Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: sytsa op januari 28, 2013, 18:01:33
Hoorde vanmiddag dat Cambuur rond is met Marcel Keizer.Alleen hebben ze nog een gesprek met Art Langeler want die hebben ze het liefst of die naar ons toe wil is nog de vraag van een Eredivisie club naar de Jupiler League..

Weet niet of dit waar is zeg het er maar bij kan ook wel weer een gerucht zijn.....

Bron?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:17:51
vind het allemaal een vage bedoeling
Ja inderdaad,er moet maar snel duidelijkheid komen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.
IN HENK WE TRUST!!!

DeChef

Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:30:29
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.

Die word het echt niet, kan niet door 1deur met vd Belt.
Zitten wat bitterballen in de weg...

Galdiano

Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:30:29
Citaat van: sunderland op januari 28, 2013, 20:21:37
Vd Belt heeft toch zoveel contacten in olle .Nou 1 telefoontje naar langeler is niet zo moeilijk lijkt mij . Ik hoop niet dat ze strakks met zo,n 2e rangs trainer op de proppen komen [net als toen met koolhof ,toen was ik ook zwaar teleurgesteld]
Dat is inderdaad niet te hopen.. Maar in het rijtje geruchten Jan Everse is afgelopen weekend ook in lwd gezien, een maat van me zag hem uit het oranje hotel komen lopen.

Als je oranje hotel aangeeft geloof ik er al geen snars van! Vd Belt en Smid zitten altijd in een andere horeca gelegenheid met personen om tafel! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Kimberley Club? :devil

Er mag wat mij betreft op korte termijn wel definitief uitsluitsel komen over de nieuwe trainer. Dan kan er ook alvast verder gekeken worden naar de selectie van volgend seizoen. Twee lijstjes, Eredivisie en JL en praten maar...

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland


Galdiano

Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:04:34
Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
Heb toch echt ergens gelezen dat uiterlijk begin februari de nieuwe trainer bekend gemaakt zou worden.
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

#116
Citaat van: grijskijker op januari 29, 2013, 07:19:08
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:04:34
Trainers hebben vaak alle tijd en wachten af. Clubs willen vaak snel! Denk dat het nog wel een paar weken kan duren!
Heb toch echt ergens gelezen dat uiterlijk begin februari de nieuwe trainer bekend gemaakt zou worden.

Dat is het streven! Maar of dat gaat lukken is ten tweede. Maar zoals je zelf ook wel weet. In de voetballerij kan het snel gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Chipke

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

richard

Citaat van: Chipke link=topic=13.msg1154#msg11
54 date=1359499831

Langeler heeft de beste papieren om het stokje over te nemen volgens Henk Albers. Vrij logisch.

Dat denkt ie ja ik denk het niet......