Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.

Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight  :|

Grijskijkert

Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 09:03:43
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.

Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight  :|
Maar als je naar de clubs kijkt waar hij trainer is geweest komt hij wat mij betreft niet meteen in dat rijtje van trainers terecht..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Nee ok maar was hij daar niet interim trainer dan wel door de achterdeur vertrokken als trainer?

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 09:15:12
Nee ok maar was hij daar niet interim trainer dan wel door de achterdeur vertrokken als trainer?
Dat weet ik niet.. Is er iemand die de geschiedenis van de trainer Lodeweges kent?
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Grim en Verbeek op de tribune.. ik zit hier met plaatsvervangende schaamte.

Galdiano

Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

#441
Citaat van: Galdiano op februari 19, 2013, 09:45:11
Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?
Die zullen wel zwaar teleurgesteld zijn dat ze het zelf niet zijn geworden en daarom ouderwets negatief(kritisch) zijn  :insane
IN HENK WE TRUST!!!

kgscc

Geschiedenis van Lodeweges als trainer:

Lodeweges is begonnen bij de amateurs van VVOG (kampioen geworden van de zaterdagamateurs in 1997) en is in december 1998 overgestapt naar Zwolle. Daarmee werd hij vijfde en tweede in de eerste divisie. Hij wou in zijn laatste seizoen opstappen bij Zwolle, maar is op aanraden van zijn spelers gebleven. Vanaf het seizoen 2001-2002 was hij trainer bij FC Groningen. In zijn eerste jaar bij FC Groningen werd hij vijftiende in de eredivisie. In oktober 2002 stapte hij op bij Groningen. Daarna werkte hij bij verschillende clubs als assistent in Japan, de Emiraten en in Nederland. In het seizoen 2008-2009 was hij assistent trainer bij PSV en na het opstappen van Huub Stevens samen met Jan Wouters vanaf februari interim trainer voor de rest van het seizoen. Vanaf de zomer van 2009 was hij trainer bij NEC. Eind oktober besloot hij echter om te stoppen. In februari 2010 werd hij trainer van de nieuwe club Edmonton uit Canada, maar hij besloot in december te stoppen zonder een competitiewedstrijd gespeeld te hebben. Hij stapte op om trainer te worden van JEF United uit Japan, uitkomend in de tweede divisie. Daar werd hij in december 2011 ontslagen na teleurstellende resultaten. Hierna besloot Lodeweges vanaf het seizoen 2012-2013 trainer te worden bij de amateurs van VVOG uit Harderwijk.

1995-1998 - VVOG
1998-2001 - FC Zwolle
2001-2003 - FC Groningen (opgestapt in oktober 2002)
2003-2004 - Heerenveen (assistent)
2004-2006 - Al-Jazira Club (Emiraten, assistent)
2006-2007 - Nagoya Grampus Eight (Japan, assistent)
2007-2009 - PSV (assistent, vanaf februari 2009 interim)
2009-2010 - NEC (opgestapt in oktober 2009)
2010-2010 - FC Edmonton (Canada, opgestapt in december 2010)
2010-2011 - JEF United (ontslagen in december 2011)
2012-2013 - VVOG

Andre-Lwd

Ik lees alleen maar opgestapt  :?

gewoon een fan


denistel

we hevve bruin vd heide en de jong als trainers die genoeg van cambuur weten
en lodeweges gaat meer op het td vlak oek werken.prima volgens mij.

richard vind het zeker wel een goeie keuze hoor.

ik zie het ook zitten.

|:)

John Hiatt

Samen met de Jong, Bruin en van der Heide een goed team! Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.

kgscc

Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt  :?

Voornamelijk wegens teleurstellende resultaten, volgens hem.

Cambo

Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

666

Citaat van: kgscc op februari 19, 2013, 10:51:04
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 10:09:06
Ik lees alleen maar opgestapt  :?

Voornamelijk wegens teleurstellende resultaten, volgens hem.
Kost ons dus niets als we afscheid van hem nemen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander