Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: hobbes op februari 20, 2023, 08:33:12
Met een fitte Maulun hadden we hoger gestaan. Gisteren was niet goed door gebrek aan wedstrijdritme, maar daar kan je hem niet op afrekenen.

Hoezo hoger gestaan??? Dan hadden we meer goals gemaakt en meer wedstrijden gewonnen? De kans die hij gisteren had moet je maken. Geen binnenkant voet maar vol op de pantoffel die bal en dwars door dat net heen rammen. Mooi  weer voetballer die vent.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op februari 20, 2023, 09:21:18
Hoezo hoger gestaan??? Dan hadden we meer goals gemaakt en meer wedstrijden gewonnen? De kans die hij gisteren had moet je maken. Geen binnenkant voet maar vol op de pantoffel die bal en dwars door dat net heen rammen. Mooi  weer voetballer die vent.

Dan hadden we inderdaad meer goals gehad omdat hij het overzicht en de techniek heeft om iemand voor de goal te zetten. Maar als je hem op ??n invalbeurt wil afrekenen, prima.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op februari 20, 2023, 08:45:11
Alles en iedereen is slecht en kut. Alle scheidsrechters zijn tegen ons. Iedereen vult hier zn zakken. Niemand wil hier naar toe. We spelen straks in de kelder van de KKD.

En dit wist ik vorig jaar allemaal al.

Groetjes,
Noordcambuur
je hebt me weer gevonden  :D
Jij hebt hoogte punt vorige week gehad met jou reactie.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op februari 20, 2023, 08:45:11
Alles en iedereen is slecht en kut. Alle scheidsrechters zijn tegen ons. Iedereen vult hier zn zakken. Niemand wil hier naar toe. We spelen straks in de kelder van de KKD.

En dit wist ik vorig jaar allemaal al.

Groetjes,
Noordcambuur
nee groetjes Treb?.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2023, 10:01:13
je hebt me weer gevonden  :D
Jij hebt hoogte punt vorige week gehad met jou reactie.

Jouw.

Noordcambuur


denistel

Citaat van: hobbes op februari 20, 2023, 08:33:12
Met een fitte Maulun hadden we hoger gestaan. Gisteren was niet goed door gebrek aan wedstrijdritme, maar daar kan je hem niet op afrekenen.

klopt maar de trainer wel als je een 1-2 moet goed maken dan zet je er niet
1 die een half jaar amper heeft gespeeld

hobbes

Citaat van: denistel op februari 20, 2023, 11:48:52
klopt maar de trainer wel als je een 1-2 moet goed maken dan zet je er niet
1 die een half jaar amper heeft gespeeld

Maar dat kan je Robin niet aanrekenen.

Noordcambuur

Weer niet bij de selectie wat is er met Robin aan de hand :?

PePe

Niet verwacht dat Cambuur wil verlengen, ivm de vele blessures afgelopen seizoen.
Maar ook niet verwacht, dat Robin niet wil verlengen.

Drumfather SCC

Robin Maulun (26) gaat Cambuur na dit seizoen te verlaten. De club stond open voor verlenging van de samenwerking, maar de Franse middenvelder ? dit seizoen veelvuldig geblesseerd - heeft besloten na vijf seizoenen Leeuwarden op zoek te gaan naar een nieuw avontuur.

Cambuur heeft winteraanwinsten Navarone Foor en Bj?rn Johnsen overigens aangegeven positief te staan tegenover verlenging van de samenwerking. Beide spelers, in het bezit van een aflopend contract, houden vooralsnog hun opties open.

En ze mikken dus ook op goalie Van Osch inderdaad

Holwerd voor Cambuur

Tsja ik snap hem heel goed. Die heeft wel genoeg KKD gezien. Dan ga je toch liever eens kijken in, ik noem maar wat, Segunda Division of 2. Bundesliga oid?
Of een avontuur wat verder weg voor meer centjes.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 04, 2023, 21:00:12
Tsja ik snap hem heel goed. Die heeft wel genoeg KKD gezien. Dan ga je toch liever eens kijken in, ik noem maar wat, Segunda Division of 2. Bundesliga oid?
Of een avontuur wat verder weg voor meer centjes.
of kijken wat hij in eigen land kan, in Frankrijk?

Holwerd voor Cambuur

Kan ook, want daar heeft hij natuurlijk nog eigenlijk niet gespeeld. Alleen een jaartje 4e divisie ofzo.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Maar gaat hij ergens aan de bak komen, na dit seizoen met zo veel blessures?