Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

arjen de boer ‏@arjendeboer12
Andries Ulderink: "Of ik benaderd ben door Cambuur? Ik vind het niet chic daar op te antwoorden."

arjen de boer ‏@arjendeboer12
Foeke Booy: "Of ik trainer word bij Cambuur. Deze vraag verrast mij. Nee, ik heb niet met cambuur gesproken. Ik ga daar niet over liegen."

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op februari 05, 2013, 15:10:08
arjen de boer ‏@arjendeboer12
Andries Ulderink: "Of ik benaderd ben door Cambuur? Ik vind het niet chic daar op te antwoorden."

arjen de boer ‏@arjendeboer12
Foeke Booy: "Of ik trainer word bij Cambuur. Deze vraag verrast mij. Nee, ik heb niet met cambuur gesproken. Ik ga daar niet over liegen."
Denk dat geen van beide zal worden..
IN HENK WE TRUST!!!

Sonnema

Is dat die arjen de boer van omroep abe? die vuile dkv-er kan zich beter met die kut club bezig houden. l0l

denistel

Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:39:16
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 18:25:23
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2

Dat van papieren is inderdaad minder... maar dacht juist omdat hij technisch manager bij Willem 2 was dat het een kandidaat kon zijn.

we zoeken toch een trainer geen technisch manager

Ronnie tng

Het word een combinatie van, duidelijk verteld op de forumavond.

PePe

#215
Alle trainers ontkennen dat ze de nieuwe trainer worden, het lijken wel wielrenners!!

30-1 Technisch manager Dick de Boer is vertrokken bij Almere City FC?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

richard


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

De Taurus

Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.

Grijskijkert

Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..
IN HENK WE TRUST!!!

Clint


De Taurus

Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..

Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze.  8)

Grijskijkert

Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 10:14:13
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 09:52:57
Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 09:48:02
Pellegrini zou oek heel geschikt weze; Altied op e aanval, predikt hardheid indien nodig en sterke hand van wisselen/leest een wedstried, zeer ervaren trainert en bijna net su oud as Clint.
Hans Kraay ook, want die lult af en toe net zo dom als jij..

Ik dacht dat ik de enige was die dom kon lulle. Mut bijna bloze.  8)
Hahaha,Kraay aanstellen met de Taurus als 1 van de assistenten... dan valt er in ieder geval wat te lachen :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.