Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
dat haar van koster su dei niet misstaan :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 14:25:18
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 11:26:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....

Bloempotje?

Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren  , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..

Ik doelde alleen op de financiële kant van het verhaal  ;) Het lijkt mij op die gronden niet haalbaar.


Als je naar zijn vorige clubs kijkt hoeft dat niet een heel groot probleem zijn, hij zal niet zoveel verdienen als bij Ajax of Club Brugge, maar bij de rest zal hij vast geen wereld salaris hebben gehad.
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Benieuwd wanneer ze nou eindelijk bekend gaan maken wie het word,  :y

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 10:35:12
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..

Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze.  8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater

Tis gebeurd... De meester van het dom lullen is aanwezig. Daar mag ik heel bescheiden meneer tegen zeggen en torenhoog tegenop kijken. Nee het is niet DLSVC :devil

DLSVC

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2013, 17:21:57
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 10:35:12
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..

Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze.  8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater

Tis gebeurd... De meester van het dom lullen is aanwezig. Daar mag ik heel bescheiden meneer tegen zeggen en torenhoog tegenop kijken. Nee het is niet DLSVC :devil

IS dat even een vieze tegenvaller Dokkumer!!! l8l
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

Dokkumer

Jongen, jij staat op een eervolle tweede plaats  :thumbsup

Leeuwarder

Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum.  :thumbsup

Dokkumer

Ik ga er maar vanuit dat het geen trainer wordt met een doorlopend contract. Dus strepen maar :devil

veroen

Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum.  :thumbsup

dan moeten we toch al gaan denken in de categorie Mourinho, guardiola, wenger, ferguson enz  :_schater

DLSVC

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:24:12
Jongen, jij staat op een eervolle tweede plaats  :thumbsup

Dan is het goed seun!!
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

Dokkumer

Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:25:38
Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum.  :thumbsup

dan moeten we toch al gaan denken in de categorie Mourinho, guardiola, wenger, ferguson enz  :_schater

Die prutsers? Ik ga toch minimaal voor het niveau Popovic, Kistemaker en Theo "de Neo" de Jong :D

zeewolde

Waar blijft die persconferentie :(

Goudvinger

Citaat van: zeewolde op februari 07, 2013, 14:16:06
Waar blijft die persconferentie :(

Ze zouden deze week met beide kandidaten spreken, aangezien donderdag nog niet voorbij is, bestaat de kans dat ze überhaupt beide trainers nog niet gesproken hebben. Je hoeft niet eerder dan volgende week nieuws te verwachten.

Galdiano

Enkele journalisten hadden de hoop op vandaag, ik had zelf ook de hoop op vandaag. Maar ga er maar vanuit dat er voor het weekend nog niets naar buiten gaat komen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Leeuwarder op februari 07, 2013, 10:38:27
Het zou zomaar iemand kunnen worden waarvan de naam nog niet genoemd is in de media of op dit forum.  :thumbsup

nou dat dacht ik dus niet he,,komt goed jongens