Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

douwelwd

Citaat van: denistel op mei 13, 2021, 18:59:54
zie zijn kwaliteiten wel maar je bent het wel met me eens dat ie dat nog
niet genoeg laat zien.in de ere div wordt meer gevraagd kijk bijv ook
naar j veerman die omhoog geschreven is maar toch bar tegen valt.
je zult het met me eens zijn dat achter de tegenstander zijn middenvelders niet echt Robin zijn ding is.... Rendeert het middenveld goed, dan heb je met Maulun echt goud in handen.... en zo achteloos.... bal buitenkant voetje naar Muhren
Die jongen heeft zoveel gevoel in zijn voeten....
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Yellow Army

Citaat van: Diemen op mei 13, 2021, 13:50:35
Grappig hoe iedereen het ziet. Mijn pa zat alleen maar te klagen op Maulun, vind het een mooiweer voetballer  ;(

Dan heeft ie de 2e helft niet gezien. Maar goed, het is inderdaad geen bikkelaar, maar daar ligt zijn kracht dan ook niet
Area 58

De Gast

Geen goalgetter en dat is toch wel een groot manco.

denistel

Citaat van: douwelwd op mei 13, 2021, 19:08:25
je zult het met me eens zijn dat achter de tegenstander zijn middenvelders niet echt Robin zijn ding is.... Rendeert het middenveld goed, dan heb je met Maulun echt goud in handen.... en zo achteloos.... bal buitenkant voetje naar Muhren
Die jongen heeft zoveel gevoel in zijn voeten....

in de ere divisie betere spelers tegen over je dan zul je toch eens moeten verdedigen
anders wordt je overlopen. uitgaan van het aanvallende is prima hoor maar in de ere
divisie komt er meer voor kijken maar dat is mijn mening.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op mei 14, 2021, 21:18:45
in de ere divisie betere spelers tegen over je dan zul je toch eens moeten verdedigen
anders wordt je overlopen. uitgaan van het aanvallende is prima hoor maar in de ere
divisie komt er meer voor kijken maar dat is mijn mening.

Mijn mening is dat je in de eredivisie ook punten moet halen, je hebt spelers nodig die meet steekballetjes spelers voor het doel kunnen zetten.
Goede vrije trappen afleveren en zien waar je medespelers zijn en wat ze gaan doen. Dat is Maulun, het bikkel en echt zware verdedigers werk moet je weer andere personen voor hebben. De juiste mix in je team daar gaat t om.

mario

Citaat van: denistel op mei 14, 2021, 21:18:45
in de ere divisie betere spelers tegen over je dan zul je toch eens moeten verdedigen
anders wordt je overlopen. uitgaan van het aanvallende is prima hoor maar in de ere
divisie komt er meer voor kijken maar dat is mijn mening.
Rusnak verdedigde ook niet voor een meter mee. Hij kon renderen omdat El Makrini op het middenveld het verdedigende werk verzette.

Grijskijkert

We kunnen hem zomaar kwijt raken aan Groningen ..er is serieuze interesse!
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:17:38
We kunnen hem zomaar kwijt raken aan Groningen ..er is serieuze interesse!
hoeveel middenvelders hebben zij nog nodig?
Willen er ook al 2 van Sparta

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2021, 10:20:33
hoeveel middenvelders hebben zij nog nodig?
Willen er ook al 2 van Sparta
Interesse is naar Maulun verlegt  ;)
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Als dat gebeurt dan kan Cambuur net zo goed nu al bellen met de Knjb of ze de competitie in november kunnen laten beginnen. Ons linkerkant is het enige waar we op kunnen terugvallen

AL

Citaat van: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:17:38
We kunnen hem zomaar kwijt raken aan Groningen ..er is serieuze interesse!

Niet alleen Groningen.
Sprak gisteren met Arthur Numan en zij volgen hem ook.
Maar vertrek van Maulun moet onbespreekbaar zijn.

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op augustus 16, 2021, 10:17:38
We kunnen hem zomaar kwijt raken aan Groningen ..er is serieuze interesse!
Hoe kom je daarbij??

sunderland

Er zullen wel weer mensen zijn die dan zeggen voor veel geld maar dat zal nooit veel zijn en daar krijgen we ook die kwaliteit niet voor terug

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 16, 2021, 10:31:35
Er zullen wel weer mensen zijn die dan zeggen voor veel geld maar dat zal nooit veel zijn en daar krijgen we ook die kwaliteit niet voor terug
Antonucci ? En Paulissen is er nog..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Paulissen is een uitstekende voetballer die een paar keer per wedstrijd echt mooie dingen doet. Maar Maulun is een spelmaker die veel meer bij het spel betrokken is. Ik hoop echt dat hij blijft.
Kalmte alleen kan u redden.