Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......

Omdat?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......

Omdat?

Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......

Grijskijkert

Citaat van: richard op januari 30, 2013, 08:43:41
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......

Omdat?

Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......
Zijn ambities zijn/is een dubbel/kantoor functie en hij zei bij tv oost dat het zelfs in de topklasse zou kunnen..en waarom dan niet bij Cambuur? En hoezo dan te duur,hij is bij Zwolle ook geen dikke bedragen gewent en zal dat in de topklasse ook niet krijgen..
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Dat zeg jij.....ieder zijn mening, we wachten rustig af, 2 weekjes nog ongeveer!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op januari 30, 2013, 09:14:18
Dat zeg jij.....ieder zijn mening, we wachten rustig af, 2 weekjes nog ongeveer!!
Dat zegt Langeler zelf,tv oost ,misschien staat het nog ergens online..

Maar inderdaad we moeten maar rustig afwachten.
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: richard op januari 30, 2013, 08:43:41
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:37:12
Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:55:48
Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......

Omdat?

Zijn ambities hoger liggen en hij te duur is voor cambuur......

Hadden ze dan wel de illusie dat ze Ron Jans voor een habbekrats konden krijgen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Weet ik niet maar die hebben ze wel benaderd om te zien of ie belangstelling had en cambuur hem een geschikt persoon vond om de functie als technisch verantwoordelijke te gaan vervullen!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op januari 30, 2013, 10:38:35
Weet ik niet maar die hebben ze wel benaderd om te zien of ie belangstelling had en cambuur hem een geschikt persoon vond om de functie als technisch verantwoordelijke te gaan vervullen!!
Hij verdiende bij Groningen niet slecht bij DKV ook niet en Standard Luik is een top club in Belgie en daar betalen ze ook niet slecht.
Zal als hij in Nederland aan het werk gaat vast niet veel minder willen verdienen als bij bv Groningen, dus is in dat geval niet te betalen voor Cambuur.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

langeler wacht rustig af of er bij dkv of grunn koppen gaan vallen
die man ken volgens mij bij veel clubs terecht.
ik hev nog wel twijfels bij hem omdat ie oek nog maar 4 jaar hoodtrainer
is en bij zwolle perfecte assistenten had zeker met stam om zich heen.
en het hem veel al voor de wind is gegaan.maar ja leeuwarden is
leeuwarden en cambuur is cambuur en daar moet je we mee om
kunnen gaan zeker als er eens een mindere tijd is.

keizer 50%   ulderink 40%    lodeweges 10%


poelie-lwd

Een koe in de kont kijken. Wij weten helemaal niet hoe goed of slecht Stam is. Langeler heeft als hoofdverantwoordelijke uitstekende prestaties neergezet met herkenbaar en aanvallend voetbal, wat moet hij dan nog meer bewijzen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:34:46
Een koe in de kont kijken. Wij weten helemaal niet hoe goed of slecht Stam is. Langeler heeft als hoofdverantwoordelijke uitstekende prestaties neergezet met herkenbaar en aanvallend voetbal, wat moet hij dan nog meer bewijzen?
En heeft bij Zwolle ook genoeg meegemaakt, 2 jaar terug toen ze het Kampioenschap weggaven aan RKC en vorig seizoen veel over hem heen gekregen toen het wat minder ging daar.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 30, 2013, 11:55:24
langeler wacht rustig af of er bij dkv of grunn koppen gaan vallen
die man ken volgens mij bij veel clubs terecht.
ik hev nog wel twijfels bij hem omdat ie oek nog maar 4 jaar hoodtrainer
is en bij zwolle perfecte assistenten had zeker met stam om zich heen.
en het hem veel al voor de wind is gegaan.maar ja leeuwarden is
leeuwarden en cambuur is cambuur en daar moet je we mee om
kunnen gaan zeker als er eens een mindere tijd is.

keizer 50%   ulderink 40%    lodeweges 10%
Bij Cambuur krijgt hij ook perfecte assistenten. Hoelang is Keizer hoofdtrainer? Die is net een half jaar in het betaalde voetbal.
En wat ik hier boven zei, bij Zwolle heeft hij genoeg voor de kiezen gehad.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

voor mij hoeft ie niks meer te bewijzen al olle of cambuur maakt wel verschil
qua club dat weten jullie zelf ook wel.

poelie stam heeft uitstraling enz daar gaan jonge spelers bijv niet
mee sollen want dan worden ze keihard aangepakt.
die man heeft alles mee gemaakt in de voetbal wereld.

keizer heeft zeker in het betaald voetbal nog niet veel ervaring
als trainer maar wel als speler en zeker bij cambuur.ook in
het financieele plaatje zal hij beter passen neem ik aan.

maar we zullen zien wie het gaat worden.