Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Maar sulang die perfecte kandidaat nog een deurlopend contract het, blieft ut een droom  l0l

Goudvinger

Citaat van: De Raaf op januari 19, 2013, 06:05:26
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:05:03
Ik zou nog steeds graag Jan van Dijk hier willen zien. Een man uit het Noorden, speelt altijd verzorgd voetbal en heeft in de eerste divisie meestal goed gepresteerd.

Su fien as poppestrond wudden.
Is zichzelf niet meer, mutte een persoonlijkheid hewwe: maar 1 geschikte kandidaat

Gerald Vanenburg?  :devil

Bakker90

Laat de clubhelden cambuur weer op de kaart zetten.!! met Henk de Jong een spontane vent helemaal geen arogantie een uitstraling van hier tot en met als trainer.!

Thieske


Destroyer

Citaat van: Thieske op januari 21, 2013, 16:18:42
Hopelijk Art Langeler!


|:)

Mag van mij komen. Ik weet niet hoe het nu is, maar vond Jan van Dijk goede indruk maken bij vvv in seizoen 2008/9. Tja, als je dan promoveert en bijna geen extra aanwas krijgt staje weer snel op de wip zonder punten. Maar goed, weet niet hoe en wat hij nu doet...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mario

Met het risico voor gek te worden verklaard....
In de functieomschrijving welke door v/d Belt wordt gegeven vindt ik Dick de Boer heel erg passen. In de tijd dat Dick hier trainer was hebben we het 'mooiste' voetbal gezien alleen leverde het geen punten op. Dick was wel in staat mooi verzorgt en technisch voetbal te spelen. Nu zal de nieuwe trainer voornamelijk als technisch manager moeten fungeren en de dagelijkse training meer aan de huidige technische staf (minus Arts) over moeten laten.
Dus... Dick het verzorgde voetbal en Henk/Jan de goals??


Chipke

Dat vind ik niet eens zo'n slecht idee, heb hier zelf ook al aan gedacht. Past echt in het plaatje. Heeft ervaring, speelt aanvallend voetbal en hoeft niet altijd op het veld te staan. Als ik Cambuur was zou ik met hem om tafel gaan zitten.

harrylwd

heb naam gehoord: Jan de Jonge.   :clint

Goudvinger

Citaat van: mario op januari 22, 2013, 12:48:03
Dick de Boer

Ik heb die man bij Almere zoveel wartaal uit horen slaan dat ik hem niet meer geloofwaardig vind.

DLSVC

Citaat van: harrylwd op januari 22, 2013, 13:54:47
heb naam gehoord: Jan de Jonge.   :clint

Heb wel meer namen gehoord!!!
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

PePe

Citaat van: mario op januari 22, 2013, 12:48:03
Met het risico voor gek te worden verklaard....
In de functieomschrijving welke door v/d Belt wordt gegeven vindt ik Dick de Boer heel erg passen. In de tijd dat Dick hier trainer was hebben we het 'mooiste' voetbal gezien alleen leverde het geen punten op. Dick was wel in staat mooi verzorgt en technisch voetbal te spelen. Nu zal de nieuwe trainer voornamelijk als technisch manager moeten fungeren en de dagelijkse training meer aan de huidige technische staf (minus Arts) over moeten laten.
Dus... Dick het verzorgde voetbal en Henk/Jan de goals??

Helemaal mee eens Dick is tevens een super scout, laat maar komen

Chipke

Vind het overigens een zeer goede zet van Cambuur om een paar clubhelden in de technische staf plaats te laten nemen. Net zoals bij Ajax, Feyenoord enz.

richard

Marcel keizer is niet benaderd, zijn 2 kandidaten over die gaan voor tweede gesprek volgens omroep abe....lodeweges ook niet benaderd!!

AL

Vermoed dat het nog gaat tussen Jan de Jonge en Andries Ulderink.

Chipke

Goed nieuws dat het Keizer iig niet wordt, meende ergens gehoord te hebben dat ze sowieso met Ron Jans om de tafel hebben gezeten.