Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Zo'n Genee weet toch niet meer als ons.

DMS78


Chipke


punkman

Langeler: ambities liggen in het voetbal
ZWOLLE -

Trainer Art Langeler van PEC Zwolle wil wel degelijk actief blijven in de voetbalsport. Nadat hij in een eerder stadium had aangegeven zijn aflopende contract bij PEC Zwolle niet te gaan verlengen, merkte hij op dat hij graag iets anders wilde, mogelijk zelfs buiten het voetbal.
Volgens Langeler is die uitspraak een eigen leven gaan leiden. ,,Nu is het blijkbaar zo dat ik een beleidsfunctie in het onderwijs ambieer. Ik sluit niet uit dat ik dit ooit ga doen, maar mijn directe toekomst ligt wel degelijk in de voetbalsport. Mijn ambities liggen in het trainersvak", zei hij vrijdag.

Ook zijn assistent Jaap Stam verlaat PEC na dit seizoen. Hij gaat verder bij Ajax. Waar Langeler volgend seizoen aan de slag gaat, is nog niet bekend.

Bron: Telegraaf.

Meende dat Langeler een dubbel functie ambieerde ?
Maar hij mag hier wat mij betreft komen.
Zwolle heeft de stap die wij al jaren graag willen maken gedaan, en voetbalt vrij redelijk op het hoogste niveau.
Als Cambuur wat wil zou ik zeker proberen om Langeler hier te krijgen.
Kan niet anders zeggen dat hullie daar de zaken aardig op orde hebben, zowel financieel (zover als ik weet) als technisch.
Ik zie een tandem tussen van der Belt en Langeler als beleidsbepalers zeker zitten.
En dan met Henk en consorten die de veld training gaan doen en Langeler die toezicht houdt zie ik best een mooie toekomst voor ons clubje tegemoet.
Weet alleen niet of het financieel haalbaar is en of Langeler wil (wat dom zou zijn want dit is de mooiste club van Nederland) !
|:) |:) |:) |:) |:)

sytsa

Art Langeler de ideale man voor Cambuur.Kom op Vd Belt dit is de man die jullie zoeken voor een dubbelfunctie |:)

Destroyer

het zou me zelfs onlogisch lijken als Cambuur niet met langeler zout bezig zijn. De link is inderdaad snel gelegd :D
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bakker90


sytsa

Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..

Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....

Chipke

Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..

Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....

Lijkt me zeer sterk als ze Langeler graag wouden hebben hadden ze eerder met hem gesproken. En trouwens waarom zou je nog met Langeler praten als je rond bent met Keizer. Dan laat je Keizer ook mooi zitten.

Grijskijkert

Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
gerucht
Keizer past niet in het plaatje,volgens Ron Jans zoekt Cambuur een oudere trainer voor een dubbel functie..
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

ze hebben anders wel al gesproken met Keizer ...

sunderland

vind het allemaal een vage bedoeling