Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

KlinkHamer

Als net als gister Diemers met de punt naar achter speelt dan is Maulun zeer welkom

Noordcambuur

Een spits dat moeten we hebben? :0=

Andy King

Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2024, 16:31:54
Een spits dat moeten we hebben? :0=

Natuurlijk moeten we een spits hebben.
We hebben Afolabi toch?
Zullen we dat eerst eens aanzien?

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op oktober 22, 2024, 17:47:22
Natuurlijk moeten we een spits hebben.
We hebben Afolabi toch?
Zullen we dat eerst eens aanzien?
Ja we hebben Afolabi en de Leeuw.
Afolabi moet eerst maar eens 90 minuten vol maken en dat zie ik nog niet snel gebeuren.
De Leeuw is 38 jaar die wordt meest gebruikt op het middenveld en kan nog hooguit 60 ? 70 minuten spelen.
En Balk is g??n spits.

Vlampiep

Hem lekker mee laten trainen, maar niet aan beginnen want hij is erg blessure gevoelig en laten we daar nu van leren.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Citaat van: Vlampiep op oktober 22, 2024, 19:47:05
Hem lekker mee laten trainen, maar niet aan beginnen want hij is erg blessure gevoelig en laten we daar nu van leren.

Is ook een lange periode gewoon fit geweest.
Toen behoorde hij tot de betere spelers. Als je een speler van dat kaliber kan vast leggen altijd doen  |:)

Cor

Citaat van: oost op oktober 22, 2024, 22:02:52
Is ook een lange periode gewoon fit geweest.
Toen behoorde hij tot de betere spelers. Als je een speler van dat kaliber kan vast leggen altijd doen  |:)

Eens, een bak creativiteit erbij

Noordcambuur

Citaat van: oost op oktober 22, 2024, 22:02:52
Is ook een lange periode gewoon fit geweest.
Toen behoorde hij tot de betere spelers. Als je een speler van dat kaliber kan vast leggen altijd doen  |:)
na ??n wedstrijd ziet die weer in de ziektewet  :y

Galdiano

#594
Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2024, 12:46:42
na ??n wedstrijd ziet die weer in de ziektewet  :y

Wat een onzin.

De laatste periode kwakkelde hij met zijn fysieke gestel, maar daarvoor zelden tot niet.  :_schater
Indien hij echt eens fit is en rustig gebracht is hij nog van absolute meerwaarde.

18/19: 33 wedstrijden
19/20: 23 wedstrijden
20/21: 26 wedstrijden
21/22: 31 wedstrijden
22/23: 7 wedstrijden
23/24: 14 wedstrijden

Alles is excl beker en oefen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Waarom moest 'ie weg bij Volendam?

Galdiano

Citaat van: Bussum op oktober 25, 2024, 13:48:51
Waarom moest 'ie weg bij Volendam?

Was een gezamenlijk besluit. Heeft er nooit echt plezier gehad, en keek met weemoed terug naar de tijd in Leeuwarden. Wou voor zijn kans gaan elders, en eerst weer volledig fit worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op oktober 25, 2024, 14:00:33
Was een gezamenlijk besluit. Heeft er nooit echt plezier gehad, en keek met weemoed terug naar de tijd in Leeuwarden. Wou voor zijn kans gaan elders, en eerst weer volledig fit worden.
hij was ook 3/4 van de tijd niet fit daar. Als hij fit was geweest dan had hij alles gespeeld en dan had Volendam ook niet van hem af gewild

Thijs09876

Traint Maulun nog eigenlijk mee met de selectie?

Grijskijkert

Citaat van: Thijs09876 op november 12, 2024, 14:03:05
Traint Maulun nog eigenlijk mee met de selectie?
Vorige week nog wel, weet niet of hij er deze week ook is, maar verwacht het eigenlijk wel..
IN HENK WE TRUST!!!