Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O

Dat zou ook Jan de Jonge kunnen zijn.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O
Hans de Koning denk ik, hij heeft nog een contract tot 2014 bij Volendam..
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Foeke Booy? Of ligt die nog ergens aan de ketting  :zweep
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

 :_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(


Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(
Dat mag best wel wat harder bestraft worden... :D
IN HENK WE TRUST!!!

John Hiatt

Ik gok op Marco van Basten.  :clint

Destroyer

Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)

Daarom zeg ik Hans de Koning..
IN HENK WE TRUST!!!

DLSVC

Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)

Daarom zeg ik Hans de Koning..

Ruud Gullit  :_schater :_schater :_schater :_schater
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)

Daarom zeg ik Hans de Koning..

Prima trainer!

Al blijft Langeler mijn eerste keus.....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Hans de Koning is een ex keeper. Na Menzo trek ik dat niet weer.

Peetts

Ik d8 zelf aan Paul Gascoigne, na de wedstrijd ff doorzakken in 't hertsje, en daarna masaal naar de kloten in het centrum........voorstanders? 8)

Lwdscc

Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X

Hij werd maandag weg gestuurd door de scheids, het boefje :X

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op februari 13, 2013, 13:07:43
Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 08:46:49
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2013, 22:43:53
Citaat van: zeewolde op februari 12, 2013, 19:07:12
:_spank :zweep
voor iedereen die nu nog een keer de combinatie maakt tussen jan de jonge :R
en nieuwe trainer cambuur :(

nou ik hoor hier op het forum vaak deze naam, denk dat hij het wordt  :X
Namen die het meest genoemd worden het meestal niet ;)

Daarom zeg ik Hans de Koning..

Prima trainer!

Al blijft Langeler mijn eerste keus.....
fienk oek

sunderland

Citaat van: michello op februari 12, 2013, 18:36:14
Citaat van: Bernardo op februari 12, 2013, 18:21:51
Eentje heeft dus een doorlopend contract, maar dan noemen ze de naam Keizer. Maar die past toch niet in het gevraagde profiel? :O

Dat zou ook Jan de Jonge kunnen zijn.
bah  :_spank