Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 14, 2024, 22:49:56
Met Diemers is er toch helemaal uitzicht voor Maulun op die posite?
Dus zal puur zijn om mee te trainen.

Ik zie ook geen plek voor Maulun in de selectie met Diemers, Nartey, De Jong, Souren.

Poetser

Er zijn altijd wel een paar middenvelders geschorst/geblesseerd.

Ik zou het toejuichen.

papier

Citaat van: Poetser op oktober 15, 2024, 07:51:55
Er zijn altijd wel een paar middenvelders geschorst/geblesseerd.

Ik zou het toejuichen.

Denk dat je schorsingen/blessures op het middenveld nu wel op kan vangen. Fitte Maulun geweldige speler maar wil je hem erbij hebben dan moet er in mijn ogen ook een weg.

Holwerd voor Cambuur

Blijft een opmerkelijk verhaal zo.
Verlengde niet bij ons omdat hij wat anders wil (wat ik na al die jaren best goed kan begrijpen) en dan kom je uiteindelijk bij Volendam uit :|
Vervolgens sta je een jaar later weer hier op de stoep om mee te willen trainen...!

Veeleisend qua land? Qua club? Bang voor het onbekende? Iemand met zijn statistieken had na SCC toch prima onderdak in een leuke buitenlandse competitie kunnen vinden zou je zeggen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCC

Heeft hij niet een vriendin hier uit Friesland?
Hij wou graag Eredivisie, dat kreeg hij uiteindelijk met Volendam. Hij had natuurlijk in zijn laatste seizoen bij ons (te)lang een blessure, dan staan de clubs niet in een rijtje voor een fysiek beperkte speler (moderne voetbal wordt ook fysiek gevraagd).
Dus nu wellicht op zoek naar minuten om dan nog een stap te kunnen maken?

Aan de bal een van de beste, mocht hij hier een contract tekenen. KKD is ook een goede competitie voor hem, maar eerst maar eens zien hoe fit hij ?cht is.

Andy King

Citaat van: SCC op oktober 15, 2024, 10:26:56
Heeft hij niet een vriendin hier uit Friesland?
Hij wou graag Eredivisie, dat kreeg hij uiteindelijk met Volendam. Hij had natuurlijk in zijn laatste seizoen bij ons (te)lang een blessure, dan staan de clubs niet in een rijtje voor een fysiek beperkte speler (moderne voetbal wordt ook fysiek gevraagd).
Dus nu wellicht op zoek naar minuten om dan nog een stap te kunnen maken?

Aan de bal een van de beste, mocht hij hier een contract tekenen. KKD is ook een goede competitie voor hem, maar eerst maar eens zien hoe fit hij ?cht is.

Prima voetballer, die Maulun. Maar hij de laatste tijd niet veel gespeeld. In dit geval zou een prestatiecontract het best zijn. Afhankelijk van aantal gespeelde wedstrijden.

CaseP

Dit zou ik van harte toejuichen. Wat was dat een klasbak hier. Echt een niveautje hoger dan wat we nu hier hebben. Ik denk dat hij het geschuif en geharrewar op de 10 meteen zou oplossen. Nu spelen we daar met de Leeuw, de Jong, soms R?lke. Een fitte Maulun is een absolute meerwaarde op ons middenveld. Maulun-Diemers-Narty geeft veel power, creativiteit en overzicht!

zeewolde

Citaat van: CaseP op oktober 15, 2024, 11:35:03
Dit zou ik van harte toejuichen. Wat was dat een klasbak hier. Echt een niveautje hoger dan wat we nu hier hebben. Ik denk dat hij het geschuif en geharrewar op de 10 meteen zou oplossen. Nu spelen we daar met de Leeuw, de Jong, soms R?lke. Een fitte Maulun is een absolute meerwaarde op ons middenveld. Maulun-Diemers-Narty geeft veel power, creativiteit en overzicht!
maulun en diemers samen gaat geen goed middenveld worden.

Noordcambuur

Niet doen haalt zijn geld nog even op uit Leeuwarden  :(

sunderland

Citaat van: CaseP op oktober 15, 2024, 11:35:03
dat zeg je heel goed?EEN FITTE MAULUN. Hij is nu al 3.5 jaar niet fit. Speelt weer eens 1.5 wedstrijd en dan weer 8 niet.

PePe

Vandaag nog niet gezien op de training. Zou eventueel na de winterstop een optie kunnen zijn, indien er ruimte komt als er huidige spelers gaan vertrekken. En eerst fitheid bewijzen.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2024, 12:39:21
dat zeg je heel goed?EEN FITTE MAULUN. Hij is nu al 3.5 jaar niet fit. Speelt weer eens 1.5 wedstrijd en dan weer 8 niet.
klopt nooit halen het middenveld zit wel goed we moeten aanvallers hebben dus doelpunten.

Stiens

Robin Maulun (27) terug bij Cambuur. 'Ik heb een goede band met Henk de Jong'

E?n telefoontje naar Henk de Jong bleek voldoende: Robin Maulun (27) mag voorlopig zijn conditie op peil houden bij SC Cambuur. ?Wat er daarna gebeurt, zien we dan wel.?

Daar staat-ie dan. Bijna als vanouds. Gehuld in een geel trainingspak, met een blauw rugtasje over zijn schouders, neemt Robin Maulun langs de zijlijn van het trainingsveld de tijd voor wat oude bekenden. De brede glimlach op het gezicht van de Fransman spreekt boekdelen.

Sinds deze week mag de creatieve middenvelder voorlopig aan zijn herstel werken bij de club waarmee hij in het verleden diverse successen boekte. Maulun zit inmiddels ruim anderhalve maand zonder club nadat zijn contract bij FC Volendam begin september werd ontbonden.

?Ik kwam er al snel na mijn komst achter dat Volendam niet de club was die bij mij paste?, zegt hij. ?En bovendien had de club, zoals bekend, ook financi?le problemen. Het was voor beide partijen gewoon beter dat onze wegen gingen scheiden. Sindsdien trainde ik alleen.?

De eenzaamheid in Amsterdam was voor even wel te doen. Maar op een gegeven moment daalde het besef in dat trainen met een groep niet alleen leuker is, maar ook tot betere resultaten leidt. En dus belde Maulun zijn voormalige leermeester Henk de Jong maar eens op.

?Ik voel me er nu alweer thuis?
?Ik heb een goede band met Henk. Daarom vroeg ik hem of ik mee mocht trainen. Cambuur is mijn club, ik heb daar jaren gespeeld en volg de verrichtingen nog altijd op de voet. Eigenlijk hoefde ik het dan ook niet eens aan hem te vragen, het ging gewoon natuurlijk.?

En zo stond de voormalige publiekslieveling ? ruim een jaar nadat hij de deur in Leeuwarden achter zich dichttrok, omdat hij naar eigen zeggen weleens toe was aan een nieuwe uitdaging ? woensdagochtend weer als vanouds in een trainingspak van Cambuur op het veld.

?Het is een heel andere groep dan toen ik er nog speelde. Maar ongeacht wie er bij de club speelt, de atmosfeer is er altijd hetzelfde. Al ben ik hier nog maar kort, ik voel me er nu alweer thuis. Iedereen geeft mij gewoon een goed gevoel en dat is het fijne aan Cambuur.?

Maulun werd de laatste jaren geteisterd door blessures. Zo moest hij in juni onder het mes vanwege een kwetsuur aan zijn lies. Ondanks keiharde arbeid is de middenvelder nog niet de oude. Bij Cambuur krijgt hij nu de gelegenheid toe te groeien naar de wedstrijdfitte versie van zichzelf.

?Wat daarna gebeurt, zien we dan wel?
De sympathieke Fransman heeft nog altijd een woning in Leeuwarden, maar verblijft momenteel met zijn vriendin bij haar familie in Gytsjerk. Hij zegt zich goed te voelen en verwacht richting de winterstop weer volledig inzetbaar te zijn. ?Misschien kan het zelfs sneller, hoor.?

Een langer verblijf bij Cambuur blijkt op voorhand niet uitgesloten. ?De trainer en ik hebben het natuurlijk over verschillende scenario?s gehad. Maar ik kom hier in eerste instantie vooral om aan mezelf te werken en weer de oude te worden. Wat er daarna gebeurt, zien we dan wel.?

Al bieden prestaties in het verleden (131 duels, 20 goals, 32 assists) geen garantie voor de toekomst, ??n ding lijkt zeker: een fitte Maulun zou van toegevoegde waarde kunnen zijn voor de moeilijk scorende Leeuwarders, die wel een beetje extra creativiteit kunnen gebruiken.

LC.nl

denistel

vind het maar vreemd we hebben alle tijd nodig voor onze eigen spelers
en hij zegt cambuur is mijn club maar hij wou toch zelf weg om eens wat
anders te proberen. nu al 2 maanden geen club die intresse in em heeft
zegt al genoeg.

zeewolde

Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 20:52:37
vind het maar vreemd we hebben alle tijd nodig voor onze eigen spelers
en hij zegt cambuur is mijn club maar hij wou toch zelf weg om eens wat
anders te proberen. nu al 2 maanden geen club die intresse in em heeft
zegt al genoeg.
de vraag is, hoe doet hij het op de training?