Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep

Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.

veroen

Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:46:06
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep

Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.

Zal vast wel een termijn aan gesteld worden, daarnaast is de club zelf ook nog in gesprek met een ander dus is er nog geen witte rook te verwachten lijkt me ;)

Sonnema

Langeler is gewoon de eerste keuze voor Cambuur. En zit je maar niet zo druk te maken om Ulderink ;)

denistel

Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep

die loopt in de arena rond toch,,,,,

Nightmarelwd

Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:47:47
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:46:06
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 17:42:55
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 17:32:45
En hoe lang wil Cambuur nog wachten op Langeler?

volgens mij vergeet je even dat ze gewoon moeten onderhandelen ;)

Qua andere kandidaat zou Koster echt top zijn! Vermoed echter dat die te hoog gegrepen is.

Zodra iemand Ulderink bij het stadion ziet schop hem daar dan svp weg   :zweep

Snap ik. Maar ik bedoel, Langeler geeft aan te willen wachten met een besluit over zijn toekomst. Kan dus zo nog maar een maand of 2 zijn.

Zal vast wel een termijn aan gesteld worden, daarnaast is de club zelf ook nog in gesprek met een ander dus is er nog geen witte rook te verwachten lijkt me ;)

Wanneer iemand binnen de voetballerij zegt dat hij wil wachten met het besluit, dat een paar dagen later een akkoord is bereikt.

MI-Sider for Life

punkman

Kan me het haast niet voorstellen dat het niet Langeler word.
Cambuur zegt te zoeken naar een trainer met een dubbelfunctie en een week later zegt Langeler op te houden bij Zwolle om een dubbelfunctie te willen.
Volgens mij nog een kwestie van puntjes op de i.

Maar van mij mag die komen !  |:)

denistel

als hij de kans bij een ere div club krijgt en voor meer geld dan
zal ie dat doen neem ik aan en daar wacht hij nu ook op.

maar het gaat zo wie zo goed komen met langeler of een ander
en verder klasse dat cambuur de boel goed gesloten houdt ipv
dat alles op straat ligt

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo


sunderland

cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Galdiano

Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Cambuur heeft hem inderdaad bedenktijd gegeven!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op februari 07, 2013, 20:27:46
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
cambuur gaat echt niet lang meer wachten hoor .Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Cambuur heeft hem inderdaad bedenktijd gegeven!
is ook niks mis mee trouwens .Vind dat cambuur zeer zorgvuldig te werk gaat.Hoor geen koolhof namen voorbij komen

Dokkumer

En toch zou Koolhof best geschikt zijn voor de papieren, vind ik. Hij de supervisie, Henk, Jan en Sandor het veldwerk. Puur voor de groep is hij in mijn ogen minder geschikt, te lief....

En hoe liekt ut met Menzo :devil

denistel

ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 23:05:47
ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.

Dus in de toekomst hebben we die mogelijkheden wel?
Iedereen heeft recht op mijn mening.