Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

maar goed dat ie vanavond met vvog moest trainen :thumbsup

Chipke

Kan iedereen de persconferentie bezoeken?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lwdscc

''Lodeweges verlengde in december nog zijn contract bij VVOG, met daarin de optie dat hij weg kan als een club uit het betaald voetbal hem wil hebben. Zo was hij vorig seizoen al in beeld om trainer van Go Ahead Eagles uit Deventer te worden. Lodeweges bezocht Cambuur de afgelopen weken meerdere malen. Bij VVOG was maandagavond niemand bereikbaar voor commentaar. De trainer zelf was evenmin bereikbaar.''

punkman

'Lodeweges coach van Cambuur'  Van onze Telesportredactie     LEEUWARDEN - Dwight Lodeweges is wordt de nieuwe trainer van Cambuur Leeuwarden. Dat meldt De Stentor. Lodeweges is nu nog coach bij hoofdklasser VVOG uit Harderwijk. De 55-jarige trainer volgt in de Friese hoofdstad Alfons Arts op.Cambuur zal de komst van Lodeweges dinsdag bevestigen.
Bron telegraaf:
[/t][/t]
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/nationaal/21306772/___Lodeweges_coach_van_Cambuur___.html



kgscc


De Raaf

Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.

punkman

Citaat van: kgscc op februari 19, 2013, 00:44:50
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182506

Hier hebben ze het over Grim en Lodeweges

Grim was idd ook aanwezig bij Sparta-Cambuur.
Maar kan me haast niet voorstellen dat Grim hier komt aangezien zijn ervaring.
Begin nu toch wat te twijfelen, maar zal 1 van die 2 worden in ieder geval.

punkman

Citaat van: De Raaf op februari 19, 2013, 00:53:48
Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.

Nee, dat is lekker !
Zeker om de minuut spelers op de grond te zien liggen om sorry te zeggen tegen die worm die net met ze kopje naar boven kwam terwijl een Cambuur speler er overheen liep..  :devil

justremco

Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN  -  Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.

Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.

Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.

Cambo

Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 08:37:02
Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN  -  Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.

Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.

Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.
De verlosser en prima trainer. Dit wordt de weg naar boven! |:)
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

De Gast

Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.

De Taurus

Heropen dat topic van Lodeweges maar. Het gebeuren van elf uur straks is al uren achterhaald. Hij wordt de nieuwe trainer.

De Gast

Citaat van: De Raaf op februari 19, 2013, 00:53:48
Ook al zou Marijke Helwegen het wudde, we binne in ieder geval verlost van die voetbalverkrachter.
Hef het helemaal had. Oh oh oh 10 man achter de bal, geen druk zetten.

Ja en dat ligt niet aan de kwaliteiten van de spelers zeker  :O

Grijskijkert

Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 08:39:11
Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 08:37:02
Dwight Lodeweges voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN  -  Dwight Lodeweges (foto) wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Cambuur. Hij volgt Alfons Arts op. Lodeweges wordt vandaag om 11.00 uur gepresenteerd in Leeuwarden.

Lodeweges tekent een contract voor twee seizoenen. De 55-jarige trainer, die in Voorthuizen woont, was ondermeer trainer bij FC Zwolle, FC Groningen, PSV en NEC. Bij die laatste club was hij overigens slechts enkele maanden in dienst.

Ook werkte hij als trainer in de Verenigde Arabische Emiraten en in Japan. Lodeweges is sinds 2012 trainer van zaterdaghoofdklasser VVOG in Harderwijk.
De verlosser en prima trainer. Dit wordt de weg naar boven! |:)
Heeft volgens VI een contract voor 2 jaar, vind ik wat weinig voor de dubbel functie die hij moet bekleden.. Ik had 4 jaar verwacht, maar hij kan met de tijd altijd verlengen natuurlijk..
IN HENK WE TRUST!!!