Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

denk wel dat ie op west zit vanavond en morgen maar presenteren of
zouden ze dat vanavond oek al doen.

dennisw8

Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:04:21
denk wel dat ie op west zit vanavond en morgen maar presenteren of
zouden ze dat vanavond oek al doen.

Zou mooi wezen, ken ie gelijk naar het hertje toe  |:)

Supersub

Lodeweges word het, maar of hij naar het hertje komt vanavond. Hmmm ik betwijfel het.
Als nieuwe trainer durft hij geen drankje te weigeren, dus als hij komt.... Helemaal volgooien en allerlei beloftes laten doen haha.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

denistel

nog niet 100% zeker he maar alles wijst in zijn richting.

Dokkumer

Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 19:06:39
nog niet 100% zeker he maar alles wijst in zijn richting.

Juist en zolang de witte rook nog niet verschenen is mogen we hier verder oreren :D

De Gast

Als de nieuwe trainer/ td vanavond op de tribune zat dan heeft ie een makje.. Hij heeft alles kunnen zien wat dit elftal ontbreekt; doelgerichtheid en effectiviteit. Succes trainer!

Bernardo

Morgen persconferentie bij cambuur. 11.00 uur. Nieuwe trainer #dwightlodeweges

Galdiano

En wie zat er naast me in vakje 7?
U raad het al, Fred Grim!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Zou kunnen ;) vroeg hem halverwege de wedstrijd? Nieuwe trainer cambuur, zei die, nee joh, liefhebber van Cambuur.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo


Dokkumer

Citaat van: Galdiano op februari 18, 2013, 23:03:12
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Zou kunnen ;) vroeg hem halverwege de wedstrijd? Nieuwe trainer cambuur, zei die, nee joh, liefhebber van Cambuur.
:_schater

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op februari 18, 2013, 23:08:55
11:00 uur persconferentie ;)
Dan zorgen we ervoor dat om 11:01 het Lodeweges topic weer open is :devil