Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer 2013/2014

Gestart door Goudvinger, januari 17, 2013, 16:02:52

Vorige topic - Volgende topic

richard

Uit het rijtje vage geruchten.......ulderink gezien in stadion!!

dit is mien club

Ik mag het toch niet hopen Richard.
Zo dom zullen ze bij Cambuur toch niet zijn?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Bakker90

Ulderink.. goede trainer
De jonge.. prima duo met henk de Jong..
Langeler.. heb ik het liefst..

Maar bovengenoemde trainers zijn wel de trainers wat SC Cambuur op de kaart kan zetten het liefst heb ik De jonge of Langeler als trainer en als technisch adviseur.. maar ulderink is echt geen slechte man voor cambuur zoals iedereen zegt.. go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..

Chipke

Ulderink had ik van te voren al verwacht. Zit zonder club na het failliet gaan van Agovv en lijkt mij wel een type voor een technische rol. We wachten af!

DMS78

Ik las op het oude forum de naam van Adri Koster...  :?

Chipke

Citaat van: DMS78 op januari 24, 2013, 13:24:49
Ik las op het oude forum de naam van Adri Koster...  :?

Niet verkeerd, maar lijkt mij absoluut niet haalbaar.

Andre-Lwd

Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..

Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.

AL

Citaat van: Andre-Lwd op januari 24, 2013, 13:58:20
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..

Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.

Ten Hag is pas sinds dit seizoen werkzaam bij de Eagles!

sunderland

Citaat van: AL op januari 24, 2013, 19:52:50
Citaat van: Andre-Lwd op januari 24, 2013, 13:58:20
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19
go ahead eagles voetbalde erg goed onder ulderink..

Dat lag meer aan ten Hag dan aan Ulderink denk ik.

Ten Hag is pas sinds dit seizoen werkzaam bij de Eagles!
Boerebach en Bosvelt waren zijn assistenten. Ook zeker niet verkeerd

SCCdrachten


gewoon een fan

Citaat van: SCCdrachten op januari 25, 2013, 07:09:04
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 13:18:19

De jonge.. prima duo met henk de Jong..


Hoe kom je daar bij ?????
Ik denk dat hij de namen bedoeld  :? anders zou ik het ook niet weten.

Chipke

Die twee hebben nog nooit samengewerkt volgens mij..,

Sonnema

Wat moeten wij met die achterlijke DKV-er hier van een de Jonge haal je toch alleen maar kwaad bloed bij je supporters. Langeler zou ik niet raar van opkijken, vanavond iedereen maar ff mailen naar VI ,Genee aan de tand voelen :proost

Chipke

Citaat van: Sonnema op januari 25, 2013, 08:43:29
Wat moeten wij met die achterlijke DKV-er hier van een de Jonge haal je toch alleen maar kwaad bloed bij je supporters. Langeler zou ik niet raar van opkijken, vanavond iedereen maar ff mailen naar VI ,Genee aan de tand voelen :proost

Goed idee, hoe meer mailen hoe groter de kans is dat de vraag in de uitzending komt.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it