Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Ben benieuwd of er vandaag nieuws komt.

Sonnema

Nieuws uit de hoge hoed van v/d Belt.

veroen

ik verwacht dat het straks ergens in de loop van maart word en dat het dan iemand van de B lijst is zeg maar...

speculeter

Nee joh.......deze week krijgen we te horen dat het Langeler word.

veroen

Citaat van: peter op februari 11, 2013, 10:30:21
Nee joh.......deze week krijgen we te horen dat het Langeler word.

ga daar maar niet van uit, die heeft zelf al aangegeven dat hij nu nog niet wil tekenen.

okkele

stanley laat deze week van zich horen.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

reisbureau

En als het dan toch niet een eerste keus kan worden.

Is dan David Sousa Nascimento geen optie. Project in Mexico zit er op. Lijkt de juiste opleidingen in portfolio te hebben, behoorlijk netwerk en als speler (en aanvoerder) toch een behoorlijke staat van dienst.

DLSVC

Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.

bron: twitter JV van Zuiden
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

Lwdscc

Citaat van: DLSVC op februari 11, 2013, 12:39:27
Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.

bron: twitter JV van Zuiden

en dan mag die meteen gaan beslissen wat hij met de 16 aflopende spelerscontracten gaat doen...

veroen

Citaat van: Lwdscc op februari 11, 2013, 12:55:37
Citaat van: DLSVC op februari 11, 2013, 12:39:27
Van der Belt verwacht deze week nog geen nieuwe trainer te kunnen presenteren. Op zijn vroegst volgende week en wellicht pas de week erop.

bron: twitter JV van Zuiden

en dan mag die meteen gaan beslissen wat hij met de 16 aflopende spelerscontracten gaat doen...

Niet beslissen maar heeft hier wel inspraak in, niet meer dan logisch lijkt me?

Sonnema

Ze binne bezig om een lijstje te maken voor de 2e keuze aan trainers. Wederom weer een hoop bla bla en weinig daadkracht. Finacieel hebben ze gewoon niet veel te bieden dus hadden ze bepaalde namen gelijk wel op hun buik kunnen schrijven.

Ronald

Een eventuele optie zou ook john van 't schip zijn. Is ontslagen als trainer in Mexico. Heeft volgens mij nog aardig wat connecties

veroen

Citaat van: Ronald op februari 11, 2013, 15:45:56
Een eventuele optie zou ook john van 't schip zijn. Is ontslagen als trainer in Mexico. Heeft volgens mij nog aardig wat connecties

dan haal je dus ook puur iemand op basis van zijn naam.
Wat heeft die nou concreet gepresteerd behalve goed kunnen klaverjassen met zijn vriend Marco ;)

denistel

rustig afwachten komt allemaal wel goed..eerst maar eens zorgen dat we de komende 3
wedstrijden 7 punten binnen hengelen of nog liever 9.

Grijskijkert

#329
Hans de Koning lijkt me wel wat,laat zijn ploegen leuk voetballen, heeft ervaring en heeft nog een contract bij Volendam..
IN HENK WE TRUST!!!