Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Voor slechts een half jaar..

brambo3004


CiteerVoetbalzone: De ex-coach van De Graafschap had ook 'een interessante aanbieding' van een Nederlandse profclub op zak.

Cambuur?

De Jager

Ulderink naar Ajax als jeugdscout

dit is mien club

Gelukkig komt die niet naar scc
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Ronnie tng

Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.

Dat is helemaal op niets gebaseerd!

brambo3004

Lijkt mij ook. We hebben de 4e begroting van de eerste divisie.

sytsa

Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.

Met het aanstellen van een nieuwe trainer moet Cambuur alle rust nemen.IK vind het verstandig dat ze eerst goeie gesprekken aangaan.Wij als supporters zijn vaak ongeldudig en dat is logisch.Maar het belangrijkste is dat er een goede trainer komt die ons verder brengt.

sytsa

Ik denk 60% Keizer en 40%Langeler

dit is mien club

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 15:55:25
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 15:38:53
Dat het zo lang duurd akn ook zijn omdat Cambuur niks te bieden heeft he.
Qua spelers butget en salarissen. Geen goed voor uitzicht op een goede selectie kan betekenen dat er veel trainers bedanken voor de eer.

Dat is helemaal op niets gebaseerd!

Klopt ik zeg ook "kan ook zijn".

Ik ga er voorals nog niet van uit, ik hoop op Langler
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Chipke

Er mag van mij wel duidelijkheid komen.

Andre-Lwd

Ulderink heeft maar voor een half jaar getekend he, kan nog steeds een kandidaat zijn.

Lwdscc

Ja dat viel mij ook al op... maar als ie steeds in Belgiƫ is...

punkman

Volgens mij is Langeler de enige trainer die een dubbel functie ambieert.
En volgens mij is er maar 1 club zo ver ik weet die zo'n functie aanbied op het moment.
Kan me niet voorstellen dat een Keizer of Grim nu al daar aan toe is.