Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Westminster

Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
Kom dan in ons Woanskip gerust allemaal!

Chipke

Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.

Ben ik het volledig mee eens en natuurlijk promoveren naar de Eredivisie.

GerardFraneker

Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 14:19:33
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.

Ben ik het volledig mee eens en natuurlijk promoveren naar de Eredivisie.

Zal misschien een goed stelletje kunnen zijn. Maar vraag me af wat van Trainer het echt zal zijn.
Ik vind dat Langerer een kille uitstraling heeft, maar misschien heb ik het helemaal mis..

Bugs

Ik hoorde vanavond dat Langeler een homo is....


Maar dat komt waarschijnlijk omdat ie trainer is van Olle.....  8P 8P 8P 8P 8P
Ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, mits die niet afwijkt van de mijne....

Grijskijkert

Citaat van: Bugs op februari 02, 2013, 04:16:11
Ik hoorde vanavond dat Langeler een homo is....



In welke gay club was je toen? :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
ik vind dat iedereen erg negatief doet over Ulderink .Deze man is een voetbaldier met veel verstand van voetbal en wil altijd vooruit voetballen .Als Ulderink een beetje op de achtergrond blijft [niet bij het voetballende gedeeldte]en Henk draagt de club naar buitenuit dan zou dat toch een prima combinatie zijn denk ik .

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op februari 02, 2013, 12:23:38
Citaat van: Westminster op februari 01, 2013, 10:58:03
Ik heb ook gehoord in het geruchtencircuit dat het tussen Langerer en Ulderink ging. Geef mij Art maar. Samen met Henk de Jong als assisitent heb je dan een mooi duo dat Cambuur in de top van de Jupiler kan houden.
ik vind dat iedereen erg negatief doet over Ulderink .Deze man is een voetbaldier met veel verstand van voetbal en wil altijd vooruit voetballen .Als Ulderink een beetje op de achtergrond blijft [niet bij het voetballende gedeeldte]en Henk draagt de club naar buitenuit dan zou dat toch een prima combinatie zijn denk ik .
Ja inderdaad,heb nooit rare dingen over Ulderink gehoord of gelezen.. Nooit betrapt ook vreemde uitspraken erg stabiele man als je het mij vraagt.
IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.

Len Cantello

Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Grijskijkert

Citaat van: Len Cantello op februari 02, 2013, 14:00:24
Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Categorie gerucht? Of is er een bron die je kan vermelden?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op februari 02, 2013, 14:00:24
Wanneer gaat Koster tekenen? Hoorde dat íe rond was op een paar details na.
:grolsch
Zodra Pastoor als assistent van hem wil komen :devil

Vanuit Helmond

Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:36:42
Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.
Ulderink wordt scout bij Ajakkes met als hoofdtaak het eerste elftal, heeft een contract getekend voor een half jaar.
Bron: Omroep Gelderland teletekst.

Grijskijkert

Citaat van: Vanuit Helmond op februari 03, 2013, 07:34:38
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:36:42
Heb er ook geen problemen mee als het Ulderink zou worden.
Ulderink wordt scout bij Ajakkes met als hoofdtaak het eerste elftal, heeft een contract getekend voor een half jaar.
Bron: Omroep Gelderland teletekst.
Wat ik gelezen heb is dat eerst voor een half jaartje..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

denk daarom niet dat het uldernk gaat worden

Goudvinger

Het zal mij niets verbazen als het uiteindelijk iemand wordt wiens naam nog niet op dit forum verschenen is. Ik vind het in ieder geval een goede zaak dat ze er de tijd voor nemen.