Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Collingwood op juni 17, 2018, 16:25:29

Titel: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2018, 16:25:29
DONE DEAL: ROBIN MAULUN KOMEND SEIZOEN IN HET GEEL-BLAUW

SC Cambuur heeft overeenstemming bereikt met Robin Maulun (21) over een dienstverband in Leeuwarden. De Franse middenvelder heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Wel moet hij nog medisch worden gekeurd.

De 21-jarige Maulun is een aanvallend ingestelde middenvelder die de volledige jeugdopleiding van de Franse topclub Girondins Bordeaux heeft doorlopen. Hier werd hij gezien als een groot talent en op 19-jarige leeftijd maakte hij al zijn debuut in de Europa League. Ook kwam hij tot tweemaal toe uit voor het nationale team van Frankrijk O17.

"Een sierlijke speler", zo typeert technisch manager Foeke Booy de nieuwe aanwinst. "Technisch vaardig, een goed overzicht en prima pass. Hij heeft een zeer gedegen opleiding gehad bij Bordeaux en door omstandigheden daar zijn belofte niet weten in te lossen. Hij is enorm gretig om dat bij ons wel te doen."

Bienvenue et succès Robin!

http://cambuur.nl/nieuws/done-deal-robin-maulun-komend-seizoen-geel-blauw/
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op juni 17, 2018, 16:28:24
Welkom en succes.

Het klinkt wel lekker ,bordeaux, europa league, frankrijk onder 17, maar geen vermelding waar hij afgelopen seizoen speelde en hoeveel wedstrijden daar....
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2018, 16:36:02
Heb hetzelfde gevoel als bij Ciganiks. Iemand die de hele jeugdopleiding van Bordeaux doorloopt en daar zelfs debuteert is normaal gesproken een interessante speler voor Cambuur. Wat dat betreft dus weer benieuwd. Wel hoop ik toch echt dat er nog wel een ervaren controleur bij komt.

Overigens sowieso wel blij met het type speler, een creatieveling. Ik zou daarvoor ook niet 123 een realistische optie dichter bij huis weten. Alleen Schuurman, maar die heeft bij NEC ook allesbehalve overtuigd, was evengoed een gok geweest.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: justremco op juni 17, 2018, 16:56:38
Citaat van: zeewolde op juni 17, 2018, 16:28:24
Welkom en succes.

Het klinkt wel lekker ,bordeaux, europa league, frankrijk onder 17, maar geen vermelding waar hij afgelopen seizoen speelde en hoeveel wedstrijden daar....

Volgens mijn info 22 competitieduels voor Trellisac uit Frankrijk...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op juni 17, 2018, 17:00:20
Welkom, mag waarschijnlijk met Ciganiks uitvechten wie de opvolger van Crowley wordt. Net als alle anderen, een jaartje proberen en dan kijken of we doorgaan.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lore op juni 17, 2018, 18:03:13
Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 16:56:38
Volgens mijn info 22 competitieduels voor Trellisac uit Frankrijk...

The league serves as the fourth tier of the French football league system behind Ligue 1, Ligue 2, and the Championnat National.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op juni 17, 2018, 19:08:40
Het wachten is nu natuurlijk op de eerste lolbroek die hem meloen noemt.
Welkom btw.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Naastismis op juni 17, 2018, 19:18:43
Het 4de niveau van Frankrijk,al een speler gehaald die op een laag niveau in Duitsland speelde,zulke spelers van dat niveau zijn vast ook wel in Nederland te vinden,als ze dit doorzetten krijg je een vreemdelingenlegioen.haal dan de beste spelers uit onderkant juup en bovenkant 2de divisie,dat zal toch ook wel moeten lukken.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: justremco op juni 17, 2018, 19:24:12
Citaat van: Naastismis op juni 17, 2018, 19:18:43
Het 4de niveau van Frankrijk,al een speler gehaald die op een laag niveau in Duitsland speelde,zulke spelers van dat niveau zijn vast ook wel in Nederland te vinden,als ze dit doorzetten krijg je een vreemdelingenlegioen.haal dan de beste spelers uit onderkant juup en bovenkant 2de divisie,dat zal toch ook wel moeten lukken.

Blijkbaar willen dergelijke spelers niet, want kan me niet voorstellen dat ze dat niet geprobeerd hebben. Nu krijg je idd een vreemdelingen legioen. Maar bij Willem II was de voertaal afgelopen seizoen Engels en die hebben zich gewoon gehandhaafd....
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op juni 17, 2018, 19:28:15
Begint een beetje op het Utrecht van destijds te lijken toen booy daar ts was.
Ook toen heel veel buitenlanders
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Scc4-ever op juni 17, 2018, 19:30:41
Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 19:24:12
Blijkbaar willen dergelijke spelers niet, want kan me niet voorstellen dat ze dat niet geprobeerd hebben. Nu krijg je idd een vreemdelingen legioen. Maar bij Willem II was de voertaal afgelopen seizoen Engels en die hebben zich gewoon gehandhaafd....
valt nog wel mee. T kan altijd nog erger.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2018, 19:36:58
Alles staat of valt voor mij met leuk voetbal met veel inzet. Dat heb ik vorig jaar met de Nederlandse Mathieus, Van Kippersluizen, Smeets' en Daniels' van deze wereld toch vaak gemist. Geen idee of het met deze jongens wel gaat lukken (ik ken ze nog niet), maar dat is voor mij in ieder geval belangrijker dan waar ze vandaan komen.

Daarnaast is de concurrentie om de Nederlandse topspelers (voor ons niveau) nog nooit zo groot geweest, wat dat betreft vind ik het zelfs prima en slim om ook naar het buitenland te kijken. We zullen zien hoe het uitpakt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op juni 17, 2018, 19:59:55
Hij is al op stage geweest, zal dus vast wel wat kunnen.

Welkom  |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Vlampiep op juni 17, 2018, 21:24:04
Citaat van: speculeter op juni 17, 2018, 19:28:15
Begint een beetje op het Utrecht van destijds te lijken toen booy daar ts was.
Ook toen heel veel buitenlanders
Met dergelijk "vreemdelingen legioen" lijkt succes nog niet verzekerd.
Het is afwachten hoe al deze jonge nieuwe spelers zich gaan ontwikkelen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op juni 18, 2018, 08:05:32
er zullen toch ook nog 2 bij moeten die zeggen tot hier en niet verder want daar hebben we
het de laatste 2 seizoenen op verloren.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Jandehulk op juni 18, 2018, 08:27:36
We mutte zu nog een paar tolken inhuren ..een mof,Belg, Nigeriaan,Fransman,let ...word leuk ?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op juni 18, 2018, 08:55:13
Jonge, Hake is een polyglot.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: michello op juni 18, 2018, 09:04:40
Doet me wel wat aan Vd Streek denken in de beelden die ik gezien heb. Ik ben benieuwd, er valt verder nog weinig van te zeggen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Tanjajeah op juni 18, 2018, 21:32:41
[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/btindKRpmN4"
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: V-man op juni 18, 2018, 21:42:30
9nCeqy2XuZPHzmiHygqsueqVsyVMLhU5nxwvfoDerd4MbH__dIHHi--D
Ik lees: Waarom Kippersluis niet op 10 proberen?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: V-man op juni 18, 2018, 21:44:11
Maulun (on topic) op de 1 of andere manier heb ik hier wel een goed gevoel bij. Wellicht een mooi koppeltje met spits Rossi?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2018, 22:09:42
Citaat van: Tanjajeah op juni 18, 2018, 21:32:41
[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/btindKRpmN4"

Dit stemt mij eerlijk gezegd wel hoopvol en zou wel eens een aangename verrassing kunnen worden
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2018, 22:21:38
Hoewel je van elke speler wel een filmpje met goede momenten kunt maken, kun je volgens mij wel meteen zien dat deze jongen een zeer fijn balgevoel heeft. Doet qua type denken aan Crowley. Hopelijk kan hij het waar maken.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op juni 19, 2018, 08:09:35
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2018, 22:21:38
Hoewel je van elke speler wel een filmpje met goede momenten kunt maken, kun je volgens mij wel meteen zien dat deze jongen een zeer fijn balgevoel heeft. Doet qua type denken aan Crowley. Hopelijk kan hij het waar maken.

Eens maar ik moet zeggen dat alle spelers die tot nu toe zijn gehaald wel een goede tactisch en technische achtergrond hebben. In die optiek zouden ze in staat moeten zijn om het voetbal idee van Hake naar behoren uit te voeren. Enige probleem wat ik zie is de jonge leeftijd c.q. te kort aan ervaring in de groep. Tevens zijn alle verschillende nationaliteiten niet bevorderlijk voor de communicatie in het veld. Des al niet te plus ben ik gematigd positief, tenminste als er toch nog een ervaren nr 6 komt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op juni 19, 2018, 10:11:05
Citaat van: Agy op juni 19, 2018, 08:09:35
Eens maar ik moet zeggen dat alle spelers die tot nu toe zijn gehaald wel een goede tactisch en technische achtergrond hebben. In die optiek zouden ze in staat moeten zijn om het voetbal idee van Hake naar behoren uit te voeren. Enige probleem wat ik zie is de jonge leeftijd c.q. te kort aan ervaring in de groep. Tevens zijn alle verschillende nationaliteiten niet bevorderlijk voor de communicatie in het veld. Des al niet te plus ben ik gematigd positief, tenminste als er toch nog een ervaren nr 6 komt.

Ja eens, allen hebben een achtergrond bij behoorlijke clubs die over het algemeen aanvallend voetbal spelen (Mous en Van Koesveld bij Ajax, Maulun en Sambissa bij Bordeaux, Mbende bij Dortmund, Calor bij Vitesse en Ciganiks bij Leverkusen en Schalke). Of ze bij ons hun belofte waar kunnen maken is natuurlijk nog afwachten.

Aangezien het aantrekken van deze jongens (als het goed is) in overleg met Hake is gegaan ben ik benieuwd hoe hij het neer gaat zetten en de valkuilen die jij benoemt gaat ontwijken. Als je ziet dat hem dat vorig seizoen ook redelijk lukte met een selectie waar hij geen hand in heeft gehad heb ik daar op voorhand wel vertrouwen in.

Echter, een ervaren 6 lijkt me inderdaad een absolute must. We missen nu zowel ervaring als defensieve kracht op het middenveld. Gelukkig heeft Foeke inmiddels gezegd dat ze er uiteindelijk nog een middenvelder bij willen hebben, dus ik ga er nu nog vanuit dat het goed komt.

Daarnaast ben ik ook wel blij dat ze er nog een linksbuiten bij willen hebben. Ik vind Mathieu en Kallon best wel talentvol en ben gecharmeerd van Conraad, maar het zou niet slim zijn te verwachten dat die wekelijks het verschil gaan maken voorin.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Drumfather SCC op juli 12, 2018, 14:38:55
SC Cambuur moet het de komende weken zonder Robin Maulun stellen. De Fransman raakte dinsdagmiddag geblesseerd tijdens een oefensessie en heeft enkele weken nodig om te herstellen. Dat meldt de club donderdagmiddag op Twitter.

Maulun heeft een zware verrekking aan zijn enkel opgelopen. Volgens bronnen op Twitter was dit het gevolg van een botsing met ploeggenoot Justin Mathieu.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 12, 2018, 18:09:35
Citaat van: Drumfather SCC op juli 12, 2018, 14:38:55
SC Cambuur moet het de komende weken zonder Robin Maulun stellen. De Fransman raakte dinsdagmiddag geblesseerd tijdens een oefensessie en heeft enkele weken nodig om te herstellen. Dat meldt de club donderdagmiddag op Twitter.

Maulun heeft een zware verrekking aan zijn enkel opgelopen. Volgens bronnen op Twitter was dit het gevolg van een botsing met ploeggenoot Justin Mathieu.
Zo begin Jack Byrne ook bij ons
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op juli 12, 2018, 18:46:24
Balen, was wel benieuwd naar hem.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op juli 13, 2018, 07:03:11
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Etten krijgt nu echt de kans en de zoektocht naar een '10' krijgt nog meer prio.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op december 11, 2018, 13:00:31
Heeft Robin vandaag getraind? Hoe is het met hem? (of waren ze vrij vandaag?)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op december 11, 2018, 13:30:14
In het verslag van het FD wordt hij verschillende keren geciteerd over de wedstrijd, maar over de blessure wordt met geen woord gerept. Wellicht dat het meevalt?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Keizer op december 11, 2018, 15:07:28
Viel me in de wedstrijd tegen Jong PSV en de wedstrijd tegen Den Bosch positief op! Hopen dat hij deze lijn door kan zetten!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op december 11, 2018, 15:28:42
Niet alleen in die 2 wedstrijden maar ook tegen Volendam maakte hij het (voetballende) verschil. Zelfs tegen Eindhoven was hij aan de bal nog 1 van de beteren. Hij greep gisteren naar zijn enkel dus wellicht weer last van zijn eerdere blessure!? Hoop dat het meevalt maar vrees dat komende vrijdag in elk geval te vroeg komt. Als zegt hij afsluitend na de wedstrijd wel.... "Ik bel zo als eerste mijn moeder, dat doe ik altijd na de wedstrijd. Die zal vast net zo blij zijn als ik." ....dus misschien valt het idd mee.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op december 24, 2018, 23:57:49
In het team van de week bij VI.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op december 25, 2018, 07:40:18
Gewoon een hele goede versterking!
Echt de allerbeste speler in de selectie.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op december 25, 2018, 07:49:05
Slentert als een vedette over het veld maar betrap hem nooit op een goeie actie.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op december 25, 2018, 09:51:32
Citaat van: De Gast op december 25, 2018, 07:49:05
Slentert als een vedette over het veld maar betrap hem nooit op een goeie actie.
al meerdere wedstrijden de beste.
Ms andere bril?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op december 25, 2018, 10:08:24
Citaat van: De Gast op december 25, 2018, 07:49:05
Slentert als een vedette over het veld maar betrap hem nooit op een goeie actie.

Dan zie je het toch echt verkeerd...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Tanjajeah op december 25, 2018, 12:35:09
Opgebloeid toen hij centraal kwam te staan en inmiddels niet meer uit de basis weg te denken.  Gezien zijn leeftijd zit er ook nog veel rek in.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op december 25, 2018, 15:40:55
Benut de penalty's maar kan me geen acties voor de geest halen die beslissend waren.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op december 25, 2018, 16:02:58
Dat Maulun er als een vedette bij zou lopen vind ik onzin, heeft juist een prima inzet. Dat hij nooit een goede actie heeft is ook onzin, grotendeels door hem speelt de ploeg juist wat beter de laatste tijd, hij brengt er voetbal in.

Ben het er wel mee eens dat hij  over het algemeen niet beslissend genoeg is rond de 16 van de tegenstander (overigens net als de rest). Wellicht kan dit nog komen, hij staat er eigenlijk nog maar net vast in op 10 en tegen MVV was hij wel uiterst gevaarlijk met steekballen. Daar hadden via Kallon en Rossi gewoon twee goals uit moeten komen.

Een andere optie is om hem dichter bij de verdediging te laten spelen om er meer voetbal van achteruit in te krijgen. Juist vanwege zijn inzet denk ik dat dat best kan met een balafpakker naast hem. Dat zou dan ruimte maken voor een 10 die voorin (nog) meer kan brengen, bijvoorbeeld Spierings of Marinus.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op december 25, 2018, 16:43:35
Citaat van: De Gast op december 25, 2018, 15:40:55
Benut de penalty's maar kan me geen acties voor de geest halen die beslissend waren.

Het is omdat hij niet meer kwaliteit voor zich heeft staan anders had hij minmaal 8 assists of key passes op zijn naam staan.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: diekhuzen op december 25, 2018, 19:42:39
Persoonlijk vind ik hem, samen met onze keeper, een versterking tov vorig seizoen. Een wat vervelende start met blessureleed en wellicht geen spelers voor in team dat slecht draait. Hij moet het niet hebben van strijdlust en dat is hoogstwaarschijnlijk al geconstateerd bij de scouting.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op december 26, 2018, 08:49:15
Citaat van: diekhuzen op december 25, 2018, 19:42:39
Persoonlijk vind ik hem, samen met onze keeper, een versterking tov vorig seizoen. Een wat vervelende start met blessureleed en wellicht geen spelers voor in team dat slecht draait. Hij moet het niet hebben van strijdlust en dat is hoogstwaarschijnlijk al geconstateerd bij de scouting.
nou Sambissa is ook wel goed hoor is een zekerheidje in de verdediging.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op december 26, 2018, 11:47:36
sambissa is eerder een zekerheidje met opkomen dus zijn aanvallende drive.
verdedigend kan het nog beter. vind maulun zeker wel een aardige speler
maar net als bij de meesten mag er wel wat meer gif en overtuiging in richting
de goal van de tegenstander,
wat er op het middenveld en voorin ontbreekt is routine geslepen spelers
de weten wat er gevraagd wordt.maar die zijn waarschijnlijk te duur voor ons.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op december 26, 2018, 12:05:34
Sambrissa is prima maar heeft teveel domme spelers om hem heen(staat steeds vrij maar word niet gezien), maulun zijn handelingssnelheid en zijn snelheid zijn niet zo goed.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op december 26, 2018, 13:15:12
Citaat van: denistel op december 26, 2018, 11:47:36
wat er op het middenveld en voorin ontbreekt is routine geslepen spelers
de weten wat er gevraagd wordt.maar die zijn waarschijnlijk te duur voor ons.

Helemaal waar.. en dat kost wat maar betaald zich ook terug omdat dan een Maulun , Sambissa, of Robertha zich veel sneller ontwikkelen met routineers om zich heen. En dan levert dat weer een een leuke transfersom op. Ze kunnen nu nog zoveel trainen maar als er geen kwaliteit bijkomt dan gaan ze niet beter worden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op december 26, 2018, 13:55:01
Citaat van: denistel op december 26, 2018, 11:47:36
sambissa is eerder een zekerheidje met opkomen dus zijn aanvallende drive.
verdedigend kan het nog beter. vind maulun zeker wel een aardige speler
maar net als bij de meesten mag er wel wat meer gif en overtuiging in richting
de goal van de tegenstander,
wat er op het middenveld en voorin ontbreekt is routine geslepen spelers
de weten wat er gevraagd wordt.maar die zijn waarschijnlijk te duur voor ons.

Te duur? De bank zit vol met miskopen. Had je echt wel wat leuks voor kunnen halen.

Het is sportief gewoon een failliet elftal. Keeper is leuk, rest heeft geen waarde. Geloof er ook niks van dat een Sambissa Maulun en Robertha nog eens wat gaan opleveren. Die verdwijnen straks weer geruisloos. De keeper wel, dat was vanaf de eerste wedstrijd duidelijk. De rest staat helemaal stil in de ontwikkeling. En dat valt de club en ts aan te rekenen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op december 26, 2018, 16:27:59
Iedereen kan fouten maken, maar het is wel duidelijk, dat het vanaf nu echt beter moet!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op december 26, 2018, 23:05:47
Citaat van: De Gast op december 26, 2018, 13:55:01
Te duur? De bank zit vol met miskopen. Had je echt wel wat leuks voor kunnen halen.

Het is sportief gewoon een failliet elftal. Keeper is leuk, rest heeft geen waarde. Geloof er ook niks van dat een Sambissa Maulun en Robertha nog eens wat gaan opleveren. Die verdwijnen straks weer geruisloos. De keeper wel, dat was vanaf de eerste wedstrijd duidelijk. De rest staat helemaal stil in de ontwikkeling. En dat valt de club en ts aan te rekenen.

ik heb het over de situatie zoals ie nu is. dan zal je toch eerst spelers kwijt moeten
voordat je meer routine kan halen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2019, 13:42:25
Staat in het KKD team van de week.  :proost
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op maart 12, 2019, 18:51:42
Hoe dan..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op maart 15, 2019, 23:08:32
ook nu weer 3 a 4 open schiet kansen maar ballen belanden nergens
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bolle op maart 16, 2019, 08:40:39
Een van de minsten van t veld gister...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op maart 16, 2019, 08:42:45
Citaat van: Bolle op maart 16, 2019, 08:40:39
Een van de minsten van t veld gister...

Niet zijn beste wedstrijd al had hij wel 1 heerlijke steekbal.
Bangura en Jansen vond ik de zwaksten aan onze kant.

Maar voor mij op zeker verlengen mbt Maulun.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bolle op maart 16, 2019, 08:57:33
Citaat van: AL op maart 16, 2019, 08:42:45
Niet zijn beste wedstrijd al had hij wel 1 heerlijke steekbal.
Bangura en Jansen vond ik de zwaksten aan onze kant.

Maar voor mij op zeker verlengen mbt Maulun.

Bangura en Maulun bij mij.

Verlengen van Maulun lijkt mij, als de voorwaarden redelijk zijn, ook. Zit zeker potentie in, maar moet veel stabieler.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op maart 16, 2019, 09:06:47
hij scoort nooit en dat zal toch moeten op die positie
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bolle op maart 16, 2019, 10:48:36
Citaat van: denistel op maart 16, 2019, 09:06:47
hij scoort nooit en dat zal toch moeten op die positie

Eens. En vaak niet eens in de buurt...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op maart 16, 2019, 10:50:41
Voor de breedte/concurrentie/toekomst kun je hem houden als de voorwaarden redelijk gunstig zijn. Voor de basis zal er absoluut een betere 10 moeten komen die veel vaker beslissend is rond de 16 van de tegenstander met steekpasses en goals.

Had gisteren natuurlijk wel een assist moeten hebben, Robertha had die schitterende steekbal af moeten ronden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op maart 16, 2019, 11:13:00
Maulun vind ik samen met Boerlage de enige middenvelder met voetballend vermogen.
Alleen zie ik in hem geen 10.

Zou Maulun en Boerlage erbij houden.
De rest van middenveld mag wat mij betreft vertrekken.

En dan 3 echte versterkingen erbij op middenveld.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op maart 16, 2019, 11:28:17
Mits niet te duur zou ik Ciganiks, Boerlage en Maulun gewoon houden voor de breedte/concurrentie. Ik vind dat deze jongens potentie en een goede instelling hebben en als Henk echt zo'n goede trainer/motivator is (waar ik ook in geloof) kan hij dat er uit halen.

Jansen voor de basis houden. Heeft zijn topniveau nog niet bereikt, maar wat wil je als je 1,5 jaar niet hebt gevoetbald en vervolgens midden in het seizoen in een labiel team terecht komt. Aan kleine dingen zie je dat deze jongen een hoger niveau aankan, let bijvoorbeeld maar eens op hoe vaak hij een tweede bal wint door zich goed te positioneren/goed te anticiperen.

Daarnaast moet je dan twee echte toppers halen voor de 6 (El Makrini?) en 10 (niveau Branco van den Boomen). Die in de basis met Jansen, die andere drie er achter, dat is in mijn ogen prima voor de KKD.

Wat mij betreft moet vooral de aanval volledig op de schop (deels noodgedwongen, want Hendriks lijkt me niet te behouden).
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op maart 16, 2019, 11:40:23
Citaat van: Collingwood op maart 16, 2019, 11:28:17
Mits niet te duur zou ik Ciganiks, Boerlage en Maulun gewoon houden voor de breedte/concurrentie. Ik vind dat deze jongens potentie en een goede instelling hebben en als Henk echt zo'n goede trainer/motivator is (waar ik ook in geloof) kan hij dat er uit halen.

Jansen voor de basis houden. Heeft zijn topniveau nog niet bereikt, maar wat wil je als je 1,5 jaar niet hebt gevoetbald en vervolgens midden in het seizoen in een labiel team terecht komt. Aan kleine dingen zie je dat deze jongen een hoger niveau aankan, let bijvoorbeeld maar eens op hoe vaak hij een tweede bal wint door zich goed te positioneren/goed te anticiperen.

Daarnaast moet je dan twee echte toppers halen voor de 6 (El Makrini?) en 10 (type Branco van den Boomen). Die in de basis met Jansen, die andere drie er achter, dat is in mijn ogen prima voor de KKD.

er staat heel wat te gebeuren.de 3 die je noemt zou je een kans kunnen geven maar het zijn
geen scoorders en dat moeten middenvelders ook doen vind ik.
we zullen het allemaal zien ik ben in ieder geval positief.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op maart 16, 2019, 12:02:00
Jansen is voor mij een grote twijfelgeval.
Vind hem tot nu toe voetballend tegenvallen.
En echt dynamisch is hij ook niet zoals werd aangekondigd.

Maar inderdaad lang niet op niveau gespeeld.

Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: justremco op maart 16, 2019, 12:36:33
Citaat van: denistel op maart 16, 2019, 11:40:23
er staat heel wat te gebeuren.de 3 die je noemt zou je een kans kunnen geven maar het zijn
geen scoorders en dat moeten middenvelders ook doen vind ik.
we zullen het allemaal zien ik ben in ieder geval positief.

Er komen heel wat interessante spelers beschikbaar op de markt, dus als de verhalen over een financiële injectie door sponsoren klopt zou ik eerst verder kijken naar spelers die niet alleen potentie hebben maar bovenal gewoon kunnen voetballen en bij voorkeur wat meer scorend vermogen hebben
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op maart 16, 2019, 13:55:35
Citaat van: justremco op maart 16, 2019, 12:36:33
Er komen heel wat interessante spelers beschikbaar op de markt, dus als de verhalen over een financiële injectie door sponsoren klopt zou ik eerst verder kijken naar spelers die niet alleen potentie hebben maar bovenal gewoon kunnen voetballen en bij voorkeur wat meer scorend vermogen hebben

Och, dat mag ook hoor. Zo zou ik het doen, maar als één of meer van de genoemde spelers niet verlengd worden kan ik daar ook niet wakker van liggen. De al dan niet komst van Henk wacht ik met meer spanning af.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op maart 16, 2019, 14:30:28
Met jongens als Ciganiks Maulun Boerlage ga je gewoon nooit hogerop komen.  En voor de breedte ga je zo'n Fransman toch ook geen contract geven.. als je een nieuwe start wilt maken dan ook flink de bezem er door.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op maart 16, 2019, 14:37:18
Liever de Franse Maulun dan een gokje a la de Nederlandse Calor. Ook al zal er wat meer geld zijn ga ik er niet vanuit dat we een stuk of 6 zekerheidjes binnen gaan halen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op maart 16, 2019, 14:53:47
Er zullen er toch een paar verlengt worden anders sta je met 5 spelers op de eerste training. Maar dan wel voor de breedte.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op maart 16, 2019, 14:58:13
Voor de eerste training staat er heus wel een bijna complete selectie hoor.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: justremco op maart 16, 2019, 15:20:11
Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 14:58:13
Voor de eerste training staat er heus wel een bijna complete selectie hoor.

Dat willen ze wel inderdaad, dus met 5 man op eerste training zal wel wat metvallen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op maart 29, 2019, 22:57:40
Hoe is het mogelijk dat deze jongen zoveel wedstrijden heeft gespeeld dat hij daardoor ook nog recht heeft op een contractverlenging. Wordt een dure bankzitter volgend jaar. Kan er maar bar weinig van!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op maart 29, 2019, 23:25:00
Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 22:57:40
Hoe is het mogelijk dat deze jongen zoveel wedstrijden heeft gespeeld dat hij daardoor ook nog recht heeft op een contractverlenging. Wordt een dure bankzitter volgend jaar. Kan er maar bar weinig van!!

Eens! Ik heb lang wel wat in deze jongen gezien, maar us de laatate weken de zwakste schakel.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 29, 2019, 23:32:47
Dat ie automatisch is verlengd wil nog niet zeggen dat hij ook zeker blijft natuurlijk. Als de nieuwe staf hem niet nodig heeft, is er nog genoeg tijd om een nieuwe club te vinden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Tanjajeah op maart 29, 2019, 23:32:57
Is inderdaad moeilijk te begrijpen dat juist bij Maulun de optie tot verlenging is gelicht. Grossiert in het aanspelen van de verkeerde kleur en wordt standaard op snelheid geklopt. 
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op maart 29, 2019, 23:48:14
Was geen optie. Zoveel wedstrijden spelen betekende contractueel verlenging van de verbintenis.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 29, 2019, 23:50:41
Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 23:48:14
Was geen optie. Zoveel wedstrijden spelen betekende contractueel verlenging van de verbintenis.
Het kan ook zijn dat andere spelers dit ook hadden maar niet aan  het aantal wedstrijden toe gekomen zijn .
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Tanjajeah op maart 30, 2019, 00:01:54
Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 23:48:14
Was geen optie. Zoveel wedstrijden spelen betekende contractueel verlenging van de verbintenis.

Ja klopt, je hebt gelijk, was ik even vergeten.
Hij zal volgend seizoen in ieder geval een stuk minder spelen dan dit seizoen schat ik.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op maart 30, 2019, 07:15:44
Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 22:57:40
Hoe is het mogelijk dat deze jongen zoveel wedstrijden heeft gespeeld dat hij daardoor ook nog recht heeft op een contractverlenging. Wordt een dure bankzitter volgend jaar. Kan er maar bar weinig van!!

Hoe weet je nou wat die speler verdiend? Waarschijnlijk dit jaar voor een schijntje gespeeld en volgend jaar een gemiddeld salaris.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: michello op maart 30, 2019, 07:53:56
Je zegt zelf een zin eerder dat je dat moeilijk kan weten.
Wat mij betreft word zijn contract ontbonden. Heeft gewoon niet het niveau van een nummer 10 en scoort veel te weinig.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op maart 30, 2019, 08:15:14
Haha, goed punt !
Maulun krijgt inderdaad vooral een contractverlenging omdat de rest van de middenvelders nog minder hebben gepresteerd. Shirtnummer 10 is niet eens uitgegeven in de selectie... dit mag weer op het conto van Foeke worden bijgeschreven.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op maart 30, 2019, 08:47:13
Citaat van: michello op maart 30, 2019, 07:53:56
Je zegt zelf een zin eerder dat je dat moeilijk kan weten.
Wat mij betreft word zijn contract ontbonden. Heeft gewoon niet het niveau van een nummer 10 en scoort veel te weinig.
had hier al eerder genoemd dat zijn snelheid veel te laag is. Zijn handelingsnelheid is ook te laag,
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op maart 30, 2019, 08:48:30
Speelt laatste weken inderdaad niet best.
Toch heb ik eerder dingen van hem gezien waarvan ik zeg dat deze jongen prima kan voetballen.
Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen onder Henk en Sandor.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Tanjajeah op maart 30, 2019, 09:51:13
Maulun is technisch best wel een handige speler. Alleen hij speelt de bal veel te vaak naar de verkeerde kleur. Daarnaast verliest hij vaak zijn persoonlijke duels, want hij heeft totaal geen body. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn als je dan in ieder geval snelheid hebt, alleen hij is ook nog eens heel traag. Hoe hij er gister een paar keer opzichtig sprintduels verloor..Nee, ik vrees toch echt dat hij volgend seizoen op de bank belandt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op maart 30, 2019, 16:38:14
Citaat van: Tanjajeah op maart 30, 2019, 09:51:13
Maulun is technisch best wel een handige speler. Alleen hij speelt de bal veel te vaak naar de verkeerde kleur. Daarnaast verliest hij vaak zijn persoonlijke duels, want hij heeft totaal geen body. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn als je dan in ieder geval snelheid hebt, alleen hij is ook nog eens heel traag. Hoe hij er gister een paar keer opzichtig sprintduels verloor..Nee, ik vrees toch echt dat hij volgend seizoen op de bank belandt.

En de bal proberen terug te krijgen, bij balverlies door zijn actie, nee hoor!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: SCCRulez op maart 30, 2019, 17:46:11
Weer kapot geërgerd aan hem gister. Bankopvulling komend seizoen. Technisch best aardig maar te weinig fysiek, inzet en inzicht..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: LWD vak 7 op april 12, 2019, 22:18:48
Heb bij vlagen van zijn spel genoten vandaag.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Geelblauwstiens op april 12, 2019, 22:45:21
Citaat van: LWD vak 7 op april 12, 2019, 22:18:48
Heb bij vlagen van zijn spel genoten vandaag.
ik ook!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op april 13, 2019, 05:53:30
Prima pot!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op april 13, 2019, 07:30:18
Eens. Maar zal mij benieuwen of hij dit vaker kan laten zien.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op april 13, 2019, 07:59:46
Citaat van: De Gast op april 13, 2019, 07:30:18
Eens. Maar zal mij benieuwen of hij dit vaker kan laten zien.

Waarom niet?
Heeft sowieso een goede serie gespeeld vanaf Volendam thuis.
Laatste tijd minder tot gisteren.
Is in ieder geval een rasvoetballer.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op april 13, 2019, 10:59:36
Wat vind jij goed dan?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op april 13, 2019, 11:04:20
Citaat van: De Gast op april 13, 2019, 10:59:36
Wat vind jij goed dan?

Heeft de beste balbehandeling van de selectie.
Ziet het spelletje en is rustig aan de bal(normaal gesproken) en kan een steekbal geven.
Minpunten zijn fysieke kracht en doelgerichtheid.
Moet wat meer van achteruit voetballen ipv 10 vind ik.


Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op april 13, 2019, 11:11:23
tegen de onderste he,,,komend weekend dan mut ie er staan
zeer benieuwd.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op april 13, 2019, 15:40:48
Precies en dan komt ie vooral snelheid en handelingsnelheid te kort. Jong Utrecht zegt niks. Denk dat de boys ook van hun zal winnen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op april 14, 2019, 09:56:29
Citaat van: sunderland op april 13, 2019, 15:40:48
Precies en dan komt ie vooral snelheid en handelingsnelheid te kort. Jong Utrecht zegt niks. Denk dat de boys ook van hun zal winnen
klopt we zullen het paasweekend wel ff zien hoe hij er op staat.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op april 16, 2019, 10:32:19
In het team van de week bij VI.  :proost

EDIT: En ook in het KKD team van de week.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op april 16, 2019, 10:59:34
die hebben er kijk op !
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op april 30, 2019, 11:08:53
Speler van de week bij VI, en dus uiteraard ook in het elftal van de week.

EDIT: En ook in het KKD team van de week.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op mei 01, 2019, 13:18:45
omdat ie 3 goals maakt ja waarvan 2 uit een pingel.mut nog een niveautje omhoog
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op mei 01, 2019, 16:56:28
Citaat van: denistel op mei 01, 2019, 13:18:45
omdat ie 3 goals maakt ja waarvan 2 uit een pingel.mut nog een niveautje omhoog

Was voetballend gewoon erg goed.
Samen met Schilder de enige waarvan ik kon genieten.
Moet inderdaad nog wat beter worden maar deze jongen heeft het wel in zich.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op mei 01, 2019, 17:19:20
Citaat van: denistel op mei 01, 2019, 13:18:45
omdat ie 3 goals maakt ja waarvan 2 uit een pingel.mut nog een niveautje omhoog
moet je ongesteld worden Otto?
Iets meer optimisme is op zijn plaats |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op mei 01, 2019, 18:50:53
Citaat van: speculeter op mei 01, 2019, 17:19:20
moet je ongesteld worden Otto?
Iets meer optimisme is op zijn plaats |:)
vond jij um goed spelen speculeter?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op mei 01, 2019, 19:01:10
Citaat van: sunderland op mei 01, 2019, 18:50:53
vond jij um goed spelen speculeter?
zeker niet slecht.
En statistieken zijn goed hè vier goals en vijf assists in laatste 6wedstrijden.
Mogen we handen mee dicht knijpen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op mei 01, 2019, 19:12:03
Citaat van: speculeter op mei 01, 2019, 19:01:10
zeker niet slecht.
En statistieken zijn goed hè vier goals en vijf assists in laatste 6wedstrijden.
Mogen we handen mee dicht knijpen.
statistiek is prima. Eerste helft speelde matig, veel foute passes. In de 2 e helft had ie 2 x een mooie actie waarin hij 1 x scoorde
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op mei 02, 2019, 08:54:50
Citaat van: speculeter op mei 01, 2019, 19:01:10
zeker niet slecht.
En statistieken zijn goed hè vier goals en vijf assists in laatste 6wedstrijden.
Mogen we handen mee dicht knijpen.

Dat zijn zeker prima cijfers. En hoe is dat over het hele seizoen gezien? Collingwood misschien een idee?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: justremco op mei 02, 2019, 09:01:46
Citaat van: De Gast op mei 02, 2019, 08:54:50
Dat zijn zeker prima cijfers. En hoe is dat over het hele seizoen gezien? Collingwood misschien een idee?

7 goals en 6 assists in 32 competitiewedstrijden

https://www.transfermarkt.nl/robin-maulun/profil/spieler/250030
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op mei 02, 2019, 10:57:03
Op zich prima cijfers, met de aantekening dat er 4 goals uit penalty's bij zitten en 1 uit een van richting veranderde vrije trap. Daarnaast zijn volgens mij alle assists uit standaardsituaties. Wat natuurlijk ook heel handig is, daar niet van, maar een 10 mag van mij ook wat assists geven uit open spel.

Maar eigenlijk zou je niet naar assists moeten kijken, maar naar gecreëerde kansen. Want ik kan me zo twee ballen voor de geest halen waarmee hij iemand alleen voor de keeper zette maar die buiten zijn schuld om werden verprutst.

Al met al is naar mijn mening Maulun goed genoeg voor de breedte, en hij zou gezien zijn leeftijd en talent ook nog wel beter kunnen worden. Maar ik hoop wel dat er voor de basis een betere 10 wordt gehaald. Dit overigens niet alleen op basis van zijn statistieken, maar ook gewoon hoe dominant hij over het algemeen aanwezig is in het spel.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op mei 02, 2019, 14:24:19
Citaat van: speculeter op mei 01, 2019, 17:19:20
moet je ongesteld worden Otto?
Iets meer optimisme is op zijn plaats |:)

ik zit gewoon in een afwachtende houding en zo zit ik ook in het stadion
te weinig vermaak helaas.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op mei 02, 2019, 17:05:56
Citaat van: Collingwood op mei 02, 2019, 10:57:03
Op zich prima cijfers, met de aantekening dat er 4 goals uit penalty's bij zitten en 1 uit een van richting veranderde vrije trap. Daarnaast zijn volgens mij alle assists uit standaardsituaties. Wat natuurlijk ook heel handig is, daar niet van, maar een 10 mag van mij ook wat assists geven uit open spel.

Maar eigenlijk zou je niet naar assists moeten kijken, maar naar gecreëerde kansen. Want ik kan me zo twee ballen voor de geest halen waarmee hij iemand alleen voor de keeper zette maar die buiten zijn schuld om werden verprutst.

Al met al is naar mijn mening Maulun goed genoeg voor de breedte, en hij zou gezien zijn leeftijd en talent ook nog wel beter kunnen worden. Maar ik hoop wel dat er voor de basis een betere 10 wordt gehaald. Dit overigens niet alleen op basis van zijn statistieken, maar ook gewoon hoe dominant hij over het algemeen aanwezig is in het spel.

Niks aan toe te voegen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op mei 11, 2019, 16:52:45
Loopt zichzelf wel eens voorbij in zijn ijver.
Maar ook vandaag weer twee assists.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op mei 11, 2019, 17:48:06
Toch wel enige lichtpuntje al is zijn snelheid in alles te laag.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op mei 11, 2019, 18:22:54
Wordt wel steeds beter. Henk had het over bijzondere voetballers.
Maulun is er zo'n eentje.
Komt er wel denk ik.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op mei 11, 2019, 18:26:47
Citaat van: AL op mei 11, 2019, 18:22:54
Wordt wel steeds beter. Henk had het over bijzondere voetballers.
Maulun is er zo'n eentje.
Komt er wel denk ik.
we zullen het zien. Ik denk net niet basis. Maar als hij zo doorgaat misschien ook wel. Wisselt hele goede momenten af met ook slechte. 2 e goal was geweldige assist.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2019, 10:00:49
Ik heb nog steeds grote twijfels. Ja hij is zeer ijverig en ja hij ziet het bij vlagen wel maar hij is verre van constant. Wellicht dat dit nog gaat verbeteren met betere spelers om zich heen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op mei 12, 2019, 10:10:45
Hij is ook nu aardig in vorm, heeft zelfvertrouwen en er zijn verder geen creatieve spelers, dus het lijkt nu heel aardig.
Maar als het even minder gaat , dan zakken dit soort spelers wel door de ondergrens... zie je met Sambissa ook af en toe.
Prima voor de breedte volgend jaar, maar veel meer zie ik er niet in.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2019, 10:33:56
Idem Wermeskerken. Leuk af en toe. Verder niet. Van Deelen is beter alleen ook zeer fragiel tot op heden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Tanjajeah op mei 15, 2019, 09:15:12
Gaat steeds beter met Maulun!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op mei 15, 2019, 09:41:06
Word met de week beter.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bolle op mei 15, 2019, 11:35:28
Speelt idd beter, al is het nog wel wisselvallig.

Hoe dan ook; deze lijn doortrekken en lekker zo doorgaan de komende wedstrijden! Dit is mi echt zo'n speler die op kan bloeien onder Henk en Sandor.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op mei 15, 2019, 11:42:06
Even die aanname bij zij lijn zien waar de tweede goal uit valt.
Klasse druipt er van af.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bolle op mei 15, 2019, 12:01:04
Citaat van: speculeter op mei 15, 2019, 11:42:06
Even die aanname bij zij lijn zien waar de tweede goal uit valt.
Klasse druipt er van af.

Dat zeg ik. Wisselvallig...

Kijk ook ff met die 2 ballen die hij mee wil nemen in de loop en die tegen z'n hak komen en bij de tegenstander terechtkomen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op mei 19, 2019, 23:10:20
Wat een goal _O_
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op mei 20, 2019, 08:25:18
Maulun zie je echt steeds belangrijker worden.
En ja het kan echt nog wel beter, maar is slim, ziet het spelletje, en kan een doelpunt maken.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op mei 20, 2019, 08:53:13
Zoals hij zelf aangaf heeft hij een lastige start gehad met gewenning en blessures. Hij steekt nu duidelijk goed in zijn vel en is voor ons dan ook van meerwaarde. En hij kan nog groeien. Die komt wel op het niveau Streek/Monteiro.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op mei 20, 2019, 18:49:20
Hoelang houden we Robin nog binnen de club :?
Speelt laatste weken heeeeeel erg goed.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op mei 22, 2019, 22:33:08
Hopen dat we hem kunnen behouden.
Wat een formidabele speler!!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op mei 22, 2019, 22:42:34
Maakt de laatste 1,5 à 2 maanden echt een stormachtige ontwikkeling door. Lijkt nu helemaal fit (zet ook constant druk) en vrij in zijn hoofd. Blijkt dus dat hij heel wat kan, waar ik eerder nog wat twijfels bij had. Ik zou nu kijken of je zijn contract kunt openbreken, anders kun je daar zo te laat mee zijn.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2019, 22:43:55
Wat heeft hij slechte vrije trappen genomen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op mei 22, 2019, 22:46:46
Citaat van: Collingwood op mei 22, 2019, 22:42:34
Maakt de laatste 1,5 à 2 maanden echt een stormachtige ontwikkeling door. Lijkt nu helemaal fit (zet ook constant druk) en vrij in zijn hoofd. Ik zou kijken of je zijn contract kunt openbreken.
En gelijk die van Mous,Sambissa en Kallon ook verlengen.. Zal de komende tijd veel (goed) transfernieuws komen hoop ik..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op mei 22, 2019, 22:48:06
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2019, 22:43:55
Wat heeft hij slechte vrije trappen genomen
eerder Dat Robertha en anderen niet goed op stonden te letten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op mei 22, 2019, 22:48:31
Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2019, 22:46:46
En gelijk die van Mous,Sambissa en Kallon ook verlengen.. Zal de komende tijd veel (goed) transfernieuws komen hoop ik..
Kallon niet op basis van vandaag
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op mei 22, 2019, 22:52:08
Citaat van: zeewolde op mei 22, 2019, 22:48:31
Kallon niet op basis van vandaag
Niet? Continu dreigend een echte handenbinder..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op mei 22, 2019, 22:53:37
Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2019, 22:52:08
Niet? Continu dreigend een echte handenbinder..
zelfs met tijd geen goeie voorzet. Ben normaal wel fan van hem maar vond hem vandaag slecht
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op augustus 17, 2019, 09:01:57
Krijgt hier nog wel eens kritiek maar wat geniet ik toch van dit spelertje zeg!
Keihard werkend, prima vrije trappen/corners en voetballend gewoon erg goed.


Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op augustus 23, 2019, 22:27:52
Echt hopen dat het meevalt!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op augustus 23, 2019, 22:41:55
Toppertje in wording
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op augustus 23, 2019, 22:42:26
Maar op tijd praten over contract verlenging...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op augustus 23, 2019, 22:45:06
leuke speler maar niet echt een doorbijter vind ik pijn grens mut
omhoog.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op augustus 27, 2019, 12:23:10
Nog nieuws mbt zijn blessure?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 27, 2019, 12:37:09
Citaat van: Agy op augustus 27, 2019, 12:23:10
Nog nieuws mbt zijn blessure?
als hij zo doorgaat moeten ze hem voor nov verlengen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op augustus 27, 2019, 14:12:50
Citaat van: sunderland op augustus 27, 2019, 12:37:09
als hij zo doorgaat moeten ze hem voor nov verlengen.

Eens..  :koffie
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op augustus 27, 2019, 14:22:48
Citaat van: sunderland op augustus 27, 2019, 12:37:09
als hij zo doorgaat moeten ze hem voor nov verlengen.
Juist! En Sambissa en Van Deelen ook maar verlengen.. #rustindetent
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op augustus 27, 2019, 15:18:05
Schmidt niet beter dan Van Deelen?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op augustus 28, 2019, 16:11:12
LC:

BijGrote vraag is namelijk of het tegen NAC Breda geblesseerd afgehaakte duo Robin Maulun en Ragnar Oratmangoen er vrijdag in het thuisduel met FC Den Bosch bij kan zijn. Navraag leert dat de club goede hoop heeft dat Maulun inzetbaar is. Oratmangoen is dat waarschijnlijk niet.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op augustus 29, 2019, 12:35:28
Maulun heeft een relatief lichte blessure, ontbreekt waarschijnlijk alleen morgen meldt de HaH.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op augustus 29, 2019, 12:40:48
Las het, en idd hopen dat het meevalt.

Ontwikkeld zich toch tot een belangrijke schakel en zo af en toe een genot om naar te kijken.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op augustus 29, 2019, 13:12:22
Frivool spelertje maar meer ook niet. Paulissen is i.m.o. veel beter. Hopelijk laat hij dat vanaf nu zien.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op augustus 29, 2019, 13:24:02
Ben ik niet met je eens.
Paulissen bij invalbeurten nogal flets.
We zullen het zien morgen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op augustus 29, 2019, 14:47:05
Citaat van: speculeter op augustus 29, 2019, 13:24:02
Ben ik niet met je eens.
Paulissen bij invalbeurten nogal flets.
We zullen het zien morgen

Flets? Zeg maar gerust zeer matig.  Desalniettemin had ik hem alleen al om zijn kleur schoenen opgesteld.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 29, 2019, 15:32:03
Citaat van: poelie-lwd op augustus 29, 2019, 14:47:05
Flets? Zeg maar gerust zeer matig.  Desalniettemin had ik hem alleen al om zijn kleur schoenen opgesteld.
hest vrijdag naar de verkeerde keken zeker. Hij viel prima in. Dat fletse zit er wel wat in, lijkt wdb bakker wel. Zit veel meer in
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op augustus 29, 2019, 15:43:35
Citaat van: sunderland op augustus 29, 2019, 15:32:03
hest vrijdag naar de verkeerde keken zeker. Hij viel prima in. Dat fletse zit er wel wat in, lijkt wdb bakker wel. Zit veel meer in

Op de vleugel waren zijn invalbeurten niet best, op de positie van Maulun was hij beter op z'n plek en viel hij ook beter in.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op augustus 29, 2019, 15:55:48
Van een beetje concurrentie word het team alleen maar beter.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op augustus 29, 2019, 19:37:46
Citaat van: sunderland op augustus 29, 2019, 15:32:03
hest vrijdag naar de verkeerde keken zeker. Hij viel prima in. Dat fletse zit er wel wat in, lijkt wdb bakker wel. Zit veel meer in

Ik vond het matig omdat ik weet dat hij stukken beter kan ouwe! We gaan het sien morgen! ?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op augustus 29, 2019, 19:41:31
Citaat van: poelie-lwd op augustus 29, 2019, 19:37:46
Ik vond het matig omdat ik weet dat hij stukken beter kan ouwe! We gaan het sjen morgen! ?

Wat nou, hest een beroerte?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op augustus 29, 2019, 20:05:02
Tiepfout juh  :_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op september 14, 2019, 08:54:26
Uitmuntend!
Klasse actie ook om de bal aan Ladan te geven!!
Echte teamspeler.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op september 14, 2019, 09:38:00
Wat een fantastische speler!
ook het opzwepen van noord.

Straalt plezier en passie uit.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Tukker op september 14, 2019, 09:44:40
Citaat van: Galdiano op september 14, 2019, 09:38:00
Wat een fantastische speler!
ook het opzwepen van noord.

Straalt plezier en passie uit.
Prachtig. Hij deed het ook met een brede lach. En elke keer weer die bal vlak langs de grensrechter schieten  :_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Delamere op september 14, 2019, 11:15:10
Hij gaf op het middenveld een weergaloos balletje op Simbassa, waaruit uiteindelijk de 2e goal viel. Daar droop de klasse vanaf!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: LWD vak 7 op september 14, 2019, 11:56:42
Werd Maulun toegezongen vanaf Noord met Allez Maulun?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op september 14, 2019, 12:03:22
Citaat van: Delamere op september 14, 2019, 11:15:10
Hij gaf op het middenveld een weergaloos balletje op Simbassa, waaruit uiteindelijk de 2e goal viel. Daar droop de klasse vanaf!

Evenals zijn doelpunt en assist op Muhren. Zijn aflopende contract verlengen lijkt me een van de hoogste prioriteiten voor Foeke momenteel.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op september 14, 2019, 12:21:12
Heel veel doorselecteren lijkt niet nodig... we zullen vooral spelers moeten zien vast te houden. Wat een luxe :)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op september 14, 2019, 12:46:05
Foeke is knap bezig geweest met een goede selectie neer te zetten.
Nu nog sommige contracten verlengen of aanpassen.
Dat we weer spelers kwijt gaan raken is niet meer dan logisch
Wel voor de hoofdprijs natuurlijk
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op september 14, 2019, 22:22:01
Foeke niet te lang wachten. Maar snel het contract verlengen
Voordat we weer te laat zijn.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op september 14, 2019, 23:20:58
Foeke zal nu na (voor hem drukke transfer window) wel op vakansie weze!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 15, 2019, 02:51:12
Citaat van: Bankzitter op september 14, 2019, 12:21:12
Heel veel doorselecteren lijkt niet nodig... we zullen vooral spelers moeten zien vast te houden. Wat een luxe :)
ik zei vanvond nog tegen iemand dat we ons in de winterstop konden versterken en dat we alleen maar sterker konden worden. Hij zei juist dat we op moesten passen dat er niemand vertrekt met deze opmars. Tsjjjaa .... zeker waar
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 15, 2019, 02:57:44
En zeker voor maulun, tempo moet omhoog soms maar wb voetbal kan hij makkelijk erediv aan
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op september 19, 2019, 20:07:24
Spelersbeoordelingen VI:

R. Maulun 7,20
R. Mühren 7,00
F. de Keijzer 7,00
Jeffry Fortes 6,92
C. Mac-Intosch 6,75

Gaat lekker zo!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op september 23, 2019, 22:01:55
Oliedomme overtreding  :_spank
Maar dat zal hij zelf ook wel begrijpen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op september 23, 2019, 22:03:21
Citaat van: speculeter op september 23, 2019, 22:01:55
Oliedomme overtreding  :_spank
Maar dat zal hij zelf ook wel begrijpen.
wil ff voor een paar weken zijn familie opzoeken zeker :_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 23, 2019, 22:14:08
Citaat van: speculeter op september 23, 2019, 22:01:55
Oliedomme overtreding  :_spank
Maar dat zal hij zelf ook wel begrijpen.
hij speelde sloom en inspiratieloos. Tja dom was het zeker. Nu Paulissen daar masr es proberen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op september 23, 2019, 22:15:30
Tsja wie zet je plek Maulun? Paulissen of Ragnar?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 23, 2019, 22:18:05
Citaat van: Galdiano op september 23, 2019, 22:15:30
Tsja wie zet je plek Maulun? Paulissen of Ragnar?
zeg het maar. Ragnar zal eerst nog op de buiten staan verwacht ik tot Antonia komt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 23, 2019, 22:18:45
Mooie keuzes toch, alle 2 zijn goed
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op september 23, 2019, 22:24:52
Citaat van: Galdiano op september 23, 2019, 22:15:30
Tsja wie zet je plek Maulun? Paulissen of Ragnar?

Ik zou Paulissen doen. Ben gecharmeerd van hem, dus mag van mij de kans krijgen. Daarnaast zie ik Ragnar daar nog niet echt zitten (wel erg flegmatiek voor op het middenveld) en heeft Korte nog niet laten zien dat hij weer in de basis moet. Plus je hoeft niet op twee posities te wijzigen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op september 23, 2019, 22:25:25
Citaat van: Galdiano op september 23, 2019, 22:15:30
Tsja wie zet je plek Maulun? Paulissen of Ragnar?

akoy?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op september 23, 2019, 22:27:08
Citaat van: Galdiano op september 23, 2019, 22:15:30
Tsja wie zet je plek Maulun? Paulissen of Ragnar?

Akoy!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: LWD vak 7 op september 23, 2019, 22:28:29
Van Akoy ben ik wel gecharmeerd. Niet zo'n rare keus denk ik.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op september 23, 2019, 22:38:11
Akoy is toch meer een mid/mid of 6 in mijn optiek.
Ik zou ook voor Paulissen gaan, heeft hem laatst ook al vervangen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op september 23, 2019, 22:39:01
Ik zou Ragnar naar middenveld halen en Korte op de buiten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op september 23, 2019, 22:45:16
Zal toch wel Paulissen worden denk ik.
Al heeft die mij nog niet overtuigd.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op september 24, 2019, 08:52:53
Nee dat was de laatste keer ook nog geen onverdeeld succes.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: SCC op september 24, 2019, 08:59:58
Maulun was gisteren zichzelf niet. Werd ook heel veel gecoacht door de TS gisteren, viel me op.
Zou hij onbewust toch bezig geweest zijn met die Gomez? Hij trapte immers na op Gomez en was het niet Maulun die ingezet was om telefonisch contact te hebben met Gomez om hem over te halen naar Leeuwarden te komen?
Wat mij betreft te veel toevalligheden bij elkaar.

Overigens: de eerste 70 minuten was ik blij dat we Hoedemakers de kans hebben gegeven, want die speelde uitstekend. De laatste 20 minuten, dus met een man meer en zonder directe tegenstander (Maulun), zag je die Gomez zich ook wat meer profileren op het middenveld. Hij schoof wat meer in en kon meer (steek)passes geven. Zijn afstandschoten waren belabberd en ik vond zijn maniertjes ook irritant. Bij ieder duwtje contact zoeken met de scheids....bah, vedette trekjes.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op september 24, 2019, 10:57:30
helemaal eens.
ik ben blij dat we maulun hebben en niet zo`n gomez.
maulun is wel 1 van de belangrijkste spelers bij ons,ook tegen psv op een mindere dag strooit hij soms toch mooie passjes over de gehele breedte.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 24, 2019, 11:40:31
Citaat van: okkele op september 24, 2019, 10:57:30
helemaal eens.
ik ben blij dat we maulun hebben en niet zo`n gomez.
maulun is wel 1 van de belangrijkste spelers bij ons,ook tegen psv op een mindere dag strooit hij soms toch mooie passjes over de gehele breedte.
breedte idd. Niets vooruit. Hij was zeker zichzelf niet. Heel sloom. En ze waren steeds met Hoedemakers bezig en later vooral met Jacobs. Vond Hoedemakers helemaal niet zo goed. Alles ging op haren en snaren goed. Zijn handelingssnelheid moet veel hoger en meer vooruit.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 24, 2019, 12:03:00
Citaat van: Agy op september 24, 2019, 08:52:53
Nee dat was de laatste keer ook nog geen onverdeeld succes.
vond dat ie in Breda anders een prima 2 e helft speelde.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lowieke op september 24, 2019, 12:04:03
Bij de overtreding van Maulun kun je duidelijk Henk twee keer horen roepen, kom op Robin. Denk dat dat mede de oorzaak is van deze domme overtreding.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 24, 2019, 12:17:50
Citaat van: Lowieke op september 24, 2019, 12:04:03
Bij de overtreding van Maulun kun je duidelijk Henk twee keer horen roepen, kom op Robin. Denk dat dat mede de oorzaak is van deze domme overtreding.
klopt zeker. Hij was ook sloom dus logisch dat Henk hem aanspoorde
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op september 24, 2019, 12:26:08
Citaat van: Lowieke op september 24, 2019, 12:04:03
Bij de overtreding van Maulun kun je duidelijk Henk twee keer horen roepen, kom op Robin. Denk dat dat mede de oorzaak is van deze domme overtreding.
Dan is het nog geen reden voor zo'n domme overtreding natuurlijk.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op september 24, 2019, 12:26:59
Als hij zijn schorsing krijgt kan je in beroep gaan natuurlijk
Dan zou hij Vrijdag méé kunnen doen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op september 24, 2019, 12:29:19
Voor wat betreft de keuze voor vrijdag, je hebt ook met een stuk teammanagement te maken.

Als je voor vrijdag Akoy verkiest boven iemand met de status en kwaliteit die Paulissen (normaal gesproken) heeft kun je Paulissen in de winter ook wel weer een andere club laten zoeken. Wanneer krijgt hij dan nog wel de kans? Wat mij betreft is nu juist de tijd om hem echt de gelegenheid te geven een basisplek te veroveren. Natuurlijk moet hij het dan laten zien, maar je kunt hem na 2 à 3 wedstrijden altijd weer vervangen door Maulun of eventueel Akoy, en dat zal hij dan ook (gemakkelijker) accepteren. Haalt hij wel gewoon het niveau dat hij in zich heeft ben je spekkoper.

Daarnaast is Akoy heel goed ingevallen tegen Telstar maar voor de rest heb ik van hem ook nog niet gezien dat hij nu al beter is dan Paulissen. Vond hem bijvoorbeeld tegen Helmond juist heel wild en onrustig. Oratmangoen zie ik voorlopig liever voorin ten koste van Korte.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op september 24, 2019, 12:37:13
Helemaal mee eens!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lore op september 24, 2019, 13:43:28
Citaat van: Collingwood op september 24, 2019, 12:29:19
Voor wat betreft de keuze voor vrijdag, je hebt ook met een stuk teammanagement te maken.

Als je voor vrijdag Akoy verkiest boven iemand met de status en kwaliteit die Paulissen (normaal gesproken) heeft kun je Paulissen in de winter ook wel weer een andere club laten zoeken. Wanneer krijgt hij dan nog wel de kans? Wat mij betreft is nu juist de tijd om hem echt de gelegenheid te geven een basisplek te veroveren. Natuurlijk moet hij het dan laten zien, maar je kunt hem na 2 à 3 wedstrijden altijd weer vervangen door Maulun of eventueel Akoy, en dat zal hij dan ook (gemakkelijker) accepteren. Haalt hij wel gewoon het niveau dat hij in zich heeft ben je spekkoper.

Daarnaast is Akoy heel goed ingevallen tegen Telstar maar voor de rest heb ik van hem ook nog niet gezien dat hij nu al beter is dan Paulissen. Vond hem bijvoorbeeld tegen Helmond juist heel wild en onrustig. Oratmangoen zie ik voorlopig liever voorin ten koste van Korte.

Eens, lijkt mij ook verstandig om Paullissen te laten spelen. Dit is zijn kans!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Chielvak19 op september 24, 2019, 14:32:15
3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk heeft ie gekregen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op september 24, 2019, 15:42:41
Citaat van: sunderland op september 24, 2019, 12:03:00
vond dat ie in Breda anders een prima 2 e helft speelde.

Dat was idd ruim voldoende maar thuis tegen Den Bosch was het niet best.

Citaat van: Chielvak19 op september 24, 2019, 14:32:15
3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk heeft ie gekregen

Das 1 wedstrijd extra en daarmee mogen wij (en hij) onze handjes dichtknijpen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 24, 2019, 16:18:43
Citaat van: Agy op september 24, 2019, 15:42:41
Dat was idd ruim voldoende maar thuis tegen Den Bosch was het niet best.

Das 1 wedstrijd extra en daarmee mogen wij (en hij) onze handjes dichtknijpen.
was andere positie
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op september 24, 2019, 16:32:50
Citaat van: sunderland op september 24, 2019, 16:18:43
was andere positie
Hoezo andere positie? Beide keren speelde hij ipv Maulun.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op september 24, 2019, 16:33:00
Citaat van: sunderland op september 24, 2019, 16:18:43
was andere positie

Was beide keren voor Robin.. werd in Breda de wedstrijd uitgeschopt en de 2e helft + thuis tegen Den Bosch vervangen door Paulissen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op september 24, 2019, 17:04:18
Ik denk dat Sunny in de war is net de wedstrijd tegen de Eagles, toen viel hij in voor Korte
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: carlo de leeuw op september 24, 2019, 18:24:20
Maulun heeft wel wat kwaliteiten maar  is ook wat een zacht eitje. Paulissen nu 2 potjes erin. Moet het laten zien en daarna de beste erin. Misschien ben je ze daarna wel beide nodig omdat er ergens anders weer een probleem is.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 24, 2019, 18:57:09
Citaat van: Yellow Army op september 24, 2019, 17:04:18
Ik denk dat Sunny in de war is net de wedstrijd tegen de Eagles, toen viel hij in voor Korte
ik denk het ook. Vond um in Breda juist uitstekend invallen, tegen Denbosch was ie onzichtbaar en daar heeft Henk ook zijn mening overgegeven. Hij kwam er toen niet in voor omdat de rest niet deed wat de afspraak was.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: D.H.Skolten op september 25, 2019, 19:57:53
Citaat van: speculeter op september 23, 2019, 22:45:16
Zal toch wel Paulissen worden denk ik.
Al heeft die mij nog niet overtuigd.
Lijkt me wel, waarom hebben ze 'm anders gehaald.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 26, 2019, 20:46:19
Nou maulun jij krijgt rood en berghuis geel. De vuile lafaards van de Knjb zijn er weer. Skandalig weer
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op september 26, 2019, 20:55:50
Citaat van: sunderland op september 26, 2019, 20:46:19
Nou maulun jij krijgt rood en berghuis geel. De vuile lafaards van de Knjb zijn er weer. Skandalig weer
ik lees je berichtje nu pas, ik had het in wedstrijdtopic tegen Volendam ook gemeld. Dit slaat echt nergens op
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Cambuur Groningen op september 26, 2019, 21:29:50
Citaat van: zeewolde op september 26, 2019, 20:55:50
ik lees je berichtje nu pas, ik had het in wedstrijdtopic tegen Volendam ook gemeld. Dit slaat echt nergens op
alsnog in beroep gaan, de beelden van Berghuis en Maulun naast elkaar zetten. Bespottelijk dit
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op september 26, 2019, 23:03:26
Heel jammer dat Kamphuis niet floot afgelopen maandag.
Tjonge jonge wat een willekeur.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 26, 2019, 23:13:12
Citaat van: Cambuur Groningen op september 26, 2019, 21:29:50
alsnog in beroep gaan, de beelden van Berghuis en Maulun naast elkaar zetten. Bespottelijk dit
Dan krijgt Berghuis alsnog rood lijkt me (ik weet dat dat niet kan, hoor)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 26, 2019, 23:13:36
Snap de geel blauwe bril heel goed, maar het was gewoon eigen schuld, oliedomme overtreding op een totaal ongevaarlijke speler.
Werkelijk OLIEDOM.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op september 27, 2019, 10:01:54
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 26, 2019, 23:13:36
Snap de geel blauwe bril heel goed, maar het was gewoon eigen schuld, oliedomme overtreding op een totaal ongevaarlijke speler.
Werkelijk OLIEDOM.
is ook eigen schuld, maar blijft dan raar dat Berghuis voor een soortgelijke overtreding die ook nog veel harder is zelfs na de Var alleen maar geel krijgt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 10:14:24
Citaat van: zeewolde op september 27, 2019, 10:01:54
is ook eigen schuld, maar blijft dan raar dat Berghuis voor een soortgelijke overtreding die ook nog veel harder is zelfs na de Var alleen maar geel krijgt.

Ja daar heb jij gelijk in natuurlijk, heel vaak bij de grotere clubs wordt rood maar geel, wordt er net nog een minuutje langer doorgespeeld, zou niet mogen maar gebeurt wel.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Vlampiep op september 27, 2019, 12:23:44
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 10:14:24
Ja daar heb jij gelijk in natuurlijk, heel vaak bij de grotere clubs wordt rood maar geel, wordt er net nog een minuutje langer doorgespeeld, zou niet mogen maar gebeurt wel.
Je zou haast gaan denken dat de KNVB niet meer verschoond is gebleven van corruptie. :rodekaart
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op oktober 09, 2019, 15:04:14
 |:)
contract verlengt t/m 2021
ik ben er blij mee.
|:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 09, 2019, 15:21:47
Heel mooi nieuws :thumbsup :proost
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Tanjajeah op oktober 09, 2019, 15:40:27
Mooi nieuws! Het zegt ook wel iets over waar de club nu staat. Verlengen met talentvolle spelers waarvan volgend jaar het contract afloopt, zodat ze niet transfervrij de deur uit lopen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op oktober 09, 2019, 15:43:45
Dit bedoel ik dus!! Goed bezig Foeke cs!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op oktober 09, 2019, 15:44:19
Als je het nu niet doet voor december ist te laat
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 09, 2019, 16:02:46
Citaat van: sunderland op oktober 09, 2019, 15:44:19
Als je het nu niet doet voor december ist te laat
zo zit het  :y
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op november 09, 2019, 13:28:25
Het wordt weer eens tijd dat Malun tussen de palen gaat schieten!! (Over en naast gaat beter momenteel)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Dokkumer op november 09, 2019, 13:29:52
Een heerlijke voetballer maar hij had gisteren echt 2 keer moeten scoren
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op november 09, 2019, 13:43:49
Citaat van: Dokkumer op november 09, 2019, 13:29:52
bla bla

welkom terug kerel.
heeft lang geduurd.
:proost
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op november 09, 2019, 18:31:25
zal veel scherper en feller moeten worden voetballen kan ie wel.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op november 11, 2019, 14:50:47
Ik ben nog steeds niet overtuigd van Maulun. Begrijp me goed, ik zie echt wel dat hij kan voetballen echter is zijn rendement nog steeds onder de maat voor een speler op die positie. Hij maakt in mijn optiek ook vaak niet de juiste keuze of ontbreekt de precisie en/of nauwkeurigheid. Laat ik het zo zeggen, ik heb hem tijdens zijn gedwongen absentie niet gemist. Ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken  :proost
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: michello op november 11, 2019, 15:10:36
Kan je wel volgen. Vond hem bijvoorbeeld tegen Roda ook een aantal keer niet scherp genoeg voor de goal. Schiet/kopt  dan weer naast of recht op de doelman. Zijn rendement is wat scoren betreft gewoon te laag.  (9 doelpunten in 51 wedstrijden waaronder een aantal penalty's)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 11, 2019, 15:22:53
Citaat van: poelie-lwd op november 11, 2019, 14:50:47
Ik ben nog steeds niet overtuigd van Maulun. Begrijp me goed, ik zie echt wel dat hij kan voetballen echter is zijn rendement nog steeds onder de maat voor een speler op die positie. Hij maakt in mijn optiek ook vaak niet de juiste keuze of ontbreekt de precisie en/of nauwkeurigheid. Laat ik het zo zeggen, ik heb hem tijdens zijn gedwongen absentie niet gemist. Ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken  :proost
helemaal mee eens. Ik vind zijn handelingsnelheid ook aan de lage kant en zijn tempo in bewegen ook. Dat is bij de az,ers veel hoger.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 11, 2019, 15:29:17
Citaat van: michello op november 11, 2019, 15:10:36
Kan je wel volgen. Vond hem bijvoorbeeld tegen Roda ook een aantal keer niet scherp genoeg voor de goal. Schiet/kopt  dan weer naast of recht op de doelman. Zijn rendement is wat scoren betreft gewoon te laag.  (9 doelpunten in 51 wedstrijden waaronder een aantal penalty's)
scherp en slap. Daarom had ik ook voor Akoy gekozen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op november 11, 2019, 18:47:42
Citaat van: poelie-lwd op november 11, 2019, 14:50:47
Ik ben nog steeds niet overtuigd van Maulun. Begrijp me goed, ik zie echt wel dat hij kan voetballen echter is zijn rendement nog steeds onder de maat voor een speler op die positie. Hij maakt in mijn optiek ook vaak niet de juiste keuze of ontbreekt de precisie en/of nauwkeurigheid. Laat ik het zo zeggen, ik heb hem tijdens zijn gedwongen absentie niet gemist. Ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken  :proost

Ook eens, zowel wat je zegt over rendement (maar dan doel ik niet puur op goals en assists, maar vooral ook op het geven van steekpasses en dergelijke die wellicht niet altijd direct een goal opleveren) als dat hij zichtbaar wel heel goed kan voetballen. Heb dus wel het gevoel dat er meer in zit dan er tot nu toe uitkomt. Neem aan dat Sandor daar ook druk mee bezig is.

In dit opzicht vind ik trouwens Akoy ook (nog) niet beter dan Maulun, hoewel die wel beter is in andere zaken zoals meeverdedigen, waar Maulun weer een meerwaarde is met zijn vrije trappen en corners. Vind die keuze op dit moment dus vrijwel om het even, en als de een speelt zal ik de ander niet missen en vice versa. Beide heel aardige spelers voor ons die in bepaalde opzichten nog beter moeten/kunnen worden. Zoals eerder al eens gezegd zou ik Ragnar ook wel eens op die positie willen zien.

Heb trouwens ook wel eens het gevoel dat mensen Akoy een talent vinden die zich nog kan ontwikkelen en Maulun een gearriveerde speler die er meteen moet staan. Maar dan wordt even vergeten dat ze bijna exact even oud zijn, worden beide deze maand 23, Akoy zelfs nog een week eerder.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 11, 2019, 21:27:02
Zo die scoort dus zondag haha. Is meestal zo als we het over iemand hebben. Vind um heus goed maar dacht dat Akoy tegen dat fysieke Roda meer kon brengen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op november 11, 2019, 21:38:19
vond akoy vooral tegen exelsior super goed spelen en zou em er daarna
niet snel naast hebben gezet.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op november 11, 2019, 23:43:37
Citaat van: denistel op november 11, 2019, 21:38:19
vond akoy vooral tegen exelsior super goed spelen en zou em er daarna
niet snel naast hebben gezet.
elftal is beter in balans met Akoy. Maulun moet het wat mij betreft uitvechten met Jacobs. Voorlopig legt hij dit tegen hem af.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 12, 2019, 12:41:33
Citaat van: YellowBlue op november 11, 2019, 23:43:37
elftal is beter in balans met Akoy. Maulun moet het wat mij betreft uitvechten met Jacobs. Voorlopig legt hij dit tegen hem af.
dat hij helemaal niet. Jacobs pakt 15-16 km per weds
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op november 12, 2019, 22:55:08
Citaat van: sunderland op november 12, 2019, 12:41:33
dat hij helemaal niet. Jacobs pakt 15-16 km per weds
ik bedoel dat Maulun het af legt tegen Jacobs, jij ook?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 13, 2019, 08:40:38
Ja zeker op die positie. Verder kan het middenveld per weds verschillen voor mij. Maulun kan gewoon heel goed voetballen maar blijft dit seiz beetje achter bij de rest die wel uitschieters heeft
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op november 13, 2019, 10:35:48
Citaat van: sunderland op november 13, 2019, 08:40:38
Verder kan het middenveld per weds verschillen voor mij...

Precies.. we hebben 4 goede middenvelders voor 3 posities met elk hun eigen specifieke kwaliteiten. Er valt gewoon wat te kiezen afhankelijk van hoe de tegenstander speelt en wie der fit is. Ben er wel blij mee.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op november 13, 2019, 11:44:30
Ik vind met name Jacobs beter renderen naast Akoy, hij komt dan wat meer op 10, dus recht achter Muhren. Met Maulun naast hem speelt hij zelf meer op de rechterkant.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 13, 2019, 12:01:45
Citaat van: Agy op november 13, 2019, 10:35:48
Precies.. we hebben 4 goede middenvelders voor 3 posities met elk hun eigen specifieke kwaliteiten. Er valt gewoon wat te kiezen afhankelijk van hoe de tegenstander speelt en wie der fit is. Ben er wel blij mee.
zo ist. Verl seiz stonden er 2-3 harlekeinen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lore op november 13, 2019, 13:09:05
Citaat van: sunderland op november 13, 2019, 12:01:45
zo ist. Verl seiz stonden er 2-3 harlekeinen

:y :y Ongelofelijk om het middenveld (of eigenlijk elk linie) van vorig seizoen naast die van deze te leggen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op november 13, 2019, 13:14:20
Citaat van: Agy op november 13, 2019, 10:35:48
Precies.. we hebben 4 goede middenvelders voor 3 posities met elk hun eigen specifieke kwaliteiten. Er valt gewoon wat te kiezen afhankelijk van hoe de tegenstander speelt en wie der fit is. Ben er wel blij mee.

5. Ragnar is een middenvelder die ook op de vleugel kan spelen. Paulissen juist andersom.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op november 13, 2019, 15:00:37
Citaat van: YellowBlue op november 13, 2019, 11:44:30
Ik vind met name Jacobs beter renderen naast Akoy, hij komt dan wat meer op 10, dus recht achter Muhren. Met Maulun naast hem speelt hij zelf meer op de rechterkant.

Dat ben ik dan weer niet met je eens want Maulun heeft toch betere looplijnen om ruimte te maken voor anderen dan Akoy. Maulun zoekt ook best vaak de zijkanten op waardoor er voor Jacobs ruimte komt in de as. Akoy en Jacobs daarentegen lopen elkaar soms een beetje in de weg. Wel is het zo dat je met Jacobs en Akoy wat meer fysiek vermogen hebt. Dus zoals ik al schreef een beetje afhankelijk van de tegenstander.



Citaat van: poelie-lwd op november 13, 2019, 13:14:20
5. Ragnar is een middenvelder die ook op de vleugel kan spelen. Paulissen juist andersom.

Eens.. we hebben op dat vlak best een brede selectie... alleen de nr 1, 6 en 9 zijn wel fragiel.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op november 13, 2019, 17:05:51
Citaat van: Agy op november 13, 2019, 15:00:37
Dat ben ik dan weer niet met je eens want Maulun heeft toch betere looplijnen om ruimte te maken voor anderen dan Akoy. Maulun zoekt ook best vaak de zijkanten op waardoor er voor Jacobs ruimte komt in de as. Akoy en Jacobs daarentegen lopen elkaar soms een beetje in de weg. Wel is het zo dat je met Jacobs en Akoy wat meer fysiek vermogen hebt. Dus zoals ik al schreef een beetje afhankelijk van de tegenstander.



Eens.. we hebben op dat vlak best een brede selectie... alleen de nr 1, 6 en 9 zijn wel fragiel.

zoals ik het zie handelt akoy sneller en dat is wel belangrijk om openingen te creeren
bij maulun heb ik het id dat ie eerst altijd even de bal bij em wil houden en het liefst
nog een mannentje uit spelen en dat haalt de snelheid uit de aanval.

vanmorgen bij de training speciaal op ragnar gelet en die komt in partijvorm
regelmatig op de 10 uit en daar vind ik en pruma hoor aanname en 1e actie
zijn prima en dan heb je ruimte om te knallen of iemand vrij te spelen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op december 06, 2019, 22:34:11
even prikkelen die gast en meteen 2x raak
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op december 07, 2019, 21:59:00
Citaat van: denistel op december 06, 2019, 22:34:11
even prikkelen die gast en meteen 2x raak

Volgens mij leest hij ons forum, Robin pakt het geweldig op.  :_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op december 08, 2019, 09:31:45
Dikke prima!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op december 08, 2019, 09:47:11
Vond nou niet echt dat die goals iets van klasse uitstraalden. Beide toevalstreffers. Slap schot die tweede goal zeg. Ik zie liever Akoy.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Geelblauwstiens op december 08, 2019, 09:52:15
Citaat van: De Gast op december 08, 2019, 09:47:11
Vond nou niet echt dat die goals iets van klasse uitstraalden. Beide toevalstreffers. Slap schot die tweede goal zeg. Ik zie liever Akoy.
Maar es goed kijken naar die tweede
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op december 08, 2019, 10:51:25
Jacobs scoorde laatste ook al met zo'n heel rustig balletje.Leek mij bewust en zo me niet verbazen dat er op getraind wordt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Keira op december 08, 2019, 13:26:35
Citaat van: Geelblauwstiens op december 08, 2019, 09:52:15
Maar es goed kijken naar die tweede

Prachtige aanval met een mooie afronding!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op december 08, 2019, 14:00:35
Haha, ik weet dat we in een positieve flow zitten maar overdrijven is ook een vak. Ik denk dat mijn keeper van Jo 12 die bal gewoon had gehad. Ik vind juist dat er wel wat strakker mag worden afgerond. Maulun heeft al een aantal grote kansen gemist omdat hij juist te slap inschoot. Verder prima gedaan in dord. Veel ging via hem en dat moet ook.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op december 08, 2019, 17:24:46
Ik twijfel ook wel een beetje , hoor. Hij vraagt om de bal en schiet vrij snel en van dichtbij dus het lijkt alsof 'ie gezien dat de keeper het gewicht op het ander been heeft.

Maar het kan net zo goed een lucky zijn, hoor.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op december 08, 2019, 23:01:07
die keeper was zo slecht dat elk schot binnen de palen ok was
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Agy op december 09, 2019, 09:43:21
Citaat van: sunderland op december 08, 2019, 14:00:35
Haha, ik weet dat we in een positieve flow zitten maar overdrijven is ook een vak. Ik denk dat mijn keeper van Jo 12 die bal gewoon had gehad. Ik vind juist dat er wel wat strakker mag worden afgerond. Maulun heeft al een aantal grote kansen gemist omdat hij juist te slap inschoot. Verder prima gedaan in dord. Veel ging via hem en dat moet ook.

Eens, ik vind zo ie zo dat we "over all" elke wedstrijd nog veel kansen missen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op december 14, 2019, 09:35:09
Ik weet het niet met Maulun, de ene keer denk ik ja hij kan wel wat, de andere keer komt hij toch weer net te kort. Gister bij vlagen echt wel een paar leuke dingetjes, maar toch net niet.

We missen een type ala Sandor van der Heide, een echte schaker. Daarin tegen is Maulun wel een echte loper en werkt zich helemaal kapot, maar brengt hierdoor de bal te vaak lopend.

Wat vinden jullie?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Cambuur Groningen op december 14, 2019, 09:43:19
Citaat van: Galdiano op december 14, 2019, 09:35:09
Ik weet het niet met Maulun, de ene keer denk ik ja hij kan wel wat, de andere keer komt hij toch weer net te kort. Gister bij vlagen echt wel een paar leuke dingetjes, maar toch net niet.

We missen een type ala Sandor van der Heide, een echte schaker. Daarin tegen is Maulun wel een echte loper en werkt zich helemaal kapot, maar brengt hierdoor de bal te vaak lopend.

Wat vinden jullie?
ik lijk een van de weinigen te zijn die hem voetballend wel wat vind brengen en vindt zijn snelheid van handelen ook wel meevallen. Gisteren weer prima loopacties en passes gezien. Waar ik hem echt niet goed in vind is zijn schot. Dat zijn van die slappe schuivertjes. Maar een echt alternatief hebben we op dit moment ook niet is mijn mening. Akoy wordt dat wel genoemd, maar die vind ik ook niet wekelijks uitblinken als hij meedoet
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op december 14, 2019, 09:56:00
Citaat van: Cambuur Groningen op december 14, 2019, 09:43:19
ik lijk een van de weinigen te zijn die hem voetballend wel wat vind brengen en vindt zijn snelheid van handelen ook wel meevallen. Gisteren weer prima loopacties en passes gezien. Waar ik hem echt niet goed in vind is zijn schot. Dat zijn van die slappe schuivertjes. Maar een echt alternatief hebben we op dit moment ook niet is mijn mening. Akoy wordt dat wel genoemd, maar die vind ik ook niet wekelijks uitblinken als hij meedoet

Eens Akoy is geen 10, en is (op dit moment nog) minder ver dan Maulun.
De schoten zijn echt matig inderdaad.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: carlo de leeuw op december 14, 2019, 10:05:41
Citaat van: Galdiano op december 14, 2019, 09:35:09
Ik weet het niet met Maulun, de ene keer denk ik ja hij kan wel wat, de andere keer komt hij toch weer net te kort. Gister bij vlagen echt wel een paar leuke dingetjes, maar toch net niet.

We missen een type ala Sandor van der Heide, een echte schaker. Daarin tegen is Maulun wel een echte loper en werkt zich helemaal kapot, maar brengt hierdoor de bal te vaak lopend.

Wat vinden jullie?
Eens...heeft soms wel wat maar is het te vaak net niet.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op december 14, 2019, 10:25:26
Maulun, Hoedemakers, Mac/Schouten vond ik voetballend prima en konden mee met hoge niveau van Ajax.
Wat vonden jullie van onze voorste 3?
Daar lag het probleem.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: carlo de leeuw op december 14, 2019, 10:31:55
Kallon vaak dreigend maar had het gister niet.antonia behoorlijk goed maar werd niet beschermd door die schijts. Muhren onopvallend maar kreeg ook weinig bruikbaars. Werkte  wel weer hard. Vond paulissen ook goed invallen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2019, 11:35:00
Citaat van: carlo de leeuw op december 14, 2019, 10:31:55
Kallon vaak dreigend maar had het gister niet.antonia behoorlijk goed maar werd niet beschermd door die schijts. Muhren onopvallend maar kreeg ook weinig bruikbaars. Werkte  wel weer hard. Vond paulissen ook goed invallen.
Ik vond Antonia passief en zonder durf spelen. Haalde vaak het tempo uit de aanval en is geen enkele keer er zelf langs gekomen. Liet zijn mannetje ook vaak (bewust?) lopen. Leek ook niet helemaal fit
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op december 14, 2019, 11:42:25
Maulun voetbalde gisteren wel een degelijke pot hoor. Maar hij moet wel eens zorgen dat in de grond schoppen niet z'n signature move gaat worden. Voor een speler die zo mooi een bal neer kan leggen is zijn schot vanaf de rand van dd 16 meter eigenlijk altijd ondermaats.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: carlo de leeuw op december 14, 2019, 11:44:32
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2019, 11:35:00
Ik vond Antonia passief en zonder durf spelen. Haalde vaak het tempo uit de aanval en is geen enkele keer er zelf langs gekomen. Liet zijn mannetje ook vaak (bewust?) lopen. Leek ook niet helemaal fit
Vanaf oost, dicht bij uitvak leek het, in de verte,  niet slecht  wat Antonia deed, maar jij zat er dichter op. Hij liet inderdaad de man lopen die de assist op de 0 -1 gaf zag ik zojuist in samenvatting.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op december 14, 2019, 11:47:12
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2019, 11:35:00
Ik vond Antonia passief en zonder durf spelen. Haalde vaak het tempo uit de aanval en is geen enkele keer er zelf langs gekomen. Liet zijn mannetje ook vaak (bewust?) lopen. Leek ook niet helemaal fit

Ik had het idee dat die eerste paar schoppen op de enkels in het eerste kwartier wel wat met hem deden, zeker aangezien de scheids er nul actie op ondernam. Had ook niet verwacht dat hij zou gaan spelen in de basis aangezien ik nog niet het idee had dat hij een volle pot kon spelen.

Hopelijk donderdag van de partij, die backs van Jong Ajax zijn beter dan die van Feyenoord volgens mij.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2019, 11:57:05
Citaat van: papier op december 14, 2019, 11:47:12
Ik had het idee dat die eerste paar schoppen op de enkels in het eerste kwartier wel wat met hem deden, zeker aangezien de scheids er nul actie op ondernam.
Dat idee had ik ook. Dacht ook dat ie gewisseld zou worden
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: speculeter op december 14, 2019, 12:35:42
Had hij niet al veel eerder gewisseld moeten worden volgens velen om ons heen op de tribune?
En waar is oratmagoen gebleven?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op december 14, 2019, 14:19:13
Wanneer Jacobs wegvalt houdt je weinig meer over op de midden met scorend vermogen. In Akoy heb ik meer vertrouwen dan Maulun. Akoy heeft die drang naar de goal wel. Maar Maulun.. hij heeft een aardige loopactie en kan een passje geven maar speelt verstoppertje richting de goal lijkt het wel. En als er zich een mogelijkheid aandient dan zie je ook gelijk waarom. Paniek en een slap schotje.. Kun je niks mee.

Zet zonder Jacobs Paulissen eens op de midden of Orat zou ik zeggen voor wat meer aanvallende impulsen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op december 14, 2019, 22:14:36
Citaat van: carlo de leeuw op december 14, 2019, 11:44:32
Vanaf oost, dicht bij uitvak leek het, in de verte,  niet slecht  wat Antonia deed, maar jij zat er dichter op. Hij liet inderdaad de man lopen die de assist op de 0 -1 gaf zag ik zojuist in samenvatting.
was dat de linksback, zag um eerder uit het centrum komen. Vind dat ook gelul trouwens, stapte niemand in ook niet vanuit middenveld. Als je hoog opspeeld en pass is niet goed is het nooit de schuld van diegene. Bah
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op december 15, 2019, 08:56:42
Dat was Timber die centraal staat. Na heel veel risico met dribbels over de as, hij leed ook een paar keer gevaarlijk balverlies. Niet een fout, goed gevoetbald door Jong Ajax (ook de afronding).
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op december 24, 2019, 09:23:12
Geweldige assist op Jacobs tegen Excelsior, en ook al een mooi balletje op Paulissen tegen Feyenoord. Meer van zulks graag, dan heeft hij echt een meerwaarde voor ons team.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op december 24, 2019, 12:07:59
Citaat van: Collingwood op december 24, 2019, 09:23:12
Geweldige assist op Jacobs tegen Excelsior, en ook al een mooi balletje op Paulissen tegen Feyenoord. Meer van zulks graag, dan heeft hij echt een meerwaarde voor ons team.
die bal was zo goed. Dat zijn zyech ballen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op december 24, 2019, 12:31:00
Citaat van: sunderland op december 24, 2019, 12:07:59
die bal was zo goed. Dat zijn zyech ballen

Die gaf ik oek altied op dei alleen deest er niks met  :zweep

On topic: precies dit ja. Maulun is beslissend. Zo zien we het graag!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op december 24, 2019, 16:13:18
Zie dus ook Cambuur heeft een koppeltje: Robin en Jamie.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op december 24, 2019, 17:09:00
Citaat van: poelie-lwd op december 24, 2019, 12:31:00
Die gaf ik oek altied op dei alleen deest er niks met  :zweep

On topic: precies dit ja. Maulun is beslissend. Zo zien we het graag!
dou skoptest altijd in de grond. Dou gafst boerlage ballen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op december 24, 2019, 18:21:11
 :_schater  :hein
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Ruppppert op december 24, 2019, 19:20:08
Citaat van: sunderland op december 24, 2019, 17:09:00
dou skoptest altijd in de grond. Dou gafst boerlage ballen
haha boerlage ballen  :_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op januari 02, 2020, 14:02:26
Maulun traint elke dag voorzich zelf in Frankrijk. Dan ben je op en top prof!  |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Chielvak19 op januari 02, 2020, 15:51:17
Citaat van: Galdiano op januari 02, 2020, 14:02:26
Maulun traint elke dag voorzich zelf in Frankrijk. Dan ben je op en top prof!  |:)
klopt, hij is zo fanatiek als wat. Zie ik ook tijdens wedstrijden bij hem
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Treb op januari 02, 2020, 18:10:39
Ja chapeau, maar beter dan dit wordt ie niet helaas.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op januari 02, 2020, 18:42:00
Citaat van: Treb op januari 02, 2020, 18:10:39
Ja chapeau, maar beter dan dit wordt ie niet helaas.

Onzin!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Treb op januari 02, 2020, 18:49:51
Citaat van: AL op januari 02, 2020, 18:42:00
Onzin!

Van de 48 goals die we gemaakt hebben 3 goals en 5 assists.

Dat is veel te weinig voor een nummer 10
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op januari 02, 2020, 19:07:09
Citaat van: Treb op januari 02, 2020, 18:49:51
Van de 48 goals die we gemaakt hebben 3 goals en 5 assists.

Dat is veel te weinig voor een nummer 10

We spelen toch helemaal niet met een nummer 10? Dat ie meer moet scoren ben ik wel met je eens, al compenseert Jacobs ook wel weer een hoop als middenvelder.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op januari 02, 2020, 19:56:43
Citaat van: Treb op januari 02, 2020, 18:49:51
Van de 48 goals die we gemaakt hebben 3 goals en 5 assists.

Dat is veel te weinig voor een nummer 10
kest nagaan hoe jij tegen voetbal aankijkt, een nummer 10 pfffff. Hij speelde steeds beter maar heeft duidelijk een periode te weinig gebracht. Te weinig scoren en te lage handelingssnelheid. Soms ook heel appart dat ie eerste helft te weinig brengt en te slap is en dan vaak in de 2 e helft veel beter speelt en ook sneller handeld. Denk dat ie in de rust ook vaak word aangespoord. Zit meer in dat kan niet anders
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op januari 02, 2020, 22:31:37
Citaat van: Galdiano op januari 02, 2020, 14:02:26
Maulun traint elke dag voorzich zelf in Frankrijk. Dan ben je op en top prof!  |:)

wut ie oek voor betaald he tis een profvoetballer
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 03:09:46
Dat was een vies elleboogje die Dijkstra aan Maulun gaf. Valt me dan zo tegen van een oud Cambuur speler. (zijn naam staat zelfs op het shirt van ons damn it)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Vlampiep op februari 01, 2020, 08:36:58
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 03:09:46
Dat was een vies elleboogje die Dijkstra aan Maulun gaf. Valt me dan zo tegen van een oud Cambuur speler. (zijn naam staat zelfs op het shirt van ons damn it)
Deze smerige overtreding had Nijhuis of de assistent moeten kunnen zien.
Maar visueel zijn ze waarschijnlijk behoorlijk gehandicapt, maar de oortjes zijn prima, want als je wat zegt ben je de Sjaak.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op februari 01, 2020, 08:40:11
Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2020, 08:36:58
Deze smerige overtreding had Nijhuis of de assistent moeten kunnen zien.
Maar visueel zijn ze waarschijnlijk behoorlijk gehandicapt, maar de oortjes zijn prima, want als je wat zegt ben je de Sjaak.

Hetzelfde met die overtreding op Antonia, prima als je voordeel geeft, maar daarna wel geel.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op februari 01, 2020, 08:42:07
Citaat van: hobbes op februari 01, 2020, 08:40:11
Hetzelfde met die overtreding op Antonia, prima als je voordeel geeft, maar daarna wel geel.

En de overtreding op Maulun waar de penalty uit kwam is ook gewoon geel. Dus v Eijden had rood moeten hebben. En Maulun krijgt geel voor praten, Nijhuis vind zichzelf altijd veel te belangrijk.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op mei 03, 2020, 18:38:21
Volgens een Franse site in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder het Belgische Standard Luik.

https://www.leerosportnews.com/articles/standard-de-liege/robin-maulun-le-standard-de-liege-est-un-gros-club-belge-ou-wilmots-est-passe-cest-une-reference
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op mei 03, 2020, 19:01:55
Tja was te verwachten.
Vrees dat ons hele middenveld niet te behouden is en al helemaal niet als we kkd blijven.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: rudie op mei 03, 2020, 19:05:15
Zou bizar zijn als Standard geld voor hem heeft, die zijn afgelopen week net van bankroet gered door oud speler Fellaini.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 03, 2020, 19:20:23
Citaat van: Collingwood op mei 03, 2020, 18:38:21
Volgens een Franse site in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder het Belgische Standard Luik.

https://www.leerosportnews.com/articles/standard-de-liege/robin-maulun-le-standard-de-liege-est-un-gros-club-belge-ou-wilmots-est-passe-cest-une-reference
mijn Frans rammelt, maar volgens mij een ouder artikel? Wordt gesproken over herstart 19 juni?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: michello op mei 03, 2020, 19:21:27
Citaat van: Collingwood op mei 03, 2020, 18:38:21
Volgens een Franse site in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder het Belgische Standard Luik.

https://www.leerosportnews.com/articles/standard-de-liege/robin-maulun-le-standard-de-liege-est-un-gros-club-belge-ou-wilmots-est-passe-cest-une-reference

Standard is zo goed als failliet, dat zal wel niet kloppen, tenzij Maulun een clausule heeft dat hij gratis weg mag als we niet promoveren.....
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op mei 03, 2020, 19:37:40
Ook in belangstelling van Duitse clubs.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op mei 03, 2020, 19:42:05
Lijkt inderdaad een interview dat eerder is afgenomen en dus achterhaald door de actualiteit. Standard zal dan wel zijn afgevallen inmiddels, maar hij staat dus in de belangstelling van meer clubs.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op mei 03, 2020, 20:35:31
Google vertaald tegenwoordig wel aardig, dus Frans lezen is niet nodig :)
Het is een ouder interview waarbij hij ook nog uitgaat dat hij eredivisie speelt volgend seizoen.
Hij ook aan dat 'ie het enorm naar zijn zin heeft.

Contract loopt nu nog een jaar met waarschijnlijk nu ook een prima salaris.
Booij zit in een lastige situatie nu alle plannen overhoop zijn gegooit.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lore op mei 04, 2020, 09:46:21
Dat is eigenlijk alleen maar goed nieuws. In crisistijd is het hebben van opties essentieel. Het verkopen van spelers kan de sleutel zijn om te overleven in deze tijd. En dat is op dit moment het allerbelangrijkste. Je kunt nu niet rekenen op extra geld van het bedrijfsleven of de overheid. Je moet zorgen dat je liquiditeit op peil blijft.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bolle op mei 04, 2020, 09:51:37
Citaat van: Collingwood op mei 03, 2020, 18:38:21
Volgens een Franse site in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder het Belgische Standard Luik.

https://www.leerosportnews.com/articles/standard-de-liege/robin-maulun-le-standard-de-liege-est-un-gros-club-belge-ou-wilmots-est-passe-cest-une-reference

Kan mooi van de helft vh geld van Fellaini dan...?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: LWD vak 7 op september 06, 2020, 19:10:21
Briljante vrije trap en dito steekpass bij de goal van Antonia.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op september 19, 2020, 19:54:46
Rijp voor een wissel. Slappe speler. Stond ook weer te dromen bij de 1-0.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op september 26, 2020, 07:45:15
Blessure lijkt mee te vallen, zou hij misschien toch in de belangstelling van een andere club staan en laat hij de wedstrijd lopen?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op september 26, 2020, 08:21:33
Het kan dat altijd dat er net als bij Robertha een buitenlandse club een bedrag biedt wat je niet kan weigeren...
Voorlopig maar uitgaan van een lichte blessure.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op september 26, 2020, 08:33:18
Citaat van: Bankzitter op september 26, 2020, 08:21:33
Het kan dat altijd dat er net als bij Robertha een buitenlandse club een bedrag biedt wat je niet kan weigeren...
Voorlopig maar uitgaan van een lichte blessure.
Wil niet verlengen, mits dat de lijstjes voor vervanging op orde zijn.. en voor de juiste prijs strikje erom en auf wieder schnitzels,next!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Cambuur Groningen op september 26, 2020, 08:33:54
Citaat van: Bankzitter op september 26, 2020, 08:21:33
Het kan dat altijd dat er net als bij Robertha een buitenlandse club een bedrag biedt wat je niet kan weigeren...
Voorlopig maar uitgaan van een lichte blessure.
tot 6 oktober de tijd om te herstellen, geldt ook voor de rest. Dat moet wel lukken lijkt me dan
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op januari 15, 2021, 17:43:45
Contract met 2 jaar verlengd. Mooie presentatie ook op youtube. En dat voor een wisselspeler. Ook al is het een superbeste jongen, ik denk dat ze bij Cambuur hier de plank misslaan.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op januari 15, 2021, 17:47:43
Super blij mee!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op januari 15, 2021, 18:06:49
Goed nieuws...Klasse werk Booy!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op januari 15, 2021, 18:30:05
Prima nieuws  |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Destroyer op januari 15, 2021, 18:31:52
 _O_
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op januari 15, 2021, 18:54:15
Heel mooi nieuws!  :y |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 15, 2021, 20:48:33
Mooi nieuws :zweep
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op januari 22, 2021, 20:47:12
Grandioos  _O_.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op januari 22, 2021, 20:48:46
Welkom terug.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op januari 22, 2021, 20:52:40
fantastisch gespeeld vanavond door gaan zo
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 23, 2021, 10:24:46
Geweldige wedstrijd gespeeld en nu ook een paar wedstrijden VOL houden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Huizen op januari 23, 2021, 12:02:37
MOTM gisteren. Mooi ook dat plezier met z'n Franse vriend Sambissa.

Buiten de mooie goals kan ik daar nog het meest van genieten, plezier onderling

Wat een team  |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2021, 15:59:45
https://www.lc.nl/sport/Maulun-weken-aan-de-kant-bij-Cambuur-met-zware-blessure-26699285.html

Robin Maulun is de komende weken niet inzetbaar bij SC Cambuur. De Franse spelmaker raakte woensdag op de training geblesseerd aan de enkel.
Op krukken verliet Maulun, die door zijn enkel was gegaan, het stadion. ,,Een zware blessure'', zei trainer Henk de Jong. ,,Die zijn we een paar weken kwijt.'' Foto's wezen uit dat er niets gebroken is in het gewricht.
De blessure komt op een vervelend moment. ,,Maulun was in topvorm'', aldus De Jong. Bovendien is Mitchel Paulissen ook nog niet hersteld van zijn blessure. Paulissen kan op het middenveld ook op de plek van Maulun spelen. ,,In mijn hoofd ben ik al bezig met een oplossing.''
Maandag speelt Cambuur in eigen stadion tegen Eindhoven. Nick Doodeman en Michael Breij zijn hersteld van hun enkelblessures en zijn wel weer van de partij bij de koploper.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op maart 17, 2021, 16:21:20
Mooi klote dit!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op maart 17, 2021, 16:34:30
Oratmangoen op die positie. Lijkt me de beste oplossing.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2021, 16:37:35
Citaat van: zeewolde op maart 17, 2021, 16:34:30
Oratmangoen op die positie. Lijkt me de beste oplossing.
Ja en Jacobs op zijn vertrouwde plek..dat lijkt mij ook het meest logische.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op maart 17, 2021, 16:39:27
De spoeling raakt wel dunner... je merkte tegen GAE ook al dat het nu minder wordt met de wissels en we niks kunnen forceren.
Prima om een keer met een puntje genoegen te nemen maar hopelijk niet te vaak.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op maart 17, 2021, 16:39:48
Citaat van: Grijskijkert op maart 17, 2021, 16:37:35
Ja en Jacobs op zijn vertrouwde plek..dat lijkt mij ook het meest logische.

Eens.
En eventueel heb je dan Breij nog achter de hand voor Jacobs.
Maar wel zonde want vond het huidige middenveld met Maulun en Ragnar echt heel goed.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2021, 16:43:18
Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2021, 16:39:27
De spoeling raakt wel dunner... je merkte tegen GAE ook al dat het nu minder wordt met de wissels en we niks kunnen forceren.
Prima om een keer met een puntje genoegen te nemen maar hopelijk niet te vaak.
??... Breij en Doodeman zijn weer terug en volledig inzetbaar, Paulissen misschien weer op de bank. Dus 1 valt weg en je krijgt er 3 voor terug.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2021, 16:46:53
Citaat van: AL op maart 17, 2021, 16:39:48
Eens.
En eventueel heb je dan Breij nog achter de hand voor Jacobs.
Maar wel zonde want vond het huidige middenveld met Maulun en Ragnar echt heel goed.
Inderdaad, nu maar kijken hoe het middenveld Hoedemakers, Ragnar en Jacobs het gaat doen nu Jacobs ook weer fris is..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: CambuurAmersfoort op maart 17, 2021, 16:57:02
Dit last maar zien hoe blij wij mogen zijn dat we niemand hebben verhuurd. We hebben genoeg blessures gehad en echt iedereen is nodig. Hopelijk paulissen over een week of 2 weer terug, dan kan je met Jacobs en paulissen spelen. Breij op het middenveld vind ik meestal ook niet verkeerd. Die speelt daar lekkerder dan op de buiten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op maart 17, 2021, 17:05:26
Citaat van: Grijskijkert op maart 17, 2021, 16:43:18
??... Breij en Doodeman zijn weer terug en volledig inzetbaar, Paulissen misschien weer op de bank. Dus 1 valt weg en je krijgt er 3 voor terug.

Eerste 11 is nog steeds heel solide, maar je hebt niet meer echt mogelijkheden om met wissels nog wat extra kwaliteit te brengen om een wedstrijd te doen kantelen. Met uitzondering van Breij wellicht, die gooit er veel energie in.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2021, 17:14:02
Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2021, 17:05:26
Eerste 11 is nog steeds heel solide, maar je hebt niet meer echt mogelijkheden om met wissels nog wat extra kwaliteit te brengen om een wedstrijd te doen kantelen. Met uitzondering van Breij wellicht, die gooit er veel energie in.
Oneens.. zit komende wedstrijd voldoende kwaliteit op de bank ,zeker in verhouding met de afgelopen wedstrijd(en), alleen Akoy, Kallon en Maulun zijn er zeker niet bij en de rest als er niets raars meer gebeurt wel.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op maart 17, 2021, 17:32:17
Citaat van: zeewolde op maart 17, 2021, 16:34:30
Oratmangoen op die positie. Lijkt me de beste oplossing.
vind ik niet.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op maart 17, 2021, 17:34:09
Zal misschien wel gebeuren. Moet het middenveld wel anders staan denk ik.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op maart 17, 2021, 17:36:05
Ragnar heeft niet die pass of trap die Maulun of Paulissen wel hebben. Die zijn er niet en dan zou ik eerder Breij daar neerzetten
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2021, 18:07:57
Citaat van: sunderland op maart 17, 2021, 17:36:05
Ragnar heeft niet die pass of trap die Maulun of Paulissen wel hebben. Die zijn er niet en dan zou ik eerder Breij daar neerzetten
En Breij wel?
Citaat van: sunderland op maart 17, 2021, 17:34:09
Zal misschien wel gebeuren. Moet het middenveld wel anders staan denk ik.
Werd meteen op getraind! En met Breij erbij moet het niet anders staan? En laat Breij maar van de bank starten na weken eruit geweest te zijn..maar dat is mijn bescheiden mening ,en heb je meteen wat power wat je in kan brengen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op maart 17, 2021, 19:06:59
Citaat van: Grijskijkert op maart 17, 2021, 18:07:57
En Breij wel?Werd meteen op getraind! En met Breij erbij moet het niet anders staan? En laat Breij maar van de bank starten na weken eruit geweest te zijn..maar dat is mijn bescheiden mening ,en heb je meteen wat power wat je in kan brengen.
breij heeft een betere trap en is tactisch sterker.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op maart 17, 2021, 19:07:46
Mooi dat ze daarop trainen en logisch ook.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2021, 19:16:21
Citaat van: sunderland op maart 17, 2021, 19:06:59
breij heeft een betere trap en is tactisch sterker.
Ik vind van niet, maar goed ,ieder zijn mening..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op maart 17, 2021, 19:19:36
Breij is een behoorlijk veelzijdige speler die beetje nu het nadeel is dat 'ie op meerdere posities kan invallen.
Daardoor kan hij zich niet echt specialiseren en vind hij z'n draai niet echt.  Voor mijn gevoel zit er nog meer in dat er nu uitkomt en kan hij nog gaan verrassen als hij een aantal wedstrijden een kans zou krijgen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op maart 17, 2021, 19:51:15
heel vervelend.
nog vervelender word het wanneer ook hoedemakers iets gaat mankeren,dan ontstaat er een ECHT probleem.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2021, 11:53:47
Minimaal een maand uit de roulatie meldt OF, erg jammer.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Delamere op mei 13, 2021, 09:08:21
Wat was deze jongen gisteren weer goed. De ene schitterende bal na de ander. Gaan we ook in de Eredivisie nog heel veel plezier aan beleven!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Destroyer op mei 13, 2021, 09:14:35
Citaat van: Delamere op mei 13, 2021, 09:08:21
Wat was deze jongen gisteren weer goed. De ene schitterende bal na de ander. Gaan we ook in de Eredivisie nog heel veel plezier aan beleven!

Dat viel mij ook wat een fantastische voorzetten weer zeg
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op mei 13, 2021, 09:22:34
Vooral die éne pass op Muhren
Leek wel biljarten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op mei 13, 2021, 09:53:06
Maulun kan waarschijnlijk ook wel een mooie stap gana maken.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op mei 13, 2021, 10:03:05
Citaat van: Specuveter op mei 13, 2021, 09:22:34
Vooral die éne pass op Muhren
Leek wel biljarten.

Die Muhren erin kopte? Of de bal die Muhren vervolgens aflegde voor Paulissen? Echt genoten van Maulun
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op mei 13, 2021, 10:05:28
Die bal op Muhren die Paulissen afmaakte.
Zat gewoon effect aan de bal...

Prachtig _O_
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op mei 13, 2021, 10:41:20
Citaat van: Specuveter op mei 13, 2021, 10:05:28
Die bal op Muhren die Paulissen afmaakte.
Zat gewoon effect aan de bal...

Prachtig _O_
Raymond-Maulun- Ceulemans
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op mei 13, 2021, 12:13:36
Citaat van: Delamere op mei 13, 2021, 09:08:21
Wat was deze jongen gisteren weer goed. De ene schitterende bal na de ander. Gaan we ook in de Eredivisie nog heel veel plezier aan beleven!

net als de hele ploeg wel pas in het laatste half uur he daarvoor onzichtbaar
maar gaf idd een paar hele beste ballen dat zal in de ere div nog vaker
moeten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op mei 13, 2021, 12:14:38
Citaat van: denistel op mei 13, 2021, 12:13:36
net als de hele ploeg wel pas in het laatste half uur he daarvoor onzichtbaar
maar gaf idd een paar hele beste ballen dat zal in de ere div nog vaker
moeten.
je bent nog steeds niet zo gecharmeerd van hem hè
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op mei 13, 2021, 12:45:32
Wederom ijzersterke pot
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Huizen op mei 13, 2021, 13:50:35
Grappig hoe iedereen het ziet. Mijn pa zat alleen maar te klagen op Maulun, vind het een mooiweer voetballer  ;(
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op mei 13, 2021, 18:59:54
Citaat van: Specuveter op mei 13, 2021, 12:14:38
je bent nog steeds niet zo gecharmeerd van hem hè

zie zijn kwaliteiten wel maar je bent het wel met me eens dat ie dat nog
niet genoeg laat zien.in de ere div wordt meer gevraagd kijk bijv ook
naar j veerman die omhoog geschreven is maar toch bar tegen valt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: douwelwd op mei 13, 2021, 19:08:25
Citaat van: denistel op mei 13, 2021, 18:59:54
zie zijn kwaliteiten wel maar je bent het wel met me eens dat ie dat nog
niet genoeg laat zien.in de ere div wordt meer gevraagd kijk bijv ook
naar j veerman die omhoog geschreven is maar toch bar tegen valt.
je zult het met me eens zijn dat achter de tegenstander zijn middenvelders niet echt Robin zijn ding is.... Rendeert het middenveld goed, dan heb je met Maulun echt goud in handen.... en zo achteloos.... bal buitenkant voetje naar Muhren
Die jongen heeft zoveel gevoel in zijn voeten....
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op mei 13, 2021, 22:51:33
Citaat van: Diemen op mei 13, 2021, 13:50:35
Grappig hoe iedereen het ziet. Mijn pa zat alleen maar te klagen op Maulun, vind het een mooiweer voetballer  ;(

Dan heeft ie de 2e helft niet gezien. Maar goed, het is inderdaad geen bikkelaar, maar daar ligt zijn kracht dan ook niet
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op mei 14, 2021, 08:19:01
Geen goalgetter en dat is toch wel een groot manco.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op mei 14, 2021, 21:18:45
Citaat van: douwelwd op mei 13, 2021, 19:08:25
je zult het met me eens zijn dat achter de tegenstander zijn middenvelders niet echt Robin zijn ding is.... Rendeert het middenveld goed, dan heb je met Maulun echt goud in handen.... en zo achteloos.... bal buitenkant voetje naar Muhren
Die jongen heeft zoveel gevoel in zijn voeten....

in de ere divisie betere spelers tegen over je dan zul je toch eens moeten verdedigen
anders wordt je overlopen. uitgaan van het aanvallende is prima hoor maar in de ere
divisie komt er meer voor kijken maar dat is mijn mening.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 14, 2021, 21:24:55
Citaat van: denistel op mei 14, 2021, 21:18:45
in de ere divisie betere spelers tegen over je dan zul je toch eens moeten verdedigen
anders wordt je overlopen. uitgaan van het aanvallende is prima hoor maar in de ere
divisie komt er meer voor kijken maar dat is mijn mening.

Mijn mening is dat je in de eredivisie ook punten moet halen, je hebt spelers nodig die meet steekballetjes spelers voor het doel kunnen zetten.
Goede vrije trappen afleveren en zien waar je medespelers zijn en wat ze gaan doen. Dat is Maulun, het bikkel en echt zware verdedigers werk moet je weer andere personen voor hebben. De juiste mix in je team daar gaat t om.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: mario op mei 14, 2021, 21:39:23
Citaat van: denistel op mei 14, 2021, 21:18:45
in de ere divisie betere spelers tegen over je dan zul je toch eens moeten verdedigen
anders wordt je overlopen. uitgaan van het aanvallende is prima hoor maar in de ere
divisie komt er meer voor kijken maar dat is mijn mening.
Rusnak verdedigde ook niet voor een meter mee. Hij kon renderen omdat El Makrini op het middenveld het verdedigende werk verzette.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:17:38
We kunnen hem zomaar kwijt raken aan Groningen ..er is serieuze interesse!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op augustus 16, 2021, 10:20:33
Citaat van: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:17:38
We kunnen hem zomaar kwijt raken aan Groningen ..er is serieuze interesse!
hoeveel middenvelders hebben zij nog nodig?
Willen er ook al 2 van Sparta
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:22:13
Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2021, 10:20:33
hoeveel middenvelders hebben zij nog nodig?
Willen er ook al 2 van Sparta
Interesse is naar Maulun verlegt  ;)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2021, 10:28:07
Als dat gebeurt dan kan Cambuur net zo goed nu al bellen met de Knjb of ze de competitie in november kunnen laten beginnen. Ons linkerkant is het enige waar we op kunnen terugvallen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op augustus 16, 2021, 10:28:42
Citaat van: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:17:38
We kunnen hem zomaar kwijt raken aan Groningen ..er is serieuze interesse!

Niet alleen Groningen.
Sprak gisteren met Arthur Numan en zij volgen hem ook.
Maar vertrek van Maulun moet onbespreekbaar zijn.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op augustus 16, 2021, 10:29:25
Citaat van: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:17:38
We kunnen hem zomaar kwijt raken aan Groningen ..er is serieuze interesse!
Hoe kom je daarbij??
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2021, 10:31:35
Er zullen wel weer mensen zijn die dan zeggen voor veel geld maar dat zal nooit veel zijn en daar krijgen we ook die kwaliteit niet voor terug
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:32:56
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2021, 10:31:35
Er zullen wel weer mensen zijn die dan zeggen voor veel geld maar dat zal nooit veel zijn en daar krijgen we ook die kwaliteit niet voor terug
Antonucci ? En Paulissen is er nog..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op augustus 16, 2021, 10:41:53
Paulissen is een uitstekende voetballer die een paar keer per wedstrijd echt mooie dingen doet. Maar Maulun is een spelmaker die veel meer bij het spel betrokken is. Ik hoop echt dat hij blijft.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: mario op augustus 16, 2021, 10:45:08
Er moeten spelers bij en niet weg...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op augustus 16, 2021, 10:53:26
Maulun is eredivisie waardig.
Hoe hij een paar keer Kallon wegstuurde met een bal buitenkant voet dat zie je niet zoveel.
Dat hij ook een paar waardeloze voorzetten gaf dat is hem dan vergeven.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op augustus 16, 2021, 13:08:01
Verkoop in dit stadium is onbespreekbaar lijkt me
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op augustus 16, 2021, 13:11:18
Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2021, 13:08:01
Verkoop in dit stadium is onbespreekbaar lijkt me
ook voor 500.000 tot een miljoen?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op augustus 16, 2021, 13:12:32
Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2021, 13:11:18
ook voor 500.000 tot een miljoen?

Ik weet zo niet hoe lang hij nog vastligt, maar wat mij betreft niet
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op augustus 16, 2021, 13:14:27
Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2021, 13:12:32
Ik weet zo niet hoe lang hij nog vastligt, maar wat mij betreft niet

Nog tot de zomer van 2023. En volgens mij doen ze niet meer aan clausules, of hooguit clausules die tot uiterlijk 1 juli geldig zijn. Hopelijk heb ik dat goed onthouden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op augustus 16, 2021, 13:15:46
Ondanks dat hij gisteren scoorde heeft hij weinig scorend vermogen en geen schot in de benen. Steekballetjes geven kan hij wel. Voor 500k-1M toch wel een strikje er om hoor..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: mario op augustus 16, 2021, 13:18:15
Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2021, 13:08:01
Verkoop in dit stadium is onbespreekbaar lijkt me
Lijkt mij ook. Enige creatieve speler in het team.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lore op augustus 16, 2021, 13:19:18
Citaat van: De Gast op augustus 16, 2021, 13:15:46
Ondanks dat hij gisteren scoorde heeft hij weinig scorend vermogen en geen schot in de benen. Steekballetjes geven kan hij wel. Voor 500k-1M toch wel een strikje er om hoor..

Zolang er geen nieuwe spelers binnen komen is de geen belang om hem te laten vertrekken. Er was nog budget voor drie speler aan de bovenkant van het salarisniveau. Als wij die niet aantrekken dan blijft er geld over op de begroting. Nog meer geld over houden dient geen doel.

Dus alles hangt samen met wat er nog bij komt
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op augustus 16, 2021, 13:24:14
Hoe concreet is de intresse?
En voor een miljoen verkopen en daarna antonucci huren.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: veteraan op augustus 16, 2021, 13:37:42
Verkopen en Diemers huren
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: mario op augustus 16, 2021, 13:47:33
Citaat van: veteraan op augustus 16, 2021, 13:37:42
Verkopen en Diemers huren
Voor Cambuur begrippen een top-speler maar een totaal andere speler dan Maulun. Hier ga je qua mogelijkheden op achteruit.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2021, 14:02:31
Daarbij liggen de transfersommen laag, slecht moment om te verkopen.
Die Griek van VVV, Veerman, Bazoer komt ook allemaal geen goed bod op binnen.
Lijkt me sterk dat wij dan wel de hoofdprijs krijgen als we nu verkopen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2021, 14:30:30
Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2021, 13:11:18
ook voor 500.000 tot een miljoen?
hou toch op. Wat hest eraan
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Inferno-058 op augustus 30, 2021, 12:10:51
Technisch de beste middenvelder die we hebben. Dat is wel duidelijk.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op augustus 30, 2021, 12:18:20
Als hij een seizoen zo doorgaat en zich misschien zelfs nog ontwikkelt gezien het hogere niveau kunnen we aan hem ook een mooie transfersom verdienen.

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1432318694529638404?s=20
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: mario op augustus 30, 2021, 14:40:52
Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2021, 12:18:20
Als hij een seizoen zo doorgaat en zich misschien zelfs nog ontwikkelt gezien het hogere niveau kunnen we aan hem ook een mooie transfersom verdienen.

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1432318694529638404?s=20
Volgende parel van het rechterrijtje
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op september 23, 2021, 21:43:06
https://twitter.com/ESPNnl/status/1441105613103108097?s=20
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op september 23, 2021, 21:51:12
Die passes met buitenkant voet _O_
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op september 23, 2021, 22:32:22
Is ook topfit, fantastische speler.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op november 07, 2021, 08:43:34
Belangrijk met zn goal maar vind hem geen specialist op dit gebied. Was een slap balletje natuurlijk..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op november 07, 2021, 09:02:13
Citaat van: De Gast op november 07, 2021, 08:43:34
Belangrijk met zn goal maar vind hem geen specialist op dit gebied. Was een slap balletje natuurlijk..

Slap balletje of keihard in de kruising, beide is een doelpunt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: gobo op november 07, 2021, 09:25:14
Citaat van: De Gast op november 07, 2021, 08:43:34
Belangrijk met zn goal maar vind hem geen specialist op dit gebied. Was een slap balletje natuurlijk..
Onzin dit natuurlijk. Kan me in de afgelopen jaren weinig spelers herinneren die het vermogen hadden om er af en toe een vrije trap in te jagen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op november 07, 2021, 10:18:26
beste goal hoor maar en ook wel weer sommige goeie ballen maar
duel kracht en felheid zal beter moeten net als bij meerdere spelers.
en soms eens wat eerder in 1 x spelen brengt zich zelf daardoor in de
problemen,door zwolle wordt het niet afgestraft maar door betere
tegenstanders wel,
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op november 07, 2021, 10:23:37
Hij probeerde soms (onnodig) met een actie zijn man te passeren maar daar heeft  'ie de snelheid niet voor. Kwamen ook direct tegen aanvallen uit.

Gewoon de bal laten rondgaan. Uiteindelijk ligt er een zee van ruimte op rechts omdat de tegenstander te druk is met Kallon, Uldrikis en Bangura die er over heen dendert en dan kan Maulun daar de bal perfect neerleggen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 07, 2021, 11:00:42
Citaat van: denistel op november 07, 2021, 10:18:26
beste goal hoor maar en ook wel weer sommige goeie ballen maar
duel kracht en felheid zal beter moeten net als bij meerdere spelers.
en soms eens wat eerder in 1 x spelen brengt zich zelf daardoor in de
problemen,door zwolle wordt het niet afgestraft maar door betere
tegenstanders wel,
dat is ook ons nivo h?. Tegen az en Feyenoord was dat een groot probleem maar nu gaat dat ook al stukken beter.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op november 07, 2021, 12:27:48
Citaat van: sunderland op november 07, 2021, 11:00:42
dat is ook ons nivo h?. Tegen az en Feyenoord was dat een groot probleem maar nu gaat dat ook al stukken beter.

klopt zeker maar kan nog beter net wat hier boven beschreven staat gebuik maken van de
ruimtes
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: el haj op december 13, 2021, 18:56:22
Kennen we K?vin Diaz nog? Samen met Maulun bespreekt hij de derby in deze (Franstalige) podcast:
https://rmc.bfmtv.com/mediaplayer/audio/episode-17-le-derby-de-friesland-cambuur-heerenveen-une-rivalite-unique-aux-pays-bas-758452.html

Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op februari 27, 2022, 11:41:45
Zeer goed gisteren. O.a. prachtige bal op Paulissen bij de 2-1, en schitterende bijna-assist op Boere.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: LWD vak 7 op februari 27, 2022, 12:15:04
Heb van hem genoten gisteren. Trok het spel naar zich toe, vaak aanspeelbaar en ook keihard gewerkt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op februari 27, 2022, 12:16:51
Moet spelers hebben waar hij de bal aan kwijt kan. Kon toch gister een paar keer mooi uithalen maar lijkt het niet meer te durven omdat hij geen schot in de benen heeft.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lowieke op februari 27, 2022, 17:28:01
Citaat van: De Gast op februari 27, 2022, 12:16:51
Moet spelers hebben waar hij de bal aan kwijt kan. Kon toch gister een paar keer mooi uithalen maar lijkt het niet meer te durven omdat hij geen schot in de benen heeft.

Hij schoot wel twee keer. een keer recht op de keeper en een keer net naast.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op mei 06, 2022, 09:27:29
Maulun krijgt plek in Frans sterrenteam na derby

Johan Stobbe

Robin Maulun is in vier jaar tijd een beetje Leeuwarder geworden. Hij heeft SC Cambuur voor altijd in zijn hart gesloten, maar de 25-jarige Fransman staat open voor een stapje hogerop.
Wat hebben Kylian Mbapp? en Robin Maulun gemeen buiten het feit dat ze beiden Fransman zijn? De middenvelder van SC Cambuur twijfelt geen moment. Het is hem niet ontgaan dat de toonaangevende Franse sportkrant L??quipe hem na de derby tegen SC Heerenveen heeft opgenomen in het sterrenteam van Franse spelers.

Zijn telefoon stroomde vol met berichten uit Frankrijk en ook op Twitter regende het reacties. Van (oude) bekenden en volslagen vreemden. Maulun schiet in de lach. ,,Iemand zette in de reacties ?Cambuur? Is dat een club uit India ofzo????

De Franse spelmaker kijkt even op het A4?tje voor zijn neus, met daarop het Franse sterrenteam. ,,We staan nu op de kaart tussen de grote clubs??, zegt hij trots. Naast Cambuur staan er spelers op van onder andere AC Milan, Galatasaray, Lyon en Besiktas.

Maulun is geposteerd als rechter middenvelder. Vlak voor hem staat Mbapp?, de sterspeler van Paris Saint-Germain en het Franse nationale elftal. ,,Ik zei al tegen mijn familie dat ik alle ballen wel op Mbapp? geef.??

Zijn spel in de derby is opgevallen. Ook in zijn geboorteland. Op de tribune in het stadion loopt Erik Schouten voorbij. Hij kijkt naar het papier en schudt lachend zijn hoofd. ,,Een penalty raak schieten en dan meteen in het sterrenelftal??, grapt hij. ,,Ho ho, telt mijn assist niet???, riposteert Maulun.

Er verschijnt een gelukzalige glimlach op Mauluns gezicht. ,,Dat heb ik de hele week al als ik terugdenk aan de derby.?? Natuurlijk zorgde de ultralate gelijkmaker voor teleurstelling, maar een mooiere wedstrijd heeft de Fransman nog niet gespeeld in zijn loopbaan.

En dan was hij ook nog eens belangrijk. Eerst benutte Maulun de strafschop die de 2-2 op het scorebord bracht, in de vierde minuut van de extra tijd gaf hij de assist waaruit Mitchel Paulissen de 2-3 scoorde. ,,Ik dribbelde en dribbelde, gaf ?m aan Mitchel en zag dat-ie heel veel tijd had. Met zijn schot wist ik dat het een doelpunt zou worden.??

Die treffer leek de winnende en zorgde voor euforie die hij nog niet eerder voelde. Maulun toonde het embleem van Cambuur aan de supporters. ,,De club en de supporters gaven mij de kans om me hier te ontwikkelen, nu geef ik ze wat terug. Ik kende het belang van de derby, dat voedde me. Als kind droomde ik van het spelen van dit soort wedstrijden.??

Wat had hij de fans graag een overwinning gegund, maar het ging in de laatste 50 seconden alsnog mis. ,,Als je de wedstrijd terugkijkt, was een gelijkspel wel terecht??, zegt Maulun. ,,Maar als je er z? dichtbij bent, is de teleurstelling groot. Ik kon die nacht niet slapen van de adrenaline. Deze krankzinnige wedstrijd ga ik nooit weer vergeten.??

Na afloop sprak hij met Kevin Diaz, de oud-speler van Cambuur die tegenwoordig in Frankrijk sportjournalist is. ,,Hij heeft de wedstrijd gezien en heeft nog altijd spijt dat hij de derby nooit heeft gespeeld.??

Maulun wil de derby ook graag nog eens in een vol Cambuur-stadion meemaken. Of het ervan komt? Hij weet het niet. Vier jaar geleden streek hij in de zomer als grote onbekende neer in Leeuwarden, tegenwoordig valt zijn spel ook op bij de grote sportkrant in Frankrijk. Het zorgt ervoor dat hij ook in zijn vaderland op de radar van clubs komt te staan.

Vooropgesteld, Maulun hoeft niet per se weg. Er is ook (nog) geen sprake van. Hij heeft in Leeuwarden nog een contract voor een jaar en woont in de stad met zijn Leeuwarder vriendin. ,,Zij is bereid me te volgen als ik ergens anders naartoe ga??, zegt hij. ,,Al is er klaar voor zijn iets anders dan het daadwerkelijk doen.??

Terug naar Frankrijk hoeft Cambuurs spelmaker niet per se. ,,Maar ik droomde als kind ook van spelen voor grote clubs in grote stadions. Als ik hogerop kan en het totaalplaatje voelt net zo goed als hier bij Cambuur, dan sta ik er wel open voor.??

Maulun weet ook dat de Leeuwarder eredivisionist deze zomer nog wat kan verdienen aan een vertrek. ,,Maar ik blijf hier ook graag. Cambuur is goed voor me.??

Hoe dan ook is Robin Maulun nog niet klaar bij Cambuur. Hij wijst op de strijd om plaats acht. Cambuur staat weliswaar dertiende, maar het verschil met FC Groningen dat nu op de Europese play-offplek staat, bedraagt slechts twee punten. ,,We kunnen van een heel goed seizoen nog altijd een ongelooflijk seizoen maken
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Collingwood op mei 15, 2022, 16:56:55
Absolute masterclass vandaag.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op mei 15, 2022, 16:58:59
Vandaag een 10!!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2022, 17:23:47
Klopt vandaag goed maar er zijn meer wedstrijden dan alleen tegen Groningen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op mei 15, 2022, 17:28:41
Citaat van: Noordcambuur op mei 15, 2022, 17:23:47
Klopt vandaag goed maar er zijn meer wedstrijden dan alleen tegen Groningen.

Over het hele seizoen voor mij ook de beste middenvelder hoor.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2022, 17:39:03
Citaat van: AL op mei 15, 2022, 17:28:41
Over het hele seizoen voor mij ook de beste middenvelder hoor.
ben ik niet met je eens Mees :thumbsup
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op mei 15, 2022, 17:48:10
Citaat van: Collingwood op mei 15, 2022, 16:56:55
Absolute masterclass vandaag.
Die bal op Paulissen waar de penalty uit komt...
Subliem!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op mei 15, 2022, 18:58:25
Citaat van: AL op mei 15, 2022, 17:28:41
Over het hele seizoen voor mij ook de beste middenvelder hoor.
nou dat vond ik niet
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op mei 15, 2022, 19:13:02
1e seizoenshelft Mees.
Die was 2e seizoenshelft vaak (ook door omstandigheden) niet best.
Maulun ook paar zwakke potjes, maar vaak wel voldoende en af en toe subliem.
Maar maakt ook niet uit. We hadden altijd moeten spelen met de 3 van vandaag. Prima middenveld zo.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lowieke op mei 15, 2022, 19:51:45
Aan de bal de beste middenvelder zonder bal niet.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: LWD vak 7 op juni 29, 2022, 20:40:59
Om 21.00 is er een documentaire op ESPN 1 over Robin Maulun en David Sambissa getiteld bloedbroeders
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op juni 29, 2022, 22:14:39
Prachtig Robin :thumbsup
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Pisvlek op juni 29, 2022, 23:10:54
Heeft zojuist getekend bij DKV hoor ik net..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: gobo op juni 29, 2022, 23:17:40
Citaat van: Pisvlek op juni 29, 2022, 23:10:54
Heeft zojuist getekend bij DKV hoor ik net..
Leuk aan het stoken vanavond? Pisvlek
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Eewal op juni 29, 2022, 23:38:50
Leuke docu!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: herr kunkel op juni 29, 2022, 23:48:59
Citaat van: gobo op juni 29, 2022, 23:17:40
Leuk aan het stoken vanavond? Pisvlek
Doet zijn naam eer aan..ik denk voluit: Dkv-dekbed pisvlek.

Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op juni 30, 2022, 07:26:00
Citaat van: Pisvlek op juni 29, 2022, 23:10:54
Heeft zojuist getekend bij DKV hoor ik net..

Heb je vaker last van stemmen in je hoofd?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Vlampiep op juni 30, 2022, 08:30:53
Citaat van: hobbes op juni 30, 2022, 07:26:00
Heb je vaker last van stemmen in je hoofd?
Nee ju, gewoan un wildplassen die maar niet zindelijk wil worden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Sakas op juli 01, 2022, 00:04:07
Citaat van: Eewal op juni 29, 2022, 23:38:50
Leuke docu!

De documentaire vanavond gekeken maar vond hem geweldig!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op augustus 12, 2022, 02:42:49
Valt mij op dat er links en rechts wat twijfel is over Maulun.
Begrijp daar niets van, voor mij de laatste jaren de beste speler, Muhren buiten beschouwing gelaten maar dat was niet normaal.
Misschien win je er de oorlog niet mee maar als de oorlog beslist moet worden dan moet je Robin hebben.
Vorig jaar stond hij gewoon weer in de top van goals/belangrijke passes van de hele eredivisie.
Naast supporter ben ik ook een liefhebber, het is toch een genot om naar hem te kijken en als hij niet mee doet zijn wij direct een stuk minder.
Contractverlenging van 3 jaar met een optie van nog eens 5 jaar en daarna in de technische staf....
Die wedstrijd tegen Jong Psv, steenkoud, regen, storm, sneeuw, ijzel. Een geweldige Madueke en toen die pass op Breij, zelden zo'n mooie bal gezien. We wonnen en wisten dat we kampioen gingen worden en dat werden we niet....




Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op augustus 12, 2022, 08:48:25
Aldus getekend, Robin Maulun.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op augustus 12, 2022, 08:51:57
Citaat van: De Gast op augustus 12, 2022, 08:48:25
Aldus getekend, Robin Maulun.
ik had gehoopt dat hij zou vertrekken voor een paar ton.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op augustus 12, 2022, 09:20:40
Technisch ??n van de beste die we hebben
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op augustus 12, 2022, 09:33:27
Ik ben blij met Maulun, is al jaren stabiel en voetbalt zeer makkelijk.

Ja je wint er de oorlog niet mee, maar je heb ook voetballers nodig, en dat Maulun kan voetballen kan niemand ontkennen. (of ze hebben geen verstand van voetbal).

Afgelopen zaterdag maakt hij een fout, maar tweede helft voetballend zo onwijs goed. Daarvoor kom je mede naar het stadion.  |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op augustus 12, 2022, 09:37:21
Toch zijn andere clubs niet geinteresseerd blijkbaar. En ook Cambuur zelf schaart hem niet bij de topspelers.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op augustus 12, 2022, 09:38:49
Citaat van: Galdiano op augustus 12, 2022, 09:33:27
Ik ben blij met Maulun, is al jaren stabiel en voetbalt zeer makkelijk.

Ja je wint er de oorlog niet mee, maar je heb ook voetballers nodig, en dat Maulun kan voetballen kan niemand ontkennen. (of ze hebben geen verstand van voetbal).

Afgelopen zaterdag maakt hij een fout, maar tweede helft voetballend zo onwijs goed. Daarvoor kom je mede naar het stadion.  |:)

Helemaal mee eens.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2022, 09:52:55
Goede voetballer maar toch over het geheel genomen te weinig beslissend. Dat moet beter en ik denk dat hij dat ook kan.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lowieke op augustus 12, 2022, 11:23:55
Aan de bal samen met Hoedemakers onze beste voetballer. Zeker de speler met de mooiste pass. Zonder bal de slechtste. Vaak denk je steek eens een poot uit. Toch  vind ik Cambuurmet Maulun beter dan zonder.Hij doet het team voetballen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Mike SCC op augustus 12, 2022, 13:37:01
Doet me in veel opzichten denken aan Bakker. Verdedigend heb je er weinig aan maar opbouwend zorgt hij voor balans op het middenveld. Daarnaast brengt hij inderdaad techniek en een goede pass mee (en een aardige traptechniek). Voor ons gewoon een goede middenvelder, altijd een 6-7.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: upweer op augustus 12, 2022, 13:39:52
Citaat van: Mike SCC op augustus 12, 2022, 13:37:01
Doet me in veel opzichten denken aan Bakker. Verdedigend heb je er weinig aan maar opbouwend zorgt hij voor balans op het middenveld. Daarnaast brengt hij inderdaad techniek en een goede pass mee (en een aardige traptechniek). Voor ons gewoon een goede middenvelder, altijd een 6-7.

oke bedankt
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Mike SCC op augustus 12, 2022, 13:42:36
Citaat van: upweer op augustus 12, 2022, 13:39:52
oke bedankt

:proost
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op augustus 12, 2022, 15:25:18
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2022, 09:52:55
Goede voetballer maar toch over het geheel genomen te weinig beslissend. Dat moet beter en ik denk dat hij dat ook kan.

Je hebt een punt hij zou meer moeten scoren, echter hij is al onze meest waardevolle speler als het gaat om de combinatie van belangrijke passes en goals . Mijn voorstel: een flinke contractverlenging en dan 5 goals meer maken dit seizoen.
Het voetbal idee van Henk past prima bij hem. Er zullen best clubs zijn die hem willen, zij hebben de data ook maar net als Jacobs valt nog te bezien of zij het redden in een ander systeem.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op augustus 12, 2022, 17:44:46
altijd een 6 of een 7 ? aan de bal wel maar verdedigend zeker niet
en dat hoort er ook bij toch.1e goal vorige week domme actie
met zijn achterover vallende kopbal. aan de bal soms heel goed hoor
maar soms ook heel sloom te laconiek maar das mijn mening
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 12, 2022, 19:15:24
Hij moet meer scoren maar we spelen ook niet met een vlak middenveld h?. Jacobs die moet meer scoren juist. Maulun komt vaak niet aan de bal in de as en geeft vaak iedere weds wel een 100 % assist. Of meerdere.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 12, 2022, 19:27:22
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2022, 09:52:55
Goede voetballer maar toch over het geheel genomen te weinig beslissend. Dat moet beter en ik denk dat hij dat ook kan.
ik denk ook dat ie dat kan. Tegen Dkv was een goed voorbeeld, de eerste helft dramatisch en 2 e helft misschien wel de beste op het veld. ( kwam ook door Henk want die bemoeide zich ermee 2 e helft heb ik vernomen) tegen RKC uit idem.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op augustus 12, 2022, 20:59:02
Fantastische wissels die wedstrijd ook. Zal vast niet ingegeven zijn door Henk getuige de opstelling van morgen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 12, 2022, 21:19:57
Citaat van: De Gast op augustus 12, 2022, 20:59:02
Fantastische wissels die wedstrijd ook. Zal vast niet ingegeven zijn door Henk getuige de opstelling van morgen.
hou us op met dien negatieve opmerkingen. Tis sowieso zo
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op augustus 12, 2022, 22:10:16
Dan must oek niet roepen dat ze een hotline hadden met Henk. Dat is natuurlijk volstrekte onzin.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op augustus 12, 2022, 23:09:36
Citaat van: De Gast op augustus 12, 2022, 22:10:16
Dan must oek niet roepen dat ze een hotline hadden met Henk. Dat is natuurlijk volstrekte onzin.
is wel zo en ik weet niet op wat voor manier. 2 e helft gingen ze zo spelen wat ze in de eerste div ook vaak deden en tegen Twente en Utrecht thuis ook deden in de 2 e helft. 1 op 1 over het hele veld. Maar goed tis wel zo gast en ik weet dat uit zeer betrouwbare bron
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: AL op september 18, 2022, 09:59:57
Hoe lang duurt het nog voordat hij kan spelen?
Zo vaag allemaal dit.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op september 18, 2022, 16:05:50
Ik denk dat hij Corona heeft gehad?.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: justremco op september 19, 2022, 13:18:46
Citaat van: Noordcambuur op september 18, 2022, 16:05:50
Ik denk dat hij Corona heeft gehad?.

En waarom denk je dat??
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op september 19, 2022, 13:49:25
Citaat van: justremco op september 19, 2022, 13:18:46
En waarom denk je dat??

Lang afwezig, weinig info/communicatie.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: justremco op september 19, 2022, 14:01:09
Citaat van: papier op september 19, 2022, 13:49:25
Lang afwezig, weinig info/communicatie.

Heeft voornamelijk met die privacy meuk te maken. Voor zover ik weet traint ie wel ?gewoon? maar niet met de groep. Voornamelijk rondjes lopen etc
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Trainert! op september 19, 2022, 14:20:07
Citaat van: justremco op september 19, 2022, 14:01:09
Heeft voornamelijk met die privacy meuk te maken. Voor zover ik weet traint ie wel ?gewoon? maar niet met de groep. Voornamelijk rondjes lopen etc

Wat een geleuter over privacy. Men kan toch wel zeggen of een speler een knieblessure heeft en daardoor er 2 maanden uit ligt. Wie wordt hier nou anders van als men dit weet
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: justremco op september 19, 2022, 15:29:50
Citaat van: Trainert! op september 19, 2022, 14:20:07
Wat een geleuter over privacy. Men kan toch wel zeggen of een speler een knieblessure heeft en daardoor er 2 maanden uit ligt. Wie wordt hier nou anders van als men dit weet

Ik heb het ook niet bedacht, maar dat is nu eenmaal de reden waarom clubs nog maar zelden nieuws naar buiten brengen over type blessures en de duur er van
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lore op september 19, 2022, 16:03:57
Citaat van: Trainert! op september 19, 2022, 14:20:07
Wat een geleuter over privacy. Men kan toch wel zeggen of een speler een knieblessure heeft en daardoor er 2 maanden uit ligt. Wie wordt hier nou anders van als men dit weet

Het is alleen verboden bij wet. Dus Cambuur heeft helemaal geen keuze hierin. Als iemand wat naar buiten wil brengen moet dat de speler zijn.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op december 14, 2022, 17:36:50
Is Robin inmiddels helemaal fit?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Montana op december 14, 2022, 18:55:04
Citaat van: PePe op december 14, 2022, 17:36:50
Is Robin inmiddels helemaal fit?

Traint wel, maar nog niet met de bal wat ik begreep..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: J.v.G. op december 14, 2022, 19:00:51
Citaat van: Montana op december 14, 2022, 18:55:04
Traint wel, maar nog niet met de groep wat ik begreep..
:thumbsup
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op december 26, 2022, 10:42:56
Kan iemand een update geven over hoe het met Robin gaat?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op december 26, 2022, 12:52:18
Citaat van: KlinkHamer op december 26, 2022, 10:42:56
Kan iemand een update geven over hoe het met Robin gaat?

Zit thuis in Frankrijk aan de kerstbrunch.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op december 26, 2022, 22:06:18
zou niet best weze als ie tegen volendam nog niet fit is
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 26, 2022, 22:35:20
Citaat van: denistel op december 26, 2022, 22:06:18
zou niet best weze als ie tegen volendam nog niet fit is
Maar is het wel een blessure
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op december 26, 2022, 23:22:17
Het is zijn knie volgens mij.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op december 27, 2022, 10:36:17
Citaat van: denistel op december 26, 2022, 22:06:18
zou niet best weze als ie tegen volendam nog niet fit is
ben blij dat zijn kontrakt afloopt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op december 27, 2022, 11:46:55
Citaat van: Noordcambuur op december 27, 2022, 10:36:17
ben blij dat zijn kontrakt afloopt.

Goed moment om 3 jaar bij te tekenen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: moodygrunn op december 27, 2022, 12:18:36
Citaat van: Noordcambuur op december 27, 2022, 10:36:17
ben blij dat zijn kontrakt afloopt.

Hoezo? Is (mits fit) een prima speler voor ons toch?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op december 27, 2022, 12:55:24
Citaat van: moodygrunn op december 27, 2022, 12:18:36
Hoezo? Is (mits fit) een prima speler voor ons toch?

zeker maar heeft wel vaak wat en dan heb je er niks aan toch
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op december 27, 2022, 15:44:17
Citaat van: Noordcambuur op december 27, 2022, 10:36:17
ben blij dat zijn kontrakt afloopt.
:?
dit zegt wel weer genoeg.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: DayDreamer op januari 10, 2023, 19:16:34
Citaat van: HanBerger058 op januari 10, 2023, 12:27:39
De enige speler met gogme, creativiteit en echt inzicht naar voren. Zal zich vrij eenzaam voelen met al die eenheidsworsten naast zich.

Een volledig fitte Maulun is t.o.v. de eerste seizoenshelft gewoon een Versterking, ja met een hoofdletter.

Grappig dat mensen heel andere naar spelers kunnen kijken, ik vind het maar een postbode en snap de hype niet zo goed.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op januari 11, 2023, 08:20:28
Citaat van: DayDreamer op januari 10, 2023, 19:16:34
Grappig dat mensen heel andere naar spelers kunnen kijken, ik vind het maar een postbode en snap de hype niet zo goed.

Misschien missen we juist wel een postbode, iemand die de bal van de ??n naar de ander kan krijgen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: anderszchristian op januari 11, 2023, 09:05:36
Citaat van: hobbes op januari 11, 2023, 08:20:28
Misschien missen we juist wel een postbode, iemand die de bal van de ??n naar de ander kan krijgen.

Maulun is een prima verbindende schakel tussen de linies, het mankement blijft echter dat zodra de bal bij de voorhoede wordt afgeleverd je twee buitens hebt die geen bal voor kunnen geven en een spits die geen doelpunt kan maken.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op januari 11, 2023, 11:19:43
Dat komt omdat ze verkeerd worden aangespeeld of op het verkeerde moment. Bijv. Een bal van een back recht voorruit op een buitenspeler vs. een bal diagonaal vanuit het middenveld. Moment van diepgaan, timing, overlaps. Plus dat de linkerkant geen dreiging heeft, dus alles over rechts gaat en de tegenstander dat dus makkelijk daar dichtzetten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: EdsjeSCC op januari 11, 2023, 11:21:10
Citaat van: Bankzitter op januari 11, 2023, 11:19:43
Dat komt omdat ze verkeerd worden aangespeeld of op het verkeerde moment. Bijv. Een bal van een back recht voorruit op een buitenspeler vs. een bal diagonaal vanuit het middenveld. Moment van diepgaan, timing, overlaps. Plus dat de linkerkant geen dreiging heeft, dus alles over rechts gaat en de tegenstander dat dus makkelijk daar dichtzetten.

Podcast geluisterd? ;) maar de keutel bij it skoane eind
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op januari 11, 2023, 11:29:06
Sandor legt het inderdaad helder uit. Ik erger me wel aan dat niet iedereen het verschil ziet tussen een slechte speler en een speler uit vorm of speler die niet goed gebruikt wordt. Er zit meer kwaliteit in de groep dan er uit wordt gehaald.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: EdsjeSCC op januari 11, 2023, 11:43:37
Eens. Ik hoop dan ook op het driehoekje Bangura, Paulissen (bij gebrek aan aankoop linksvoor), Maulun.
Keuze maken tussen Hoedemakers en Van Kaam. Als er wel eindelijk een linksvoor komt Paulissen als rechter 'aanvallende middenvelder' en anders Breij. Diepgang zodat VDW keuzes krijgt ?n de tegenstander keuzes moet maken.

Ben verder niet zo'n grote Breij fan maar goed. Als er niks bij komt denk ik op dit moment de beste oplossing en hij verzaakt in ieder geval niet
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Leeuwarden36 op januari 20, 2023, 11:57:13
Maulun niet op training vandaag.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: anderszchristian op januari 20, 2023, 12:33:32
Citaat van: Leeuwarden36 op januari 20, 2023, 11:57:13
Maulun niet op training vandaag.

Mahi ook afgehaakt met een lichte blessure
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Inferno-058 op januari 20, 2023, 12:36:41
Citaat van: anderszchristian op januari 20, 2023, 12:33:32
Mahi ook afgehaakt met een lichte blessure
Surprise
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 20, 2023, 12:51:32
Citaat van: Leeuwarden36 op januari 20, 2023, 11:57:13
Maulun niet op training vandaag.
mooi kut weer?. :_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 20, 2023, 12:52:26
Citaat van: Inferno-058 op januari 20, 2023, 12:36:41
Surprise
ach wat jammer ??
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op januari 20, 2023, 13:02:13
Ultee verwacht dat hij kan spelen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 20, 2023, 13:06:14
Citaat van: hobbes op januari 20, 2023, 13:02:13
Ultee verwacht dat hij kan spelen.
Wie van de twee?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: NRG op januari 20, 2023, 13:21:38
Citaat van: anderszchristian op januari 20, 2023, 12:33:32
Mahi ook afgehaakt met een lichte blessure


Je verwacht het niet..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op januari 20, 2023, 13:21:44
Citaat van: Geelblauwstiens op januari 20, 2023, 13:06:14
Wie van de twee?

Het topic gaat over Maulan ;)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Treb op januari 20, 2023, 13:26:56
Citaat van: anderszchristian op januari 20, 2023, 12:33:32
Mahi ook afgehaakt met een lichte blessure

:_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op januari 20, 2023, 13:32:45
Citaat van: anderszchristian op januari 20, 2023, 12:33:32
Mahi ook afgehaakt met een lichte blessure
Onzin sluit maandag pas aan bij de selectie en kan zijn eerste minuten maken tegen Groningen!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op januari 20, 2023, 17:17:57
Citaat van: Grijskijkert op januari 20, 2023, 13:32:45
Onzin sluit maandag pas aan bij de selectie en kan zijn eerste minuten maken tegen Groningen!

Mahi deed afgelopen maandag al met de warming-up mee, gaat maandag a.s. met de groepstraining meedoen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: nee,wel? op januari 20, 2023, 18:29:59
zou wel weer een aderlating zijn als maulun niet mee doet
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bob Paisley op januari 21, 2023, 17:37:35
Citaat van: Grijskijkert op januari 20, 2023, 13:32:45
Onzin sluit maandag pas aan bij de selectie en kan zijn eerste minuten maken tegen Groningen!

Guess who?s back
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2023, 22:41:28
Wat nou jong beetje verkouden kon je weer niet spelen  8P
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op januari 21, 2023, 23:03:21
Citaat van: Noordcambuur op januari 21, 2023, 22:41:28
Wat nou jong beetje verkouden kon je weer niet spelen  8P
jezus christus man, ben je nou echt serieus?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2023, 23:10:08
Citaat van: okkele op januari 21, 2023, 23:03:21
jezus christus man, ben je nou echt serieus?
he okkele ben je er weer  :y
Jaaa ik ben serieus deze man heeft altijd wat ziek zwak en misselijk .

Maar nogmaals je hoeft het niet te lezen..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2023, 23:13:15
Citaat van: Noordcambuur op januari 21, 2023, 23:10:08
deze man heeft altijd wat ziek zwak en misselijk .

Vorige seizoenen was ie er wel altijd bij toch?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op januari 21, 2023, 23:14:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2023, 23:13:15
Vorige seizoenen was ie er wel altijd bij toch?
precies.
beetje janken om niks weer die stoker.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op januari 21, 2023, 23:15:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2023, 23:13:15
Vorige seizoenen was ie er wel altijd bij toch?
vaak half om half . Nu ist jammer, vond um vorige week prima spelen maar ultee liet hem veel te lang staan. Iedereen zag dat ie na 55 min helemaal op was. Ook niet gek als je al zolang niet hebt gespeeld
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2023, 23:17:39
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2023, 23:13:15
Vorige seizoenen was ie er wel altijd bij toch?
nou niet altijd Holwerd.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2023, 23:18:54
Citaat van: okkele op januari 21, 2023, 23:14:40
precies.
beetje janken om niks weer die stoker.
haha maat ik moet altijd lachen om jou?. :camigo
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op januari 21, 2023, 23:19:18
 :fant
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op januari 21, 2023, 23:19:41
 w:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op januari 21, 2023, 23:19:51
 :clint
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2023, 23:21:45
Citaat van: okkele op januari 21, 2023, 23:19:51
:clint
doeiiiiii Okkele lekker slapen jongen?.. l0l
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2023, 23:23:03
Ik moet altijd lachen om die okkele?..
Je hebt me weer gevonden nou maar gauw op bedje?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op januari 21, 2023, 23:24:40
alsof iemand om jou zoekt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: okkele op januari 21, 2023, 23:25:27
on-topic......
maulun word gemist, maakt het verschil in dit zoekend cambuur.
gauw herstellen aub.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2023, 23:25:35
Citaat van: sunderland op januari 21, 2023, 23:15:50
vaak half om half . Nu ist jammer, vond um vorige week prima spelen maar ultee liet hem veel te lang staan. Iedereen zag dat ie na 55 min helemaal op was. Ook niet gek als je al zolang niet hebt gespeeld

Tsja die man is nu al radeloos...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2023, 23:27:08
Citaat van: Noordcambuur op januari 21, 2023, 23:17:39
nou niet altijd Holwerd.

Volgens wiki: 33; 23; 26; 31.

Zal wel eens een schorsing bij zitten denk ik ook? Valt nog mee toch
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op januari 21, 2023, 23:30:23
Robin werd gemist vanavond tegen Sparta.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2023, 23:32:46
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2023, 23:27:08
Volgens wiki: 33; 23; 26; 31.

Zal wel eens een schorsing bij zitten denk ik ook? Valt nog mee toch
mooi dat je het laat zien maar dit seizoen heeft hij nog niet veel laten zien en dan speelt hij tegen Emmen een redelijke goede wedstrijd en dan hoop je zo dat hij in de basis staat.
Maar nee hoor er zijn mensen die zijn fan van Maulun.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: NRG op januari 25, 2023, 12:59:23
Morgen inzetbaar?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: EdsjeSCC op januari 25, 2023, 13:09:23
Citaat van: NRG op januari 25, 2023, 12:59:23
Morgen inzetbaar?

Niet getraind dus lijkt me niet
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op januari 25, 2023, 13:18:05
weer 3 weken out
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: NRG op januari 25, 2023, 13:19:29
Citaat van: denistel op januari 25, 2023, 13:18:05
weer 3 weken out

Die kunnen we ook wel afschrijven.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2023, 13:19:45
Citaat van: denistel op januari 25, 2023, 13:18:05
weer 3 weken out
ik zeg maar niks anders krijg ik de wind van voren ?? :_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bolle op januari 25, 2023, 13:42:17
Citaat van: denistel op januari 25, 2023, 13:18:05
weer 3 weken out

Het is toch te hopen dat er toch iets van geluk is en Rienstra nog wat kan en wonderbaarlijk snel wedstrijdfit is?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op januari 25, 2023, 13:45:14
Citaat van: Bolle op januari 25, 2023, 13:42:17
Het is toch te hopen dat er toch iets van geluk is en Rienstra nog wat kan en wonderbaarlijk snel wedstrijdfit is?

spelen nu al met 5 middenvelders voor rienstra kenne ze beter een buiten of een
spits halen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bolle op januari 25, 2023, 13:48:49
Citaat van: denistel op januari 25, 2023, 13:45:14
spelen nu al met 5 middenvelders voor rienstra kenne ze beter een buiten of een
spits halen

Op papier staan 5, maar we spelen al tijden met 3?

En eens vwb een buiten en spits, maar Foeke zijn enorme netwerk laat het afweten?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op februari 08, 2023, 10:10:35
Wordt snel weer fit, jij blijkt steeds weer de ontbrekende schakel te zijn! (laatste wedstrijd Grun 3 punten)
Vandaag niet gezien op de training.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op februari 12, 2023, 12:50:00
Was gisteren niet mee naar Nijmegen wat heeft Robin van blessure weet iemand hier iets van.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op februari 12, 2023, 13:56:42
Citaat van: Noordcambuur op februari 12, 2023, 12:50:00
Was gisteren niet mee naar Nijmegen wat heeft Robin van blessure weet iemand hier iets van.
Trainde vrijdag alleen.
Loopoefeningen.
Schijnt weer zijn knie te zijn.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op februari 12, 2023, 14:23:10
Citaat van: Specuveter op februari 12, 2023, 13:56:42
Trainde vrijdag alleen.
Loopoefeningen.
Schijnt weer zijn knie te zijn.
oke bedankt dus kan volgende week nog niet mee doen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op februari 20, 2023, 08:21:40
Met of zonder Maulun een wereld van verschil.  Hopelijk snel weer 100% fit!  En snel verlengen!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Destroyer op februari 20, 2023, 08:26:27
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2023, 08:21:40
Met of zonder Maulun een wereld van verschil.  Hopelijk snel weer 100% fit!  En snel verlengen!

Zo is het
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2023, 08:29:58
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2023, 08:21:40
Met of zonder Maulun een wereld van verschil.  Hopelijk snel weer 100% fit!  En snel verlengen!
nee niet doen zijn invalbeurt was gisteren ook om te huilen.
Hele seizoen ziek en zwak en misselijk nee gauw terug naar Frankrijk.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op februari 20, 2023, 08:33:12
Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2023, 08:29:58
nee niet doen zijn invalbeurt was gisteren ook om te huilen.
Hele seizoen ziek en zwak en misselijk nee gauw terug naar Frankrijk.

Met een fitte Maulun hadden we hoger gestaan. Gisteren was niet goed door gebrek aan wedstrijdritme, maar daar kan je hem niet op afrekenen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Gasgeve op februari 20, 2023, 08:41:49
Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2023, 08:29:58
nee niet doen zijn invalbeurt was gisteren ook om te huilen.
Hele seizoen ziek en zwak en misselijk nee gauw terug naar Frankrijk.
Vorig seizoen 5 goals, 6 assists en maar 3 wedstrijden gemist. Ook in de KKD gewoon vrijwel altijd fit. E?n seizoen pech met blessures en opeens is altijd ziek en zwak en misselijk? Ik snap niet dat we fans hebben die zo ongenuanceerd en onterecht over spelers oordelen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Treb op februari 20, 2023, 08:45:11
Citaat van: Gasgeve op februari 20, 2023, 08:41:49
Vorig seizoen 5 goals, 6 assists en maar 3 wedstrijden gemist. Ook in de KKD gewoon vrijwel altijd fit. E?n seizoen pech met blessures en opeens is altijd ziek en zwak en misselijk? Ik snap niet dat we fans hebben die zo ongenuanceerd en onterecht over spelers oordelen.

Alles en iedereen is slecht en kut. Alle scheidsrechters zijn tegen ons. Iedereen vult hier zn zakken. Niemand wil hier naar toe. We spelen straks in de kelder van de KKD.

En dit wist ik vorig jaar allemaal al.

Groetjes,
Noordcambuur
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: wiekie1969 op februari 20, 2023, 09:21:18
Citaat van: hobbes op februari 20, 2023, 08:33:12
Met een fitte Maulun hadden we hoger gestaan. Gisteren was niet goed door gebrek aan wedstrijdritme, maar daar kan je hem niet op afrekenen.

Hoezo hoger gestaan??? Dan hadden we meer goals gemaakt en meer wedstrijden gewonnen? De kans die hij gisteren had moet je maken. Geen binnenkant voet maar vol op de pantoffel die bal en dwars door dat net heen rammen. Mooi  weer voetballer die vent.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op februari 20, 2023, 09:37:21
Citaat van: wiekie1969 op februari 20, 2023, 09:21:18
Hoezo hoger gestaan??? Dan hadden we meer goals gemaakt en meer wedstrijden gewonnen? De kans die hij gisteren had moet je maken. Geen binnenkant voet maar vol op de pantoffel die bal en dwars door dat net heen rammen. Mooi  weer voetballer die vent.

Dan hadden we inderdaad meer goals gehad omdat hij het overzicht en de techniek heeft om iemand voor de goal te zetten. Maar als je hem op ??n invalbeurt wil afrekenen, prima.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2023, 10:01:13
Citaat van: Treb op februari 20, 2023, 08:45:11
Alles en iedereen is slecht en kut. Alle scheidsrechters zijn tegen ons. Iedereen vult hier zn zakken. Niemand wil hier naar toe. We spelen straks in de kelder van de KKD.

En dit wist ik vorig jaar allemaal al.

Groetjes,
Noordcambuur
je hebt me weer gevonden  :D
Jij hebt hoogte punt vorige week gehad met jou reactie.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2023, 10:02:12
Citaat van: Treb op februari 20, 2023, 08:45:11
Alles en iedereen is slecht en kut. Alle scheidsrechters zijn tegen ons. Iedereen vult hier zn zakken. Niemand wil hier naar toe. We spelen straks in de kelder van de KKD.

En dit wist ik vorig jaar allemaal al.

Groetjes,
Noordcambuur
nee groetjes Treb?.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Treb op februari 20, 2023, 10:04:12
Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2023, 10:01:13
je hebt me weer gevonden  :D
Jij hebt hoogte punt vorige week gehad met jou reactie.

Jouw.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2023, 10:06:16
Citaat van: Treb op februari 20, 2023, 10:04:12
Jouw.
jouw reacties zijn goed Treb phoeeee.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op februari 20, 2023, 11:48:52
Citaat van: hobbes op februari 20, 2023, 08:33:12
Met een fitte Maulun hadden we hoger gestaan. Gisteren was niet goed door gebrek aan wedstrijdritme, maar daar kan je hem niet op afrekenen.

klopt maar de trainer wel als je een 1-2 moet goed maken dan zet je er niet
1 die een half jaar amper heeft gespeeld
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op februari 20, 2023, 12:09:43
Citaat van: denistel op februari 20, 2023, 11:48:52
klopt maar de trainer wel als je een 1-2 moet goed maken dan zet je er niet
1 die een half jaar amper heeft gespeeld

Maar dat kan je Robin niet aanrekenen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op april 01, 2023, 19:29:28
Weer niet bij de selectie wat is er met Robin aan de hand :?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op mei 04, 2023, 20:45:50
Niet verwacht dat Cambuur wil verlengen, ivm de vele blessures afgelopen seizoen.
Maar ook niet verwacht, dat Robin niet wil verlengen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Drumfather SCC op mei 04, 2023, 20:56:50
Robin Maulun (26) gaat Cambuur na dit seizoen te verlaten. De club stond open voor verlenging van de samenwerking, maar de Franse middenvelder ? dit seizoen veelvuldig geblesseerd - heeft besloten na vijf seizoenen Leeuwarden op zoek te gaan naar een nieuw avontuur.

Cambuur heeft winteraanwinsten Navarone Foor en Bj?rn Johnsen overigens aangegeven positief te staan tegenover verlenging van de samenwerking. Beide spelers, in het bezit van een aflopend contract, houden vooralsnog hun opties open.

En ze mikken dus ook op goalie Van Osch inderdaad
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 04, 2023, 21:00:12
Tsja ik snap hem heel goed. Die heeft wel genoeg KKD gezien. Dan ga je toch liever eens kijken in, ik noem maar wat, Segunda Division of 2. Bundesliga oid?
Of een avontuur wat verder weg voor meer centjes.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op mei 04, 2023, 21:11:20
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 04, 2023, 21:00:12
Tsja ik snap hem heel goed. Die heeft wel genoeg KKD gezien. Dan ga je toch liever eens kijken in, ik noem maar wat, Segunda Division of 2. Bundesliga oid?
Of een avontuur wat verder weg voor meer centjes.
of kijken wat hij in eigen land kan, in Frankrijk?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 04, 2023, 21:31:06
Kan ook, want daar heeft hij natuurlijk nog eigenlijk niet gespeeld. Alleen een jaartje 4e divisie ofzo.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op mei 04, 2023, 21:34:05
Maar gaat hij ergens aan de bak komen, na dit seizoen met zo veel blessures?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op mei 05, 2023, 18:39:23
Citaat van: PePe op mei 04, 2023, 21:34:05
Maar gaat hij ergens aan de bak komen, na dit seizoen met zo veel blessures?
klopt dit jaar veel tegenslagen?.hebben we niks aan in de KKD.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Cor op mei 06, 2023, 09:42:24
Citaat van: Noordcambuur op mei 05, 2023, 18:39:23
klopt dit jaar veel tegenslagen?.hebben we niks aan in de KKD.

8P Mede dankzij hem zijn we twee keer kampioen in de KKD geworden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op mei 06, 2023, 10:00:50
Volgens mij het creatieve brein.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op september 10, 2023, 16:49:52
en nog steeds geen club ......Geloof je toch niet.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: NRG op september 10, 2023, 19:28:00
Citaat van: KlinkHamer op september 10, 2023, 16:49:52
en nog steeds geen club ......Geloof je toch niet.

Als ik Cambuur was zou ik ?m gewoon een contract aanbieden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 10, 2023, 20:24:03
Citaat van: KlinkHamer op september 10, 2023, 16:49:52
en nog steeds geen club ......Geloof je toch niet.
hij was vandaag nog bij de grote wielen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 10, 2023, 20:33:45
Citaat van: sunderland op september 10, 2023, 20:24:03
hij was vandaag nog bij de grote wielen

Is dat een grote club tegenwoordig?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: bommel op september 10, 2023, 20:39:29
Waar traint hij? Voor zichzelf? Wellicht mooi laten meetrainen en eens kijken hoe het loopt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Andy King op september 11, 2023, 14:54:08
Citaat van: bommel op september 10, 2023, 20:39:29
Waar traint hij? Voor zichzelf? Wellicht mooi laten meetrainen en eens kijken hoe het loopt.

Eens! Ik vind het goede, creatieve speler. Kan er wat mij betreft wel weer bij. Graag zelfs!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: janou op september 11, 2023, 15:05:38
Ik blijf Maulun echt een geweldige speler vinden. Begrijp niet dat er geen eredivisieclub voor hem is gekomen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Voorstopper op september 11, 2023, 15:15:45
Als Maulun fit was geweest had dat misschien wel het verschil kunnen maken vorig seizoen. Omdat hij vorig seizoen amper gespeeld heeft is hij denk ik ook uit het vizier geraakt bij vele clubs. Ik ban ook altijd wel fan geweest van Robin, maar we hebben op zijn positie nu genoeg andere spelers, dan zie ik liever ene buitenspeler nu vd Water geblesseerd is
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 11, 2023, 15:18:34
Citaat van: sunderland op september 10, 2023, 20:24:03
hij was vandaag nog bij de grote wielen
die club komt uit Saudiarabi?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 11, 2023, 15:20:36
Citaat van: janou op september 11, 2023, 15:05:38
Ik blijf Maulun echt een geweldige speler vinden. Begrijp niet dat er geen eredivisieclub voor hem is gekomen
komt omdat hij zo vaak en lang geblesseerd is geweest. Vind het ook zonde. Zou makkelijk mee kunnen in de subtop als hij helemaal afgetraind en fit is.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op september 11, 2023, 16:29:32
Citaat van: sunderland op september 11, 2023, 15:20:36
komt omdat hij zo vaak en lang geblesseerd is geweest. Vind het ook zonde. Zou makkelijk mee kunnen in de subtop als hij helemaal afgetraind en fit is.

Vaak? Lang wel ja, afgelopen seizoen. In al die jaren daarvoor heel weinig geblesseerd geweest
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 11, 2023, 18:07:01
Citaat van: Bernardo op september 11, 2023, 16:29:32
Vaak? Lang wel ja, afgelopen seizoen. In al die jaren daarvoor heel weinig geblesseerd geweest
in mijn beleving was er wel vaak een peintje.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lowieke op september 11, 2023, 19:51:30
Citaat van: sunderland op september 11, 2023, 18:07:01
in mijn beleving was er wel vaak een peintje.

Elk seizoen vier a vijf wedstrijden. Afgelopen seizoen was bizar.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: CambuurAmersfoort op september 11, 2023, 20:44:18
Was als hij fit was misschien wel onze meest slimme speler de afgelopen jaren.
Direct erbij halen. Wat ervaring en voetbalvernuft kunnen we wel gebruiken.
Bovendien ook nog eens een hele fijne jongen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Dokkumer op september 19, 2023, 07:30:23
Gaat naar Volendam?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 19, 2023, 08:03:51
Citaat van: Dokkumer op september 19, 2023, 07:30:23
Gaat naar Volendam?
zou kunnen. Die jongen zal pas over 8 weken wedstrijd fit zijn na x zo zolang afwezig te zijn geweest
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Lowieke op september 19, 2023, 12:00:28
Zou mooi zijn voor hem. Is toch zonde dat zo'n goede voetballer thuis zit.
Als hij fit genoeg is kun je hem meteen opstellen, was na een periode van blessures altijd meteen weer goed.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op september 19, 2023, 12:30:26
Maulun gaat idd naar Volendam.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op september 19, 2023, 13:54:35
Citaat van: sunderland op september 19, 2023, 12:30:26
Maulun gaat idd naar Volendam.
Mooie club voor hem en dan zien we hem nog in de stad .
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: wiekie1969 op september 19, 2023, 20:16:38
Vorig seizoen 4 potjes gespeeld voor Cambuur. Heel vaak geblesseerd de afgelopen 2 seizoenen. Succes bij Volendam.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op september 19, 2023, 20:24:10
Had hem hier graag nog gezien...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Dokkumer op september 19, 2023, 21:15:19
Citaat van: wiekie1969 op september 19, 2023, 20:16:38
Vorig seizoen 4 potjes gespeeld voor Cambuur. Heel vaak geblesseerd de afgelopen 2 seizoenen. Succes bij Volendam.
Vorig seizoen wel ja. 7 wedstrijden helaas. Seizoen daarvoor 31 wedstrijden en altijd in de basis.  Miste toen 1 wedstrijd vanwege een schorsing, 1 wegens ziekte en 1 wegens een blessure.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 19, 2023, 21:43:21
Volendam  :|
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op september 19, 2023, 22:06:07
mut eerst 8 weken optrainen denk ik
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: michello op oktober 14, 2024, 18:57:42
Traint weer mee aldus de Omrop.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op oktober 14, 2024, 21:51:56
weer 1 die eerst een paar weken mut optrainen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op oktober 14, 2024, 22:49:56
Met Diemers is er toch helemaal uitzicht voor Maulun op die posite?
Dus zal puur zijn om mee te trainen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op oktober 15, 2024, 07:35:33
Citaat van: Bankzitter op oktober 14, 2024, 22:49:56
Met Diemers is er toch helemaal uitzicht voor Maulun op die posite?
Dus zal puur zijn om mee te trainen.

Ik zie ook geen plek voor Maulun in de selectie met Diemers, Nartey, De Jong, Souren.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Poetser op oktober 15, 2024, 07:51:55
Er zijn altijd wel een paar middenvelders geschorst/geblesseerd.

Ik zou het toejuichen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op oktober 15, 2024, 08:20:27
Citaat van: Poetser op oktober 15, 2024, 07:51:55
Er zijn altijd wel een paar middenvelders geschorst/geblesseerd.

Ik zou het toejuichen.

Denk dat je schorsingen/blessures op het middenveld nu wel op kan vangen. Fitte Maulun geweldige speler maar wil je hem erbij hebben dan moet er in mijn ogen ook een weg.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 15, 2024, 10:13:47
Blijft een opmerkelijk verhaal zo.
Verlengde niet bij ons omdat hij wat anders wil (wat ik na al die jaren best goed kan begrijpen) en dan kom je uiteindelijk bij Volendam uit :|
Vervolgens sta je een jaar later weer hier op de stoep om mee te willen trainen...!

Veeleisend qua land? Qua club? Bang voor het onbekende? Iemand met zijn statistieken had na SCC toch prima onderdak in een leuke buitenlandse competitie kunnen vinden zou je zeggen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: SCC op oktober 15, 2024, 10:26:56
Heeft hij niet een vriendin hier uit Friesland?
Hij wou graag Eredivisie, dat kreeg hij uiteindelijk met Volendam. Hij had natuurlijk in zijn laatste seizoen bij ons (te)lang een blessure, dan staan de clubs niet in een rijtje voor een fysiek beperkte speler (moderne voetbal wordt ook fysiek gevraagd).
Dus nu wellicht op zoek naar minuten om dan nog een stap te kunnen maken?

Aan de bal een van de beste, mocht hij hier een contract tekenen. KKD is ook een goede competitie voor hem, maar eerst maar eens zien hoe fit hij ?cht is.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Andy King op oktober 15, 2024, 11:21:31
Citaat van: SCC op oktober 15, 2024, 10:26:56
Heeft hij niet een vriendin hier uit Friesland?
Hij wou graag Eredivisie, dat kreeg hij uiteindelijk met Volendam. Hij had natuurlijk in zijn laatste seizoen bij ons (te)lang een blessure, dan staan de clubs niet in een rijtje voor een fysiek beperkte speler (moderne voetbal wordt ook fysiek gevraagd).
Dus nu wellicht op zoek naar minuten om dan nog een stap te kunnen maken?

Aan de bal een van de beste, mocht hij hier een contract tekenen. KKD is ook een goede competitie voor hem, maar eerst maar eens zien hoe fit hij ?cht is.

Prima voetballer, die Maulun. Maar hij de laatste tijd niet veel gespeeld. In dit geval zou een prestatiecontract het best zijn. Afhankelijk van aantal gespeelde wedstrijden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: CaseP op oktober 15, 2024, 11:35:03
Dit zou ik van harte toejuichen. Wat was dat een klasbak hier. Echt een niveautje hoger dan wat we nu hier hebben. Ik denk dat hij het geschuif en geharrewar op de 10 meteen zou oplossen. Nu spelen we daar met de Leeuw, de Jong, soms R?lke. Een fitte Maulun is een absolute meerwaarde op ons middenveld. Maulun-Diemers-Narty geeft veel power, creativiteit en overzicht!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op oktober 15, 2024, 11:57:47
Citaat van: CaseP op oktober 15, 2024, 11:35:03
Dit zou ik van harte toejuichen. Wat was dat een klasbak hier. Echt een niveautje hoger dan wat we nu hier hebben. Ik denk dat hij het geschuif en geharrewar op de 10 meteen zou oplossen. Nu spelen we daar met de Leeuw, de Jong, soms R?lke. Een fitte Maulun is een absolute meerwaarde op ons middenveld. Maulun-Diemers-Narty geeft veel power, creativiteit en overzicht!
maulun en diemers samen gaat geen goed middenveld worden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2024, 12:03:58
Niet doen haalt zijn geld nog even op uit Leeuwarden  :(
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op oktober 15, 2024, 12:39:21
Citaat van: CaseP op oktober 15, 2024, 11:35:03
Dit zou ik van harte toejuichen. Wat was dat een klasbak hier. Echt een niveautje hoger dan wat we nu hier hebben. Ik denk dat hij het geschuif en geharrewar op de 10 meteen zou oplossen. Nu spelen we daar met de Leeuw, de Jong, soms R?lke. Een fitte Maulun is een absolute meerwaarde op ons middenveld. Maulun-Diemers-Narty geeft veel power, creativiteit en overzicht!
dat zeg je heel goed?EEN FITTE MAULUN. Hij is nu al 3.5 jaar niet fit. Speelt weer eens 1.5 wedstrijd en dan weer 8 niet.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op oktober 15, 2024, 15:20:39
Vandaag nog niet gezien op de training. Zou eventueel na de winterstop een optie kunnen zijn, indien er ruimte komt als er huidige spelers gaan vertrekken. En eerst fitheid bewijzen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2024, 15:30:37
Citaat van: sunderland op oktober 15, 2024, 12:39:21
dat zeg je heel goed?EEN FITTE MAULUN. Hij is nu al 3.5 jaar niet fit. Speelt weer eens 1.5 wedstrijd en dan weer 8 niet.
klopt nooit halen het middenveld zit wel goed we moeten aanvallers hebben dus doelpunten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Stiens op oktober 16, 2024, 20:42:26
Robin Maulun (27) terug bij Cambuur. 'Ik heb een goede band met Henk de Jong'


E?n telefoontje naar Henk de Jong bleek voldoende: Robin Maulun (27) mag voorlopig zijn conditie op peil houden bij SC Cambuur. ?Wat er daarna gebeurt, zien we dan wel.?

Daar staat-ie dan. Bijna als vanouds. Gehuld in een geel trainingspak, met een blauw rugtasje over zijn schouders, neemt Robin Maulun langs de zijlijn van het trainingsveld de tijd voor wat oude bekenden. De brede glimlach op het gezicht van de Fransman spreekt boekdelen.

Sinds deze week mag de creatieve middenvelder voorlopig aan zijn herstel werken bij de club waarmee hij in het verleden diverse successen boekte. Maulun zit inmiddels ruim anderhalve maand zonder club nadat zijn contract bij FC Volendam begin september werd ontbonden.

?Ik kwam er al snel na mijn komst achter dat Volendam niet de club was die bij mij paste?, zegt hij. ?En bovendien had de club, zoals bekend, ook financi?le problemen. Het was voor beide partijen gewoon beter dat onze wegen gingen scheiden. Sindsdien trainde ik alleen.?

De eenzaamheid in Amsterdam was voor even wel te doen. Maar op een gegeven moment daalde het besef in dat trainen met een groep niet alleen leuker is, maar ook tot betere resultaten leidt. En dus belde Maulun zijn voormalige leermeester Henk de Jong maar eens op.

?Ik voel me er nu alweer thuis?
?Ik heb een goede band met Henk. Daarom vroeg ik hem of ik mee mocht trainen. Cambuur is mijn club, ik heb daar jaren gespeeld en volg de verrichtingen nog altijd op de voet. Eigenlijk hoefde ik het dan ook niet eens aan hem te vragen, het ging gewoon natuurlijk.?

En zo stond de voormalige publiekslieveling ? ruim een jaar nadat hij de deur in Leeuwarden achter zich dichttrok, omdat hij naar eigen zeggen weleens toe was aan een nieuwe uitdaging ? woensdagochtend weer als vanouds in een trainingspak van Cambuur op het veld.

?Het is een heel andere groep dan toen ik er nog speelde. Maar ongeacht wie er bij de club speelt, de atmosfeer is er altijd hetzelfde. Al ben ik hier nog maar kort, ik voel me er nu alweer thuis. Iedereen geeft mij gewoon een goed gevoel en dat is het fijne aan Cambuur.?

Maulun werd de laatste jaren geteisterd door blessures. Zo moest hij in juni onder het mes vanwege een kwetsuur aan zijn lies. Ondanks keiharde arbeid is de middenvelder nog niet de oude. Bij Cambuur krijgt hij nu de gelegenheid toe te groeien naar de wedstrijdfitte versie van zichzelf.

?Wat daarna gebeurt, zien we dan wel?
De sympathieke Fransman heeft nog altijd een woning in Leeuwarden, maar verblijft momenteel met zijn vriendin bij haar familie in Gytsjerk. Hij zegt zich goed te voelen en verwacht richting de winterstop weer volledig inzetbaar te zijn. ?Misschien kan het zelfs sneller, hoor.?

Een langer verblijf bij Cambuur blijkt op voorhand niet uitgesloten. ?De trainer en ik hebben het natuurlijk over verschillende scenario?s gehad. Maar ik kom hier in eerste instantie vooral om aan mezelf te werken en weer de oude te worden. Wat er daarna gebeurt, zien we dan wel.?

Al bieden prestaties in het verleden (131 duels, 20 goals, 32 assists) geen garantie voor de toekomst, ??n ding lijkt zeker: een fitte Maulun zou van toegevoegde waarde kunnen zijn voor de moeilijk scorende Leeuwarders, die wel een beetje extra creativiteit kunnen gebruiken.

LC.nl
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op oktober 16, 2024, 20:52:37
vind het maar vreemd we hebben alle tijd nodig voor onze eigen spelers
en hij zegt cambuur is mijn club maar hij wou toch zelf weg om eens wat
anders te proberen. nu al 2 maanden geen club die intresse in em heeft
zegt al genoeg.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op oktober 16, 2024, 21:33:33
Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 20:52:37
vind het maar vreemd we hebben alle tijd nodig voor onze eigen spelers
en hij zegt cambuur is mijn club maar hij wou toch zelf weg om eens wat
anders te proberen. nu al 2 maanden geen club die intresse in em heeft
zegt al genoeg.
de vraag is, hoe doet hij het op de training?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op oktober 16, 2024, 21:41:32
Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2024, 21:33:33
de vraag is, hoe doet hij het op de training?

weet ik niet maar zou vreemd zijn als hij mee doet met partij spel toch
maar misschien zie ik alles wel helemaal verkeerd
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op oktober 16, 2024, 21:46:28
Als  maulun fit wordt en zou hier weer willen voetballen moeten we onze handen dichtknijpen. Ik kijk nu al bijna 2 jaar naar een parodie op voetbal. Laatste keer dat ik van het spel genoot wat Cambuur speelde was hij  1 van de smaakmakers |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 16, 2024, 21:47:13
Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 20:52:37
vind het maar vreemd we hebben alle tijd nodig voor onze eigen spelers
en hij zegt cambuur is mijn club maar hij wou toch zelf weg om eens wat
anders te proberen. nu al 2 maanden geen club die intresse in em heeft
zegt al genoeg.
ben ik volledig met jouw eens denistel,geef Nartey de kans om te ontwikkelen en niet Maulun.
Anders gewoon op amateurbasis voetballen??

We hebben doelpunten nodig dus een spits?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op oktober 16, 2024, 21:47:51
Fit worden en dan in de winterstop maar weer verder kijken.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 16, 2024, 22:53:24
Henk heeft meerdere keren aangegeven dat er jonge spelers van ons in het visier zitten van grote(re) clubs. Zouden dat misschien Mercera en Nartey zijn en is Maulun een mogelijke vervanger?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2024, 23:25:01
Citaat van: oost op oktober 16, 2024, 21:46:28
Als  maulun fit wordt en zou hier weer willen voetballen moeten we onze handen dichtknijpen. Ik kijk nu al bijna 2 jaar naar een parodie op voetbal. Laatste keer dat ik van het spel genoot wat Cambuur speelde was hij  1 van de smaakmakers |:)

Op welke positie dan? Diemers staat op de plek van Maulun. En Maulun was inderdaad een genot voor het oog, maar Diemers is nog een klasse beter.

Dan heb je nog een 2e plek op het  middenveld waar Nartey of De Leeuw staan, maar ook De Jong nog is.
EN dan zou je dus De Jong of R?lke moeten verhuren want die komen dan al helemaal niet meer in beeld
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op oktober 16, 2024, 23:34:03
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2024, 23:25:01
Op welke positie dan? Diemers staat op de plek van Maulun. En Maulun was inderdaad een genot voor het oog, maar Diemers is nog een klasse beter.

Dan heb je nog een 2e plek op het  middenveld waar Nartey of De Leeuw staan, maar ook De Jong nog is.
EN dan zou je dus De Jong of R?lke moeten verhuren want die komen dan al helemaal niet meer in beeld

Eerst maar eens fit worden. Een fitte Maulun is een aanwinst, hij kan prima op 10 of 8, net als Diemers.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 17, 2024, 08:36:07
Nogmaals niet doen we hebben op dit moment genoeg middenvelders we moeten aanvallers hebben .
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op oktober 17, 2024, 08:41:50
Nou ja, amateur contract of prestatiecontract prima.
Maar het moet niet te kosten gaan van het halen van een andere speler of een jeugdspeler blokkeren.
Hoe zou Wiekie het zeggen... dan wordt het een knuffelclub.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op oktober 17, 2024, 09:06:01
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2024, 23:25:01
Op welke positie dan? Diemers staat op de plek van Maulun. En Maulun was inderdaad een genot voor het oog, maar Diemers is nog een klasse beter.

Dan heb je nog een 2e plek op het  middenveld waar Nartey of De Leeuw staan, maar ook De Jong nog is.
EN dan zou je dus De Jong of R?lke moeten verhuren want die komen dan al helemaal niet meer in beeld

Als Maulun terug zou komen betekend dat inderdaad dat spelers als Rolke en De Jong niet meer aan spelen toekomen. Rolke kun je nog wel een kansje geven. De Jong echter zou ik er niet rouwig om zijn wanneer hij vertrekt.  Ik persoonlijk vind hem gewoon niet goed genoeg gewogen en te ligt bevonden. Cambuur moet zo snel mogelijk door selecteren en daarbij moet je soms harde keuzes maken. Maar goed maulun moet eerst maar weer eens fit worden.  Op zijn laatste seizoen na was hij toch niet zo heel vaak geblesseerd toch? En we spelen nu op echt gras wat misschien ook ten goede komt van zijn fysieke herstel. Volendam speelt ook op kunstgras toch?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Gasgeve op oktober 17, 2024, 09:12:35
Mits fit, 10 klassen beter dan een de Jong of R?lke.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Huizen op oktober 17, 2024, 10:26:06
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dit alleen maar ruis.

Maulun was jaren geleden een prima speler maar is al jaren niet meer fit. Niet voor niets wil FC Volendam van hem af en kwam hij met moeite aan een andere club na zijn blessuregevoelige periode bij Cambuur. Wanneer heeft hij voor het laatst 10 duels achter elkaar gespeeld?

Diemers werd ermee geconfronteerd in de Sportcast en wist nergens van. En het is toch een speler rondom zijn positie. Hij zal vast alleen komen om zijn conditie op peil te houden, maar in combinatie met de achillespees van Afolabi en de Geert van Tuinen soap rondom Sandor van der Heide is dit niet echt lekker met 3 super belangrijke duels in het vooruitzicht.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: anderszchristian op oktober 17, 2024, 10:27:32
Diemers en Maulun samen op het middenveld lijkt mij geen optie. Zelfde type spelers
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op oktober 17, 2024, 11:01:29
En vergeet de ruis rond Bijker niet? topfit volgens eigen zeggen  :_schater
Voetbal is vermaak en een beetje reuring hoort wel bij een volksclub.

Nu kiest de club er voor om niet op elk gerucht te reageren, dat is meestal ook het beste.
Och moet je juist bij slechte resultaten zichtbaar zijn als directie en bestuur anders blijf je rare verhalen houden. En ook iemand anders dan De Graaff want die heeft van veel dingen verstand maar niet inhoudelijk over voetbal.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Huizen op oktober 17, 2024, 11:20:00
Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2024, 11:01:29
En vergeet de ruis rond Bijker niet? topfit volgens eigen zeggen  :_schater
Voetbal is vermaak en een beetje reuring hoort wel bij een volksclub.

Nu kiest de club er voor om niet op elk gerucht te reageren, dat is meestal ook het beste.
Och moet je juist bij slechte resultaten zichtbaar zijn als directie en bestuur anders blijf je rare verhalen houden. En ook iemand anders dan De Graaff want die heeft van veel dingen verstand maar niet inhoudelijk over voetbal.

Hahaha, die was ik nog vergeten inderdaad!  :_schater
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op oktober 22, 2024, 13:39:08
Als net als gister Diemers met de punt naar achter speelt dan is Maulun zeer welkom
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 16:31:54
Een spits dat moeten we hebben? :0=
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Andy King op oktober 22, 2024, 17:47:22
Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 16:31:54
Een spits dat moeten we hebben? :0=

Natuurlijk moeten we een spits hebben.
We hebben Afolabi toch?
Zullen we dat eerst eens aanzien?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 17:58:02
Citaat van: Andy King op oktober 22, 2024, 17:47:22
Natuurlijk moeten we een spits hebben.
We hebben Afolabi toch?
Zullen we dat eerst eens aanzien?
Ja we hebben Afolabi en de Leeuw.
Afolabi moet eerst maar eens 90 minuten vol maken en dat zie ik nog niet snel gebeuren.
De Leeuw is 38 jaar die wordt meest gebruikt op het middenveld en kan nog hooguit 60 ? 70 minuten spelen.
En Balk is g??n spits.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Vlampiep op oktober 22, 2024, 19:47:05
Hem lekker mee laten trainen, maar niet aan beginnen want hij is erg blessure gevoelig en laten we daar nu van leren.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Destroyer op oktober 22, 2024, 20:39:15
Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 16:31:54
Een spits dat moeten we hebben? :0=


Juist
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op oktober 22, 2024, 22:02:52
Citaat van: Vlampiep op oktober 22, 2024, 19:47:05
Hem lekker mee laten trainen, maar niet aan beginnen want hij is erg blessure gevoelig en laten we daar nu van leren.

Is ook een lange periode gewoon fit geweest.
Toen behoorde hij tot de betere spelers. Als je een speler van dat kaliber kan vast leggen altijd doen  |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Cor op oktober 25, 2024, 12:27:32
Citaat van: oost op oktober 22, 2024, 22:02:52
Is ook een lange periode gewoon fit geweest.
Toen behoorde hij tot de betere spelers. Als je een speler van dat kaliber kan vast leggen altijd doen  |:)

Eens, een bak creativiteit erbij
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2024, 12:46:42
Citaat van: oost op oktober 22, 2024, 22:02:52
Is ook een lange periode gewoon fit geweest.
Toen behoorde hij tot de betere spelers. Als je een speler van dat kaliber kan vast leggen altijd doen  |:)
na ??n wedstrijd ziet die weer in de ziektewet  :y
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op oktober 25, 2024, 12:51:34
Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2024, 12:46:42
na ??n wedstrijd ziet die weer in de ziektewet  :y

Wat een onzin.

De laatste periode kwakkelde hij met zijn fysieke gestel, maar daarvoor zelden tot niet.  :_schater
Indien hij echt eens fit is en rustig gebracht is hij nog van absolute meerwaarde.

18/19: 33 wedstrijden
19/20: 23 wedstrijden
20/21: 26 wedstrijden
21/22: 31 wedstrijden
22/23: 7 wedstrijden
23/24: 14 wedstrijden

Alles is excl beker en oefen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Huizen op oktober 25, 2024, 13:48:51
Waarom moest 'ie weg bij Volendam?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op oktober 25, 2024, 14:00:33
Citaat van: Bussum op oktober 25, 2024, 13:48:51
Waarom moest 'ie weg bij Volendam?

Was een gezamenlijk besluit. Heeft er nooit echt plezier gehad, en keek met weemoed terug naar de tijd in Leeuwarden. Wou voor zijn kans gaan elders, en eerst weer volledig fit worden.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2024, 14:48:19
Citaat van: Galdiano op oktober 25, 2024, 14:00:33
Was een gezamenlijk besluit. Heeft er nooit echt plezier gehad, en keek met weemoed terug naar de tijd in Leeuwarden. Wou voor zijn kans gaan elders, en eerst weer volledig fit worden.
hij was ook 3/4 van de tijd niet fit daar. Als hij fit was geweest dan had hij alles gespeeld en dan had Volendam ook niet van hem af gewild
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Thijs09876 op november 12, 2024, 14:03:05
Traint Maulun nog eigenlijk mee met de selectie?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op november 12, 2024, 14:07:12
Citaat van: Thijs09876 op november 12, 2024, 14:03:05
Traint Maulun nog eigenlijk mee met de selectie?
Vorige week nog wel, weet niet of hij er deze week ook is, maar verwacht het eigenlijk wel..
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: mindra op november 12, 2024, 18:20:00
Was gisteren nog aanwezig in het stadion
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op november 12, 2024, 18:26:10
Citaat van: mindra op november 12, 2024, 18:20:00
Was gisteren nog aanwezig in het stadion
Met Dijks  .....Mooi op de foto
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op november 12, 2024, 22:12:19
henk is helemaal weg van hem benieuwd wat ze met hem gaan doen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op november 13, 2024, 08:55:35
Contract geven natuurlijk
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2024, 10:25:03
Prima zolang dat niet ten koste gaat van een spits of CV.
En hij zal ermee moeten dealen dat Diemers al op zijn positie staat, dus het zal geen basisplek worden.

En je hebt ook wel erg veel middenvelders.
Je zal Schaapman, De Jong en/ of R?lke in de verhuur moeten doen.
Dan heb je nog Kieftenbelt, Souren, Diemers, Nartey en dan Maulun.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op november 13, 2024, 10:55:31
Zo snel mogelijk vastleggen   :thumbsup

Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Specuveter op november 13, 2024, 11:11:19
Iemand hier die een beeld heeft hoe hij het doet op de training??
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op november 13, 2024, 12:30:33
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2024, 10:25:03
Prima zolang dat niet ten koste gaat van een spits of CV.
En hij zal ermee moeten dealen dat Diemers al op zijn positie staat, dus het zal geen basisplek worden.

En je hebt ook wel erg veel middenvelders.
Je zal Schaapman, De Jong en/ of R?lke in de verhuur moeten doen.
Dan heb je nog Kieftenbelt, Souren, Diemers, Nartey en dan Maulun.

Als hij fit is en hij kan de zelfde kwaliteit leveren als in zijn eerste periode, dan staat die binnen no-time in de basis |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2024, 12:41:54
Citaat van: oost link=topic=1644.msg372198#  date=1731497433
Als hij fit is en hij kan de zelfde kwaliteit leveren als in zijn eerste periode, dan staat die binnen no-time in de basis |:)
en voor wie moet hij dan in de basis staan  :?
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2024, 12:45:12
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2024, 10:25:03
Prima zolang dat niet ten koste gaat van een spits of CV.
En hij zal ermee moeten dealen dat Diemers al op zijn positie staat, dus het zal geen basisplek worden.

En je hebt ook wel erg veel middenvelders.
Je zal Schaapman, De Jong en/ of R?lke in de verhuur moeten doen.
Dan heb je nog Kieftenbelt, Souren, Diemers, Nartey en dan Maulun.
wat moeten we met een CV :?
Spits is prioriteit nummer 1
En ik zie nog graag een buitenspeler erbij.
Verdedigend en op het middenveld zit het wel goed.
Maar we maken te weinig doelpunten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2024, 13:03:48
Wat we met een CV moeten?

Opbouwen. vMullem levert te veel ballen in.
Daarbij is 3 CV?s erg mager met oog op schorsingen en blessures.
Zeker nu we vaak in de slotfase met Mercera nog als 3e CV spelen.

Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2024, 13:17:10
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2024, 13:03:48
Wat we met een CV moeten?

Opbouwen. vMullem levert te veel ballen in.
Daarbij is 3 CV?s erg mager met oog op schorsingen en blessures.
Zeker nu we vaak in de slotfase met Mercera nog als 3e CV spelen.
maar aan elke CV is wel wat mee aan de hand?.
Je geeft antwoord al we hebben al 4 CV?s dus meer dan genoeg.
Probleem is doelpunten we maken te weinig doelpunten.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op november 13, 2024, 14:30:43
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2024, 13:03:48
Wat we met een CV moeten?

Opbouwen. vMullem levert te veel ballen in.
Daarbij is 3 CV?s erg mager met oog op schorsingen en blessures.
Zeker nu we vaak in de slotfase met Mercera nog als 3e CV spelen.
Smand en Jonker ;)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op november 13, 2024, 14:44:16
Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2024, 12:41:54
en voor wie moet hij dan in de basis staan  :?

Nartey Kieftenbelt.  Enige speler die in mijn ogen een zeker is van een basisplaats is Diemers
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 13, 2024, 15:43:37
Citaat van: oost op november 13, 2024, 12:30:33
Als hij fit is en hij kan de zelfde kwaliteit leveren als in zijn eerste periode, dan staat die binnen no-time in de basis |:)
en dat eerste is ie al 3 jaar niet. Zou het zo dom vinden, leren we nu helemaal niks van de constant niet fitte spelers. !
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 13, 2024, 15:46:13
Citaat van: Specuveter op november 13, 2024, 11:11:19
Iemand hier die een beeld heeft hoe hij het doet op de training??
kan het wel raden, hij is gewoon een goede speler dus kan makkelijk mee waarschijnlijk.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2024, 15:52:48
Citaat van: oost op november 13, 2024, 14:44:16
Nartey Kieftenbelt.  Enige speler die in mijn ogen een zeker is van een basisplaats is Diemers
nee,nooit doen.
Zeker Nartey niet is een speler van de toekomst.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2024, 15:53:07
Citaat van: sunderland op november 13, 2024, 15:43:37
en dat eerste is ie al 3 jaar niet. Zou het zo dom vinden, leren we nu helemaal niks van de constant niet fitte spelers. !
amen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Galdiano op november 13, 2024, 16:04:57
Citaat van: oost op november 13, 2024, 14:44:16
Nartey Kieftenbelt.  Enige speler die in mijn ogen een zeker is van een basisplaats is Diemers

Nartey kan ik mij in vinden, maar vindt Kieftenbeld echt zoveel belangrijker in de balans dan Diemers.
Op de eerste 1 a 2 wedstrijden valt hij mij nog behoorlijk tegen.
Corners komen nooit aan, schieten doet hij niet, en nog veel te veel balletjes breed of terug. Er mag wel wat meer risico in het spel. Enige wat ik wel kan waarderen is dat hij vaak slim overtredingen uitlokt, maar kan ook weer als minpunt worden gezien, door gewoon eerder de bal te verplaatsen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 13, 2024, 16:24:03
Soms kan dat niet. De tegenstander weet ook dat hij juist die pass kan geven en maken dan met opzet die overtreding. Jong PSV deed dat wel 12 x en werd nooit bestraft door die zwakkeling
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Andy King op november 13, 2024, 17:17:39
Citaat van: sunderland op november 13, 2024, 15:43:37
en dat eerste is ie al 3 jaar niet. Zou het zo dom vinden, leren we nu helemaal niks van de constant niet fitte spelers. !

Dus een aangepast contract!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2024, 17:19:33
Hij heeft vrijwel geen balverlies en speelt veel voorruit. Ook veel aanspeelbaar. Mag wel wat dieper staan verder erg goed.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op november 13, 2024, 22:29:43
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2024, 10:25:03
Prima zolang dat niet ten koste gaat van een spits of CV.
En hij zal ermee moeten dealen dat Diemers al op zijn positie staat, dus het zal geen basisplek worden.

En je hebt ook wel erg veel middenvelders.
Je zal Schaapman, De Jong en/ of R?lke in de verhuur moeten doen.
Dan heb je nog Kieftenbelt, Souren, Diemers, Nartey en dan Maulun.
momenteel staat Diemers niet op 10. Daar zie ik hem overigens wel het liefst.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Vlampiep op november 14, 2024, 09:15:20
Als hij fit is kan het een nuttige speler zijn  maar Maulun is erg blessure gevoelig, dus niet aan beginnen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 14, 2024, 12:18:24
Citaat van: YellowBlue op november 13, 2024, 22:29:43
momenteel staat Diemers niet op 10. Daar zie ik hem overigens wel het liefst.
denk iedereen wel. We spelen zonder een 10. Narthey gaat steeds diepte zoeken vanaf rechtsmidden. De balans ( kut woord) is beter met Diemers en Kieftenbelt in de rol zoals ze nu spelen op dit moment
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op november 14, 2024, 12:21:17
Citaat van: sunderland op november 14, 2024, 12:18:24
denk iedereen wel. We spelen zonder een 10. Narthey gaat steeds diepte zoeken vanaf rechtsmidden. De balans ( kut woord) is beter met Diemers en Kieftenbelt in de rol zoals ze nu spelen op dit moment
Op dit moment. Stel dat Maulun fit wordt en stel dat die blijft. dan kun je met Kieftenbelt op 6 en die andere mannen wat verder naar voren spelen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op november 14, 2024, 15:02:56
We hebben op het middenveld Diemers, Kieftenbelt, Souren, De Jong, Nartey en ook R?lke, De Leeuw en Schaapman. Niets ten nadele van Maulun maar hem een contract geven zou in mijn ogen wel slecht beleid zijn wetende dat we juist een spits moeten hebben en eventueel een linksback.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op november 15, 2024, 09:11:17
Citaat van: papier op november 14, 2024, 15:02:56
We hebben op het middenveld Diemers, Kieftenbelt, Souren, De Jong, Nartey en ook R?lke, De Leeuw en Schaapman. Niets ten nadele van Maulun maar hem een contract geven zou in mijn ogen wel slecht beleid zijn wetende dat we juist een spits moeten hebben en eventueel een linksback.
Souren (nog) niet goed genoeg, hetzelfde geldt voor Rolke. De Jong te licht bevonden, De Leeuw op zijn retour en Schaapman nog niet fit...
Als je dan een buitenkansje kan benutten met een speler die de club en trainer al kent, waarom niet. Contract voor half jaar kan prima wat mij betreft. Maar dat een spits top prioriteit heeft weet iedereen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: papier op november 15, 2024, 09:18:29
Citaat van: YellowBlue op november 15, 2024, 09:11:17
Souren (nog) niet goed genoeg, hetzelfde geldt voor Rolke. De Jong te licht bevonden, De Leeuw op zijn retour en Schaapman nog niet fit...
Als je dan een buitenkansje kan benutten met een speler die de club en trainer al kent, waarom niet. Contract voor half jaar kan prima wat mij betreft. Maar dat een spits top prioriteit heeft weet iedereen.

Waarom niet? Omdat je geen garantie hebt dat hij dit wel kan invullen gezien z'n gebrek aan ritme en er toch wel vraagtekens gesteld mogen worden bij z'n inzetbaarheid ivm zijn blessures. Daarnaast Kun je beargumenteren dat Souren en Rolke nog niet goed genoeg zijn maar moet je in mijn ogen ruimte houden voor hen (en ook De Jong) om zich toch te laten zien. Met een basis die er nu staat (Kieftenbelt, Diemers, Nartey) haal je met het halen van Maulun nog iemand op die hen in de weg zit.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op november 15, 2024, 09:30:12
Maulun is een buitengewoon goede speler maar dat wil niet zeggen dat de balans op het middenveld daarmee beter is.
Van mij mag hij komen als dat niet ten koste van andere versterkingen gaat. Een basisplaats zit er echt niet in aangezien Diemers alles speelt.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Gasgeve op november 15, 2024, 09:40:07
Ik heb liever dat we Maulun kunnen brengen in een wedstrijd dan een R?lke.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 15, 2024, 10:51:17
Citaat van: YellowBlue op november 15, 2024, 09:11:17
Souren (nog) niet goed genoeg, hetzelfde geldt voor Rolke. De Jong te licht bevonden, De Leeuw op zijn retour en Schaapman nog niet fit...
Als je dan een buitenkansje kan benutten met een speler die de club en trainer al kent, waarom niet. Contract voor half jaar kan prima wat mij betreft. Maar dat een spits top prioriteit heeft weet iedereen.
is hij nog van het zelfde nivo ? Dacht het niet anders zit je bij Volendam ook niet steeds op de bank. 2.5 jaar bijna niet gespeeld dan kan je niet weer hetzelfde brengen
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op november 15, 2024, 11:58:13
Niet doen het is met geld gooien en we moeten om de centjes denken.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: YellowBlue op november 15, 2024, 14:32:16
Ik snap wel dat je niet met bakken geld moet strooien... hij heeft nu geen inkomen, zijn vriendin komt hier vandaan, hij wil zich weer in de kijker spelen en ons middenveld is slecht bezet qua kwaliteit en fitheid. Voor mij is hij dan, mits fit, een welkome versterking voor een half jaar, die echt geen bakken met geld gaat eisen. Die Duitser gaat het niet halen. Souren moet het met Kieftenbelt uitvechten, Narty met De Jong en De Leeuw (die ook stand-in spits kan zijn), en Maulun dan met Diemers. niks mis mee.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 15, 2024, 15:40:30
Dat geld gedoe moeten we hier ook eens over ophouden. Daar zie ik niet naar.
Als Henk denkt dat hij Maulun kan gebruiken heeft hij mijn zegen. 
Een spits moet erbij!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: PePe op november 15, 2024, 16:24:04
Het zou zomaar kunnen dat er straks in de winterstop een vacature gaat ontstaan als er iemand gaat vertrekken? Dan is Maulun een mooie optie!
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op november 15, 2024, 16:27:38
Citaat van: PePe op november 15, 2024, 16:24:04
Het zou zomaar kunnen dat er straks in de winterstop een vacature gaat ontstaan als er iemand gaat vertrekken? Dan is Maulun een mooie optie!
als er iemand gaat zal dat Mercera zijn denk ik.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op november 15, 2024, 16:39:21
Wie gaat er dan weg? Diemers niet, de patron van het elftal.
Nartey is blij dat 'ie net een basisplaats heeft en ligt vast tot 2027.
De Leeuw en Kieftenbelt zijn bezig met hun laatste kunstje. En Souren ligt ook vast tot 2027.

Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: michello op november 15, 2024, 17:30:40
Citaat van: sunderland op november 15, 2024, 16:27:38
als er iemand gaat zal dat Mercera zijn denk ik.

Mercera gaat zijn contract verlengen. Door Lambooij bevestigd vooraf bij de laatste thuiswedstrijd.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Noordcambuur op november 15, 2024, 17:54:16
Citaat van: YellowBlue op november 15, 2024, 14:32:16
Ik snap wel dat je niet met bakken geld moet strooien... hij heeft nu geen inkomen, zijn vriendin komt hier vandaan, hij wil zich weer in de kijker spelen en ons middenveld is slecht bezet qua kwaliteit en fitheid. Voor mij is hij dan, mits fit, een welkome versterking voor een half jaar, die echt geen bakken met geld gaat eisen. Die Duitser gaat het niet halen. Souren moet het met Kieftenbelt uitvechten, Narty met De Jong en De Leeuw (die ook stand-in spits kan zijn), en Maulun dan met Diemers. niks mis mee.
amateur kontrakt geven dan .
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op november 18, 2024, 19:24:06
Maulun waarschijnlijk naar Hongarije volgens Omrop Frysl?n.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bernardo op november 19, 2024, 08:27:12
Mooi voor hem, hopelijk komt ie weer aan spelen toe.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Grijskijkert op januari 09, 2025, 15:17:41
Vertrekt naar Japan...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op januari 09, 2025, 15:42:12
Mooi avontuurtje. Een imposante carri?re zal het niet meer worden. E?ndagsvlieg.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Bankzitter op januari 09, 2025, 17:27:15
Tweevoudig kampioen KKD nadat 'ie eigenlijk in Frankrijk al naar het derde niveau was teruggezekt  |:)Kan ook slechter... .
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op januari 11, 2025, 16:12:46
Mooie voetballer.
Uitstervend ras in het hedendaagse laptopvoetbal.
Mooie aanname
  Fijne trap
Overzicht met geweldige pass
https://www.youtube.com/watch?v=MAjj8m8iOPw    0.44 sec.
Maar ja liet zijn man wel eens lopen dus weg ermee , ongeschikt .
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: hobbes op januari 11, 2025, 16:34:57
Citaat van: KlinkHamer op januari 11, 2025, 16:12:46
Mooie voetballer.
Uitstervend ras in het hedendaagse laptopvoetbal.
Mooie aanname
  Fijne trap
Overzicht met geweldige pass
https://www.youtube.com/watch?v=MAjj8m8iOPw    0.44 sec.
Maar ja liet zijn man wel eens lopen dus weg ermee , ongeschikt .

En het laatste seizoen vaak geblesseerd
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op januari 11, 2025, 16:57:08
Citaat van: hobbes op januari 11, 2025, 16:34:57
En het laatste seizoen vaak geblesseerd

Kan elke speler een x overkomen.
Zonde dat cambuur niet een poging heeft gedaan hem vast te leggen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op januari 12, 2025, 12:06:09
Citaat van: oost op januari 11, 2025, 16:57:08
Kan elke speler een x overkomen.
Zonde dat cambuur niet een poging heeft gedaan hem vast te leggen.
tja kan elke speler overkomen idd maar hij heeft nu in 3 jaar 10 wedstrijden gespeeld ofzo . Heus prima speler maar het is toch overduidelijk dat geen 1 Nederlandse club hem hoeft
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Beul B op januari 12, 2025, 13:14:37
dat is al meer dan alufabi
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: KlinkHamer op mei 25, 2025, 10:28:30

S.C. Sagamihara, daar is hij al weer weg.
Is hij al weer terug in Leeuwarden ?
Als hij fit is meteen tekenen.

Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: De Gast op mei 25, 2025, 10:55:04
Een ??ndagsvlieg. Presteert niet voor niets al jaren niks meer.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: zeewolde op mei 26, 2025, 16:09:30
Citaat van: KlinkHamer op mei 25, 2025, 10:28:30
S.C. Sagamihara, daar is hij al weer weg.
Is hij al weer terug in Leeuwarden ?
Als hij fit is meteen tekenen.
vanwege de superprestaties in Japan.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op mei 26, 2025, 16:52:03
Citaat van: KlinkHamer op mei 25, 2025, 10:28:30
S.C. Sagamihara, daar is hij al weer weg.
Is hij al weer terug in Leeuwarden ?
Als hij fit is meteen tekenen.
vooral dat laatste. Is al 3 jaar niet fit. Zie eens hoeveel wedstrijden hij heeft gespeeld in 3 jaar. Als hij fit is is het een topper voor ons.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 26, 2025, 18:26:33
Citaat van: zeewolde op mei 26, 2025, 16:09:30
vanwege de superprestaties in Japan.

Idd, 3e niveau daar...
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op mei 26, 2025, 21:23:18
Citaat van: KlinkHamer op mei 25, 2025, 10:28:30
S.C. Sagamihara, daar is hij al weer weg.
Is hij al weer terug in Leeuwarden ?
Als hij fit is meteen tekenen.

ken nooit samen spelen met diemers toch
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: fred op mei 26, 2025, 21:33:48
Citaat van: denistel op mei 26, 2025, 21:23:18
ken nooit samen spelen met diemers toch
Moet eerst maar zien of die blieft
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op mei 26, 2025, 22:08:01
Nou middenveld met Diemers souren en maulun zou ene heerlijk zijn. Alle ballen moeten nu van diemers komen. Zou toch top zijn als je een speler erbij krijgt die dat ook kan  |:)
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: sunderland op mei 26, 2025, 22:12:58
Citaat van: oost op mei 26, 2025, 22:08:01
Nou middenveld met Diemers souren en maulun zou ene heerlijk zijn. Alle ballen moeten nu van diemers komen. Zou toch top zijn als je een speler erbij krijgt die dat ook kan  |:)
op papier wel maar in de praktijk niet denk ik. Sommige tegenstanders zetten nu al een loper op Diemers( jong Utrecht en Vitesse) die steeds ober hem heen gaat. Dat zal met maulun ook gebeuren. Zou veel liever een loper zien met diepgang en power
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Yellow Army op mei 27, 2025, 13:17:47
Citaat van: oost op mei 26, 2025, 22:08:01
Nou middenveld met Diemers souren en maulun zou ene heerlijk zijn. Alle ballen moeten nu van diemers komen. Zou toch top zijn als je een speler erbij krijgt die dat ook kan  |:)

Te weinig balans als je het mij vraagt. We hebben meer behoefte aan een box to box middenvelder
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: oost op mei 27, 2025, 13:24:35
Citaat van: Yellow Army op mei 27, 2025, 13:17:47
Te weinig balans als je het mij vraagt. We hebben meer behoefte aan een box to box middenvelder

In wedstrijden als tegen de graafschap ado en misschien rkc h?b meer aan de box to box speler. Echter spelen wij 70% van de wedstrijden op de helft van de tegenstander en missen we nu echt een speler die een bal tussendoor kan geven. Dus eigenlijk zou 2 van zulke spelers moeten halen.
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: denistel op mei 27, 2025, 14:12:25
Citaat van: sunderland op mei 26, 2025, 22:12:58
op papier wel maar in de praktijk niet denk ik. Sommige tegenstanders zetten nu al een loper op Diemers( jong Utrecht en Vitesse) die steeds ober hem heen gaat. Dat zal met maulun ook gebeuren. Zou veel liever een loper zien met diepgang en power

tuurlijk man anders bist verdedigend zeer kwetsbaar dat waren we nu ook al op het middenveld
Titel: Re: Robin Maulun
Bericht door: Arno A op mei 27, 2025, 15:45:22
Citaat van: sunderland op mei 26, 2025, 22:12:58
op papier wel maar in de praktijk niet denk ik. Sommige tegenstanders zetten nu al een loper op Diemers( jong Utrecht en Vitesse) die steeds ober hem heen gaat. Dat zal met maulun ook gebeuren. Zou veel liever een loper zien met diepgang en power

Tsja zijn er genoeg toch? deze zal ook wel te duur zijn en wil graag naar de Eredivisie; Philip Brittijn.

Een echte Achterhoeker zoals Meerdink sr en jr.