Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....

Bloempotje?

Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren  , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd

piene hassus

Mag toch niet uutmake hoettie syn haar draagt? tGaat omme kwaliteiten die hy het. En hoe hij staat tov de Jong, Bruin, ensf.

De Taurus

Annemieke Kiesel-Griffioen die hed een peerdesteert.

Grijskijkert

Citaat van: De Taurus op februari 06, 2013, 13:25:59
Annemieke Kiesel-Griffioen die hed een peerdesteert.
En de Taurus het een Taurussteert :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

veroen

Citaat van: denistel op februari 06, 2013, 12:51:01
die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd

Koster laat zijn ploegen altijd leuk voetballen en denkt aanvallend.
Ik zeg laat maar komen! Heeft ook nog behoorlijke connecties als ik het goed heb dus dan is daar ook nog voordeel mee te doen.

De Taurus

Ooolee olee olee oleeeeee
de dominee, de dominee
Ooolee olee olee oleeeeee
de Dominee van Zierikzeeeee


Clint


Grijskijkert

Citaat van: veroen op februari 06, 2013, 13:40:22
Citaat van: denistel op februari 06, 2013, 12:51:01
die koster wut wel steeds vaker noemt....ben zeer benieuwd

Koster laat zijn ploegen altijd leuk voetballen en denkt aanvallend.
Ik zeg laat maar komen! Heeft ook nog behoorlijke connecties als ik het goed heb dus dan is daar ook nog voordeel mee te doen.
Inderdaad.. En voor de mensen die problemen hebben met zijn kapsel, er zijn vast wel een paar kappers in lwd die hem onderhanden willen nemen, neem hem er mee naar toe zou ik zeggen..
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep

Grijskijkert

#235
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep
Wordt het hard minder Richard,toch niet door de Cambuur "stress"?
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 11:26:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2013, 11:21:15
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:27:25
Adri Koster.....

Bloempotje?

Nah, zal toch niet.
Waarom niet? Kan me Excelsior van een paar terug herinneren  , dat speelde uitstekend voetbal en werden toen met beperkt materiaal kampioen. En hij maakt spelers beter, heeft hij bij Excelsior aangetoond.
En heeft ook bij topclubs in de "keuken" kunnen kijken..

Ik doelde alleen op de financiĆ«le kant van het verhaal  ;) Het lijkt mij op die gronden niet haalbaar.

En ja, zijn haar zit op stront. Dan nog liever die dooie cavia die Diemers op zijn hoofd draagt.  :camigo
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sonnema

Misschien ken diemers hem dan even meenemen naar zien kapper. Maar lijkt mij geen verkeerde keuze samen met Langeler wel de grootste namen in het geruchten circuit.

poelie-lwd

Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:57:02
Ik wou dat ik nog suveul haar had :zweep

Ach, je kunt altijd nog je wenkbrauwen achterover kammen  :)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

denk dat cambuur met koster zeker een stap vooruit kan maken .Denkt aanvallend en past ook moeiteloos jeugdspelers in.