Zullen we snel te weten krijgen wie ons in het vijfde seizoen Eredivisie leidt? ::)
Ze zeggen dat daar meer duidelijkheid over komt op de forumavond van 29 januari....
Gezien de gewenste optie, Henk de Jong veldwerk en Bruin/vd Heide assistenten is Lodeweges van de geopperde kandidaten de enige geschikte. De rest, Ulderink, Keizer, Grim enz. willen zelf het trainerswerk doen.
Citaat van: Trebor op januari 17, 2013, 16:59:20
Gezien de gewenste optie, Henk de Jong veldwerk en Bruin/vd Heide assistenten is Lodeweges van de geopperde kandidaten de enige geschikte. De rest, Ulderink, Keizer, Grim enz. willen zelf het trainerswerk doen.
Sinds wanneer is dat een eis van Cambuur? Heb ik iets gemist?
Waar staat eis Goudvinger? Het is gewenste situatie zoals ik hem zie.
Grim is de enige en juiste man die ons naar Eredivisie kan leiden, in mijn ogen!! |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: Trebor op januari 17, 2013, 19:25:53
Waar staat eis Goudvinger? Het is gewenste situatie zoals ik hem zie.
Zoals het er staat interpreteer ik het als een algemene wens ;) Maar goed, het is nu duidelijk dat het om jouw persoonlijke wens gaat :thumbsup
gewenste eis is er niet maar er is wel gezegd dat de nieuwe trainer
ook een stuk werk van vd belt op het technische gebied over moet
nemen dus dat neem je in je gesprekken wel mee. de nieuwe trainer
blijft wel verantwoordelijk en zal ook veel op het veld zijn.henk jan
en sandor zullen daar wel trainingen geven maar dat doen henk en
jan nu ook al.
richard ik vind grim ook top maar die zit bij ajax en niet voor niks
neem ik aan en ik denk niet dat cambuur hem nog maar de helft
kan bieden van zijn huidige salaris of zie je dat anders.
Nr 1. Ron Jans
Nr 2. Jan de Jonge
Nr 3. Ulderink
Nr 4. Lodeweges
Met nummer 1 en 2 kan SC Cambuur veel bereiken in de toekomst.. Dus zou het slim zijn om 1 van deze twee aan te stellen.
Over dat ze bij Heerenveen gewerkt hebben en dat ze niet bij de club passen lijkt mij dikke onzin.. Het gaat om SC Cambuur.!! met lodeweges die iedereen noemt zie ik het nou ook niet echt gebeuren.. :scc
ron jans heeft zich afgemeld he.
lodeweges heeft bij meerdere clubs het technisch beleid
gedaan toch en liet zijn ploegen altijd leuk en aanvallend spelen.
Even voor het gemak de dkv achtergrond buiten beschouwing latend.
Jan de Jonge heeft nauwelijks meer ervaring als Arts -als hoofdtrainer-. Verder mocht hij bij de Graafschap samenwerken met Han Berger, dus wat dat betreft een goede back-up.
In de gewenste situatie -door velen en ik ben er ook voorstander van- lijkt hij me een trainer die zelf de touwtjes in handen wil nemen en dus niet een meer technische functie gaat vervullen.
En dhr. Van Dijk ex trainer van VVV Venlo.?!
en wat betreft ulderink is geen slechte trainer.. past ook goed bij de club.!
Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.
Citaat van: richard op januari 18, 2013, 00:12:56
Grim is de enige en juiste man die ons naar Eredivisie kan leiden, in mijn ogen!! |:) |:) |:) |:) |:)
Helemaal mee eens |:)
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:05:03
Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.
Su fien as poppestrond wudden.
Is zichzelf niet meer, mutte een persoonlijkheid hewwe: maar 1 geschikte kandidaat
Maar sulang die perfecte kandidaat nog een deurlopend contract het, blieft ut een droom l0l
Citaat van: De Raaf op januari 19, 2013, 06:05:26
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:05:03
Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.
Su fien as poppestrond wudden.
Is zichzelf niet meer, mutte een persoonlijkheid hewwe: maar 1 geschikte kandidaat
Gerald Vanenburg? :devil
Laat de clubhelden cambuur weer op de kaart zetten.!! met Henk de Jong een spontane vent helemaal geen arogantie een uitstraling van hier tot en met als trainer.!
Hopelijk Art Langeler!
|:)
Citaat van: Thieske op januari 21, 2013, 16:18:42
Hopelijk Art Langeler!
|:)
Mag van mij komen. Ik weet niet hoe het nu is, maar vond Jan van Dijk goede indruk maken bij vvv in seizoen 2008/9. Tja, als je dan promoveert en bijna geen extra aanwas krijgt staje weer snel op de wip zonder punten. Maar goed, weet niet hoe en wat hij nu doet...
Met het risico voor gek te worden verklaard....
In de functieomschrijving welke door v/d Belt wordt gegeven vindt ik Dick de Boer heel erg passen. In de tijd dat Dick hier trainer was hebben we het 'mooiste' voetbal gezien alleen leverde het geen punten op. Dick was wel in staat mooi verzorgt en technisch voetbal te spelen. Nu zal de nieuwe trainer voornamelijk als technisch manager moeten fungeren en de dagelijkse training meer aan de huidige technische staf (minus Arts) over moeten laten.
Dus... Dick het verzorgde voetbal en Henk/Jan de goals??
Dat vind ik niet eens zo'n slecht idee, heb hier zelf ook al aan gedacht. Past echt in het plaatje. Heeft ervaring, speelt aanvallend voetbal en hoeft niet altijd op het veld te staan. Als ik Cambuur was zou ik met hem om tafel gaan zitten.
heb naam gehoord: Jan de Jonge. :clint
Citaat van: mario op januari 22, 2013, 12:48:03
Dick de Boer
Ik heb die man bij Almere zoveel wartaal uit horen slaan dat ik hem niet meer geloofwaardig vind.
Citaat van: harrylwd op januari 22, 2013, 13:54:47
heb naam gehoord: Jan de Jonge. :clint
Heb wel meer namen gehoord!!!
Citaat van: mario op januari 22, 2013, 12:48:03
Met het risico voor gek te worden verklaard....
In de functieomschrijving welke door v/d Belt wordt gegeven vindt ik Dick de Boer heel erg passen. In de tijd dat Dick hier trainer was hebben we het 'mooiste' voetbal gezien alleen leverde het geen punten op. Dick was wel in staat mooi verzorgt en technisch voetbal te spelen. Nu zal de nieuwe trainer voornamelijk als technisch manager moeten fungeren en de dagelijkse training meer aan de huidige technische staf (minus Arts) over moeten laten.
Dus... Dick het verzorgde voetbal en Henk/Jan de goals??
Helemaal mee eens Dick is tevens een super scout, laat maar komen
Vind het overigens een zeer goede zet van Cambuur om een paar clubhelden in de technische staf plaats te laten nemen. Net zoals bij Ajax, Feyenoord enz.
Marcel keizer is niet benaderd, zijn 2 kandidaten over die gaan voor tweede gesprek volgens omroep abe....lodeweges ook niet benaderd!!
Vermoed dat het nog gaat tussen Jan de Jonge en Andries Ulderink.
Goed nieuws dat het Keizer iig niet wordt, meende ergens gehoord te hebben dat ze sowieso met Ron Jans om de tafel hebben gezeten.
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.
Dick de Boer mag je niet menen :?
Ron Jans is werkloos sinds zijn ontslag bij Standard Luik en keert in het nieuwe seizoen mogelijk terug op de Nederlandse velden. De coach is in beeld bij PEC Zwolle om Art Langeler op te volgen en sluit een overgang naar Overijssel niet uit: "Als je met mensen gaat praten, ben je in elk geval nieuwsgierig. Maar ik wacht nog even af en wil eerst alles rustig op een rijtje zetten."
Jans speelde in de jeugdopleiding van PEC en haalde het eerste elftal. Inmiddels heeft hij een kennismakingsgesprek gehad bij zijn oude club: "Maar we hebben verder niets concreets afgesproken", benadrukt de voormalig trainer van FC Groningen en sc Heerenveen in het Algemeen Dagblad. "Ik neem op zijn vroegst pas in maart een beslissing over mijn toekomst. En misschien nog wel later."
Jans heeft al een aanbieding afgewezen: "Cambuur heeft me gepolst. Ik heb daar een week over nagedacht en heb ze toen vriendelijk afgezegd. Het is een club die hogerop wil en leeft qua publiek, maar ze zitten wel in de eerste divisie. Ze wilden bovendien iemand voor een dubbelfunctie. Aan die stap was ik nog niet toe. Ik wil als trainer nog dagelijks op het veld staan."
Aldus Voetbalzone
Jans wordt het dus niet.
Jans heeft al een aanbieding afgewezen: "Cambuur heeft me gepolst. Ik heb daar een week over nagedacht en heb ze toen vriendelijk afgezegd. Het is een club die hogerop wil en leeft qua publiek, maar ze zitten wel in de eerste divisie. Ze wilden bovendien iemand voor een dubbelfunctie. Aan die stap was ik nog niet toe. Ik wil als trainer nog dagelijks op het veld staan."
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180686
Tsja blijft niet veel over dan -
Lodeweges en Ulderink?
Jan de Jonge of langler denk
Citaat van: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 09:26:43
Tsja blijft niet veel over dan -
Lodeweges en Ulderink?
Lodeweges heeft ook aangegeven niet te zijn benaderd door Cambuur.
Citaat van: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 09:26:43
Tsja blijft niet veel over dan -
Lodeweges en Ulderink?
Volgens richard is Lodeweges ook niet benaderd.
Onbevestigde bronnen;
Keizer
Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.
Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.
Met een drama selectie
Citaat van: El FLaco op januari 23, 2013, 09:46:59
Onbevestigde bronnen;
Keizer
http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd (http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd)
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 09:59:24
Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.
Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.
Toffe gozer misschien wel en lijkt me ook een keurige man, maar past totaal niet bij de club Cambuur.
Jans heeft bedankt, maar vertelde wel dat Cambuur opzoek is naar een trainer voor een dubbel functie en dan vallen veel "jonge" trainers af lijkt me.
Citaat van: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 10:03:12
Citaat van: El FLaco op januari 23, 2013, 09:46:59
Onbevestigde bronnen;
Keizer
http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd (http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd)
Bijzonder... een aantal weken geleden wilde hij er nog niks over zeggen....
Jammer dat Ron Jans niet komt. Blijven niet veel namen meer over, want Keizer is ook niet mee gesproken.
Ik blijf nog steeds hopen op Langeler!
Jans schijnt zwaar in beeld te zijn bij Zwolle.
Begrijp niet dat de BVO via de Social Media aankondigt dat ze wel een gesprek zouden hebben met Keizer.. -nee niet forumganger Keizer :devil -
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 13:34:05
Begrijp niet dat de BVO via de Social Media aankondigt dat ze wel een gesprek zouden hebben met Keizer.. -nee niet forumganger Keizer :devil -
Misschien moeten ze nog praten en dan klopt het wat hij zei tegen OF.. ;)
Er stond iets van "vandaag gesprek met Marcel Keizer ergens in Noord Holland." Was op een zaterdag.. Zal de hele post er wel eens bijzoeken.
foeke booy
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 14:03:49
Er stond iets van "vandaag gesprek met Marcel Keizer ergens in Noord Holland." Was op een zaterdag.. Zal de hele post er wel eens bijzoeken.
Dat was volgens mij het account van Ultras Leovardia Dokkie!
Citaat van: sunderland op januari 23, 2013, 15:03:16
foeke booy
Dat zou mooi wezen maar niet haalbaar.... Jan de Jonge let maar op
lodeweges hou ik het op
Keizer is niet benadert zegt hij tegen OF
Citaat van: denistel op januari 23, 2013, 15:43:46
lodeweges hou ik het op
Lodeweges schijnt ook niet benaderd te zijn.
Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 16:00:20
Citaat van: denistel op januari 23, 2013, 15:43:46
lodeweges hou ik het op
Lodeweges schijnt ook niet benaderd te zijn.
Jans, Faber en Groenendijk doen het ook niet
Kan best wel zijn dat Keizer en Lodeweges kandidaten zijn en dat er mee gesproken is. je hebt ook iets van zwijgt plicht..
Citaat van: sytsa op januari 23, 2013, 16:55:37
Kan best wel zijn dat Keizer en Lodeweges kandidaten zijn en dat er mee gesproken is. je hebt ook iets van zwijgt plicht..
Als ze benaderd zouden zijn gaan ze er meestal niet eens op in. Dus verwacht dat het Ulderink gaat worden.
Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.
Ik denk dat we de trainer nog niet genoemd hebben!
Citaat van: Sonnema op januari 23, 2013, 18:32:50
Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.
Een goed netwerk? Technisch goed inzicht? Ik denk aan een man die hier als trainer faalde.
Jurrie Koolhof. Prima man, uitstekende voetbalvisie en een groot netwerk. Alleen geen veldtrainer omdat hij te aardig was.
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 18:38:40
Citaat van: Sonnema op januari 23, 2013, 18:32:50
Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.
Een goed netwerk? Technisch goed inzicht? Ik denk aan een man die hier als trainer faalde.
Jurrie Koolhof. Prima man, uitstekende voetbalvisie en een groot netwerk. Alleen geen veldtrainer omdat hij te aardig was.
Dan mogen we hopen dat er destijds fatsoenlijk afscheid is genomen
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
Niks tegen Langeler, maar ik heb het idee dat hij waarschijnlijk wel hogerop kan.
Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
En ambieert een bureau/dubbel functie,het zou mij niet verrassen..
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 19:49:23
Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
Niks tegen Langeler, maar ik heb het idee dat hij waarschijnlijk wel hogerop kan.
Helaas niet alleen kan, maar ook wil! Maar mag deze kerel graag.
Het zou de ideale man zijn voor Cambuur Art langeler een die er bovenop staat en dat heeft Cambuur nodig en hij wil een functie als technisch manager dan is dit toch een juiste optie lijkt mij |:)
De dag voordat Langeler officieel bekend maakte, dat hij bij 038 zou stoppen, stond op websites rond 038 al, dat hij voor 3 jaar bij Cambuur zou gaan tekenen. 1 en 1 =2 van de Belt en Langeler kennen elkaar.
Maar ook Henk de Jong heeft een bekende welke is genoemd, Jan de Jonge.
Dick de Boer past volgens mij het beste bij het door Cambuur genoemde profiel.
Art Langeler mag wat mij betreft gerust naar Cambuur komen. Past denk ik goed bij de club en ziet een dubbelrol ook wel zitten. En natuurlijk de connectie met vd Belt lijkt mij een pluspunt.
Alsjeblieft niet Ulderink... geen toegevoegde waarde.
Heb goede hoop op Art Langeler!
Nogmaals, ik hoop zeker op langeler. Maar zou hij niet een stapje hoger willen? Ik neem aan nu je in de eredivisie bent niet graag terug wil naar jupiler league!
Ik denk dat het Jan de Jonge wordt
Uit het rijtje vage geruchten.......ulderink gezien in stadion!!
Ik mag het toch niet hopen Richard.
Zo dom zullen ze bij Cambuur toch niet zijn?
Ulderink.. goede trainer
De jonge.. prima duo met henk de Jong..
Langeler.. heb ik het liefst..
Maar bovengenoemde trainers zijn wel de trainers wat SC Cambuur op de kaart kan zetten het liefst heb ik De jonge of Langeler als trainer en als technisch adviseur.. maar ulderink is echt geen slechte man voor cambuur zoals iedereen zegt.. go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..
Ulderink had ik van te voren al verwacht. Zit zonder club na het failliet gaan van Agovv en lijkt mij wel een type voor een technische rol. We wachten af!
Ik las op het oude forum de naam van Adri Koster... :?
Citaat van: DMS78 op januari 24, 2013, 13:24:49
Ik las op het oude forum de naam van Adri Koster... :?
Niet verkeerd, maar lijkt mij absoluut niet haalbaar.
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..
Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.
Citaat van: Andre-Lwd op januari 24, 2013, 13:58:20
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..
Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.
Ten Hag is pas sinds dit seizoen werkzaam bij de Eagles!
Citaat van: AL op januari 24, 2013, 19:52:50
Citaat van: Andre-Lwd op januari 24, 2013, 13:58:20
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..
Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.
Ten Hag is pas sinds dit seizoen werkzaam bij de Eagles!
Boerebach en Bosvelt waren zijn assistenten. Ook zeker niet verkeerd
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
De jonge.. prima duo met henk de Jong..
Hoe kom je daar bij ?????
Citaat van: SCCdrachten op januari 25, 2013, 07:09:04
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
De jonge.. prima duo met henk de Jong..
Hoe kom je daar bij ?????
Ik denk dat hij de namen bedoeld :? anders zou ik het ook niet weten.
Die twee hebben nog nooit samengewerkt volgens mij..,
Wat moeten wij met die achterlijke DKV-er hier van een de Jonge haal je toch alleen maar kwaad bloed bij je supporters. Langeler zou ik niet raar van opkijken, vanavond iedereen maar ff mailen naar VI ,Genee aan de tand voelen :proost
Citaat van: Sonnema op januari 25, 2013, 08:43:29
Wat moeten wij met die achterlijke DKV-er hier van een de Jonge haal je toch alleen maar kwaad bloed bij je supporters. Langeler zou ik niet raar van opkijken, vanavond iedereen maar ff mailen naar VI ,Genee aan de tand voelen :proost
Goed idee, hoe meer mailen hoe groter de kans is dat de vraag in de uitzending komt.
Wat is het email adres
Zo'n Genee weet toch niet meer als ons.
Misschien de snor wel... :devil
Langeler: ambities liggen in het voetbal
ZWOLLE -
Trainer Art Langeler van PEC Zwolle wil wel degelijk actief blijven in de voetbalsport. Nadat hij in een eerder stadium had aangegeven zijn aflopende contract bij PEC Zwolle niet te gaan verlengen, merkte hij op dat hij graag iets anders wilde, mogelijk zelfs buiten het voetbal.
Volgens Langeler is die uitspraak een eigen leven gaan leiden. ,,Nu is het blijkbaar zo dat ik een beleidsfunctie in het onderwijs ambieer. Ik sluit niet uit dat ik dit ooit ga doen, maar mijn directe toekomst ligt wel degelijk in de voetbalsport. Mijn ambities liggen in het trainersvak", zei hij vrijdag.
Ook zijn assistent Jaap Stam verlaat PEC na dit seizoen. Hij gaat verder bij Ajax. Waar Langeler volgend seizoen aan de slag gaat, is nog niet bekend.
Bron: Telegraaf.
Meende dat Langeler een dubbel functie ambieerde ?
Maar hij mag hier wat mij betreft komen.
Zwolle heeft de stap die wij al jaren graag willen maken gedaan, en voetbalt vrij redelijk op het hoogste niveau.
Als Cambuur wat wil zou ik zeker proberen om Langeler hier te krijgen.
Kan niet anders zeggen dat hullie daar de zaken aardig op orde hebben, zowel financieel (zover als ik weet) als technisch.
Ik zie een tandem tussen van der Belt en Langeler als beleidsbepalers zeker zitten.
En dan met Henk en consorten die de veld training gaan doen en Langeler die toezicht houdt zie ik best een mooie toekomst voor ons clubje tegemoet.
Weet alleen niet of het financieel haalbaar is en of Langeler wil (wat dom zou zijn want dit is de mooiste club van Nederland) !
|:) |:) |:) |:) |:)
Art Langeler de ideale man voor Cambuur.Kom op Vd Belt dit is de man die jullie zoeken voor een dubbelfunctie |:)
het zou me zelfs onlogisch lijken als Cambuur niet met langeler zout bezig zijn. De link is inderdaad snel gelegd :D
:0= Langeler !!
Lodeweges :0=
:0= nog een Langeweges :proost
Langeler..!!!!!! :scc
Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..
Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....
Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..
Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....
Lijkt me zeer sterk als ze Langeler graag wouden hebben hadden ze eerder met hem gesproken. En trouwens waarom zou je nog met Langeler praten als je rond bent met Keizer. Dan laat je Keizer ook mooi zitten.
Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
gerucht
Keizer past niet in het plaatje,volgens Ron Jans zoekt Cambuur een oudere trainer voor een dubbel functie..
ze hebben anders wel al gesproken met Keizer ...
vind het allemaal een vage bedoeling
Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..
Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....
Bron?
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:17:51
vind het allemaal een vage bedoeling
Ja inderdaad,er moet maar snel duidelijkheid komen..
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.
Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:30:29
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.
Die word het echt niet, kan niet door 1deur met vd Belt.
Zitten wat bitterballen in de weg...
Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:30:29
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.
Als je oranje hotel aangeeft geloof ik er al geen snars van! Vd Belt en Smid zitten altijd in een andere horeca gelegenheid met personen om tafel! ;)
Kimberley Club? :devil
Er mag wat mij betreft op korte termijn wel definitief uitsluitsel komen over de nieuwe trainer. Dan kan er ook alvast verder gekeken worden naar de selectie van volgend seizoen. Twee lijstjes, Eredivisie en JL en praten maar...
:0=nou word het nog wat
Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:04:34
Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
Heb toch echt ergens gelezen dat uiterlijk begin februari de nieuwe trainer bekend gemaakt zou worden.
Citaat van: grijskijker op januari 29, 2013, 07:19:08
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:04:34
Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
Heb toch echt ergens gelezen dat uiterlijk begin februari de nieuwe trainer bekend gemaakt zou worden.
Dat is het streven! Maar of dat gaat lukken is ten tweede. Maar zoals je zelf ook wel weet. In de voetballerij kan het snel gaan.
:0= langeler!
Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831
Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.
Dat denkt ie ja ik denk het niet......
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831
Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.
Dat denkt ie ja ik denk het niet......
Omdat?
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831
Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.
Dat denkt ie ja ik denk het niet......
Omdat?
Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......
Citaat van: richard op januari 30, 2013, 08:43:41
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831
Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.
Dat denkt ie ja ik denk het niet......
Omdat?
Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......
Zijn ambities zijn/is een dubbel/kantoor functie en hij zei bij tv oost dat het zelfs in de topklasse zou kunnen..en waarom dan niet bij Cambuur? En hoezo dan te duur,hij is bij Zwolle ook geen dikke bedragen gewent en zal dat in de topklasse ook niet krijgen..
Dat zeg jij.....ieder zijn mening, we wachten rustig af, 2 weekjes nog ongeveer!!
Citaat van: richard op januari 30, 2013, 09:14:18
Dat zeg jij.....ieder zijn mening, we wachten rustig af, 2 weekjes nog ongeveer!!
Dat zegt Langeler zelf,tv oost ,misschien staat het nog ergens online..
Maar inderdaad we moeten maar rustig afwachten.
Citaat van: richard op januari 30, 2013, 08:43:41
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831
Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.
Dat denkt ie ja ik denk het niet......
Omdat?
Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......
Hadden ze dan wel de illusie dat ze Ron Jans voor een habbekrats konden krijgen?
Weet ik niet maar die hebben ze wel benaderd om te zien of ie belangstelling had en cambuur hem een geschikt persoon vond om de functie als technisch verantwoordelijke te gaan vervullen!!
Citaat van: richard op januari 30, 2013, 10:38:35
Weet ik niet maar die hebben ze wel benaderd om te zien of ie belangstelling had en cambuur hem een geschikt persoon vond om de functie als technisch verantwoordelijke te gaan vervullen!!
Hij verdiende bij Groningen niet slecht bij DKV ook niet en Standard Luik is een top club in Belgie en daar betalen ze ook niet slecht.
Zal als hij in Nederland aan het werk gaat vast niet veel minder willen verdienen als bij bv Groningen, dus is in dat geval niet te betalen voor Cambuur.
langeler wacht rustig af of er bij dkv of grunn koppen gaan vallen
die man ken volgens mij bij veel clubs terecht.
ik hev nog wel twijfels bij hem omdat ie oek nog maar 4 jaar hoodtrainer
is en bij zwolle perfecte assistenten had zeker met stam om zich heen.
en het hem veel al voor de wind is gegaan.maar ja leeuwarden is
leeuwarden en cambuur is cambuur en daar moet je we mee om
kunnen gaan zeker als er eens een mindere tijd is.
keizer 50% ulderink 40% lodeweges 10%
Een koe in de kont kijken. Wij weten helemaal niet hoe goed of slecht Stam is. Langeler heeft als hoofdverantwoordelijke uitstekende prestaties neergezet met herkenbaar en aanvallend voetbal, wat moet hij dan nog meer bewijzen?
Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:34:46
Een koe in de kont kijken. Wij weten helemaal niet hoe goed of slecht Stam is. Langeler heeft als hoofdverantwoordelijke uitstekende prestaties neergezet met herkenbaar en aanvallend voetbal, wat moet hij dan nog meer bewijzen?
En heeft bij Zwolle ook genoeg meegemaakt, 2 jaar terug toen ze het Kampioenschap weggaven aan RKC en vorig seizoen veel over hem heen gekregen toen het wat minder ging daar.
Citaat van: denistel op januari 30, 2013, 11:55:24
langeler wacht rustig af of er bij dkv of grunn koppen gaan vallen
die man ken volgens mij bij veel clubs terecht.
ik hev nog wel twijfels bij hem omdat ie oek nog maar 4 jaar hoodtrainer
is en bij zwolle perfecte assistenten had zeker met stam om zich heen.
en het hem veel al voor de wind is gegaan.maar ja leeuwarden is
leeuwarden en cambuur is cambuur en daar moet je we mee om
kunnen gaan zeker als er eens een mindere tijd is.
keizer 50% ulderink 40% lodeweges 10%
Bij Cambuur krijgt hij ook perfecte assistenten. Hoelang is Keizer hoofdtrainer? Die is net een half jaar in het betaalde voetbal.
En wat ik hier boven zei, bij Zwolle heeft hij genoeg voor de kiezen gehad.
voor mij hoeft ie niks meer te bewijzen al olle of cambuur maakt wel verschil
qua club dat weten jullie zelf ook wel.
poelie stam heeft uitstraling enz daar gaan jonge spelers bijv niet
mee sollen want dan worden ze keihard aangepakt.
die man heeft alles mee gemaakt in de voetbal wereld.
keizer heeft zeker in het betaald voetbal nog niet veel ervaring
als trainer maar wel als speler en zeker bij cambuur.ook in
het financieele plaatje zal hij beter passen neem ik aan.
maar we zullen zien wie het gaat worden.
http://www.destentor.nl/sport/ulderink-wordt-scout-bij-ajax-1.3637491
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181249 (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181249)
Mooi!
Voor slechts een half jaar..
CiteerVoetbalzone: De ex-coach van De Graafschap had ook 'een interessante aanbieding' van een Nederlandse profclub op zak.
Cambuur?
Ulderink naar Ajax als jeugdscout
Gelukkig komt die niet naar scc
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.
Dat is helemaal op niets gebaseerd!
Lijkt mij ook. We hebben de 4e begroting van de eerste divisie.
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.
Met het aanstellen van een nieuwe trainer moet Cambuur alle rust nemen.IK vind het verstandig dat ze eerst goeie gesprekken aangaan.Wij als supporters zijn vaak ongeldudig en dat is logisch.Maar het belangrijkste is dat er een goede trainer komt die ons verder brengt.
Ik denk 60% Keizer en 40%Langeler
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 15:55:25
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.
Dat is helemaal op niets gebaseerd!
Klopt ik zeg ook "kan ook zijn".
Ik ga er voorals nog niet van uit, ik hoop op Langler
Er mag van mij wel duidelijkheid komen.
Ulderink heeft maar voor een half jaar getekend he, kan nog steeds een kandidaat zijn.
Ja dat viel mij ook al op... maar als ie steeds in België is...
Volgens mij is Langeler de enige trainer die een dubbel functie ambieert.
En volgens mij is er maar 1 club zo ver ik weet die zo'n functie aanbied op het moment.
Kan me niet voorstellen dat een Keizer of Grim nu al daar aan toe is.
Art Langeler!! |:)
Heb goede hoop.
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:
Frans Adelaar
Adri Koster
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)
Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)
Zit tot de zomer in Mexico.
Koster zou ook niet verkeerd zijn..
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:
Frans Adelaar
Adri Koster
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)
Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.
Na gister vd belt gehoord te hebben denk ik dat het geen langeler gaat worden.
Citaat van: Galdiano op januari 30, 2013, 18:36:53
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:
Frans Adelaar
Adri Koster
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)
Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.
Na gister vd belt gehoord te hebben denk ik dat het geen langeler gaat worden.
Vd belt zal het ook niet merken laten aan de supporters
Jawel Vd Belt laat dit duidelijk merken.
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:
Frans Adelaar
Adri Koster
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)
Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.
nou ja westerhof zou een reden kunnen zijn waarom het allemaal zo lang duurt .
Waarom heeft Cambuur gesprekken met diverse trainers, terwijl Langeler vanaf het begin als mogelijke nieuwe traner werd genoemd? Volgens mij wil Langeler alleen, als ie anders niks kan krijgen? (en zoekt Cambuur verder naar een alternatief voor het geval dat Langeler echt niet komt.
Ulderink als scout Ajax aan de slag
Andries Ulderink gaat als scout van Ajax aan de slag. De 43-jarige oefenmeester was even werkloos na het faillissement van AGOVV Apeldoorn.
Ulderink gaat zich vooral concentreren op Belgische talenten. Hij zal ook regelmatig wedstrijden in Frankrijk bezoeken.
Ulderink is een goede bekende van Marc Overmars, de huidige directeur voetbalzaken van Ajax. Ze werkten samen bij Go Ahead Eagles, waar Ulderink hoofdtrainer was en Overmars technisch directeur.
Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!
een oudere trainer wordt het in ieder geval niet volgens vd belt.
ulderink valt dus ook al af volgens mij worden de papieren voor keizer
steeds beter.
of een talentvolle trainer uit de topklasse?? blijft gissen met zijn allen hier.
langeler kan denk ik kiezen uit diverse clubs en heeft zijn blik wel
op de ere divisie mag ik aannemen.
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 21:58:55
Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!
Tsja, 1 plus 1 is 2 hè?
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 22:07:35
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 21:58:55
Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!
Tsja, 1 plus 1 is 2 hè?
als het financieel zou lukken dan wel maar dat denk ik niet.
Keizer hoeft van mij niet te komen. Telstar speelt afbraakvoetbal van de bovenste plank. En resultaten zijn niet denderend.
Afbraakvoetbal, oké dat zien we allemaal. Niet denderende resultaten? Tja, als je een spelersbudget hebt van een doos Snickers kun je ook niet teveel verwachten..
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 06:23:20
Afbraakvoetbal, oké dat zien we allemaal. Niet denderende resultaten? Tja, als je een spelersbudget hebt van een doos Snickers kun je ook niet teveel verwachten..
En je vergeet het halve doosje sportlife 8)
Nieuwe naam die mij vanochtend ten gehore kwam........Jan Poortvliet!! Geruchtencircuit...... :scc
Volgens Laat sien ast foor Cambuur bist op facebook is het bijna zeker dat het toch Langeler wordt??
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2013, 15:43:32
Volgens Laat sien ast foor Cambuur bist op facebook is het bijna zeker dat het toch Langeler wordt??
Dat zou mooi zijn..
Volgens mijn bron waren er vorige week nog 2 trainers over Langeler en Ulderink waarbij ik de indruk kreeg dat de voorkeur uitging naar Langeler! Dus het verhaal wat over facebook gaat zou best eens waar kunnen zijn :P
Mijn bron is trouwens iemand die dicht bij het vuur woont AUKE 8P :ams
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 09:59:24
Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.
Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.
Ik weet niet hoor maar onder de Boer hebben we vond ik wel leuk voetbal gezien. hij was betrokken bij de club maar had een selectie waar niet veel uit gehaald kon worden.
Ik blijf erbij geen Ulderink!
Heeft de uitstraling van een putjesschepper en ben echt niet overtuigd van hem.
Sponsor vertelde mij ook dat Langeler of Ulderink het gaat worden. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Langeler. Maar we moeten maar rustig afwachten |:)
Citaat van: Sonnema op januari 31, 2013, 18:21:50
Sponsor vertelde mij ook dat Langeler of Ulderink het gaat worden. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Langeler. Maar we moeten maar rustig afwachten |:)
Mijn geduld begint op te raken :) :O :D
Dan zul je nog een week moeten wachten ;)
Geef mij maar Aad de Mos! :thumbsup
Art Langeler |:)
Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 20:39:20
Geef mij maar Aad de Mos! :thumbsup
Ga dan maar vast de Staatsloterij winnen voor zijn afkoopsom :_schater
Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 20:39:20
Geef mij maar Aad de Mos! :thumbsup
toen ik nog bij psv zat heb ik toch Romario en Ronaldo gehaald .......We speelden het zelfde voetbal als ajax .Ennnnnnn ik ben bij 7 clubs ontslagen
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
Ben ik het volledig mee eens en natuurlijk promoveren naar de Eredivisie.
Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 14:19:33
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
Ben ik het volledig mee eens en natuurlijk promoveren naar de Eredivisie.
Zal misschien een goed stelletje kunnen zijn. Maar vraag me af wat van Trainer het echt zal zijn.
Ik vind dat Langerer een kille uitstraling heeft, maar misschien heb ik het helemaal mis..
Ik hoorde vanavond dat Langeler een homo is....
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ie trainer is van Olle..... 8P 8P 8P 8P 8P
Citaat van: Bugs op februari 02, 2013, 04:16:11
Ik hoorde vanavond dat Langeler een homo is....
In welke gay club was je toen? :_schater
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
ik vind dat iedereen erg negatief doet over Ulderink .Deze man is een voetbaldier met veel verstand van voetbal en wil altijd vooruit voetballen .Als Ulderink een beetje op de achtergrond blijft [niet bij het voetballende gedeeldte]en Henk draagt de club naar buitenuit dan zou dat toch een prima combinatie zijn denk ik .
Citaat van: sunderland op februari 02, 2013, 12:23:38
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
ik vind dat iedereen erg negatief doet over Ulderink .Deze man is een voetbaldier met veel verstand van voetbal en wil altijd vooruit voetballen .Als Ulderink een beetje op de achtergrond blijft [niet bij het voetballende gedeeldte]en Henk draagt de club naar buitenuit dan zou dat toch een prima combinatie zijn denk ik .
Ja inderdaad,heb nooit rare dingen over Ulderink gehoord of gelezen.. Nooit betrapt ook vreemde uitspraken erg stabiele man als je het mij vraagt.
Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.
Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Citaat van: Len Cantello op februari 02, 2013, 14:00:24
Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Categorie gerucht? Of is er een bron die je kan vermelden?
Citaat van: Len Cantello op februari 02, 2013, 14:00:24
Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Zodra Pastoor als assistent van hem wil komen :devil
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:36:42
Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.
Ulderink wordt scout bij Ajakkes met als hoofdtaak het eerste elftal, heeft een contract getekend voor een half jaar.
Bron: Omroep Gelderland teletekst.
Citaat van: Vanuit Helmond op februari 03, 2013, 07:34:38
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:36:42
Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.
Ulderink wordt scout bij Ajakkes met als hoofdtaak het eerste elftal, heeft een contract getekend voor een half jaar.
Bron: Omroep Gelderland teletekst.
Wat ik gelezen heb is dat eerst voor een half jaartje..
denk daarom niet dat het uldernk gaat worden
Het zal mij niets verbazen als het uiteindelijk iemand wordt wiens naam nog niet op dit forum verschenen is. Ik vind het in ieder geval een goede zaak dat ze er de tijd voor nemen.
Trainer gezocht die een elftal met winnaars kan samenstellen! Zoals Sparta... zoals Zwolle.. zoals Helmond.. zoals MVV.. zoals RKC.. zoals praktisch elke club wel eens in de zoveel jaar heeft behalve wij hier in Leeuwarden
Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:48:21
Trainer gezocht die een elftal met winnaars kan samenstellen! Zoals Sparta... zoals Zwolle.. zoals Helmond.. zoals MVV.. zoals RKC.. zoals praktisch elke club wel eens in de zoveel jaar heeft behalve wij hier in Leeuwarden
alles lost op met Art Langeler !!!
Fred Grim schrijft net op twitter "saaie wedstrijd #spacam, wel genoten van #cambuursupporters"
Gelijk maar halen. Of zou het contract al getekend zijn ;)
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2013, 17:22:14
Of zou het contract al getekend zijn ;)
Ja bij Almere..
Is Grim serieus geen optie meer? Daar zou je nog eens wat aan hebben met zn connecties bij ajax ipv dat we alles bij zwolle moeten weghalen..
Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:57:54
Is Grim serieus geen optie meer? Daar zou je nog eens wat aan hebben met zn connecties bij ajax ipv dat we alles bij zwolle moeten weghalen..
Volg je het voetbal nieuws wel? Hij heeft een contract bij Ajax (3 jaar) en blijft na dit seizoen in ieder geval nog 1 jaar bij Almere.
Alles bij Zwolle weghalen? 1 speler op huur basis is alles????
Ik verwacht deze week wel wat,de transfer drukte is geweest nu alle tijd om de nieuwe trainer binnen te halen..
ken niet lang meer duren.... |:)
nee de 2 namen zullen wel snel doorkomen .Dus Denistel oren open
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 14:06:16
ken niet lang meer duren.... |:)
Ik gok op donderdag pers conferentie ;)
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 18:25:23
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2
Dat van papieren is inderdaad minder... maar dacht juist omdat hij technisch manager bij Willem 2 was dat het een kandidaat kon zijn.
Citaat van: Bernardo op februari 04, 2013, 18:53:07
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2013, 18:31:52
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 14:06:16
ken niet lang meer duren.... |:)
Ik gok op donderdag pers conferentie ;)
En wie word het?
1 van de 2, met wie ze deze week nog een een gesprek gaan hebben! :)
arjen de boer @arjendeboer12
Andries Ulderink: "Of ik benaderd ben door Cambuur? Ik vind het niet chic daar op te antwoorden."
arjen de boer @arjendeboer12
Foeke Booy: "Of ik trainer word bij Cambuur. Deze vraag verrast mij. Nee, ik heb niet met cambuur gesproken. Ik ga daar niet over liegen."
Citaat van: Bernardo op februari 05, 2013, 15:10:08
arjen de boer @arjendeboer12
Andries Ulderink: "Of ik benaderd ben door Cambuur? Ik vind het niet chic daar op te antwoorden."
arjen de boer @arjendeboer12
Foeke Booy: "Of ik trainer word bij Cambuur. Deze vraag verrast mij. Nee, ik heb niet met cambuur gesproken. Ik ga daar niet over liegen."
Denk dat geen van beide zal worden..
Is dat die arjen de boer van omroep abe? die vuile dkv-er kan zich beter met die kut club bezig houden. l0l
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:39:16
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 18:25:23
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2
Dat van papieren is inderdaad minder... maar dacht juist omdat hij technisch manager bij Willem 2 was dat het een kandidaat kon zijn.
we zoeken toch een trainer geen technisch manager
Het word een combinatie van, duidelijk verteld op de forumavond.
Alle trainers ontkennen dat ze de nieuwe trainer worden, het lijken wel wielrenners!!
30-1 Technisch manager Dick de Boer is vertrokken bij Almere City FC?
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/vitesse-werkt-mee-aan-vertrek-assistent-menzo
Ik hoop toch echt niet dat deze zakkenvuller hier komt..
Adri Koster.....
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....
Zou net als Langeler zeer geschikt zijn.
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..
Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze. 8)
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..
Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze. 8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....
Bloempotje?
Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..
die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd
Mag toch niet uutmake hoettie syn haar draagt? tGaat omme kwaliteiten die hy het. En hoe hij staat tov de Jong, Bruin, ensf.
Annemieke Kiesel-Griffioen die hed een peerdesteert.
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 13:25:59
Annemieke Kiesel-Griffioen die hed een peerdesteert.
En de Taurus het een Taurussteert :zweep
Citaat van: denistel op februari 06, 2013, 12:51:01
die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd
Koster laat zijn ploegen altijd leuk voetballen en denkt aanvallend.
Ik zeg laat maar komen! Heeft ook nog behoorlijke connecties als ik het goed heb dus dan is daar ook nog voordeel mee te doen.
Ooolee olee olee oleeeeee
de dominee, de dominee
Ooolee olee olee oleeeeee
de Dominee van Zierikzeeeee
:monk
Citaat van: veroen op februari 06, 2013, 13:40:22
Citaat van: denistel op februari 06, 2013, 12:51:01
die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd
Koster laat zijn ploegen altijd leuk voetballen en denkt aanvallend.
Ik zeg laat maar komen! Heeft ook nog behoorlijke connecties als ik het goed heb dus dan is daar ook nog voordeel mee te doen.
Inderdaad.. En voor de mensen die problemen hebben met zijn kapsel, er zijn vast wel een paar kappers in lwd die hem onderhanden willen nemen, neem hem er mee naar toe zou ik zeggen..
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
Wordt het hard minder Richard,toch niet door de Cambuur "stress"?
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 11:26:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....
Bloempotje?
Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..
Ik doelde alleen op de financiële kant van het verhaal ;) Het lijkt mij op die gronden niet haalbaar.
En ja, zijn haar zit op stront. Dan nog liever die dooie cavia die Diemers op zijn hoofd draagt. :camigo
Misschien ken diemers hem dan even meenemen naar zien kapper. Maar lijkt mij geen verkeerde keuze samen met Langeler wel de grootste namen in het geruchten circuit.
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
Ach, je kunt altijd nog je wenkbrauwen achterover kammen :)
denk dat cambuur met koster zeker een stap vooruit kan maken .Denkt aanvallend en past ook moeiteloos jeugdspelers in.
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
dat haar van koster su dei niet misstaan :thumbsup
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 14:25:18
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 11:26:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....
Bloempotje?
Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..
Ik doelde alleen op de financiële kant van het verhaal ;) Het lijkt mij op die gronden niet haalbaar.
Als je naar zijn vorige clubs kijkt hoeft dat niet een heel groot probleem zijn, hij zal niet zoveel verdienen als bij Ajax of Club Brugge, maar bij de rest zal hij vast geen wereld salaris hebben gehad.
Benieuwd wanneer ze nou eindelijk bekend gaan maken wie het word, :y
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 10:35:12
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..
Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze. 8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater
Tis gebeurd... De meester van het dom lullen is aanwezig. Daar mag ik heel bescheiden meneer tegen zeggen en torenhoog tegenop kijken. Nee het is niet DLSVC :devil
Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2013, 17:21:57
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 10:35:12
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..
Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze. 8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater
Tis gebeurd... De meester van het dom lullen is aanwezig. Daar mag ik heel bescheiden meneer tegen zeggen en torenhoog tegenop kijken. Nee het is niet DLSVC :devil
IS dat even een vieze tegenvaller Dokkumer!!! l8l
Jongen, jij staat op een eervolle tweede plaats :thumbsup
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum. :thumbsup
Ik ga er maar vanuit dat het geen trainer wordt met een doorlopend contract. Dus strepen maar :devil
Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum. :thumbsup
dan moeten we toch al gaan denken in de categorie Mourinho, guardiola, wenger, ferguson enz :_schater
Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:24:12
Jongen, jij staat op een eervolle tweede plaats :thumbsup
Dan is het goed seun!!
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:25:38
Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum. :thumbsup
dan moeten we toch al gaan denken in de categorie Mourinho, guardiola, wenger, ferguson enz :_schater
Die prutsers? Ik ga toch minimaal voor het niveau Popovic, Kistemaker en Theo "de Neo" de Jong :D
Waar blijft die persconferentie :(
Citaat van: zeewolde op februari 07, 2013, 14:16:06
Waar blijft die persconferentie :(
Ze zouden deze week met beide kandidaten spreken, aangezien donderdag nog niet voorbij is, bestaat de kans dat ze überhaupt beide trainers nog niet gesproken hebben. Je hoeft niet eerder dan volgende week nieuws te verwachten.
Enkele journalisten hadden de hoop op vandaag, ik had zelf ook de hoop op vandaag. Maar ga er maar vanuit dat er voor het weekend nog niets naar buiten gaat komen!
Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum. :thumbsup
nou dat dacht ik dus niet he,,komt goed jongens
Wie gaat het worden? Duurt lang allemaal.
PEC Zwolle trainer Art Langeler bevestigt dat hij oriënterend gesprek heeft gehad met directie van SC Cambuur om hoofdtrainer te worden.
Bron: Arjen de Boer en JV v Zuiden op twitter!
Zou imo een geweldige zet zijn om Langeler binnen te hengelen!!
Is Langeler nu een goede trainer, of voetbalt Zwolle "best leuk" vanwege de hand van Stam?
Langeler yn byld by Cambuur
Art Langeler is benadere troch SC Cambuur om haadtrainer te wurden. De trainer fan PEC Zwolle hat in oriëntearjend petear hân mei de Ljouwerters, mar hat dêryn oanjûn dat er no noch net oer syn takomst beslisse wol. Wol seit Langeler dat it foar him gjin probleem is om yn de Jupiler League te wurkjen. Art Langeler: "De dubbelfunctie trainer/technisch directeur is voor mij interessant." Langeler is sûnt 1 jannewaris 2010 trainer yn Zwolle. Yn jannewaris waard bekend dat er syn ôfrinnende kontrakt by PEC Zwolle net ferlinge sil.
Omrop Fryslan
:0= Forza Art!!
Daar was al enigsinds de bevestiging!
Alleen geeft hij aan nog geen besluit te willen nemen over zijn toekkomst..
dat klopt dus de andere optie blijft oek nog open...... |:)
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 17:23:39
dat klopt dus de andere optie blijft oek nog open...... |:)
En die is?
Art Langeler is in beeld om komende zomer als hoofdtrainer van SC Cambuur aan de slag te gaan. De Liwwadder club sprak reeds oriënterend met de trainer van PEC Zwolle.
De coach van de Eredivisie-club maakte onlangs bekend komende zomer op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging, deze vindt hij mogelijk in Leeuwarden. SC Cambuur biedt hem die kans. "De dubbelfunctie trainer/technisch directeur is voor mij interessant", zegt Langeler in gesprek met Omroep Friesland.
Langeler heeft in het gesprek met Cambuur aangegeven nog niet te willen beslissen over zijn toekomst. De coach is sinds 2010 werkzaam bij PEC Zwolle. Met die club promoveerde hij afgelopen seizoen naar de Eredivisie. Tevens staat hij met de club in de halve finales van de KNVB Beker.
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 17:23:39
dat klopt dus de andere optie blijft oek nog open...... |:)
Dick de Boer
Adrie Koster
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:24:07
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 17:23:39
dat klopt dus de andere optie blijft oek nog open...... |:)
En die is?
geduld is een schone zaak maar onze club is goed bezig let maar op _O_
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?
volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)
Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.
Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg :zweep
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?
volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)
Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.
Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg :zweep
Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:46:06
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?
volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)
Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.
Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg :zweep
Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.
Zal vast wel een termijn aan gesteld worden, daarnaast is de club zelf ook nog in gesprek met een ander dus is er nog geen witte rook te verwachten lijkt me ;)
Langeler is gewoon de eerste keuze voor Cambuur. En zit je maar niet zo druk te maken om Ulderink ;)
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?
volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)
Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.
Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg :zweep
die loopt in de arena rond toch,,,,,
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:47:47
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:46:06
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?
volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)
Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.
Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg :zweep
Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.
Zal vast wel een termijn aan gesteld worden, daarnaast is de club zelf ook nog in gesprek met een ander dus is er nog geen witte rook te verwachten lijkt me ;)
Wanneer iemand binnen de voetballerij zegt dat hij wil wachten met het besluit, dat een paar dagen later een akkoord is bereikt.
Kan me het haast niet voorstellen dat het niet Langeler word.
Cambuur zegt te zoeken naar een trainer met een dubbelfunctie en een week later zegt Langeler op te houden bij Zwolle om een dubbelfunctie te willen.
Volgens mij nog een kwestie van puntjes op de i.
Maar van mij mag die komen ! |:)
als hij de kans bij een ere div club krijgt en voor meer geld dan
zal ie dat doen neem ik aan en daar wacht hij nu ook op.
maar het gaat zo wie zo goed komen met langeler of een ander
en verder klasse dat cambuur de boel goed gesloten houdt ipv
dat alles op straat ligt
Toch wordt het langeler :devil
Laten we het hopen. :thumbsup
cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel
Cambuur heeft hem inderdaad bedenktijd gegeven!
Citaat van: Galdiano op februari 07, 2013, 20:27:46
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel
Cambuur heeft hem inderdaad bedenktijd gegeven!
is ook niks mis mee trouwens .Vind dat cambuur zeer zorgvuldig te werk gaat.Hoor geen koolhof namen voorbij komen
En toch zou Koolhof best geschikt zijn voor de papieren, vind ik. Hij de supervisie, Henk, Jan en Sandor het veldwerk. Puur voor de groep is hij in mijn ogen minder geschikt, te lief....
En hoe liekt ut met Menzo :devil
ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 23:05:47
ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.
Dus in de toekomst hebben we die mogelijkheden wel?
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel
Adri Koster mag van mij ook wel komen.
Eindelijk dan over geswitched naar het nieuwe forum. _O_ Het zou mooi wezen voor de club als Langeler hier naar toekomt. En wat maakt die 2 weken bedenktijd nu uit. Als Cambuur zijnde mag je gewoon blij zijn dat je hem misschien kunt binnen hengelen. Dit zou een geweldige boost kunnen worden op het sportieve vlak. |:)
Citaat van: poelie-lwd op februari 08, 2013, 06:16:47
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 23:05:47
ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.
Dus in de toekomst hebben we die mogelijkheden wel?
ja want we willen nu een trainer die ook meer het technische gedeelte invult
en daardoor krijgt vd belt ook weer meer ruimte om zijn dingen te doen.
verder denk ik ook belangrijk dat sandor er komend jaar bij komt op het
veld vooral richting de jongere spelers ook.kortom alle vertrouwen hier
Volgende week maakt Langeler een keuze, de gesprekken zijn vorige week al geweest. Eerste keuze is Langeler ook vanwege het financiele plaatje.
zou het ok vinden en als het hem niet wordt dan komt het oek wel goed sonnema.
Citaat van: clint op februari 08, 2013, 07:35:22
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel
Adri Koster mag van mij ook wel komen.
komt niet!!
inanciën vormen struikelblok tussen Langeler en Cambuur
Leeuwarden | Van de komst van Art Langeler als nieuwe trainer van SC Cambuur is op dit moment nog geen sprake. Het bereiken van een financieel akkoord vormt namelijk een voornaam struikelblok. Dat melden bronnen binnen de club naar aanleiding van de berichtgeving dat Cambuur en de coach van PEC Zwolle met elkaar hebben gesproken over een mogelijk dienstverband. Het verschil tussen vraag en aanbod zou groot zijn.
Gisteren werd duidelijk dat de 42-jarige Langeler een, zoals hij het verwoordde, ,,oriënterend gesprek" heeft gehad met Cambuur. Welke waarde daar aan moet worden gehecht, is echter onduidelijk. Nadat bekend werd dat Cambuurtrainer Alfons Arts de club na dit seizoen gaat verlaten, spraken Langeler en de Leeuwarders namelijk al eens met elkaar.
Friesch Dagblad
In dat geval vraag ik mij af of Langeren wel één van de twee overgebleven kandidaten is.
waarom dan hij wacht of er betere aanbiedingen komen en als die niet
komen dan tekent ie hier maar ik verwacht een nog betere optie.en
daar heb ik al 2 maanden vertrouwen in. :proost
Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 17:24:27
waarom dan hij wacht of er betere aanbiedingen komen en als die niet
komen dan tekent ie hier maar ik verwacht een nog betere optie.en
daar heb ik al 2 maanden vertrouwen in. :proost
En dat is?;)
lees het topic maar even goed door haha :proost
Lodeweges :proost
Citaat van: Bernardo op februari 08, 2013, 16:54:10
inanciën vormen struikelblok tussen Langeler en Cambuur
Leeuwarden | Van de komst van Art Langeler als nieuwe trainer van SC Cambuur is op dit moment nog geen sprake. Het bereiken van een financieel akkoord vormt namelijk een voornaam struikelblok. Dat melden bronnen binnen de club naar aanleiding van de berichtgeving dat Cambuur en de coach van PEC Zwolle met elkaar hebben gesproken over een mogelijk dienstverband. Het verschil tussen vraag en aanbod zou groot zijn.
Gisteren werd duidelijk dat de 42-jarige Langeler een, zoals hij het verwoordde, ,,oriënterend gesprek" heeft gehad met Cambuur. Welke waarde daar aan moet worden gehecht, is echter onduidelijk. Nadat bekend werd dat Cambuurtrainer Alfons Arts de club na dit seizoen gaat verlaten, spraken Langeler en de Leeuwarders namelijk al eens met elkaar.
Friesch Dagblad
Zoethoudertje, zo blijft Cambuur vaag doen over de nieuwe trainer tot ze er uit zijn.
Puntjes op de i nog. :devil
staat nu in lc dat het langeler niet wordt
jammer, maar er moet inderdaad wel snel een beslissing komen met betrekking tot nieuw seizoen. Blijf toch erg benieuwd...
komt goed destroyer :proost
Citaat van: denistel op februari 09, 2013, 08:12:40
staat nu in lc dat het langeler niet wordt
Helaas. Op naar de volgende kandidaat.
Art Langeler heeft bevestigd in beeld te zijn bij SC Cambuur, dat op zoek is naar een nieuwe hoofdtrainer die ook verantwoordelijk wordt voor de technische zaken. De kans dat de oefenmeester van PEC Zwolle daadwerkelijk in Leeuwarden aan de slag gaat is echter klein.
Langeler staat niet te springen om een dienstverband in Friesland. Na het oriënterende gesprek heeft hij de club laten weten geen haast te willen maken. "Ik wil me nog niet vastleggen", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
Gerald van den Belt laat daarop weten een streep te zetten door de naam van Langeler. "We willen namelijk op korte termijn een trainer vastleggen. Eentje die voor de volle honderd procent voor de club gaat", aldus de directeur, die eerder afmeldingen kreeg van Ernest Faber, Ron Jans en Alfons Groenendijk.
Langeler maakt zich geen zorgen. "Het is niet zo dat ik Cambuur niet zie zitten, maar ik heb aangegeven dat ik wilde wachten. Als dat betekent dat ze een andere trainer contracteren, is dat prima. Ik zit in de luxe situatie dat ik wat te kiezen heb. Vorig jaar was er ook belangstelling, maar toen lag ik contractueel nog vast", aldus de coach, die PEC komende zomer achter zich laat.
als het langeler niet word dan gaan we zolangzamerhand naar de B-keuze trainers .Zou Rob Alflen niet wat zijn
Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde
Citaat van: sytsa op februari 10, 2013, 12:46:13
Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde
Wat is je bron? Van de belt? Ik wordt moe van die aannames. Feiten graag...
Citaat van: Destroyer op februari 10, 2013, 12:50:45
Citaat van: sytsa op februari 10, 2013, 12:46:13
Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde
Wat is je bron? Van de belt? Ik wordt moe van die aannames. Feiten graag...
[/quote
Hij is vrijdag in het stadion gezien met zijn zaakwaarnemer,en deze bron klopt zeker
Ik geef het op nu zeggen ze dat Ron Jans weer in beeld is 8P 8P
Lodeweges, zou ik onbegrijpelijk vinden. Opgestapt bij Groningen en NEC. En verder bijna alleen maar als assistent gewerkt en nergens een echte prestatie neer gezet.
Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 13:14:37
Ik geef het op nu zeggen ze dat Rons weer in beeld is 8P 8P
Wie zegt dat?
Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 13:14:37
Ik geef het op nu zeggen ze dat Rons weer in beeld is 8P 8P
en wie is dat? een vierde klas amateur trainer?
mocht je jans bedoelen, lijkt me sterk als ze langeler niet kunnen betalen. ik ben bang dat cambuur te hoog wil grijpen en straks weer met een b trainer aankomt. was ook zo in fe tijd dat we met doolhof opgescheept werden.
Bedoel Ron Jans idd haha stond zonet weer op twitter
Citaat van: Bernardo op februari 10, 2013, 13:16:42
Lodeweges, zou ik onbegrijpelijk vinden. Opgestapt bij Groningen en NEC. En verder bijna alleen maar als assistent gewerkt en nergens een echte prestatie neer gezet.
zijn ploegen spelen wel altijd goed en vezorgd voetbal zelfs bij vvog
en heeft ervaring op td gebied he. zou voor mij juist wel aan het beeld
voldoen wat we van de nieuwe man verwachten maar we zullen zien.
is trainer of ass trainer geweest bij psv-zwolle-groningen-g.eagles-dkv-e.oilers-g.eigth-nec
en al jazeira en jef united dus ervaring genoeg.
Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 14:10:42
Bedoel Ron Jans idd haha stond zonet weer op twitter
Twitter net nog door gespit maar niets te vinden. Bron? Fantast?
Ben benieuwd of er vandaag nieuws komt.
Nieuws uit de hoge hoed van v/d Belt.
ik verwacht dat het straks ergens in de loop van maart word en dat het dan iemand van de B lijst is zeg maar...
Nee joh.......deze week krijgen we te horen dat het Langeler word.
Citaat van: peter op februari 11, 2013, 10:30:21
Nee joh.......deze week krijgen we te horen dat het Langeler word.
ga daar maar niet van uit, die heeft zelf al aangegeven dat hij nu nog niet wil tekenen.
stanley laat deze week van zich horen.
|:)
En als het dan toch niet een eerste keus kan worden.
Is dan David Sousa Nascimento geen optie. Project in Mexico zit er op. Lijkt de juiste opleidingen in portfolio te hebben, behoorlijk netwerk en als speler (en aanvoerder) toch een behoorlijke staat van dienst.
Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.
bron: twitter JV van Zuiden
Citaat van: DLSVC op februari 11, 2013, 12:39:27
Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.
bron: twitter JV van Zuiden
en dan mag die meteen gaan beslissen wat hij met de 16 aflopende spelerscontracten gaat doen...
Citaat van: Lwdscc op februari 11, 2013, 12:55:37
Citaat van: DLSVC op februari 11, 2013, 12:39:27
Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.
bron: twitter JV van Zuiden
en dan mag die meteen gaan beslissen wat hij met de 16 aflopende spelerscontracten gaat doen...
Niet beslissen maar heeft hier wel inspraak in, niet meer dan logisch lijkt me?
Ze binne bezig om een lijstje te maken voor de 2e keuze aan trainers. Wederom weer een hoop bla bla en weinig daadkracht. Finacieel hebben ze gewoon niet veel te bieden dus hadden ze bepaalde namen gelijk wel op hun buik kunnen schrijven.
Een eventuele optie zou ook john van 't schip zijn. Is ontslagen als trainer in Mexico. Heeft volgens mij nog aardig wat connecties
Citaat van: Ronald op februari 11, 2013, 15:45:56
Een eventuele optie zou ook john van 't schip zijn. Is ontslagen als trainer in Mexico. Heeft volgens mij nog aardig wat connecties
dan haal je dus ook puur iemand op basis van zijn naam.
Wat heeft die nou concreet gepresteerd behalve goed kunnen klaverjassen met zijn vriend Marco ;)
rustig afwachten komt allemaal wel goed..eerst maar eens zorgen dat we de komende 3
wedstrijden 7 punten binnen hengelen of nog liever 9.
Hans de Koning lijkt me wel wat,laat zijn ploegen leuk voetballen, heeft ervaring en heeft nog een contract bij Volendam..
Citaat van: denistel op februari 11, 2013, 22:13:38
rustig afwachten komt allemaal wel goed..
Dat kunnen we wel blijven zeggen Denistel maar er zijn een hoop mensen die wachten op v/d Belt en Co. Van die 30 namen zit toch wel 1 bij die financieel en op technisch gebied bij cambuur past. Zoals ik al eerder heb gezegd bepaalde mensen wisten ze gewoon van dat het financieel niet haalbaar is/was. Er moet duidelijkheid komen voor spelers,sponsoren,supporters en vooral bij de sponsoren leeft het heel erg wat er gaat komen. Een hoop naar buiten brengen maar ondertussen weten andere mensen al hoe het zit, dus ze leren er weer weinig van.
Citaat van: Sonnema op februari 12, 2013, 09:33:10
Citaat van: denistel op februari 11, 2013, 22:13:38
rustig afwachten komt allemaal wel goed..
Dat kunnen we wel blijven zeggen Denistel maar er zijn een hoop mensen die wachten op v/d Belt en Co. Van die 30 namen zit toch wel 1 bij die financieel en op technisch gebied bij cambuur past. Zoals ik al eerder heb gezegd bepaalde mensen wisten ze gewoon van dat het financieel niet haalbaar is/was.
Dat is flauwekul, want iedere trainer waarmee ze in gesprek zijn geweest heeft van tevoren een lijstje gekregen met wat ze o.a. op technisch en financieel gebied konden verwachten. Als die trainer per definitie niet haalbaar zouden geweest, waren ze n.a.v. het lijstje niet eens in gesprek gegaan met Cambuur. Ik vind het een goede zaak dat ze eerst getracht hebben trainers van de A-categorie te contracteren, als ze dat niet gedaan zouden hebben was hier het hek ook allang van de dam geweest. En wie zegt dat ze niet alsnog met één van die A-kandidaten op de proppen komen?
Een broedende kip moet je niet storen. Een weekje meer of minder maakt niet zo heel veel uit. Van der Belt zegt toch dat ze nog in gesprek zijn met 2 serieuze kandidaten.
op dit gebied heeft vd belt toch al bewezen dat hij het gewoon goed doet.
niet alles ligt op straat en ze zullen er vast druk mee bezig zijn maar het moet
wel goed gebeuren.
Citaat van: denistel op februari 12, 2013, 09:54:42
op dit gebied heeft vd belt toch al bewezen dat hij het gewoon goed doet.
niet alles ligt op straat en ze zullen er vast druk mee bezig zijn maar het moet
wel goed gebeuren.
Helemaal mee eens! Voor 1 april moet je formeel de spelers met aflopend contract een ontslag brief overhandigen! Stel de nieuwe trainer zou pas eerste week van maart bekend worden, dan heb je nog 3 weken de tijd! Geduld mensen! Beter dat het iets te lang duurt dan een trainer ala koolhof of de boer vastleggen!
Of Wesseling of MacDonald of Menzo of Arts :devil
Naast het financiele en technische plaatje, heeft iemand enig idee voor hoelang ze een trainer vast willen leggen. In mijn optiek moet dit wel 3 jaar zijn. Want als hij/ zij :_schater een dubbelfunctie krijgt, dan ga je ervanuit dat er een lange termijn visie in moet zitten. Een trainer kan niet spelers halen als technisch directeur en dan een jaar daarna weer op straat staan. Dan heb je spelers waar je niks aan hebt bijvoorbeeld.
Hoe werkt zoiets dan?
Ik vermoed dat Jan de Jonge momenteel zwaar kandidaat is.
Citaat van: keije op februari 12, 2013, 13:47:58
Ik vermoed dat Jan de Jonge momenteel zwaar kandidaat is.
Want?
Die wil niet naar cambuur heeft hij al aangegeven
Citaat van: Sonnema op februari 12, 2013, 13:51:38
Die wil niet naar cambuur heeft hij al aangegeven
En velen van ons willen hem ook niet :D Dus best genoeg zo :devil
Zoektocht Cambuur duurt niet lang meer
Nog twee kandidaten over voor trainersvacature
LEEUWARDEN – Wanneer presenteert Cambuur zijn nieuwe trainer? Witte rook, ho maar. ,,Het duurt langer dan ik gedacht had'', bekent directeur Gerald van den Belt.
Het traject van presentatie heeft vertraging opgelopen. Van den Belt dacht aanvankelijk dat in de derde week van januari de nieuwe man en opvolger van Alfons Arts gepresenteerd kon worden. Dat tijdstip is inmiddels ruimschoots gepasseerd. Kan Cambuur dan maar geen beslissing maken?
Dat lijkt mee te vallen. Er zijn gesprekken gevoerd met vier kandidaten, waarvan Van den Belt zegt dat hij het met ,,alle vier wel had aangedurfd.'' Nu zijn er nog twee kandidaten, met wie een laatste gesprek wordt gevoerd. Namen?Van den Belt houdt ze zorgvuldig geheim.
Met Ype Smid en Ard de Graaf vormt hij het trio dat de nieuwe trainer aanstelt. ,,We gaan nu met twee kandidaten de tweede ronde in en moeten dan een keuze maken. De financiële kant, de inschatting van de selectie, je loopt tegen allerlei zaken aan.'' Bovendien was Smid, voorzitter van de raad van commissarissen, een weekje op wintersport.
Er zijn ook nog andere clubs die hengelen naar de kandidaten op wie Cambuur het oog op heeft laten vallen. En als Cambuur voor de ene man kiest en de ander afbelt, dan moeten ze er wel zeker van zijn dat de betreffende trainer ook naar Leeuwarden komt. Art Langeler was een serieuze kandidaat, maar speelt met PEC Zwolle in de eredivisie en wil voorlopig zijn kruit nog droog houden.
Van den Belt laat doorschemeren dat een van de twee kandidaten een doorlopend contract heeft en daarom moet onderhandelen over ontbinding.
Marcel Keizer heeft na dit seizoen nog een jaar bij Telstar. Het zou zomaar kunnen dat hij een van de twee is. Fred Grim lijkt het niet te worden. De oud-keeper van ondermeer Cambuur en Ajax zegt weliswaar indirect benaderd te zijn, maar heeft nooit met de leidinggevenden van Cambuur gesproken.
Het wordt een fulltime-trainer met uitbreiding van het takenpakket, maar wel iemand die gewoon nagenoeg de hele week op het veld staat. Van den Belt: ,,Misschien dat hij er met facultatieve trainingen niet bij hoeft te zijn. Als Jan Bruin met de spitsen gaat trainen of dat bij voorbeeld Henk de Jong een specifieke training met verdedigers doet. Het is meer coördinerend dan verzwarend.''
Tussen nu en tien dagen moet het wel ongeveer beklonken zijn. Van den Belt blijft niettemin voorzichtig. ,,Ik hoop het van harte.''
LC
Het is goed om te zien dat ze uiterst voorzichtig zijn met het aanstellen van een nieuwe trainer dat is in het verleden wel eens anders geweest. Hopelijk past de nieuwe trainer goed bij de club en ligt hij goed bij de supporters. Het is dus nog steeds afwachten.
Citaat van: keije op februari 12, 2013, 13:47:58
Ik vermoed dat Jan de Jonge momenteel zwaar kandidaat is.
dou must toch wel beter weten keye
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O
Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O
Dat zou ook Jan de Jonge kunnen zijn.
Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O
Hans de Koning denk ik, hij heeft nog een contract tot 2014 bij Volendam..
Foeke Booy? Of ligt die nog ergens aan de ketting :zweep
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
Dat mag best wel wat harder bestraft worden... :D
Ik gok op Marco van Basten. :clint
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt :X
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)
Daarom zeg ik Hans de Koning..
Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)
Daarom zeg ik Hans de Koning..
Ruud Gullit :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)
Daarom zeg ik Hans de Koning..
Prima trainer!
Al blijft Langeler mijn eerste keus.....
Hans de Koning is een ex keeper. Na Menzo trek ik dat niet weer.
Ik d8 zelf aan Paul Gascoigne, na de wedstrijd ff doorzakken in 't hertsje, en daarna masaal naar de kloten in het centrum........voorstanders? 8)
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt :X
Hij werd maandag weg gestuurd door de scheids, het boefje :X
Citaat van: poelie-lwd op februari 13, 2013, 13:07:43
Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)
Daarom zeg ik Hans de Koning..
Prima trainer!
Al blijft Langeler mijn eerste keus.....
fienk oek
Citaat van: michello op februari 12, 2013, 18:36:14
Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O
Dat zou ook Jan de Jonge kunnen zijn.
bah :_spank
Zeg dat wel.. Geef ook alleen maar aan wat die optie zou kunnen zijn. Word zelf ook niet blij van die naam ;).
Het wordt straks vast een trainer, die zei heeft dat ie niet met Cambuur heeft gesproken.
Let op mijn woorden!! (hoe lang duurt deze kwelling nog?)
Andre paus?
28 februari krijgen we een andre paus ja :proost
Ik zeg: :0= Paus :clint
_O_
Pro Ecclesia et Pontifice et Cambuur.
Citaat van: clint op februari 14, 2013, 07:20:50
_O_
Pro Ecclesia et Pontifice et Cambuur.
:rodekaart l8l
koster is in beeld bij psv als hoofd opleidingen .
Citaat van: John Hiatt op februari 13, 2013, 13:16:22
Hans de Koning is een ex keeper. Na Menzo trek ik dat niet weer.
Dus Fred Grim valt voor jou ook af?
Keepers zijn geen trainers, te weinig verstand van voetbal :devil
Citaat van: YellowBlue op februari 15, 2013, 11:26:05
Citaat van: John Hiatt op februari 13, 2013, 13:16:22
Hans de Koning is een ex keeper. Na Menzo trek ik dat niet weer.
Dus Fred Grim valt voor jou ook af?
Ja, die valt voor mij ook af.
Zoals v/d Gijp vaak roept kun je niet voetballen dan wordt je keeper, kun je dat niet wordt je 4e man. :proost
Citaat van: Sonnema op februari 15, 2013, 12:20:45
Zoals v/d Gijp vaak roept kun je niet voetballen dan wordt je keeper, kun je dat niet wordt je 4e man. :proost
en kun je dat ook niet dan word je rene van der gijp.
Johan Abma als trainer, samen met SANDOR
Volgens sierd de vos is het wel erg opvallend dat Dwight lodeweges op de Tribune zit bij MVV_Cambuur
Citaat van: Sonnema op februari 15, 2013, 20:54:30
Volgens sierd de vos is het wel erg opvallend dat Dwight lodeweges op de Tribune zit bij MVV_Cambuur
Is dat toeval ??
Die zullen ze toch niet uit de goot opvissen...
Vorige week ook al gesignaleerd bij cambuur. Hij wordt het!
Dwight :devil
http://www.youtube.com/watch?v=W-AEp338IwU
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:19:20
Vorige week ook al gesignaleerd bij cambuur. Hij wordt het!
Denk het nu ook.
#jupilerleague Volgende week nieuws over wie de nieuwe trainer wordt. Bron: Gerald vd Belt, algemeen directeur #Cambuur.
Lodeweges op tribune. 1+1=2?
kijkend naar de profiels schets zo wie zo al 1 van de belangrijkste
kandidaten toch.
Ja denk ook dat hij de trainer wordt, is niet meer toevallig dat hij vorige week en in Maastricht op de tribune zat . Goeie keus , speelt graag aanvallend voetbal met zijn teams en hij is een ervaren trainer , zoals in de profielschets staat vermeld. |:)
Ook successen ergens geboekt?
Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 09:49:35
Ook successen ergens geboekt?
moet dat dan? Noem eens een paar trainers die successen hebben geboekt en ook nog betaalbaar zijn.
waarom steeds dat negatieve? eerst afwachten en dan pas kritiek
gezien zijn ervaring bij het trainen van eredivisie clubs lijkt het mij een beste trainer :thumbsup
Citaat van: koosZevenaar op februari 16, 2013, 12:30:47
Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 09:49:35
Ook successen ergens geboekt?
moet dat dan? Noem eens een paar trainers die successen hebben geboekt en ook nog betaalbaar zijn.
waarom steeds dat negatieve? eerst afwachten en dan pas kritiek
Waar is hij negatief of geeft hij kritiek dan?
Is assistent geweest bij dkv. Niet geschikt, dus.
Waarom geen Keizer of Grim? Of een ander met een geelblauw verleden?
omdat die geen ervaring hebben op td vlak cantello en grim het nog een contract bij ajax.
de jong vd heide en bruin is genoeg cambuur in de trainers staf en lodeweges
ken mooi oek het technisch gedeeelte invullen.
Misschien wordt ie dan alleen voor het papiertje gehaald zodat de jong heide bruin de trainingen kunnen doen?
Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 15:19:00
Misschien wordt ie dan alleen voor het papiertje gehaald zodat de jong heide bruin de trainingen kunnen doen?
V/d Belt heeft duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling is.
heeft toch ook veel ervaring als trainer en zal oek wel veldwerk doen maar
het td werk ken ie oek mooi oppakken.
Dwight lodeweges Cambur fan geworden? maandag is ie d'r vast ook weer.
Citaat van: PePe op februari 16, 2013, 17:26:02
Dwight lodeweges Cambur fan geworden? maandag is ie d'r vast ook weer.
Ssst, niet deurfertelle... Hij komt als vertegenwoordiger van onze mogelijke nieuwe hoofdsponsor :devil
Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"
Trainer Cambuur hast bekend
17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.
volgens mij Dwight Lodeweges |:)
Ik denk ook Dwight!
Alles beter dan Langeler hoor..
Hoe hij langs het veld staat, echt vreselijke uitstraling :zucht
Citaat van: michello op februari 17, 2013, 13:16:19
Trainer Cambuur hast bekend
17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.
als het lodeweges wordt begint hij slecht. nu al liegen.
:_schater
Gewoon het aloude spelletje. Net zoals het bestuur zegt dat de trainer niet ter discussie staat. Dan weet je dat hij binnen een week ontslagen is :P
Als lodeweges het niet wordt zout ik het niet weten wie wel
Citaat van: Dreet op februari 17, 2013, 10:14:27
Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"
Je was aardig warm ja,,,
Citaat van: GerardFraneker op februari 17, 2013, 17:00:47
Ik denk ook Dwight!
Alles beter dan Langeler hoor..
Hoe hij langs het veld staat, echt vreselijke uitstraling :zucht
Laat zijn ploeg wel leuk voetballen en is niet snel tevreden, streeft altijd naar beter.
Arts ziet in elke wedstrijd alleen de "positieve" dingen die wij niet zien...
Citaat van: Lwdscc op februari 17, 2013, 22:32:51
Citaat van: Dreet op februari 17, 2013, 10:14:27
Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"
Je was aardig warm ja,,,
nee toch het ging wel ff over cambuur maar langeler zei wel mooi maar nu
nog niet was een beetje een raar antwoord toch.
maar de rol van stam kun je daar wel heel erg zien he al1 zou langeler
niet zo goed presteren denk ik
Zou Dwight Lodeweges vanavond ook weer aanwezig zijn of ligt het er dan te dik bovenop?Denk echt dat hij geschikt is. Heeft inmiddels ook een aardig beeld van de eerste 14 spelers kunnen krijgen na het bezoeken van de laatste twee wedstrijden. Cambuur heeft nog het nodige werk te doen voor het verlengen en/of vernieuwen van contracten. Dus hoe eerder de nieuwe trainer duidelijk is hoe eerder ze ook aan de slag kunnen voor volgend seizoen. Ben nog steeds erg benieuwd.
denk wel dat ie op west zit vanavond en morgen maar presenteren of
zouden ze dat vanavond oek al doen.
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:04:21
denk wel dat ie op west zit vanavond en morgen maar presenteren of
zouden ze dat vanavond oek al doen.
Zou mooi wezen, ken ie gelijk naar het hertje toe |:)
Lodeweges word het, maar of hij naar het hertje komt vanavond. Hmmm ik betwijfel het.
Als nieuwe trainer durft hij geen drankje te weigeren, dus als hij komt.... Helemaal volgooien en allerlei beloftes laten doen haha.
Lodeweges is de nieuwe trainer...
http://www.omropfryslan.nl/nijs/dwight-lodeweges-nei-cambuur
Welkom!!
nog niet 100% zeker he maar alles wijst in zijn richting.
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 19:06:39
nog niet 100% zeker he maar alles wijst in zijn richting.
Juist en zolang de witte rook nog niet verschenen is mogen we hier verder oreren :D
Als de nieuwe trainer/ td vanavond op de tribune zat dan heeft ie een makje.. Hij heeft alles kunnen zien wat dit elftal ontbreekt; doelgerichtheid en effectiviteit. Succes trainer!
Morgen persconferentie bij cambuur. 11.00 uur. Nieuwe trainer #dwightlodeweges
En wie zat er naast me in vakje 7?
U raad het al, Fred Grim!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat :devil
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat :devil
Zou kunnen ;) vroeg hem halverwege de wedstrijd? Nieuwe trainer cambuur, zei die, nee joh, liefhebber van Cambuur.
Word vast gewoon Lodeweges.
Citaat van: Galdiano op februari 18, 2013, 23:03:12
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat :devil
Zou kunnen ;) vroeg hem halverwege de wedstrijd? Nieuwe trainer cambuur, zei die, nee joh, liefhebber van Cambuur.
:_schater
11:00 uur persconferentie ;)
Citaat van: Galdiano op februari 18, 2013, 23:08:55
11:00 uur persconferentie ;)
Dan zorgen we ervoor dat om 11:01 het Lodeweges topic weer open is :devil
maar goed dat ie vanavond met vvog moest trainen :thumbsup
Kan iedereen de persconferentie bezoeken?
Citaat van: Chipke op februari 18, 2013, 23:40:50
Kan iedereen de persconferentie bezoeken?
Wat denk je zelf?
''Lodeweges verlengde in december nog zijn contract bij VVOG, met daarin de optie dat hij weg kan als een club uit het betaald voetbal hem wil hebben. Zo was hij vorig seizoen al in beeld om trainer van Go Ahead Eagles uit Deventer te worden. Lodeweges bezocht Cambuur de afgelopen weken meerdere malen. Bij VVOG was maandagavond niemand bereikbaar voor commentaar. De trainer zelf was evenmin bereikbaar.''
'Lodeweges coach van Cambuur' Van onze Telesportredactie LEEUWARDEN - Dwight Lodeweges is wordt de nieuwe trainer van Cambuur Leeuwarden. Dat meldt De Stentor. Lodeweges is nu nog coach bij hoofdklasser VVOG uit Harderwijk. De 55-jarige trainer volgt in de Friese hoofdstad Alfons Arts op.Cambuur zal de komst van Lodeweges dinsdag bevestigen.
Bron telegraaf: [/t][/t]http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/nationaal/21306772/___Lodeweges_coach_van_Cambuur___.html
|
|
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506 (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506)
Hier hebben ze het over Grim en Lodeweges
Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.
Citaat van: kgscc op februari 19, 2013, 00:44:50
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506 (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506)
Hier hebben ze het over Grim en Lodeweges
Grim was idd ook aanwezig bij Sparta-Cambuur.
Maar kan me haast niet voorstellen dat Grim hier komt aangezien zijn ervaring.
Begin nu toch wat te twijfelen, maar zal 1 van die 2 worden in ieder geval.
Citaat van: De Raaf op februari 19, 2013, 00:53:48
Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.
Nee, dat is lekker !
Zeker om de minuut spelers op de grond te zien liggen om sorry te zeggen tegen die worm die net met ze kopje naar boven kwam terwijl een Cambuur speler er overheen liep.. :devil
Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur
LEEUWARDEN - Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.
Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.
Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.
Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 08:37:02
Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur
LEEUWARDEN - Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.
Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.
Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.
De verlosser en prima trainer. Dit wordt de weg naar boven! |:)
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.
Heropen dat topic van Lodeweges maar. Het gebeuren van elf uur straks is al uren achterhaald. Hij wordt de nieuwe trainer.
Citaat van: De Raaf op februari 19, 2013, 00:53:48
Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.
Ja en dat ligt niet aan de kwaliteiten van de spelers zeker :O
Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 08:39:11
Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 08:37:02
Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur
LEEUWARDEN - Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.
Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.
Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.
De verlosser en prima trainer. Dit wordt de weg naar boven! |:)
Heeft volgens VI een contract voor 2 jaar, vind ik wat weinig voor de dubbel functie die hij moet bekleden.. Ik had 4 jaar verwacht, maar hij kan met de tijd altijd verlengen natuurlijk..
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.
Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight :|
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 09:03:43
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.
Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight :|
Maar als je naar de clubs kijkt waar hij trainer is geweest komt hij wat mij betreft niet meteen in dat rijtje van trainers terecht..
Nee ok maar was hij daar niet interim trainer dan wel door de achterdeur vertrokken als trainer?
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 09:15:12
Nee ok maar was hij daar niet interim trainer dan wel door de achterdeur vertrokken als trainer?
Dat weet ik niet.. Is er iemand die de geschiedenis van de trainer Lodeweges kent?
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat :devil
Grim en Verbeek op de tribune.. ik zit hier met plaatsvervangende schaamte.
Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?
Citaat van: Galdiano op februari 19, 2013, 09:45:11
Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?
Die zullen wel zwaar teleurgesteld zijn dat ze het zelf niet zijn geworden en daarom ouderwets negatief(kritisch) zijn :insane
Geschiedenis van Lodeweges als trainer:
Lodeweges is begonnen bij de amateurs van VVOG (kampioen geworden van de zaterdagamateurs in 1997) en is in december 1998 overgestapt naar Zwolle. Daarmee werd hij vijfde en tweede in de eerste divisie. Hij wou in zijn laatste seizoen opstappen bij Zwolle, maar is op aanraden van zijn spelers gebleven. Vanaf het seizoen 2001-2002 was hij trainer bij FC Groningen. In zijn eerste jaar bij FC Groningen werd hij vijftiende in de eredivisie. In oktober 2002 stapte hij op bij Groningen. Daarna werkte hij bij verschillende clubs als assistent in Japan, de Emiraten en in Nederland. In het seizoen 2008-2009 was hij assistent trainer bij PSV en na het opstappen van Huub Stevens samen met Jan Wouters vanaf februari interim trainer voor de rest van het seizoen. Vanaf de zomer van 2009 was hij trainer bij NEC. Eind oktober besloot hij echter om te stoppen. In februari 2010 werd hij trainer van de nieuwe club Edmonton uit Canada, maar hij besloot in december te stoppen zonder een competitiewedstrijd gespeeld te hebben. Hij stapte op om trainer te worden van JEF United uit Japan, uitkomend in de tweede divisie. Daar werd hij in december 2011 ontslagen na teleurstellende resultaten. Hierna besloot Lodeweges vanaf het seizoen 2012-2013 trainer te worden bij de amateurs van VVOG uit Harderwijk.
1995-1998 - VVOG
1998-2001 - FC Zwolle
2001-2003 - FC Groningen (opgestapt in oktober 2002)
2003-2004 - Heerenveen (assistent)
2004-2006 - Al-Jazira Club (Emiraten, assistent)
2006-2007 - Nagoya Grampus Eight (Japan, assistent)
2007-2009 - PSV (assistent, vanaf februari 2009 interim)
2009-2010 - NEC (opgestapt in oktober 2009)
2010-2010 - FC Edmonton (Canada, opgestapt in december 2010)
2010-2011 - JEF United (ontslagen in december 2011)
2012-2013 - VVOG
Ik lees alleen maar opgestapt :?
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt :?
Dat is beter dan ontslagen :koffie
we hevve bruin vd heide en de jong als trainers die genoeg van cambuur weten
en lodeweges gaat meer op het td vlak oek werken.prima volgens mij.
richard vind het zeker wel een goeie keuze hoor.
ik zie het ook zitten.
|:)
Samen met de Jong, Bruin en van der Heide een goed team! Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt :?
Voornamelijk wegens teleurstellende resultaten, volgens hem.
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)
Citaat van: kgscc op februari 19, 2013, 10:51:04
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt :?
Voornamelijk wegens teleurstellende resultaten, volgens hem.
Kost ons dus niets als we afscheid van hem nemen :devil
Haal het slotje maar het Lodeweges topic :koffie
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 09:07:57
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 09:03:43
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.
Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight :|
Maar als je naar de clubs kijkt waar hij trainer is geweest komt hij wat mij betreft niet meteen in dat rijtje van trainers terecht..
Overal kort geweest en opgestapt of ontslagen.
Dat geeft me niet een heel goed gevoel. Maar ik hoop dat ik ernaast zit.
Welkom! En succes
Hij kan nu meteen beginnen met de aflopende contracten, zal mij benieuwen wie erg gaat of blijft of wie erbij komt natuurlijk..
Ben wel benieuwd wie de andere 3 kandidaten waren btw
Andere kandidaten waren iig Langeler en Keizer. De 4e zou ik niet weten
Zijn rol wordt hier anders dan bij zijn vorige clubs als trainer, misschien met uitzondering van Edmonton (waar een nieuwe club werd opgebouwd) en VVOG (waar hij ook bezig was met het jeugdplan). Ik heb nu het idee dat hij de hoofdtrainer wordt, maar ook een aantal andere dingen gaat doen en dat de "assistenten" als trainer bij het elftal worden betrokken.
Van VI.
'Op die manier hopen we de laatste stap te kunnen zetten richting een mogelijk kampioenschap. Dwight is een trainer met veel ervaring en een dikke huid, iets wat in Leeuwarden niet onbelangrijk is. We hebben vertrouwen in een mooie seizoen.'
-
Dat wordt dus volgend jaar kampioen van de eredivisie ;)
Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 12:33:14
Andere kandidaten waren iig Langeler en Keizer. De 4e zou ik niet weten
Je weet toch wel wie de 4e man is?
Welkom, Lodeweges. En succes, natuurlijk.
Citaat van: Galdiano op februari 19, 2013, 09:45:11
Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?
Alles beter dan die voetbalverkrachter die we nu hebben
Normaal heeft een trainer een half jaar nodig om hier afgezaagd te worden, maar ik lees nu al mensen die het nu al niet zien zitten.
Geef de man een kans.
Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)
Jaar is seizoen, dus bedoelen jullie beide hetzelfde :devil
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 09:28:43
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat :devil
Grim en Verbeek op de tribune.. ik zit hier met plaatsvervangende schaamte.
Beide heren zitten hier vaker op de tribune.
Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)
Nacompetitie winnen?
Kampioen worden, niks geen playoff.
Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)
Dat bedoel ik toch ook? Volgend voetbaljaar Eredivisie!