Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Haal het slotje maar het Lodeweges topic  :koffie

oost058

Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 09:07:57
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 09:03:43
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 08:57:17
Ik krijg een beetje het Dick de Boer, Rob MacDonald en Jurrie Koolhof gevoel bij deze trainer ... zal mij benieuwen.

Dat heb ik inderdaad ook, ik weet het nog niet met Dwight  :|
Maar als je naar de clubs kijkt waar hij trainer is geweest komt hij wat mij betreft niet meteen in dat rijtje van trainers terecht..

Overal kort geweest en opgestapt of ontslagen.
Dat geeft me niet een heel goed gevoel. Maar ik hoop dat ik ernaast zit.
Welkom! En succes

Grijskijkert

Hij kan nu meteen beginnen met de aflopende contracten, zal mij benieuwen wie erg gaat of blijft of wie erbij komt natuurlijk..
IN HENK WE TRUST!!!

oost058

Ben wel benieuwd wie de andere 3 kandidaten waren btw

justremco

Andere kandidaten waren iig Langeler en Keizer. De 4e zou ik niet weten

kgscc

Zijn rol wordt hier anders dan bij zijn vorige clubs als trainer, misschien met uitzondering van Edmonton (waar een nieuwe club werd opgebouwd) en VVOG (waar hij ook bezig was met het jeugdplan). Ik heb nu het idee dat hij de hoofdtrainer wordt, maar ook een aantal andere dingen gaat doen en dat de "assistenten" als trainer bij het elftal worden betrokken. 

kgscc

Van VI.

'Op die manier hopen we de laatste stap te kunnen zetten richting een mogelijk kampioenschap. Dwight is een trainer met veel ervaring en een dikke huid, iets wat in Leeuwarden niet onbelangrijk is. We hebben vertrouwen in een mooie seizoen.'

-
Dat wordt dus volgend jaar kampioen van de eredivisie ;)

Len Cantello

Citaat van: justremco op februari 19, 2013, 12:33:14
Andere kandidaten waren iig Langeler en Keizer. De 4e zou ik niet weten
Je weet toch wel wie de 4e man is?

Welkom, Lodeweges. En succes, natuurlijk.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

De Raaf

Citaat van: Galdiano op februari 19, 2013, 09:45:11
Ben benieuwd wat, Raaf, Wiekie en Richard van de nieuwe trainer vinden?

Alles beter dan die voetbalverkrachter die we nu hebben

Nightmarelwd

Normaal heeft een trainer een half jaar nodig om hier afgezaagd te worden, maar ik lees nu al mensen die het nu al niet zien zitten.

Geef de man een kans.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)
Jaar is seizoen, dus bedoelen jullie beide hetzelfde :devil

Nightmarelwd

Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 09:28:43
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:58:57
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gert Jan Verbeek ook op West zat  :devil

Grim en Verbeek op de tribune.. ik zit hier met plaatsvervangende schaamte.

Beide heren zitten hier vaker op de tribune.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)

Nacompetitie winnen?

Kampioen worden, niks geen playoff.
MI-Sider for Life

John Hiatt

Citaat van: Cambo op februari 19, 2013, 10:51:18
Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2013, 10:37:47
Heb er alle vertrouwen in volgend jaar in de Eredivisie.
Waarom volgend jaar? Gewoon dit seizoen de nacompetitie winnen door o.a. dkv op te rollen en te vernederen. |:)

Dat bedoel ik toch ook? Volgend voetbaljaar Eredivisie!