Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

dennisw8

Citaat van: Sonnema op februari 15, 2013, 20:54:30
Volgens sierd de vos is het wel erg opvallend dat Dwight lodeweges op de Tribune zit bij MVV_Cambuur

Is dat toeval ??

De Gast

Die zullen ze toch niet uit de goot opvissen...

scclwd

Vorige week ook al gesignaleerd bij cambuur. Hij wordt het!


Destroyer

Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:19:20
Vorige week ook al gesignaleerd bij cambuur. Hij wordt het!

Denk het nu ook.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

#jupilerleague Volgende week nieuws over wie de nieuwe trainer wordt. Bron: Gerald vd Belt, algemeen directeur #Cambuur.

Lodeweges op tribune. 1+1=2?

denistel

kijkend naar de profiels schets zo wie zo al 1 van de belangrijkste
kandidaten toch.


keije

Ja   denk ook dat hij de trainer wordt,  is niet meer toevallig dat hij vorige week en in Maastricht op de tribune zat .   Goeie keus ,  speelt graag aanvallend voetbal met zijn teams en hij is een ervaren trainer , zoals in de profielschets staat vermeld.  |:)

De Gast

Ook successen ergens geboekt?

koosZevenaar

Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 09:49:35
Ook successen ergens geboekt?
moet dat dan? Noem eens een paar trainers die successen hebben geboekt en ook nog betaalbaar zijn.
waarom steeds dat negatieve? eerst afwachten en dan pas kritiek

marrumer

gezien zijn ervaring bij het trainen van eredivisie clubs lijkt het mij een beste trainer  :thumbsup

De Jager

Citaat van: koosZevenaar op februari 16, 2013, 12:30:47
Citaat van: De Gast op februari 16, 2013, 09:49:35
Ook successen ergens geboekt?
moet dat dan? Noem eens een paar trainers die successen hebben geboekt en ook nog betaalbaar zijn.
waarom steeds dat negatieve? eerst afwachten en dan pas kritiek

Waar is hij negatief of geeft hij kritiek dan?

Len Cantello

Is assistent geweest bij dkv. Niet geschikt, dus.

Waarom geen Keizer of Grim? Of een ander met een geelblauw verleden?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

omdat die geen ervaring hebben op td vlak cantello en grim het nog een contract bij ajax.

de jong vd heide en bruin is genoeg cambuur in de trainers staf en lodeweges
ken mooi oek het technisch gedeeelte invullen.

De Gast

Misschien wordt ie dan alleen voor het papiertje gehaald zodat de jong heide bruin de trainingen kunnen doen?