Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 10:14:24
Ja daar heb jij gelijk in natuurlijk, heel vaak bij de grotere clubs wordt rood maar geel, wordt er net nog een minuutje langer doorgespeeld, zou niet mogen maar gebeurt wel.
Je zou haast gaan denken dat de KNVB niet meer verschoond is gebleven van corruptie. :rodekaart

okkele

 |:)
contract verlengt t/m 2021
ik ben er blij mee.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur


Tanjajeah

Mooi nieuws! Het zegt ook wel iets over waar de club nu staat. Verlengen met talentvolle spelers waarvan volgend jaar het contract afloopt, zodat ze niet transfervrij de deur uit lopen.

sunderland

Dit bedoel ik dus!! Goed bezig Foeke cs!!

sunderland

Als je het nu niet doet voor december ist te laat

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2019, 15:44:19
Als je het nu niet doet voor december ist te laat
zo zit het  :y

PePe

Het wordt weer eens tijd dat Malun tussen de palen gaat schieten!! (Over en naast gaat beter momenteel)

Dokkumer

Een heerlijke voetballer maar hij had gisteren echt 2 keer moeten scoren

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

zal veel scherper en feller moeten worden voetballen kan ie wel.

poelie-lwd

Ik ben nog steeds niet overtuigd van Maulun. Begrijp me goed, ik zie echt wel dat hij kan voetballen echter is zijn rendement nog steeds onder de maat voor een speler op die positie. Hij maakt in mijn optiek ook vaak niet de juiste keuze of ontbreekt de precisie en/of nauwkeurigheid. Laat ik het zo zeggen, ik heb hem tijdens zijn gedwongen absentie niet gemist. Ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

#222
Kan je wel volgen. Vond hem bijvoorbeeld tegen Roda ook een aantal keer niet scherp genoeg voor de goal. Schiet/kopt  dan weer naast of recht op de doelman. Zijn rendement is wat scoren betreft gewoon te laag.  (9 doelpunten in 51 wedstrijden waaronder een aantal penalty's)

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op november 11, 2019, 14:50:47
Ik ben nog steeds niet overtuigd van Maulun. Begrijp me goed, ik zie echt wel dat hij kan voetballen echter is zijn rendement nog steeds onder de maat voor een speler op die positie. Hij maakt in mijn optiek ook vaak niet de juiste keuze of ontbreekt de precisie en/of nauwkeurigheid. Laat ik het zo zeggen, ik heb hem tijdens zijn gedwongen absentie niet gemist. Ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken  :proost
helemaal mee eens. Ik vind zijn handelingsnelheid ook aan de lage kant en zijn tempo in bewegen ook. Dat is bij de az,ers veel hoger.

sunderland

Citaat van: michello op november 11, 2019, 15:10:36
Kan je wel volgen. Vond hem bijvoorbeeld tegen Roda ook een aantal keer niet scherp genoeg voor de goal. Schiet/kopt  dan weer naast of recht op de doelman. Zijn rendement is wat scoren betreft gewoon te laag.  (9 doelpunten in 51 wedstrijden waaronder een aantal penalty's)
scherp en slap. Daarom had ik ook voor Akoy gekozen.