Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Adri Koster mag van mij ook wel komen.

Cambo

Eindelijk dan over geswitched naar het nieuwe forum. _O_ Het zou mooi wezen voor de club als Langeler hier naar toekomt. En wat maakt die 2 weken bedenktijd nu uit. Als Cambuur zijnde mag je gewoon blij zijn dat je hem misschien kunt binnen hengelen. Dit zou een geweldige boost kunnen worden op het sportieve vlak. |:)
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

denistel

Citaat van: poelie-lwd op februari 08, 2013, 06:16:47
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 23:05:47
ik heb er alle vertrouwen in dat er komend seizoen een ts staat waar
we mee voor uit kunnen en de club weer een stap ken maken op
technisch gebied iets wat door geldgebrek eigenlijk al een paar jaar
niet 100% benut wordt.

Dus in de toekomst hebben we die mogelijkheden wel?

ja want we willen nu een trainer die ook meer het technische gedeelte invult
en daardoor krijgt vd belt ook weer meer ruimte om zijn dingen te doen.
verder denk ik ook belangrijk dat sandor er komend jaar bij komt op het
veld vooral richting de jongere spelers ook.kortom alle vertrouwen hier

Sonnema

Volgende week maakt Langeler een keuze, de gesprekken zijn vorige week al geweest. Eerste keuze is Langeler ook vanwege het financiele plaatje.

denistel

zou het ok vinden en als het hem niet wordt dan komt het oek wel goed sonnema.

richard

Citaat van: clint op februari 08, 2013, 07:35:22
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:19:12
Ik heb liever Adri Koster.Langeler kreeg 2 weken bedenktijd ,dus eind vlgnd week horen we het wel

Adri Koster mag van mij ook wel komen.

komt niet!!

Bernardo

inanciën vormen struikelblok tussen Langeler en Cambuur

Leeuwarden | Van de komst van Art Langeler als nieuwe trainer van SC Cambuur is op dit moment nog geen sprake. Het bereiken van een financieel akkoord vormt namelijk een voornaam struikelblok. Dat melden bronnen binnen de club naar aanleiding van de berichtgeving dat Cambuur en de coach van PEC Zwolle met elkaar hebben gesproken over een mogelijk dienstverband. Het verschil tussen vraag en aanbod zou groot zijn.

Gisteren werd duidelijk dat de 42-jarige Langeler een, zoals hij het verwoordde, ,,oriënterend gesprek" heeft gehad met Cambuur. Welke waarde daar aan moet worden gehecht, is echter onduidelijk. Nadat bekend werd dat Cambuurtrainer Alfons Arts de club na dit seizoen gaat verlaten, spraken Langeler en de Leeuwarders namelijk al eens met elkaar.

Friesch Dagblad

Goudvinger

In dat geval vraag ik mij af of Langeren wel één van de twee overgebleven kandidaten is.

denistel

waarom dan hij wacht of er betere aanbiedingen komen en als die niet
komen dan tekent ie hier maar ik verwacht een nog betere optie.en
daar heb ik al 2 maanden vertrouwen in. :proost

Bernardo

Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 17:24:27
waarom dan hij wacht of er betere aanbiedingen komen en als die niet
komen dan tekent ie hier maar ik verwacht een nog betere optie.en
daar heb ik al 2 maanden vertrouwen in. :proost

En dat is?;)

denistel

lees het topic maar even goed door haha :proost

Sonnema

punkman

Citaat van: Bernardo op februari 08, 2013, 16:54:10
inanciën vormen struikelblok tussen Langeler en Cambuur

Leeuwarden | Van de komst van Art Langeler als nieuwe trainer van SC Cambuur is op dit moment nog geen sprake. Het bereiken van een financieel akkoord vormt namelijk een voornaam struikelblok. Dat melden bronnen binnen de club naar aanleiding van de berichtgeving dat Cambuur en de coach van PEC Zwolle met elkaar hebben gesproken over een mogelijk dienstverband. Het verschil tussen vraag en aanbod zou groot zijn.

Gisteren werd duidelijk dat de 42-jarige Langeler een, zoals hij het verwoordde, ,,oriënterend gesprek" heeft gehad met Cambuur. Welke waarde daar aan moet worden gehecht, is echter onduidelijk. Nadat bekend werd dat Cambuurtrainer Alfons Arts de club na dit seizoen gaat verlaten, spraken Langeler en de Leeuwarders namelijk al eens met elkaar.

Friesch Dagblad

Zoethoudertje, zo blijft Cambuur vaag doen over de nieuwe trainer tot ze er uit zijn.
Puntjes op de i nog. :devil

denistel

staat nu in lc dat het langeler niet wordt

Destroyer

jammer, maar er moet inderdaad wel snel een beslissing komen met betrekking tot nieuw seizoen. Blijf toch erg benieuwd...
** Poolwinner 18/19 - 21/22