Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Jammer dat Ron Jans niet komt. Blijven niet veel namen meer over, want Keizer is ook niet mee gesproken.

poelie-lwd

Ik blijf nog steeds hopen op Langeler!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Jans schijnt zwaar in beeld te zijn bij Zwolle.

Dokkumer

Begrijp niet dat de BVO via de Social Media aankondigt dat ze wel een gesprek zouden hebben met Keizer.. -nee niet forumganger Keizer :devil -

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 13:34:05
Begrijp niet dat de BVO via de Social Media aankondigt dat ze wel een gesprek zouden hebben met Keizer.. -nee niet forumganger Keizer :devil -
Misschien moeten ze nog praten en dan klopt het wat hij zei tegen OF.. ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Er stond iets van "vandaag gesprek met Marcel Keizer ergens in Noord Holland." Was op een zaterdag.. Zal de hele post er wel eens bijzoeken.

sunderland


justremco

Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 14:03:49
Er stond iets van "vandaag gesprek met Marcel Keizer ergens in Noord Holland." Was op een zaterdag.. Zal de hele post er wel eens bijzoeken.

Dat was volgens mij het account van Ultras Leovardia Dokkie!

dit is mien club

Citaat van: sunderland op januari 23, 2013, 15:03:16
foeke booy

Dat zou mooi wezen maar niet haalbaar.... Jan de Jonge let maar op
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel


Vanuit Helmond

Keizer is niet benadert zegt hij tegen OF

Chipke

Citaat van: denistel op januari 23, 2013, 15:43:46
lodeweges hou ik het op

Lodeweges schijnt ook niet benaderd te zijn.

Lwdscc

Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 16:00:20
Citaat van: denistel op januari 23, 2013, 15:43:46
lodeweges hou ik het op

Lodeweges schijnt ook niet benaderd te zijn.

Jans, Faber en Groenendijk doen het ook niet

sytsa

Kan best wel zijn dat Keizer en Lodeweges kandidaten zijn en dat er mee gesproken is. je hebt ook iets van zwijgt plicht..

Chipke

Citaat van: sytsa op januari 23, 2013, 16:55:37
Kan best wel zijn dat Keizer en Lodeweges kandidaten zijn en dat er mee gesproken is. je hebt ook iets van zwijgt plicht..

Als ze benaderd zouden zijn gaan ze er meestal niet eens op in. Dus verwacht dat het Ulderink gaat worden.