Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel


Cambo

Citaat van: denistel op februari 09, 2013, 08:12:40
staat nu in lc dat het langeler niet wordt
Helaas. Op naar de volgende kandidaat.
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

Chipke

Art Langeler heeft bevestigd in beeld te zijn bij SC Cambuur, dat op zoek is naar een nieuwe hoofdtrainer die ook verantwoordelijk wordt voor de technische zaken. De kans dat de oefenmeester van PEC Zwolle daadwerkelijk in Leeuwarden aan de slag gaat is echter klein.

Langeler staat niet te springen om een dienstverband in Friesland. Na het oriƫnterende gesprek heeft hij de club laten weten geen haast te willen maken. "Ik wil me nog niet vastleggen", zegt hij in het Algemeen Dagblad.

Gerald van den Belt laat daarop weten een streep te zetten door de naam van Langeler. "We willen namelijk op korte termijn een trainer vastleggen. Eentje die voor de volle honderd procent voor de club gaat", aldus de directeur, die eerder afmeldingen kreeg van Ernest Faber, Ron Jans en Alfons Groenendijk.

Langeler maakt zich geen zorgen. "Het is niet zo dat ik Cambuur niet zie zitten, maar ik heb aangegeven dat ik wilde wachten. Als dat betekent dat ze een andere trainer contracteren, is dat prima. Ik zit in de luxe situatie dat ik wat te kiezen heb. Vorig jaar was er ook belangstelling, maar toen lag ik contractueel nog vast", aldus de coach, die PEC komende zomer achter zich laat.

sunderland

als het langeler niet word dan gaan we zolangzamerhand naar de B-keuze trainers .Zou Rob Alflen niet wat zijn

sytsa

Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde

Destroyer

Citaat van: sytsa op februari 10, 2013, 12:46:13
Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde

Wat is je bron? Van de belt? Ik wordt moe van die aannames. Feiten graag...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sytsa

Citaat van: Destroyer op februari 10, 2013, 12:50:45
Citaat van: sytsa op februari 10, 2013, 12:46:13
Lodeweges word het,na gisteren dat ik het hoorde

Wat is je bron? Van de belt? Ik wordt moe van die aannames. Feiten graag...
[/quote

Hij is vrijdag in het stadion gezien met zijn zaakwaarnemer,en deze bron klopt zeker

Chipke

#307
Ik geef het op nu zeggen ze dat Ron Jans weer in beeld is  8P 8P

Bernardo

Lodeweges, zou ik onbegrijpelijk vinden. Opgestapt bij Groningen en NEC. En verder bijna alleen maar als assistent gewerkt en nergens een echte prestatie neer gezet.

Bernardo

Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 13:14:37
Ik geef het op nu zeggen ze dat Rons weer in beeld is  8P 8P

Wie zegt dat?

zeewolde

Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 13:14:37
Ik geef het op nu zeggen ze dat Rons weer in beeld is  8P 8P
en wie is dat? een vierde klas amateur trainer?

zeewolde

mocht je jans bedoelen, lijkt me sterk als ze langeler niet kunnen betalen. ik ben bang dat cambuur te hoog wil grijpen en straks weer met een b trainer aankomt. was ook zo in fe tijd dat we met doolhof opgescheept werden.

Chipke

Bedoel Ron Jans idd haha stond zonet weer op twitter

denistel

Citaat van: Bernardo op februari 10, 2013, 13:16:42
Lodeweges, zou ik onbegrijpelijk vinden. Opgestapt bij Groningen en NEC. En verder bijna alleen maar als assistent gewerkt en nergens een echte prestatie neer gezet.

zijn ploegen spelen wel altijd goed en vezorgd voetbal zelfs bij vvog

en heeft ervaring op td gebied he. zou voor mij juist wel aan het beeld
voldoen wat we van de nieuwe man verwachten maar we zullen zien.

is trainer of ass trainer geweest bij psv-zwolle-groningen-g.eagles-dkv-e.oilers-g.eigth-nec
en al jazeira en jef united dus ervaring genoeg.

Destroyer

Citaat van: Chipke op februari 10, 2013, 14:10:42
Bedoel Ron Jans idd haha stond zonet weer op twitter

Twitter net nog door gespit  maar niets te vinden. Bron? Fantast?
** Poolwinner 18/19 - 21/22