Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.

Galdiano

Ik denk dat we de trainer nog niet genoemd hebben!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Sonnema op januari 23, 2013, 18:32:50
Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.
Een goed netwerk? Technisch goed inzicht? Ik denk aan een man die hier als trainer faalde.

Jurrie Koolhof. Prima man, uitstekende voetbalvisie en een groot netwerk. Alleen geen veldtrainer omdat hij te aardig was.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 18:38:40
Citaat van: Sonnema op januari 23, 2013, 18:32:50
Wat moet Cambuur nu met Ulderink???? Wat is zijn ervaring op technisch gebied en wat zijn de connecties van hem voor nieuwe spelers??? Er komt vast iemand die niemand had verwacht of genoemd.
Een goed netwerk? Technisch goed inzicht? Ik denk aan een man die hier als trainer faalde.

Jurrie Koolhof. Prima man, uitstekende voetbalvisie en een groot netwerk. Alleen geen veldtrainer omdat hij te aardig was.

Dan mogen we hopen dat er destijds fatsoenlijk afscheid is genomen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER

Dokkumer

Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
Niks tegen Langeler, maar ik heb het idee dat hij waarschijnlijk wel hogerop kan.

Grijskijkert

Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
En ambieert een bureau/dubbel functie,het zou mij niet verrassen..
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2013, 19:49:23
Citaat van: richard op januari 23, 2013, 19:33:09
Nieuw vers bloed, geen oude koeien.....LANGELER
Niks tegen Langeler, maar ik heb het idee dat hij waarschijnlijk wel hogerop kan.

Helaas niet alleen kan, maar ook wil! Maar mag deze kerel graag.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sytsa

Het zou de ideale man zijn voor Cambuur Art langeler een die er bovenop staat en dat heeft Cambuur nodig en hij wil een functie als technisch manager dan is dit toch een juiste optie lijkt mij |:)

PePe

De dag voordat Langeler officieel bekend maakte, dat hij bij 038 zou stoppen, stond op websites rond 038 al, dat hij voor 3 jaar bij Cambuur zou gaan tekenen. 1 en 1 =2 van de Belt en Langeler kennen elkaar.
Maar ook Henk de Jong heeft een bekende welke is genoemd, Jan de Jonge.

Dick de Boer past volgens mij het beste bij het door Cambuur genoemde profiel.

Chipke

Art Langeler mag wat mij betreft gerust naar Cambuur komen. Past denk ik goed bij de club en ziet een dubbelrol ook wel zitten. En natuurlijk de connectie met vd Belt lijkt mij een pluspunt.

mario

Alsjeblieft niet Ulderink... geen toegevoegde waarde.

Thieske

Heb goede hoop op Art Langeler!


Destroyer

Nogmaals, ik hoop zeker op langeler. Maar zou hij niet een stapje hoger willen? Ik neem aan nu je in de eredivisie bent niet graag terug wil naar jupiler league!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Ik denk dat het Jan de Jonge wordt
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it