 16, 2013, 16:22:50
heeft toch ook veel ervaring als trainer en zal oek wel veldwerk doen maar
het td werk ken ie oek mooi oppakken.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: PePe op februari 16, 2013, 17:26:02
Dwight lodeweges Cambur fan geworden? maandag is ie d'r vast ook weer.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2013, 17:48:36
Citaat van: PePe op februari 16, 2013, 17:26:02
Dwight lodeweges Cambur fan geworden? maandag is ie d'r vast ook weer.

Ssst, niet deurfertelle... Hij komt als vertegenwoordiger van onze mogelijke nieuwe hoofdsponsor :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dreet op februari 17, 2013, 10:14:27
Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: michello op februari 17, 2013, 13:16:19
Trainer Cambuur hast bekend


17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dennisw8 op februari 17, 2013, 14:09:08
volgens mij Dwight Lodeweges  |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op februari 17, 2013, 17:00:47

Ik denk ook Dwight!
Alles beter dan Langeler hoor..
Hoe hij langs het veld staat, echt vreselijke uitstraling :zucht
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: zeewolde op februari 17, 2013, 19:37:45
Citaat van: michello op februari 17, 2013, 13:16:19
Trainer Cambuur hast bekend


17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.
als het lodeweges wordt begint hij slecht. nu al liegen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 17, 2013, 20:41:37
 :_schater
Gewoon het aloude spelletje. Net zoals het bestuur zegt dat de trainer niet ter discussie staat. Dan weet je dat hij binnen een week ontslagen is :P
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Destroyer op februari 17, 2013, 22:11:15
Als lodeweges het niet wordt zout ik het niet weten wie wel
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op februari 17, 2013, 22:32:51
Citaat van: Dreet op februari 17, 2013, 10:14:27
Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"

Je was aardig warm ja,,,
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 18, 2013, 09:33:11
Citaat van: GerardFraneker op februari 17, 2013, 17:00:47

Ik denk ook Dwight!
Alles beter dan Langeler hoor..
Hoe hij langs het veld staat, echt vreselijke uitstraling :zucht

Laat zijn ploeg wel leuk voetballen en is niet snel tevreden, streeft altijd naar beter.
Arts ziet in elke wedstrijd alleen de "positieve" dingen die wij niet zien...
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 18, 2013, 09:56:35
Citaat van: Lwdscc op februari 17, 2013, 22:32:51
Citaat van: Dreet op februari 17, 2013, 10:14:27
Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"

Je was aardig warm ja,,,

nee toch het ging wel ff over cambuur maar langeler zei wel mooi maar nu
nog niet was een beetje een raar antwoord toch.
maar de rol van stam kun je daar wel heel erg zien he al1 zou langeler
niet zo goed presteren denk ik
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Trebor op februari 18, 2013, 10:35:34
Zou Dwight Lodeweges vanavond ook weer aanwezig zijn of ligt het er dan te dik bovenop?Denk echt dat hij geschikt is. Heeft inmiddels ook een aardig beeld van de eerste 14 spelers kunnen krijgen na het bezoeken van de laatste twee wedstrijden. Cambuur heeft nog het nodige werk te doen voor het verlengen en/of vernieuwen van contracten. Dus hoe eerder de nieuwe trainer duidelijk is hoe eerder ze ook aan de slag kunnen voor volgend seizoen. Ben nog steeds erg benieuwd.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 18, 2013, 12:04:21
denk wel dat ie op west zit vanavond en morgen maar presenteren of
zouden ze dat vanavond oek al doen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: dennisw8 op februari 18, 2013, 12:06:08
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:04:21
denk wel dat ie op west zit vanavond en morgen maar presenteren of
zouden ze dat vanavond oek al doen.

Zou mooi wezen, ken ie gelijk naar het hertje toe  |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Supersub op februari 18, 2013, 14:53:50
Lodeweges word het, maar of hij naar het hertje komt vanavond. Hmmm ik betwijfel het.
Als nieuwe trainer durft hij geen drankje te weigeren, dus als hij komt.... Helemaal volgooien en allerlei beloftes laten doen haha.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 18, 2013, 17:43:43
Lodeweges is de nieuwe trainer...

http://www.omropfryslan.nl/nijs/dwight-lodeweges-nei-cambuur
Welkom!!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 18, 2013, 19:06:39
nog niet 100% zeker he maar alles wijst in zijn richting.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 19:08:11
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 19:06:39
nog niet 100% zeker he maar alles wijst in zijn richting.

Juist en zolang de witte rook nog niet verschenen is mogen we hier verder oreren :D
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 18, 2013, 22:38:58
Als de nieuwe trainer/ td vanavond op de tribune zat dan heeft ie een makje.. Hij heeft alles kunnen zien wat dit elftal ontbreekt; doelgerichtheid en effectiviteit. Succes trainer!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 18, 2013, 22:54:18
Morgen persconferentie bij cambuur. 11.00 uur. Nieuwe trainer #dwightlodeweges
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 18, 2013, 22:57:56
En wie zat er naast me in vakje 7?
U raad het al, Fred Grim!
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 18, 2013, 23:03:12
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Zou kunnen ;) vroeg hem halverwege de wedstrijd? Nieuwe trainer cambuur, zei die, nee joh, liefhebber van Cambuur.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 18, 2013, 23:04:16
Word vast gewoon Lodeweges.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 23:05:37
Citaat van: Galdiano op februari 18, 2013, 23:03:12
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Zou kunnen ;) vroeg hem halverwege de wedstrijd? Nieuwe trainer cambuur, zei die, nee joh, liefhebber van Cambuur.
:_schater
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 18, 2013, 23:08:55
11:00 uur persconferentie ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 23:11:54
Citaat van: Galdiano op februari 18, 2013, 23:08:55
11:00 uur persconferentie ;)
Dan zorgen we ervoor dat om 11:01 het Lodeweges topic weer open is :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 18, 2013, 23:33:26
maar goed dat ie vanavond met vvog moest trainen :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Chipke op februari 18, 2013, 23:40:50
Kan iedereen de persconferentie bezoeken?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 18, 2013, 23:43:13
Citaat van: Chipke op februari 18, 2013, 23:40:50
Kan iedereen de persconferentie bezoeken?

Wat denk je zelf?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op februari 19, 2013, 00:17:19
''Lodeweges verlengde in december nog zijn contract bij VVOG, met daarin de optie dat hij weg kan als een club uit het betaald voetbal hem wil hebben. Zo was hij vorig seizoen al in beeld om trainer van Go Ahead Eagles uit Deventer te worden. Lodeweges bezocht Cambuur de afgelopen weken meerdere malen. Bij VVOG was maandagavond niemand bereikbaar voor commentaar. De trainer zelf was evenmin bereikbaar.''
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: punkman op februari 19, 2013, 00:25:23
'Lodeweges coach van Cambuur'  Van onze Telesportredactie     LEEUWARDEN - Dwight Lodeweges is wordt de nieuwe trainer van Cambuur Leeuwarden. Dat meldt De Stentor. Lodeweges is nu nog coach bij hoofdklasser VVOG uit Harderwijk. De 55-jarige trainer volgt in de Friese hoofdstad Alfons Arts op.Cambuur zal de komst van Lodeweges dinsdag bevestigen.
Bron telegraaf:
[/t][/t]
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/nationaal/21306772/___Lodeweges_coach_van_Cambuur___.html


Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: kgscc op februari 19, 2013, 00:44:50
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506 (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506)

Hier hebben ze het over Grim en Lodeweges
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Raaf op februari 19, 2013, 00:53:48
Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: punkman op februari 19, 2013, 00:56:06
Citaat van: kgscc op februari 19, 2013, 00:44:50
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506 (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506)

Hier hebben ze het over Grim en Lodeweges

Grim was idd ook aanwezig bij Sparta-Cambuur.
Maar kan me haast niet voorstellen dat Grim hier komt aangezien zijn ervaring.
Begin nu toch wat te twijfelen, maar zal 1 van die 2 worden in ieder geval.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: punkman op februari 19, 2013, 00:58:52
Citaat van: De Raaf op februari 19, 2013, 00:53:48
Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.

Nee, dat is lekker !
Zeker om de minuut spelers op de grond te zien liggen om sorry te zeggen tegen die worm die net met ze kopje naar boven kwam terwijl een Cambuur speler er overheen liep..  :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: justremco op februari 19, 2013, 08:37:02
Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN  -  Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.

Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.

Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Cambo op februari 19, 2013, 08:39:11
Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 08:37:02
Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN  -  Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.

Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.

Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.
De verlosser en prima trainer. Dit wordt de weg naar boven! |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Taurus op februari 19, 2013, 08:57:45
Heropen dat topic van Lodeweges maar. Het gebeuren van elf uur straks is al uren achterhaald. Hij wordt de nieuwe trainer.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 19, 2013, 08:58:49
Citaat van: De Raaf op februari 19, 2013, 00:53:48
Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.

Ja en dat ligt niet aan de kwaliteiten van de spelers zeker  :O
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2013, 09:00:57
Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 08:39:11
Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 08:37:02
Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN  -  Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.

Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.

Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.
De verlosser en prima trainer. Dit wordt de weg naar boven! |:)
Heeft volgens VI een contract voor 2 jaar, vind ik wat weinig voor de dubbel functie die hij moet bekleden.. Ik had 4 jaar verwacht, maar hij kan met de tijd altijd verlengen natuurlijk..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 09:03:43
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.

Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight  :|
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2013, 09:07:57
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 09:03:43
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.

Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight  :|
Maar als je naar de clubs kijkt waar hij trainer is geweest komt hij wat mij betreft niet meteen in dat rijtje van trainers terecht..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 19, 2013, 09:15:12
Nee ok maar was hij daar niet interim trainer dan wel door de achterdeur vertrokken als trainer?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2013, 09:23:36
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 09:15:12
Nee ok maar was hij daar niet interim trainer dan wel door de achterdeur vertrokken als trainer?
Dat weet ik niet.. Is er iemand die de geschiedenis van de trainer Lodeweges kent?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Gast op februari 19, 2013, 09:28:43
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Grim en Verbeek op de tribune.. ik zit hier met plaatsvervangende schaamte.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Galdiano op februari 19, 2013, 09:45:11
Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2013, 09:52:03
Citaat van: Galdiano op februari 19, 2013, 09:45:11
Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?
Die zullen wel zwaar teleurgesteld zijn dat ze het zelf niet zijn geworden en daarom ouderwets negatief(kritisch) zijn  :insane
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: kgscc op februari 19, 2013, 10:05:08
Geschiedenis van Lodeweges als trainer:

Lodeweges is begonnen bij de amateurs van VVOG (kampioen geworden van de zaterdagamateurs in 1997) en is in december 1998 overgestapt naar Zwolle. Daarmee werd hij vijfde en tweede in de eerste divisie. Hij wou in zijn laatste seizoen opstappen bij Zwolle, maar is op aanraden van zijn spelers gebleven. Vanaf het seizoen 2001-2002 was hij trainer bij FC Groningen. In zijn eerste jaar bij FC Groningen werd hij vijftiende in de eredivisie. In oktober 2002 stapte hij op bij Groningen. Daarna werkte hij bij verschillende clubs als assistent in Japan, de Emiraten en in Nederland. In het seizoen 2008-2009 was hij assistent trainer bij PSV en na het opstappen van Huub Stevens samen met Jan Wouters vanaf februari interim trainer voor de rest van het seizoen. Vanaf de zomer van 2009 was hij trainer bij NEC. Eind oktober besloot hij echter om te stoppen. In februari 2010 werd hij trainer van de nieuwe club Edmonton uit Canada, maar hij besloot in december te stoppen zonder een competitiewedstrijd gespeeld te hebben. Hij stapte op om trainer te worden van JEF United uit Japan, uitkomend in de tweede divisie. Daar werd hij in december 2011 ontslagen na teleurstellende resultaten. Hierna besloot Lodeweges vanaf het seizoen 2012-2013 trainer te worden bij de amateurs van VVOG uit Harderwijk.

1995-1998 - VVOG
1998-2001 - FC Zwolle
2001-2003 - FC Groningen (opgestapt in oktober 2002)
2003-2004 - Heerenveen (assistent)
2004-2006 - Al-Jazira Club (Emiraten, assistent)
2006-2007 - Nagoya Grampus Eight (Japan, assistent)
2007-2009 - PSV (assistent, vanaf februari 2009 interim)
2009-2010 - NEC (opgestapt in oktober 2009)
2010-2010 - FC Edmonton (Canada, opgestapt in december 2010)
2010-2011 - JEF United (ontslagen in december 2011)
2012-2013 - VVOG
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt  :?
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op februari 19, 2013, 10:16:46
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt  :?
Dat is beter dan ontslagen  :koffie
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 19, 2013, 10:34:17
we hevve bruin vd heide en de jong als trainers die genoeg van cambuur weten
en lodeweges gaat meer op het td vlak oek werken.prima volgens mij.

richard vind het zeker wel een goeie keuze hoor.

ik zie het ook zitten.

|:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Samen met de Jong, Bruin en van der Heide een goed team! Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: kgscc op februari 19, 2013, 10:51:04
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt  :?

Voornamelijk wegens teleurstellende resultaten, volgens hem.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: 666 op februari 19, 2013, 10:59:36
Citaat van: kgscc op februari 19, 2013, 10:51:04
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt  :?

Voornamelijk wegens teleurstellende resultaten, volgens hem.
Kost ons dus niets als we afscheid van hem nemen  :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op februari 19, 2013, 11:05:24
Haal het slotje maar het Lodeweges topic  :koffie
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: oost058 op februari 19, 2013, 11:37:20
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 09:07:57
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 09:03:43
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.

Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight  :|
Maar als je naar de clubs kijkt waar hij trainer is geweest komt hij wat mij betreft niet meteen in dat rijtje van trainers terecht..

Overal kort geweest en opgestapt of ontslagen.
Dat geeft me niet een heel goed gevoel. Maar ik hoop dat ik ernaast zit.
Welkom! En succes
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2013, 11:38:24
Hij kan nu meteen beginnen met de aflopende contracten, zal mij benieuwen wie erg gaat of blijft of wie erbij komt natuurlijk..
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: oost058 op februari 19, 2013, 11:49:26
Ben wel benieuwd wie de andere 3 kandidaten waren btw
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: justremco op februari 19, 2013, 12:33:14
Andere kandidaten waren iig Langeler en Keizer. De 4e zou ik niet weten
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: kgscc op februari 19, 2013, 12:35:28
Zijn rol wordt hier anders dan bij zijn vorige clubs als trainer, misschien met uitzondering van Edmonton (waar een nieuwe club werd opgebouwd) en VVOG (waar hij ook bezig was met het jeugdplan). Ik heb nu het idee dat hij de hoofdtrainer wordt, maar ook een aantal andere dingen gaat doen en dat de "assistenten" als trainer bij het elftal worden betrokken. 
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: kgscc op februari 19, 2013, 12:36:31
Van VI.

'Op die manier hopen we de laatste stap te kunnen zetten richting een mogelijk kampioenschap. Dwight is een trainer met veel ervaring en een dikke huid, iets wat in Leeuwarden niet onbelangrijk is. We hebben vertrouwen in een mooie seizoen.'

-
Dat wordt dus volgend jaar kampioen van de eredivisie ;)
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op februari 19, 2013, 12:37:02
Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 12:33:14
Andere kandidaten waren iig Langeler en Keizer. De 4e zou ik niet weten
Je weet toch wel wie de 4e man is?

Welkom, Lodeweges. En succes, natuurlijk.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: De Raaf op februari 19, 2013, 12:43:13
Citaat van: Galdiano op februari 19, 2013, 09:45:11
Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?

Alles beter dan die voetbalverkrachter die we nu hebben
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op februari 19, 2013, 12:43:42
Normaal heeft een trainer een half jaar nodig om hier afgezaagd te worden, maar ik lees nu al mensen die het nu al niet zien zitten.

Geef de man een kans.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 19, 2013, 12:44:21
Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)
Jaar is seizoen, dus bedoelen jullie beide hetzelfde :devil
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op februari 19, 2013, 12:45:00
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 09:28:43
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Grim en Verbeek op de tribune.. ik zit hier met plaatsvervangende schaamte.

Beide heren zitten hier vaker op de tribune.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op februari 19, 2013, 12:50:56
Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)

Nacompetitie winnen?

Kampioen worden, niks geen playoff.
Titel: Re: Nieuwe trainer 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op februari 19, 2013, 12:53:35
Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)

Dat bedoel ik toch ook? Volgend voetbaljaar Eredivisie!