Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Thieske

Art Langeler!!  |:)

Heb goede hoop.

michello

Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:

Frans Adelaar
Adri Koster 
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)

Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten. 

Grijskijkert

Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50



Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)


Zit tot de zomer in Mexico.

Koster zou ook niet verkeerd zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:

Frans Adelaar
Adri Koster 
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)

Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.

Na gister vd belt gehoord te hebben denk ik dat het geen langeler gaat worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sytsa

Citaat van: Galdiano op januari 30, 2013, 18:36:53
Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:

Frans Adelaar
Adri Koster 
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)

Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.

Na gister vd belt gehoord te hebben denk ik dat het geen langeler gaat worden.


Vd belt zal  het ook niet merken laten aan de supporters

sunderland

Jawel Vd Belt laat dit duidelijk merken.

sunderland

Citaat van: michello op januari 30, 2013, 17:20:50
Misschien komt er wel een naam uit de hoge hoed die hier nog niet of amper genoemd zijn... Enkele vrije trainers die wellicht ook dubbele functies ambiëren zouden kunnen zijn:

Frans Adelaar
Adri Koster 
Hans Westerhof ( Of zit hij in nog in Mexico?)

Laatste twee zullen waarschijnlijk wel te duur zijn, maar zijn wel ideale kandidaten.
nou ja westerhof zou een reden kunnen zijn waarom het allemaal zo lang duurt .

PePe

Waarom heeft Cambuur gesprekken met diverse trainers, terwijl Langeler vanaf het begin als mogelijke nieuwe traner werd genoemd? Volgens mij wil Langeler alleen, als ie anders niks kan krijgen? (en zoekt Cambuur verder naar een alternatief voor het geval dat Langeler echt niet komt.

MP4L

Ulderink als scout Ajax aan de slag

Andries Ulderink gaat als scout van Ajax aan de slag. De 43-jarige oefenmeester was even werkloos na het faillissement van AGOVV Apeldoorn.

Ulderink gaat zich vooral concentreren op Belgische talenten. Hij zal ook regelmatig wedstrijden in Frankrijk bezoeken.

Ulderink is een goede bekende van Marc Overmars, de huidige directeur voetbalzaken van Ajax. Ze werkten samen bij Go Ahead Eagles, waar Ulderink hoofdtrainer was en Overmars technisch directeur.

Ronnie tng

Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!

denistel

een oudere trainer wordt het in ieder geval niet volgens vd belt.

ulderink valt dus ook al af volgens mij worden de papieren voor keizer
steeds beter.
of een talentvolle trainer uit de topklasse?? blijft gissen met zijn allen hier.

langeler kan denk ik kiezen uit diverse clubs en heeft zijn blik wel
op de ere divisie mag ik aannemen.

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 21:58:55
Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!

Tsja, 1 plus 1 is 2 hè?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 22:07:35
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 21:58:55
Ik kreeg gister juist wel de indruk dat het "Zwolle kliekje" vergroot gaat worden. We zullen zien!

Tsja, 1 plus 1 is 2 hè?

als het financieel zou lukken dan wel maar dat denk ik niet.

John Hiatt

Keizer hoeft van mij niet te komen. Telstar speelt afbraakvoetbal van de bovenste plank. En resultaten zijn niet denderend.

Dokkumer

Afbraakvoetbal, oké dat zien we allemaal. Niet denderende resultaten? Tja, als je een spelersbudget hebt van een doos Snickers kun je ook niet teveel verwachten..