Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 06:23:20
Afbraakvoetbal, oké dat zien we allemaal. Niet denderende resultaten? Tja, als je een spelersbudget hebt van een doos Snickers kun je ook niet teveel verwachten..
En je vergeet het halve doosje sportlife 8)
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Nieuwe naam die mij vanochtend ten gehore kwam........Jan Poortvliet!! Geruchtencircuit...... :scc

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Volgens Laat sien ast foor Cambuur bist op facebook is het bijna zeker dat het toch Langeler wordt??

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 31, 2013, 15:43:32
Volgens Laat sien ast foor Cambuur bist op facebook is het bijna zeker dat het toch Langeler wordt??
Dat zou mooi zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

SCCdrachten

Volgens mijn bron waren er vorige week nog 2 trainers over Langeler en Ulderink waarbij ik de indruk kreeg dat de voorkeur uitging naar Langeler! Dus het verhaal wat over facebook gaat zou best eens waar kunnen zijn :P

Mijn bron is trouwens iemand die dicht bij het vuur woont AUKE  8P :ams

Roofvogel

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 09:59:24
Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.

Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.

Ik weet niet hoor maar onder de Boer hebben we vond ik wel leuk voetbal gezien. hij was betrokken bij de club maar had een selectie waar niet veel uit gehaald kon worden.

veroen

Ik blijf erbij geen Ulderink!
Heeft de uitstraling van een putjesschepper en ben echt niet overtuigd van hem.


Sonnema

Sponsor vertelde mij ook dat Langeler of Ulderink het gaat worden. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Langeler. Maar we moeten maar rustig afwachten |:)

Chipke

Citaat van: Sonnema op januari 31, 2013, 18:21:50
Sponsor vertelde mij ook dat Langeler of Ulderink het gaat worden. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Langeler. Maar we moeten maar rustig afwachten |:)

Mijn geduld begint op te raken  :)  :O :D

Galdiano

Dan zul je nog een week moeten wachten ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

GerardFraneker


sytsa


Dokkumer

Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 20:39:20

Geef mij maar Aad de Mos! :thumbsup
Ga dan maar vast de Staatsloterij winnen voor zijn afkoopsom  :_schater

sunderland

Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 20:39:20

Geef mij maar Aad de Mos! :thumbsup
toen ik nog bij psv zat heb ik toch Romario en Ronaldo gehaald .......We speelden het zelfde voetbal als ajax .Ennnnnnn ik ben bij 7 clubs ontslagen