Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Zullen we snel te weten krijgen wie ons in het vijfde seizoen Eredivisie leidt?  ::)

TM

Ze zeggen dat daar meer duidelijkheid over komt op de forumavond van 29 januari....

Trebor

Gezien de gewenste optie, Henk de Jong veldwerk en Bruin/vd Heide assistenten is Lodeweges van de geopperde kandidaten de enige geschikte. De rest, Ulderink, Keizer, Grim enz. willen zelf het trainerswerk doen.

Goudvinger

Citaat van: Trebor op januari 17, 2013, 16:59:20
Gezien de gewenste optie, Henk de Jong veldwerk en Bruin/vd Heide assistenten is Lodeweges van de geopperde kandidaten de enige geschikte. De rest, Ulderink, Keizer, Grim enz. willen zelf het trainerswerk doen.

Sinds wanneer is dat een eis van Cambuur? Heb ik iets gemist?

Trebor

Waar staat eis Goudvinger? Het is gewenste situatie zoals ik hem zie.

richard

Grim is de enige en juiste man die ons naar Eredivisie kan leiden, in mijn ogen!! |:) |:) |:) |:) |:)

Goudvinger

Citaat van: Trebor op januari 17, 2013, 19:25:53
Waar staat eis Goudvinger? Het is gewenste situatie zoals ik hem zie.

Zoals het er staat interpreteer ik het als een algemene wens ;) Maar goed, het is nu duidelijk dat het om jouw persoonlijke wens gaat  :thumbsup

denistel

gewenste eis is er niet maar er is wel gezegd dat de nieuwe trainer
ook een stuk werk van vd belt op het technische gebied over moet
nemen dus dat neem je in je gesprekken wel mee. de nieuwe trainer
blijft wel verantwoordelijk en zal ook veel op het veld zijn.henk jan
en sandor zullen daar wel trainingen geven maar dat doen henk en
jan nu ook al.

richard ik vind grim ook top maar die zit bij ajax en niet voor niks
neem ik aan en ik denk niet dat cambuur hem nog maar de helft
kan bieden van zijn huidige salaris of zie je dat anders.

Bakker90

Nr 1. Ron Jans
Nr 2. Jan de Jonge
Nr 3. Ulderink
Nr 4. Lodeweges

Met nummer 1 en 2 kan SC Cambuur veel bereiken in de toekomst.. Dus zou het slim zijn om 1 van deze twee aan te stellen.
Over dat ze bij Heerenveen gewerkt hebben en dat ze niet bij de club passen lijkt mij dikke onzin.. Het gaat om SC Cambuur.!! met lodeweges die iedereen noemt zie ik het nou ook niet echt gebeuren.. :scc

denistel

ron jans heeft zich afgemeld he.

lodeweges heeft bij meerdere clubs het technisch beleid
gedaan toch en liet zijn ploegen altijd leuk en aanvallend spelen.

Dokkumer

Even voor het gemak de dkv achtergrond buiten beschouwing latend.
Jan de Jonge heeft nauwelijks meer ervaring als Arts -als hoofdtrainer-. Verder mocht hij bij de Graafschap samenwerken met Han Berger, dus wat dat betreft een goede back-up.

In de gewenste situatie -door velen en ik ben er ook voorstander van- lijkt hij me een trainer die zelf de touwtjes in handen wil nemen en dus niet een meer technische functie gaat vervullen.

Bakker90

En dhr. Van Dijk ex trainer van VVV Venlo.?!
en wat betreft ulderink is geen slechte trainer.. past ook goed bij de club.!

Goudvinger

Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.

De Raaf

Citaat van: richard op januari 18, 2013, 00:12:56
Grim is de enige en juiste man die ons naar Eredivisie kan leiden, in mijn ogen!! |:) |:) |:) |:) |:)

Helemaal mee eens  |:)

De Raaf

Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:05:03
Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.

Su fien as poppestrond wudden.
Is zichzelf niet meer, mutte een persoonlijkheid hewwe: maar 1 geschikte kandidaat