Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Trainer gezocht die een elftal met winnaars kan samenstellen! Zoals Sparta... zoals Zwolle.. zoals Helmond.. zoals MVV.. zoals RKC.. zoals praktisch elke club wel eens in de zoveel jaar heeft behalve wij hier in Leeuwarden

dennisw8

Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:48:21
Trainer gezocht die een elftal met winnaars kan samenstellen! Zoals Sparta... zoals Zwolle.. zoals Helmond.. zoals MVV.. zoals RKC.. zoals praktisch elke club wel eens in de zoveel jaar heeft behalve wij hier in Leeuwarden

alles lost op met Art Langeler !!!

Galdiano

Fred Grim schrijft net op twitter "saaie wedstrijd #spacam, wel genoten van #cambuursupporters"

Gelijk maar halen. Of zou het contract al getekend zijn ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Is Grim serieus geen optie meer? Daar zou je nog eens wat aan hebben met zn connecties bij ajax ipv dat we alles bij zwolle moeten weghalen..

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:57:54
Is Grim serieus geen optie meer? Daar zou je nog eens wat aan hebben met zn connecties bij ajax ipv dat we alles bij zwolle moeten weghalen..
Volg je het voetbal nieuws wel? Hij heeft een contract bij Ajax (3 jaar) en blijft na dit seizoen in ieder geval nog 1 jaar bij Almere.
Alles bij Zwolle weghalen? 1 speler op huur basis is alles????
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Ik verwacht deze week wel wat,de transfer drukte is geweest nu alle tijd om de nieuwe trainer binnen te halen..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

ken niet lang meer duren.... |:)

sunderland

nee de 2 namen zullen wel snel doorkomen .Dus Denistel oren open

Lwdscc

Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!

Grijskijkert

Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 14:06:16
ken niet lang meer duren.... |:)

Ik gok op donderdag pers conferentie ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lwdscc

Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 18:25:23
Citaat van: Lwdscc op februari 04, 2013, 18:14:18
Van Hintum niks? Heeft het wel aardig gedaan bij stWillem 2!
Heeft geen papieren, is ook technisch manager bij Willem 2

Dat van papieren is inderdaad minder... maar dacht juist omdat hij technisch manager bij Willem 2 was dat het een kandidaat kon zijn.

Bernardo


Galdiano

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2013, 18:53:07
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2013, 18:31:52
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 14:06:16
ken niet lang meer duren.... |:)

Ik gok op donderdag pers conferentie ;)

En wie word het?

1 van de 2, met wie ze deze week nog een een gesprek gaan hebben! :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets