Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 15:19:00
Misschien wordt ie dan alleen voor het papiertje gehaald zodat de jong heide bruin de trainingen kunnen doen?

V/d Belt heeft duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling is.

denistel

heeft toch ook veel ervaring als trainer en zal oek wel veldwerk doen maar
het td werk ken ie oek mooi oppakken.

PePe

Dwight lodeweges Cambur fan geworden? maandag is ie d'r vast ook weer.

Dokkumer

Citaat van: PePe op februari 16, 2013, 17:26:02
Dwight lodeweges Cambur fan geworden? maandag is ie d'r vast ook weer.

Ssst, niet deurfertelle... Hij komt als vertegenwoordiger van onze mogelijke nieuwe hoofdsponsor :devil

Dreet

Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"

michello

Trainer Cambuur hast bekend


17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.

dennisw8

volgens mij Dwight Lodeweges  |:)

GerardFraneker


Ik denk ook Dwight!
Alles beter dan Langeler hoor..
Hoe hij langs het veld staat, echt vreselijke uitstraling :zucht

zeewolde

Citaat van: michello op februari 17, 2013, 13:16:19
Trainer Cambuur hast bekend


17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.
als het lodeweges wordt begint hij slecht. nu al liegen.

Dokkumer

 :_schater
Gewoon het aloude spelletje. Net zoals het bestuur zegt dat de trainer niet ter discussie staat. Dan weet je dat hij binnen een week ontslagen is :P

Destroyer

Als lodeweges het niet wordt zout ik het niet weten wie wel
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lwdscc

Citaat van: Dreet op februari 17, 2013, 10:14:27
Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"

Je was aardig warm ja,,,

veroen

Citaat van: GerardFraneker op februari 17, 2013, 17:00:47

Ik denk ook Dwight!
Alles beter dan Langeler hoor..
Hoe hij langs het veld staat, echt vreselijke uitstraling :zucht

Laat zijn ploeg wel leuk voetballen en is niet snel tevreden, streeft altijd naar beter.
Arts ziet in elke wedstrijd alleen de "positieve" dingen die wij niet zien...

denistel

Citaat van: Lwdscc op februari 17, 2013, 22:32:51
Citaat van: Dreet op februari 17, 2013, 10:14:27
Vanavond Art Langeler bij Studio Voetbal. Jack zal hem vast vragen: "Met alle respect hoor, Cambuur, maar jij kunt toch veel hogerop?"

Je was aardig warm ja,,,

nee toch het ging wel ff over cambuur maar langeler zei wel mooi maar nu
nog niet was een beetje een raar antwoord toch.
maar de rol van stam kun je daar wel heel erg zien he al1 zou langeler
niet zo goed presteren denk ik

Trebor

Zou Dwight Lodeweges vanavond ook weer aanwezig zijn of ligt het er dan te dik bovenop?Denk echt dat hij geschikt is. Heeft inmiddels ook een aardig beeld van de eerste 14 spelers kunnen krijgen na het bezoeken van de laatste twee wedstrijden. Cambuur heeft nog het nodige werk te doen voor het verlengen en/of vernieuwen van contracten. Dus hoe eerder de nieuwe trainer duidelijk is hoe eerder ze ook aan de slag kunnen voor volgend seizoen. Ben nog steeds erg benieuwd.