Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.

The king1

Dick de Boer mag je niet menen :?

Ronnie tng

Ron Jans is werkloos sinds zijn ontslag bij Standard Luik en keert in het nieuwe seizoen mogelijk terug op de Nederlandse velden. De coach is in beeld bij PEC Zwolle om Art Langeler op te volgen en sluit een overgang naar Overijssel niet uit: "Als je met mensen gaat praten, ben je in elk geval nieuwsgierig. Maar ik wacht nog even af en wil eerst alles rustig op een rijtje zetten."

Jans speelde in de jeugdopleiding van PEC en haalde het eerste elftal. Inmiddels heeft hij een kennismakingsgesprek gehad bij zijn oude club: "Maar we hebben verder niets concreets afgesproken", benadrukt de voormalig trainer van FC Groningen en sc Heerenveen in het Algemeen Dagblad. "Ik neem op zijn vroegst pas in maart een beslissing over mijn toekomst. En misschien nog wel later."
Jans heeft al een aanbieding afgewezen: "Cambuur heeft me gepolst. Ik heb daar een week over nagedacht en heb ze toen vriendelijk afgezegd. Het is een club die hogerop wil en leeft qua publiek, maar ze zitten wel in de eerste divisie. Ze wilden bovendien iemand voor een dubbelfunctie. Aan die stap was ik nog niet toe. Ik wil als trainer nog dagelijks op het veld staan."

Aldus Voetbalzone

kgscc

Jans wordt het dus niet.

Jans heeft al een aanbieding afgewezen: "Cambuur heeft me gepolst. Ik heb daar een week over nagedacht en heb ze toen vriendelijk afgezegd. Het is een club die hogerop wil en leeft qua publiek, maar ze zitten wel in de eerste divisie. Ze wilden bovendien iemand voor een dubbelfunctie. Aan die stap was ik nog niet toe. Ik wil als trainer nog dagelijks op het veld staan."
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180686

Andre-Lwd

Tsja blijft niet veel over dan -

Lodeweges en Ulderink?

dit is mien club

Jan de Jonge of langler denk
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DLSVC

Citaat van: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 09:26:43
Tsja blijft niet veel over dan -

Lodeweges en Ulderink?

Lodeweges heeft ook aangegeven niet te zijn benaderd door Cambuur.
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

Dokkumer

Citaat van: Andre-Lwd op januari 23, 2013, 09:26:43
Tsja blijft niet veel over dan -

Lodeweges en Ulderink?
Volgens richard is Lodeweges ook niet benaderd.

El FLaco


RotterdamLeeuwarden

Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.

Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it


Andre-Lwd

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 09:59:24
Citaat van: PePe op januari 22, 2013, 20:50:41
Ik denk dat het om Jan de Jonge en Ron Jans gaat. (Jans kan ook naar 038)
Ik zou ook met Dick de Boer gaan praten als ik vd Belt was.
Dick heeft ook een neusje voor tallent.

Dick de Boer ?
Nee dank je, dat waren dramaseizoenen onder zijn leiding dus liever een ander.
Mijn voorkeur: Ulderink, lijkt mij een toffe gozer.

Toffe gozer misschien wel en lijkt me ook een keurige man, maar past totaal niet bij de club Cambuur.

Grijskijkert

Jans heeft bedankt, maar vertelde wel dat Cambuur opzoek is naar een trainer voor een dubbel functie en dan vallen veel "jonge" trainers af lijkt me.
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc