Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

NRG


Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 25, 2023, 13:18:05
weer 3 weken out
ik zeg maar niks anders krijg ik de wind van voren ?? :_schater

Bolle

Citaat van: denistel op januari 25, 2023, 13:18:05
weer 3 weken out

Het is toch te hopen dat er toch iets van geluk is en Rienstra nog wat kan en wonderbaarlijk snel wedstrijdfit is?

denistel

Citaat van: Bolle op januari 25, 2023, 13:42:17
Het is toch te hopen dat er toch iets van geluk is en Rienstra nog wat kan en wonderbaarlijk snel wedstrijdfit is?

spelen nu al met 5 middenvelders voor rienstra kenne ze beter een buiten of een
spits halen

Bolle

Citaat van: denistel op januari 25, 2023, 13:45:14
spelen nu al met 5 middenvelders voor rienstra kenne ze beter een buiten of een
spits halen

Op papier staan 5, maar we spelen al tijden met 3?

En eens vwb een buiten en spits, maar Foeke zijn enorme netwerk laat het afweten?

PePe

#500
Wordt snel weer fit, jij blijkt steeds weer de ontbrekende schakel te zijn! (laatste wedstrijd Grun 3 punten)
Vandaag niet gezien op de training.

Noordcambuur

Was gisteren niet mee naar Nijmegen wat heeft Robin van blessure weet iemand hier iets van.

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op februari 12, 2023, 12:50:00
Was gisteren niet mee naar Nijmegen wat heeft Robin van blessure weet iemand hier iets van.
Trainde vrijdag alleen.
Loopoefeningen.
Schijnt weer zijn knie te zijn.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 12, 2023, 13:56:42
Trainde vrijdag alleen.
Loopoefeningen.
Schijnt weer zijn knie te zijn.
oke bedankt dus kan volgende week nog niet mee doen.

Galdiano

Met of zonder Maulun een wereld van verschil.  Hopelijk snel weer 100% fit!  En snel verlengen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op februari 20, 2023, 08:21:40
Met of zonder Maulun een wereld van verschil.  Hopelijk snel weer 100% fit!  En snel verlengen!

Zo is het
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op februari 20, 2023, 08:21:40
Met of zonder Maulun een wereld van verschil.  Hopelijk snel weer 100% fit!  En snel verlengen!
nee niet doen zijn invalbeurt was gisteren ook om te huilen.
Hele seizoen ziek en zwak en misselijk nee gauw terug naar Frankrijk.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2023, 08:29:58
nee niet doen zijn invalbeurt was gisteren ook om te huilen.
Hele seizoen ziek en zwak en misselijk nee gauw terug naar Frankrijk.

Met een fitte Maulun hadden we hoger gestaan. Gisteren was niet goed door gebrek aan wedstrijdritme, maar daar kan je hem niet op afrekenen.

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2023, 08:29:58
nee niet doen zijn invalbeurt was gisteren ook om te huilen.
Hele seizoen ziek en zwak en misselijk nee gauw terug naar Frankrijk.
Vorig seizoen 5 goals, 6 assists en maar 3 wedstrijden gemist. Ook in de KKD gewoon vrijwel altijd fit. E?n seizoen pech met blessures en opeens is altijd ziek en zwak en misselijk? Ik snap niet dat we fans hebben die zo ongenuanceerd en onterecht over spelers oordelen.

Treb

Citaat van: Gasgeve op februari 20, 2023, 08:41:49
Vorig seizoen 5 goals, 6 assists en maar 3 wedstrijden gemist. Ook in de KKD gewoon vrijwel altijd fit. E?n seizoen pech met blessures en opeens is altijd ziek en zwak en misselijk? Ik snap niet dat we fans hebben die zo ongenuanceerd en onterecht over spelers oordelen.

Alles en iedereen is slecht en kut. Alle scheidsrechters zijn tegen ons. Iedereen vult hier zn zakken. Niemand wil hier naar toe. We spelen straks in de kelder van de KKD.

En dit wist ik vorig jaar allemaal al.

Groetjes,
Noordcambuur